Het grote Homeconnect topic - deel 1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

als je zelf al kan bellen met je homeconnect dan is het 7777 (zoals hierboven geschreven)
minne
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 jul 2008, 14:45

Er werkt nog niets!
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Je hebt een privé-berichtje. Om begrijpelijke redenen, zetten we dat 0800 nummer hier niet open en bloot op het forum.
Teske
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2008, 15:25

Hallo, heb op deze moment netconnect en zou willen overgaan op homeconnect.
Nu heb ik na het lezen van deze tread toch nog enkele vragen.

Als ik het goed heb bestel ik de homeconnect starterkit via een van de verdeelpunten, eens deze toekomt plug ik deze in.
Maar ik lees dat het wel een tijdje kan duren voor alles actief is.
Hoe plug ik dus best alles in om gedurende die tijd niet zonder internet en telefoon te zitten.

Mag en kan ik dus tijdelijk alles ingeplugd laten zoals het nu is en die nieuwe kit gewoon bij aansluiten of … en in welke volgorde prik ik dan alles best in het bc doosje?

Nog een laatste moet ik dommel nog ergens extra op de hoogte brengen om het netconnect abonnement op te zeggen?

Alvast bedank voor de reacties.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Teske schreef:Hallo, heb op deze moment netconnect en zou willen overgaan op homeconnect.
Nu heb ik na het lezen van deze tread toch nog enkele vragen.

Als ik het goed heb bestel ik de homeconnect starterkit via een van de verdeelpunten, eens deze toekomt plug ik deze in.
Maar ik lees dat het wel een tijdje kan duren voor alles actief is.
Hoe plug ik dus best alles in om gedurende die tijd niet zonder internet en telefoon te zitten.

Mag en kan ik dus tijdelijk alles ingeplugd laten zoals het nu is en die nieuwe kit gewoon bij aansluiten of … en in welke volgorde prik ik dan alles best in het bc doosje?

Nog een laatste moet ik dommel nog ergens extra op de hoogte brengen om het netconnect abonnement op te zeggen?

Alvast bedank voor de reacties.


totaal fout..
je plugt helemaal niets in.. ;) je moet de cd uitvoeren die erbij zit..
wachten op een brief
waarin staat WANNEER je geactiveerd wordt.. en op die dag steek je de siemens pas in...
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

denk er ook aan om homeconnect te pakken, maar ik lees overal dat die wireless zo slecht is van die modem? kan er iemand dat bevestigen/ontkennen
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Bij mij werkt die wireless zonder problemen. Heb er een Wii en PSP aan hangen. En het leuke is dat je via je telefoon je wireless kan activeren en deactiveren. Dan zet je hem enkel op als je hem nodig hebt en daarvoor hoef je niet eens je PC op te zetten!
guess_who
Member
Member
Berichten: 84
Lid geworden op: 31 jul 2003, 20:29
Contacteer:

FullHD schreef:Bij mij werkt die wireless zonder problemen. Heb er een Wii en PSP aan hangen. En het leuke is dat je via je telefoon je wireless kan activeren en deactiveren. Dan zet je hem enkel op als je hem nodig hebt en daarvoor hoef je niet eens je PC op te zetten!


aha, dat is goed nieuws... laten we hopen dat het bij mij ook probleemloos werkt :D
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

FullHD schreef:Bij mij werkt die wireless zonder problemen. Heb er een Wii en PSP aan hangen. En het leuke is dat je via je telefoon je wireless kan activeren en deactiveren. Dan zet je hem enkel op als je hem nodig hebt en daarvoor hoef je niet eens je PC op te zetten!


hier ook geen probs.. iphone, 2 laptops..
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik wilde maar laten weten dat alles nu hier werkt zoals het hoort.
De Siemens router doet alles correct nu, de wifi werkt zeer degelijk en heeft een aanvaarbaar bereik.

Het enige wat nog op zich laat wachten is Belgacom of dommel, ik kan nog steeds niet inloggen via de dommel software. Krijg nog altijd de melding dat de modem/router nog niet goed geconfigureerd is of dat het telefoonnummer nog niet is overgedragen.
De reden waarom dit zolang duurt snap ik niet goed.

Kan iemand zeggen of dit de normale gang van zaken is? En hoelang het gemiddeld duurt? Want het is nu al 3 dagen dat de mensen me niet kunnen bellen. Maandag verliep alles perfect en was er geen probleem met de telefoon. Nu kan ik echter enkel bellen en das alles.Daarbij komt dan nog eens als er mensen zijn die bellen die krijgt niets meer te horen buiten alleen wat tonen en dan een disconnect. Op een gsm komt er op te staan niet gekend nummer. Dit had ik bij de overgang ook wel wat anders willen zien verlopen. Op zijn minst had men een bandje kunnen laten afspelen waarop de beller word gewaarschuwd.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Bij mij krijg je gewoon een beltoon, dus de mensen denken dat ik gewoon niet wil oppakken :roll:
zo'n bandje zou inderdaad wel een goed idee zijn

edit: ik neem mijn woorden terug, het is juist in orde in kan opgebeld worden
(toen ik het bericht poste nog niet, nu wel)
Wacko Santa
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 jun 2008, 09:07

De kans om een paar dagen niet opgebeld te kunnen worden is het enige wat ons hier thuis nog tegenhoudt.. Mijn moeder heeft hier thuis ook een bedrijfje waar de telefoon soms roodgloeiend kan staan, en een paar dagen zonder telefoon kunnen we ons echt niet permitteren.. Ook kan ze niet alle klanten opbellen om te zeggen dat ze tijdelijk naar de gsm moeten bellen he..

Moest er eventueel via Belgacom of Dommel iets te regelen vallen dat er een eventuele doorschakeling gebeurd, dan zou dat het laatste probleem zijn dat opgelost is, en is het overtuigende stukje hier compleet..

Of zijn er andere oplossingen? (ik stap over van BGC Skynet naar Homeconnect dan)..
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Sniffie schreef:Het enige wat nog op zich laat wachten is Belgacom of dommel, ik kan nog steeds niet inloggen via de dommel software. Krijg nog altijd de melding dat de modem/router nog niet goed geconfigureerd is of dat het telefoonnummer nog niet is overgedragen.
De reden waarom dit zolang duurt snap ik niet goed.

Dit is een probleem van Dommel. Ze moeten een vlagje op hun server aanpassen en dan kan je inloggen.

Sniffie schreef:Op zijn minst had men een bandje kunnen laten afspelen waarop de beller word gewaarschuwd.

Hier kan Dommel niet veel aan doen. Elke telefoonoperator reageert anders op een onbestaand (of verkeerd gerouteerd) nummer. Van zodra de operator zijn routingtabel heeft aangepast (voor jouw nummer of in 't algemeen, dat weet ik niet) is dit probleem opgelost. Het enige dat Dommel kan doen is druk zetten bij de operatoren.

Wacko Santa schreef:Of zijn er andere oplossingen? (ik stap over van BGC Skynet naar Homeconnect dan)..

Nog even wachten, zou ik zeggen. Er moet nu waarschijnlijk nog af en toe manueel worden ingegrepen omdat alle procedures voor overschakeling nog niet op punt staan of nog niet volledig geautomatiseerd zijn. Maar dit zou mettertijd moeten beteren...
Wacko Santa
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 jun 2008, 09:07

FullHD schreef:
Wacko Santa schreef:Of zijn er andere oplossingen? (ik stap over van BGC Skynet naar Homeconnect dan)..

Nog even wachten, zou ik zeggen. Er moet nu waarschijnlijk nog af en toe manueel worden ingegrepen omdat alle procedures voor overschakeling nog niet op punt staan of nog niet volledig geautomatiseerd zijn. Maar dit zou mettertijd moeten beteren...


Ik hoop het, want ik begin het hier beu te worden te moeten opletten met de trafiek.. Vooral nu ik precies al lang niemeer kan nakijken hoeveel ik van mijn 12/25 gig gebruikt heb.. Die service-site laat mij niemeer toe om een of andere reden.. Enige melding dak nu krijg is : u bent succesvol ingelogd en dan foutmelding..
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Sniffie schreef:Ik wilde maar laten weten dat alles nu hier werkt zoals het hoort.
De Siemens router doet alles correct nu, de wifi werkt zeer degelijk en heeft een aanvaarbaar bereik.

Het enige wat nog op zich laat wachten is Belgacom of dommel, ik kan nog steeds niet inloggen via de dommel software. Krijg nog altijd de melding dat de modem/router nog niet goed geconfigureerd is of dat het telefoonnummer nog niet is overgedragen.
De reden waarom dit zolang duurt snap ik niet goed.

Kan iemand zeggen of dit de normale gang van zaken is? En hoelang het gemiddeld duurt? Want het is nu al 3 dagen dat de mensen me niet kunnen bellen. Maandag verliep alles perfect en was er geen probleem met de telefoon. Nu kan ik echter enkel bellen en das alles.Daarbij komt dan nog eens als er mensen zijn die bellen die krijgt niets meer te horen buiten alleen wat tonen en dan een disconnect. Op een gsm komt er op te staan niet gekend nummer. Dit had ik bij de overgang ook wel wat anders willen zien verlopen. Op zijn minst had men een bandje kunnen laten afspelen waarop de beller word gewaarschuwd.


na 2dagen kan base & belgacom me tegoei bellen.. telenet kan me nog niet bellen..

pas als de overdacht volledig is kun je inloggen in de softwarE.. dus pas als mensen u kunnen bellen. Dus als de nummer overdracht 'vervolledigd' is.

Dommel moet hiervoor op belgacom/telenet... wcahten.

je moet ff wachten tot d software werkt.. Dan kun je telefonie stuff invullen.

ik heb nu zelf een vraag... hoe kan ik aan m'n webspace? Domein maakt me weinig uit.. (heb er een stuk of 4 van mezelf..)
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

icekiller2k6 schreef:pas als de overdacht volledig is kun je inloggen in de softwarE.. dus pas als mensen u kunnen bellen. Dus als de nummer overdracht 'vervolledigd' is

Het een heeft niets met het ander te maken. Ik kon vrij snel inloggen ook al kan ik nog steeds niet door alle operatoren opgebeld worden.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

FullHD schreef:
icekiller2k6 schreef:pas als de overdacht volledig is kun je inloggen in de softwarE.. dus pas als mensen u kunnen bellen. Dus als de nummer overdracht 'vervolledigd' is

Het een heeft niets met het ander te maken. Ik kon vrij snel inloggen ook al kan ik nog steeds niet door alle operatoren opgebeld worden.


raar toen ik naar dommel belde zeiden ze van wel.. had jij BGC of telenet???
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Belgacom

Misschien hebben ze intussen hun procedure aangepast en activeren ze de software niet meer voordat alles in orde is.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

ah hier telenet... misschien daarmee....

pst heb je webspace al ingebruik?
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb geen idee hoe ik aan webspace zou moeten geraken. In de HomeConnect toepassing is er daarvoor (nog) niks voorzien. Ik heb dat gelukkig (voorlopig) ook niet nodig.
Teske
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 jul 2008, 15:25

quote="icekiller2k6"

totaal fout..
je plugt helemaal niets in.. ;) je moet de cd uitvoeren die erbij zit..
wachten op een brief
waarin staat WANNEER je geactiveerd wordt.. en op die dag steek je de siemens pas in...[/quote]

Bedankt!
Ik wou weer te snel zijn :lol:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

De personen die ik bel zeggen dat ze "krakjes" horen, ik daarentegen hoor die persoon wel goed.
Kan dit komen door de VoIP?
(ik veronderstel dat ik hier zelf weinig tot niets kan aan doen?)
Ik gebruik dezelfde telefoon als vroeger (dus die zou tegoei moeten werken)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Gebruik je je upload via Internet zwaar?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Goztow schreef:Gebruik je je upload via Internet zwaar?

Nee, ik was wel op die moment aan het downloaden van nieuwsgroepen, maar ik had maar 2 draadjes actief (de rest had ik gepauzeerd, en gelimiteerd op 150 kB/s)
chridarl
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 dec 2007, 21:12

Hier terug een probleempje, als ik probeer te kijken naar mijn telefooninstellingen van homeconnect (ik kan inloggen) krijg ik een foutmelding in windows. Nog iemand dit probleem + eventuele oplossing? :?
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

(het helpt altijd om wat meer details ivm de foutmelding te posten ;-))
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

bom gedaan :) .ziet er heeeel handig uit


maar de probleem bij mij is volgende


Ik heb de laatste nieuwe home-connect toepassing gedownload vermeld in uw topic . ik installeer die , dat werkt ... nu klik ik op de dommel-h-c.exe

en waneer ik klik op next ----> error :) ... heb de vakjes read only ook uit gedaan .


Werk op xp sp3
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

elldiablo schreef:en waneer ik klik op next ----> error :) ... heb de vakjes read only ook uit gedaan .

dat had ik ook, ik heb toen het vinkje bij program files weg gedaan (van read-only) en toen werkte het bij mij wel
Maar er zullen u veel afraden van dat te doen (mij maakt het niet echt uit omdat ik windows waarschijnlijk toch ga herinstalleren in de komende 2maand)
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

BBB schreef:
elldiablo schreef:en waneer ik klik op next ----> error :) ... heb de vakjes read only ook uit gedaan .

dat had ik ook, ik heb toen het vinkje bij program files weg gedaan (van read-only) en toen werkte het bij mij wel
Maar er zullen u veel afraden van dat te doen (mij maakt het niet echt uit omdat ik windows waarschijnlijk toch ga herinstalleren in de komende 2maand)



BBB ,

he jij al een voledig werkende telefoon ? Bellen kan ik nog steeds maar gebeld worden lukt niet .De software van dommel is al wel werkende!
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

ik kan gebeld worden en bellen.. enkel telenet lijkt me nog niet te kunnen bellen.. wel nog niet geprobeerd vandaag...
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

BBB schreef:
elldiablo schreef:en waneer ik klik op next ----> error :) ... heb de vakjes read only ook uit gedaan .

dat had ik ook, ik heb toen het vinkje bij program files weg gedaan (van read-only) en toen werkte het bij mij wel
Maar er zullen u veel afraden van dat te doen (mij maakt het niet echt uit omdat ik windows waarschijnlijk toch ga herinstalleren in de komende 2maand)



damn dat werkt ook niet :)
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

icekiller2k6 schreef:ik kan gebeld worden en bellen.. enkel telenet lijkt me nog niet te kunnen bellen.. wel nog niet geprobeerd vandaag...


Hier van het zelfde , iemand een idee hoe dit komt ?
En hoe lang gaat dit duuren voor het opgelost is ? Want de meeste mensen die ik ken zitten bij telenet .
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Sniffie schreef:
icekiller2k6 schreef:ik kan gebeld worden en bellen.. enkel telenet lijkt me nog niet te kunnen bellen.. wel nog niet geprobeerd vandaag...


Hier van het zelfde , iemand een idee hoe dit komt ?
En hoe lang gaat dit duuren voor het opgelost is ? Want de meeste mensen die ik ken zitten bij telenet .


blijkbaar wilt telenet niet (of niet snel?) hun routeringstabellen updaten..
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

icekiller2k6 schreef:
Sniffie schreef:
icekiller2k6 schreef:ik kan gebeld worden en bellen.. enkel telenet lijkt me nog niet te kunnen bellen.. wel nog niet geprobeerd vandaag...


Hier van het zelfde , iemand een idee hoe dit komt ?
En hoe lang gaat dit duuren voor het opgelost is ? Want de meeste mensen die ik ken zitten bij telenet .


blijkbaar wilt telenet niet (of niet snel?) hun routeringstabellen updaten..


Er zijn toch al mensen die kunnen bereikt worden door telenet of niet ?
En hoe lang hebben deze dan moeten wachten voor het in orde was ?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Sniffie schreef:BBB ,

he jij al een voledig werkende telefoon ? Bellen kan ik nog steeds maar gebeld worden lukt niet .De software van dommel is al wel werkende!

Ik kan wel gebeld worden (van telenet dat kan ik niet met zekerheid zeggen)
Met SimYo(Base), Vaste lijn Belgacom, Proximus gsm ben ik zeker (CLIP werkt ook heb ik gezien)
Door Telenet opgebeld worden kan ik niet zeggen.
De software zelf werkt nog niet (nog altijd dat telefoonlijn nog niet geactiveerd is)
Nu niet dat ik echt zit te wachten op die software (e-mail ga ik toch niet gebruiken, en ben niet zeker dat ik de rest dat ik zou kunnen aanpassen ga gebruiken)
Wat kun je eigenlijk doen met die software (na installatie?)? (e-mails aanmaken, ...?)
chridarl
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 dec 2007, 21:12

chridarl schreef:Hier terug een probleempje, als ik probeer te kijken naar mijn telefooninstellingen van homeconnect (ik kan inloggen) krijg ik een foutmelding in windows. Nog iemand dit probleem + eventuele oplossing? :?


FullHD schreef:(het helpt altijd om wat meer details ivm de foutmelding te posten ;-))


Bij deze de fout die ik krijg:
Afbeelding

Voor de volledige tekst:http://cable.dommel.be/fout.txt


Nog iemand deze fout of een oplossing?
sikk
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 31 mar 2008, 01:17
Contacteer:

@chridarl

Ik had deze fout een week geleden ook... ben nu thuis gekomen van een week vakantie en heb de nieuwe setup van http://www.dommel.com/setup.zip gedownload en geïnstalleerd en het probleem is weg!

Dus installeer de laatste setup of als je deze al hebt moet je denk ik, gewoon even geduld hebben.

Sikk
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Maakt iedereen die homeconnect gebruikt en op het netwerk zit van Balgacom nog gebruik van dit profiel: Downstream-snelheid: 4640 kbps ?
Of zijn er al mensen die een sneller profiel hebben gekregen?

Door telenetklanten kan ik nog niet opgebeld worden. (gisteren laten testen door iemand met telenet)
sikk
Member
Member
Berichten: 56
Lid geworden op: 31 mar 2008, 01:17
Contacteer:

BBB schreef:Maakt iedereen die homeconnect gebruikt en op het netwerk zit van Balgacom nog gebruik van dit profiel: Downstream-snelheid: 4640 kbps ?
Of zijn er al mensen die een sneller profiel hebben gekregen?

Door telenetklanten kan ik nog niet opgebeld worden. (gisteren laten testen door iemand met telenet)


Het belprobleem, dat sommige mensen mijn niet kunnen bereiken heb ik hier ook nog steeds --> we zullen dus nog even geduld moeten hebben...

Kwa snelheidsverhoging zit ik ook nog met een onduidelijkheid --> mijn snelheid is verhoogd naar 4640kbps maar ik vraag me af of ik wel ooit op 12Mbps wordt gezet omdat ik in topics lees dat dit enkel voor de ADSL2+ regio's is?! (zie ook mijn post: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19626)
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

sikk schreef:Kwa snelheidsverhoging zit ik ook nog met een onduidelijkheid --> mijn snelheid is verhoogd naar 4640kbps maar ik vraag me af of ik wel ooit op 12Mbps wordt gezet omdat ik in topics lees dat dit enkel voor de ADSL2+ regio's is?! (zie ook mijn post: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19626)

op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:

- adsl homeconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec

Ik kreeg deze melding toen ik bij de aanvraag mijn lijn heb laten testen (dus ik veronderstel dat dit mogelijk zal worden ... in de loop der tijd)
Als ik nu dit probeer te doen lukt dit niet meer (ik veronderstel omdat mijn nummer overgedragen is naar dommel zelf)
het nummer dat u ingaf is spijtig genoeg niet aansluitbaar
het spijt ons, maar de installatie van een internetaansluiting is niet mogelijk op het nummer dat u invoerde! gelieve te verifieren of het nummer correct is en of deze lijn een actieve belgacom telefoonlijn is. in geval van een isdn-lijn dient u steeds een test uit te voeren op het hoofdnummer.
Gesloten

Terug naar “Dommel”