gebeld met belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
ice22
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:54

hello eerste post hier


ik heb net gebeld en te horen gekregen dat ik ( geen tv geen 12mb kan krijgen op mijn adres )

dus nu moet ik nog steeds de volle pot betalen voor mijn adsl plus contract terwijl ik blijvend op men 4mb surf.......( zeer amusand vind ik het )

conclusie ( belgacom buiten ) concurent binnen ( een concurent die wel aan iedereen hetzelfde kan geven )

ik woon tegen sint-niklaas ( en stekene ) 95% bereikbaar TUURLIJK
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

is dit een hrap ?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

yeah. wtf. :eek:
ooh. shiny.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Matthias_VL schreef:is dit een hrap ?
zelfs een west-vlaming typt niet zo erbarmelijk als jij.

Das is spijtig om te horen ice22, blijkbaar moet jij in die 15% van België wonen. Moeten ze die resterende 15% niet opvullen met VDSL1/2?
Laatst gewijzigd door Lord Utopia 01 jul 2008, 18:05, in totaal 1 gewijzigd.
ice22
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:54

Matthias_VL schreef:is dit een hrap ?


geen grap dit is 100% waar en realiteid


ps: kunde het niet lezen niet mijn probleem :)
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

ice22 schreef:
Matthias_VL schreef:is dit een hrap ?


geen grap dit is 100% waar en realiteid


dat heb je als je in zo een boerengat woont ver weg van de centrale, zal maar één ding opzitten en is verhuizen naar de grote stad.

In elk geval kun je de factruen protesteren of contract verbreken wanneer
ze de voorwaarden niet nakomen... ( men kan alles niet op 1 dag willen ook he )
ice22
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:54

Matthias_VL schreef:
ice22 schreef:
Matthias_VL schreef:is dit een hrap ?


geen grap dit is 100% waar en realiteid


dat heb je als je in zo een boerengat woont ver weg van de centrale, zal maar één ding opzitten en is verhuizen naar de grote stad.

In elk geval kun je de factruen protesteren of contract verbreken wanneer
ze de voorwaarden niet nakomen... ( men kan alles niet op 1 dag willen ook he )



mijn jaar is al lang om.....en ik woon niet in een boerengat ( stekene ligt 2km van mij ( waar wel belgacom tv + adsl2+ ( of de increase van de snelheid wel mogelijk is ) sint-niklaas 5-7 km waar het ook mogelijk is )

pff maak me er niet druk om ( morgen stuur ik de brief op en dat is dat )
toettoet
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 20 aug 2007, 18:20

hmm aan de grote hoeveelheid schrijffouten te zien hoop ik dat Nederlands niet je moedertaal is, en dan doet ge goed uw best om het toch in het Nederlands te proberen.

is het echter wel uw moedertaal hmm dan weet ik het niet:(

het nut van uw post snap ik echter niet?

had ge al een tijd adsl bij belgacom of speciaal aangeschaft voor later tv te kunnen kijken?
in het 1e geval, overstappen al vrees ik dat je bij de adsl-alternatieven ook niet echt aan 12mbit gaat kunnen surfen. het zal wel een reden hebben zeker waarom ze dat zeggen? Afstand tot centrale, rotte lijn,...
dat je geen tv kan krijgen is best gek, want de exvriendin van m'n pa heeft wél bgctv en zit toch nog mooi met een adsl go :/

en geen enkele provider kan aan iedereen hetzelfde geven!
ale behalve telenet dan die lustig voortgaat met kleine kabelboerkes op te kopen en ge zo geen kabelalternatieven hebt.
qua adsl hebde genoeg alternatieven, maar wilt ge adsl2+ of vdsl dan zal het de kat uit de boom kijken zijn en eerst goed informeren of het zou lukken eer een contract te sluiten en een jaar vast te zitten bij een provider :p
want er zijn nog steeds plekken in ons klein land die nog niet kunnen aangesloten worden erop.
Hoeveel procent was dat ook al weer? 5% niet aansluitbaar op adsl ofzo?

en zelf een brief sturen hoeft niet echt, meestal als je overstapt doet de nieuwe provider dat voor jou, hoef je de moeite niet te doen :p

nuja ik ga afsluiten met een spreekwoord:

Het gras is niet altijd groener aan de overkant.
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

ice22 schreef:[pff maak me er niet druk om ( morgen stuur ik de brief op en dat is dat )
aangetekend :!: ofwel in een boetiek en bewijs van opzeg vragen, want kan anders duur grapje worden
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Op 18 augustus word de 2nd ADSL2+ wave gestart, dan zijn er andere regio's ook klaar. Momenteel zijn ze klaar met de helft (zo heb ik me laten vertellen deze morgen).
Afbeelding
pennywise
Pro Member
Pro Member
Berichten: 243
Lid geworden op: 21 aug 2007, 15:26
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Matthias_VL schreef:
ice22 schreef:[pff maak me er niet druk om ( morgen stuur ik de brief op en dat is dat )
aangetekend :!: ofwel in een boetiek en bewijs van opzeg vragen, want kan anders duur grapje worden


en wat moet men daar dan op tekenen :P
9/11 Was an inside job, re-open the 9/11 Investigation!
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Zopas gebeld met BGC ivm de snelheidsverhoging,
kort en bondig.
ADSL plus abo's worden op 01/08/08 automatisch omgezet naar de
hogere snelheid indien beschikbaar en een adsl2 modem.
Bij mij dus op 01/08 :wink:
En om toch even offtopic te gaan, een heel vriendelijke en behulpzame jufrouw aan de telefoon (Manuella ofzo)

Greetz
Weetgraag :wink:
"Carpe Diem"
Kleine
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 24 jun 2008, 08:29
Locatie: Kortenaken

Weetgraag schreef:een heel vriendelijke en behulpzame jufrouw aan de telefoon (Manuella ofzo)

Ge hebt geen foto gevraagd? :mrgreen:
john_muts
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:59

Blijkbaar zou het niet zomaar met elke adsl2+ modem gaan.

Met deze modems zou het moeten werken: Philips 2p, Philips 3p, Philips 3p Ohio en de B-BOX.

Dit heb ik vernomen via de helpdesk en staat tevens in een thread op Tik:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=40&t=9863#p124661
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

john_muts schreef:Blijkbaar zou het niet zomaar met elke adsl2+ modem gaan.
zie niet in waarom het niet met andere adsl2+ modems zou gaan.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
john_muts
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:59

xenne schreef:
john_muts schreef:Blijkbaar zou het niet zomaar met elke adsl2+ modem gaan.
zie niet in waarom het niet met andere adsl2+ modems zou gaan.


Je bent niet de enige.
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Aan de mensen hier die commentaar zitten te geven op ice22 ... Nog niet effe aan gedacht dat de persoon in kwestie een dislexie patient zou kunnen zijn :roll:
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Klopt wat je schreef Xplod i.v.m. dislexie patient, k' wou die foutjes al verbeteren, maar dan moet men al heel de thread gaan bewerken.

Ik elk geval heb ik nu de titel aangepast....
ice22
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:54

Xplod schreef:Aan de mensen hier die commentaar zitten te geven op ice22 ... Nog niet effe aan gedacht dat de persoon in kwestie een dislexie patient zou kunnen zijn :roll:


nen mens zou al niet meer durven posten door de reactie's :) :(
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Xplod schreef:Aan de mensen hier die commentaar zitten te geven op ice22 ... Nog niet effe aan gedacht dat de persoon in kwestie een dislexie patient zou kunnen zijn :roll:


www.dyslexie.nl schreef:Dyslexie betekent ‘Ernstige en hardnekkige problemen bij de automatisering van het lezen en/of de spelling.’ Dyslectici hebben, ook als zij extra hulp krijgen, moeite met foutloos en vlot leren lezen en spellen. Ook hebben zij moeite met het leren lezen en spellen in de moderne vreemde talen. Dyslexie is onafhankelijk van intelligentie en komt voor bij normale en zelfs hoge intelligentie.


Foute diagnose volgens mij. Misschien heeft de TS wel iets aan de "opentaal woordenlijst" http://www.opentaal.nl/download_spellingbestanden.php --> te installeren via FF en al de geschreven tekst wordt gecontroleerd.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer

Lord Utopia schreef:
Matthias_VL schreef:is dit een hrap ?
zelfs een west-vlaming typt niet zo erbarmelijk als jij.

Das is spijtig om te horen ice22, blijkbaar moet jij in die 15% van België wonen. Moeten ze die resterende 15% niet opvullen met VDSL1/2?


Ik ben geen doctor in de wiskunde maar 15% resterend als er maar 95% dekking is ? :eek:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

VOiD schreef:
Lord Utopia schreef:
Matthias_VL schreef:is dit een hrap ?
zelfs een west-vlaming typt niet zo erbarmelijk als jij.

Das is spijtig om te horen ice22, blijkbaar moet jij in die 15% van België wonen. Moeten ze die resterende 15% niet opvullen met VDSL1/2?


Ik ben geen doctor in de wiskunde maar 15% resterend als er maar 95% dekking is ? :eek:
Er is 85% dekking van ADSL2+, heb ik laatst gelezen. 85+15=100, niet?
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

ice22 schreef:
Xplod schreef:Aan de mensen hier die commentaar zitten te geven op ice22 ... Nog niet effe aan gedacht dat de persoon in kwestie een dislexie patient zou kunnen zijn :roll:


nen mens zou al niet meer durven posten door de reactie's :) :(


Dat moet ge nu ook niet doen hé ice22 :wink:
Eens iedereen je hier wat kent,.. dan kijken ze er allemaal wel naast ... geloof me :wink:
Ik heb er énen gekend op een ander forum,.. die was nog slechter .. geloof me .... je moest ferm creatief zijn om aan zijn zinnen uit te geraken maar op de duur reageerde daar niemand meer op eens ze allen wisten dat hij dislexie had .... allée ... reageren op zijn schrijffouten bedoel ik hé, niet op de persoon natuurlijk .. lol :lol:

Ik wou gewoon effe iets duidelijk maken aan iedereen hier .... het zal vanaf nu wel wat losser lopen zulle.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik meen te weten dat op de Scarlet website zowel Moerbeke als Stekene vermeld staan(dit bij het thema beschikbaarheid),voor adsl20 zelfs!!het enige wat je dus moet doen,is gaan zoeken waar de Belgacom centrale staat, doe eens een poging,en messchien valt het toch nog mee.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik meen te weten dat op de Scarlet website zowel Moerbeke als Stekene vermeld staan(dit bij het thema beschikbaarheid),voor adsl20 zelfs!!het enige wat je dus moet doen,is gaan zoeken waar de Belgacom centrale staat, doe eens een poging,en messchien valt het toch nog mee.
En als je wil weten hoe er zo een centrale uit ziet,wel in st kruis winkel staat er een aan de oprit van de Kennedylaan,op dat pleintje.
ice22
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jul 2008, 17:54

fluppie schreef:Ik meen te weten dat op de Scarlet website zowel Moerbeke als Stekene vermeld staan(dit bij het thema beschikbaarheid),voor adsl20 zelfs!!het enige wat je dus moet doen,is gaan zoeken waar de Belgacom centrale staat, doe eens een poging,en messchien valt het toch nog mee.



well adsl20 is niet beschikbaar in sint-pauwels toch niet in de straat waar ik woon :)....

ik w8t wel af tot na 01.08.08

hoop nu wel dat ik vermidering zal krijgen kwa kost ( heb plus abo met nu dus 4mb 60gb ipv 12mb :) ik zal wel zien wat ze antwoorden op men mail die ik hun gestuurd heb


btw ps : ik geloof dat je dat trouwens kan controleren op belgacom site zelf door je telefoon nummer te geven :) voor de beschikbaarheid
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”