PS 1 spellen op PS2

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

Sinds kort bezitten de kindjes (ikzelf dus ook) een PS2. Omdat ze nog niet zo oud zijn hebben we enkele eenvoudige PS1 spellen aangeschaft. Nu lukt het ons niet om de Memorycard te gebruiken bij deze spelletjes. Onze vraag, is het onmogelijk of doen we iets verkeerd.

groeten, en de beste wensen.

jan
Gast

De memorycard van 8mb zwart voor ps2 is niet compatibel met ps1 spellen. De enigste mogelijkheid die ik ken is een ps1 memorycard kopen en deze gebruiken voor de ps1 spellen heeft iets te maken met magicgate.Hopelijk ben je hier mee geholpen als ik geen gelijk heb moet iemand dit maar aanpassen :-D
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

de post van guest klopt

je hebt ee ps1 mem card nodig voor spellen op te slaan
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
jan28
Premium Member
Premium Member
Twitter: xtrshop
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 46 keer

en zo een ps1 card past in een ps2?
en heeft niemand dat ergerns op overschot en wil daar voor een prijsje vanaf?
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik zou eens op eBay kijken als ik van jou was, misschien kan je er nog een hoop spelletjes voor een prikje bijkopen.

http://listings.benl.ebay.be/aw/plistin ... l?from=R11
gamefreak977
Premium Member
Premium Member

SeNsEi Ze0n schreef:de post van guest klopt

je hebt ee ps1 mem card nodig voor spellen op te slaan
damn ik heb al mijn oude verkocht ik dacht dat ps2 mem card ook ps1 spellen kost opslaan, NEE !!!!!!!! :'(
Ik heb nog massas ps1 spellen liggen, ik heb natuurlijk nog altijd epsxe liggen kan ik daarmee mij ps1 games draaien voor zover ik dat aan de praat krijg.
Deej_1977 schreef:Ik zou eens op eBay kijken als ik van jou was, misschien kan je er nog een hoop spelletjes voor een prikje bijkopen.

http://listings.benl.ebay.be/aw/plistin ... l?from=R11
PS2 games zijn er ook makkelijk half zo goedkoop dan nieuwprijs sommige mensen spelen games 10 dagen na release uit en verkopen die dan gewoon dus je kan ook vaak heel recente games voor ongeveer de helft van een nieuw in de winkel op ebay kopen.

Een aanrader voor elke eigenaar van een ps1 mod chip (zijde het nu op ps1 of ps2) het game "100 nintendo games for playstation" ik heb et zelf nog niet geprobeert (omdat ik na 1 jaar nog steeds wacht op een mod chip en epsxe niet direct aan de praat krijg) maar de titel zegt al genoeg denk ik.
Plaats reactie

Terug naar “Games”