Ik wil hier eens vragen hoe je juist scarlet one moet opzeggen nog voor dat de mannen van belgacom een adsl-lijn zijn komen installeren.
Op 23 juni heb ik samen met mijn moeder scarlet one aangevraagd via de website nadat ze eindelijk wouden overstappen van telenet. Allemaal goed en wel, normaal komen ze donderdag die adsl-lijn installeren. Gisteren wil mijn pa opeens geen scarlet meer en moeten we van hem die installatie afzeggen.
Mijn moeder heeft daarstraks gebeld met de mensen van scarlet en die zeggen dat we gewoon schriftelijk moeten laten weten dat we het niet meer willen. Moeten we dat dan met de post doen of is een e-mail (ik vind precies nergens een e-mailadres om scarlet te contacteren) ook goed?
Ik zie ook dat je op Mijn Scarlet kunt uw product annuleren. Als ik daar op klik wordt er een reden gevraagd en staat er daar een tekst met dat het contract minstens 15 maanden duurt en dat als je voortijdig opzegt je de helft van het nog verschuldigde bedrag moet betalen.
Hoe kunnen we nu die scarlet one installatie annuleren zonder dat er daar extra kosten ofzo bijkomen? Het enige papier dat getekend is, is dat in verband met de nummeroverdracht.
Scarlet One opzeggen voordat de adsl-lijn geinstalleerd is
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
Kijken naar de voorwaarden of website, normaal heb je 7 à 15 dagen om af te zien van de aankoop. altijd aangetekend, zeker bij Scarlet