Hallo
Vanaf paar dagen geleden heb ik extreem lage uploadsnelheid. ik haal maar amper nog +-3 kbps. Vroeger was dit +-35 kbps.
Dit is zeer belangrijk voor het uploaden van bestanden. (denk bv als je een website hebt...)
kunnen jullie aub zeggen of jullie hetzelfde probleem hebben? Want Dommel reageert heel traag op mijn emails.
update
oke ik heb het probleem gevonden. Het kwam door mijn tweede router die ik al van paar dagen geleden heb gebruikt. Dit had ik gedaan om overal goed signaal te hebben, maar zonder dat ik het wist ten koste van mijn uploadsnelheid. Mijn download snelheid was normaal.
toch bedankt voor jullie reacties
grtz
Traag Uploadsnelheid
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Heb je alle mogelijke oplossingen zelf eens geprobeerd? Ik denk dan aan de modem eens resetten of uw bekabeling controleren. Ben je over je limiet gegaan? Dan kan het zijn dat je op smalband staat en moet je je modem resetten om op mediumband terecht te komen.
ik heb homeconnect dus ik heb normaal gezien unlimeted down+uploadlimiet.Lord Utopia schreef:Heb je alle mogelijke oplossingen zelf eens geprobeerd? Ik denk dan aan de modem eens resetten of uw bekabeling controleren. Ben je over je limiet gegaan? Dan kan het zijn dat je op smalband staat en moet je je modem resetten om op mediumband terecht te komen.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Je modem zomaar resetten kan nooit kwaad hoor, ook al heb je geen limiet. Het schijnt dat er nogal wat problemen zijn met die Siemens SX762 modem, heb ik van verschillende personen gehoord.
To download or not to download, that's the question.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 15 keer
Awel, die problemen met de Siemens SX762, ik kan daar niet van meespreken...
En de modem resetten betekent weer zoveel uur wachten tot de VOIP settings opnieuw worden geconfigureerd. Misschien de modem eens gewoon uit het stopcontact trekken, eventjes wachten en opnieuw insteken?
En de modem resetten betekent weer zoveel uur wachten tot de VOIP settings opnieuw worden geconfigureerd. Misschien de modem eens gewoon uit het stopcontact trekken, eventjes wachten en opnieuw insteken?
- silentkiller
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 26 keer
hier doet hij het ook goed. Het enige "probleem" dat ik heb is dat ik mijn dhcp clients niet kan zien. Ze krijgen wel allemaal een ip maar ik zie ze niet staan in de siemens. Hij geeft aan geen clients te hebben.
Over het draadloze gedeelte kan ik niet meespreken want ik maak gebruik van mijn linksys wrt54g in bridge mode daarvoor.
Over het draadloze gedeelte kan ik niet meespreken want ik maak gebruik van mijn linksys wrt54g in bridge mode daarvoor.
oke ik heb het probleem gevonden. Het kwam door mijn tweede router die ik al van paar dagen geleden heb gebruikt. Dit had ik gedaan om overal goed signaal te hebben, maar zonder dat ik wist ten koste van mijn uploadsnelheid. Mijn download snelheid was normaal.