Happy hours bij Belgacom

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Allé, het zijn solden bij Belgacom net voordat hun ADSL2+ gamma eraan komt adverteert men met hun schamele 4Mbits lijntje met het peperdure abonnement gratis 6 maand. En wat na die 6 maand dan terug die 41,XX euro per maand? Lijkt mij een duur en minderwaardig aanbod gezien wat eraan komt. Het is nu natuurlijk nog de vraag in welke prijsklasse hun ADSL2+ komt natuurlijk? Hopelijk mogen we eindelijk eens de standaard Europese prijzen zien. voor 29.90 heb je in de meeste Europese landen onbeperkt internet + onbeperkt vaste telefoon en in sommige gevallen ook al digitale tv. Dus Belgaocm doe nu voor 1 keer in jullie leven jullie best.[b]
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Zambo schreef:Allé, het zijn solden bij Belgacom net voordat hun ADSL2+ gamma eraan komt adverteert men met hun schamele 4Mbits lijntje met het peperdure abonnement gratis 6 maand. En wat na die 6 maand dan terug die 41,XX euro per maand? Lijkt mij een duur en minderwaardig aanbod gezien wat eraan komt. Het is nu natuurlijk nog de vraag in welke prijsklasse hun ADSL2+ komt natuurlijk? Hopelijk mogen we eindelijk eens de standaard Europese prijzen zien. voor 29.90 heb je in de meeste Europese landen onbeperkt internet + onbeperkt vaste telefoon en in sommige gevallen ook al digitale tv. Dus Belgaocm doe nu voor 1 keer in jullie leven jullie best.[b]


die schamele 4 Mbits wordt wel 9 of 12 Mbits hoor vanaf 1 juli.
(via adsl2+ of vdsl1, vdsl2)
en dit voor dezelfde prijs. dus geen prijsstijging zoals jij al maanden zit aan te kondigen. dus je zat verkeerd.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Gebruikersavatar
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 811
Lid geworden op: 03 jan 2003, 17:15
Locatie: Sint-Niklaas
Contacteer:

hollebollegijs schreef:en dit voor dezelfde prijs. dus geen prijsstijging zoals jij al maanden zit aan te kondigen. dus je zat verkeerd.

tenzij ge der een discovery line op hebt zitten...
Tis alsof ge nen auto verkoopt en enkel de banden in prijs opslaagt... uwen auto zelf is niet duurder, maar toch wordt er meer uit u zakken geklopt.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Pi R² schreef:
hollebollegijs schreef:en dit voor dezelfde prijs. dus geen prijsstijging zoals jij al maanden zit aan te kondigen. dus je zat verkeerd.

tenzij ge der een discovery line op hebt zitten...
Tis alsof ge nen auto verkoopt en enkel de banden in prijs opslaagt... uwen auto zelf is niet duurder, maar toch wordt er meer uit u zakken geklopt.


adsl light, go en plus kan zonder lijn verkregen worden.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Zambo schreef:Allé, het zijn solden bij Belgacom net voordat hun ADSL2+ gamma eraan komt adverteert men met hun schamele 4Mbits lijntje met het peperdure abonnement gratis 6 maand. En wat na die 6 maand dan terug die 41,XX euro per maand? Lijkt mij een duur en minderwaardig aanbod gezien wat eraan komt. Het is nu natuurlijk nog de vraag in welke prijsklasse hun ADSL2+ komt natuurlijk? Hopelijk mogen we eindelijk eens de standaard Europese prijzen zien. voor 29.90 heb je in de meeste Europese landen onbeperkt internet + onbeperkt vaste telefoon en in sommige gevallen ook al digitale tv. Dus Belgaocm doe nu voor 1 keer in jullie leven jullie best.[b]


Waar zie jij die 6 maand gratis ?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

devastator schreef:
Zambo schreef:Allé, het zijn solden bij Belgacom net voordat hun ADSL2+ gamma eraan komt adverteert men met hun schamele 4Mbits lijntje met het peperdure abonnement gratis 6 maand. En wat na die 6 maand dan terug die 41,XX euro per maand? Lijkt mij een duur en minderwaardig aanbod gezien wat eraan komt. Het is nu natuurlijk nog de vraag in welke prijsklasse hun ADSL2+ komt natuurlijk? Hopelijk mogen we eindelijk eens de standaard Europese prijzen zien. voor 29.90 heb je in de meeste Europese landen onbeperkt internet + onbeperkt vaste telefoon en in sommige gevallen ook al digitale tv. Dus Belgaocm doe nu voor 1 keer in jullie leven jullie best.[b]


Waar zie jij die 6 maand gratis ?


te bestellen online tussen 1 juli 12h00 en 2 juli 12h00.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

hollebollegijs schreef:
devastator schreef:
Zambo schreef:Allé, het zijn solden bij Belgacom net voordat hun ADSL2+ gamma eraan komt adverteert men met hun schamele 4Mbits lijntje met het peperdure abonnement gratis 6 maand. En wat na die 6 maand dan terug die 41,XX euro per maand? Lijkt mij een duur en minderwaardig aanbod gezien wat eraan komt. Het is nu natuurlijk nog de vraag in welke prijsklasse hun ADSL2+ komt natuurlijk? Hopelijk mogen we eindelijk eens de standaard Europese prijzen zien. voor 29.90 heb je in de meeste Europese landen onbeperkt internet + onbeperkt vaste telefoon en in sommige gevallen ook al digitale tv. Dus Belgaocm doe nu voor 1 keer in jullie leven jullie best.[b]


Waar zie jij die 6 maand gratis ?


te bestellen online tussen 1 juli 12h00 en 2 juli 12h00.


URL ?

[EDIT] gevonden :-) [/EDIT]
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Toffe actie !

Wel spijtig dat er zo niet eens iets gedaan wordt voor reeds bestaande klanten ...
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik vind nooit iets terug op die BGC website :evil:

Kan er iemand een linkje doorgeven aub ?
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

hollebollegijs schreef:
Pi R² schreef:
hollebollegijs schreef:en dit voor dezelfde prijs. dus geen prijsstijging zoals jij al maanden zit aan te kondigen. dus je zat verkeerd.

tenzij ge der een discovery line op hebt zitten...
Tis alsof ge nen auto verkoopt en enkel de banden in prijs opslaagt... uwen auto zelf is niet duurder, maar toch wordt er meer uit u zakken geklopt.


adsl light, go en plus kan zonder lijn verkregen worden.


maar dan heb je ook ggeen vaste lijn meer waarop je gebeld kan worden.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Is deze promotie ook geldig op een pack met ADSL Go in?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

devastator schreef:Toffe actie !

Wel spijtig dat er zo niet eens iets gedaan wordt voor reeds bestaande klanten ...

Als je al langer dan een jaar klant bent zeg je vandaag toch op en schrijf je morgen opnieuw in.
Bij Belgacom moet je als klant zeer alert en inventief zijn :x

Ander voorbeeldje:
Mijn distributeur verkoopt de Belgacom telefoontoestellen goedkoper dan Belgacom zelf.
Maar op de web site van Belgacom krijg je de indruk alsof je "de deal van het jaar doet": promotie prijs, gratis levering, enz...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

hollebollegijs schreef:die schamele 4 Mbits wordt wel 9 of 12 Mbits hoor vanaf 1 juli.
(via adsl2+ of vdsl1, vdsl2)
en dit voor dezelfde prijs. dus geen prijsstijging zoals jij al maanden zit aan te kondigen. dus je zat verkeerd.


hollebollegijs maar hoe zit dat met die snelheidsverhoging ?
Als je nog geen btv kan krijgen kan je dan ook geen snelheidsverhoging krijgen of ben ik mis.Voor adsl2+ zit ik een goei 4.1 km v an de centrale maar voor vdsl2 is dat +- 400meter.
peewee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 jul 2007, 20:59

die snelheidsverhoging geldt voor iedereen
in eerste instantie iedereen die een nieuwe adsl neemt
ook bestaande TV klanten zullen vanaf augustus gemigreerd worden
adsl plus klant zullen ook onder handen genomen worden
adsl go klant moeten dit aanvragen, zal niet automatisch gebeuren wegens een éénmalige kost van 50 die voor dat jullie beginnen zagen gedurende juli gratis is!
Dus iedereen met een adsl abo bij belgacom dit in de maand julie doorgeven.
The world is not enough!
knalsite
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:16

peewee schreef:adsl go klant moeten dit aanvragen, zal niet automatisch gebeuren wegens een éénmalige kost van 50 die voor dat jullie beginnen zagen gedurende juli gratis is!
Dus iedereen met een adsl abo bij belgacom dit in de maand julie doorgeven.

Zonet gebeld naar Belgacom en ik kon enkel de snelheid laten verhogen mits een activatiekost te betalen van 50 euro. Een VDSL-modem staat hier al, dus geen idee waar je het haalt dat de omschakeling gratis zou zijn in juli. Of sommige van de Belgacom-helpdesk medewerkers zijn niet van deze tijdelijke actie op de hoogte natuurlijk.

Indien het werkelijk zo is dat bestaande klanten die eenmalige kost moeten betalen vind ik dit weer het bewijs dat deze vaak de dupe zijn t.o.v. nieuwe klanten die meteen op het hogere snelheidsprofiel worden geplaatst en bovendien nog een aantal maanden gratis van hun internet kunnen genieten.
proxiboyke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 355
Lid geworden op: 02 jan 2007, 14:56
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ben je al langer dan 1 jaar klant ?
Want dreigen met opzeggen kan wonderen doen :-D
Dretne
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 apr 2007, 07:19

Klein vraagje

Bij het go abonnement staat er bij technische info dat je er maar 1 pc kan op aansluiten, is dit effectief zo?

Zit hier met 1 vaste pc en 2 laptops ( draadloos )

Alvast dank

voor 21€ in de maand valt da heel goe mee denk ik en da zonder vaste lijn....

Volgens line attn 3,4 km v d centrale hoeveel van de 12Mbps zou ik dan nog kunnen verkrijgen?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Ik vraag mij af of die promoties (http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... happyhours) ook gelden voor bestaande klanten als je bijvoorbeeld opnieuw intekent voor 1 jaar.

Iemand al geprobeert?

Dretne schreef:Klein vraagje

Bij het go abonnement staat er bij technische info dat je er maar 1 pc kan op aansluiten, is dit effectief zo?

Zit hier met 1 vaste pc en 2 laptops ( draadloos )

Alvast dank

voor 21€ in de maand valt da heel goe mee denk ik en da zonder vaste lijn....

Volgens line attn 3,4 km v d centrale hoeveel van de 12Mbps zou ik dan nog kunnen verkrijgen?

Het maakt niet uit hoeveel pc's je er effectief achter hangt...

12 mbit op die afstand zal vermoedelijk niet mogelijk zijn. Je moet eens de test voor BGC tv doen. Als je 2 streams in HD kan ontvangen, zit je goed.
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Dretne schreef:Klein vraagje

Bij het go abonnement staat er bij technische info dat je er maar 1 pc kan op aansluiten, is dit effectief zo?



neen,wanneer je inlogt via e-services neem je dan Belgacom ADSL Multi en Security als optie en je kan meerdere pc's aansluiten en je krijgt dan nog eens 5 Gb volume extra

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... adsl_multi
Dretne
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 apr 2007, 07:19

verbinding getest op bgc site:

Volgens deze eerste evaluatie is Belgacom TV in standaardkwaliteit beschikbaar op deze lijn en kan u 1 tv-toestel aansluiten. Het is op deze lijn echter niet mogelijk Belgacom TV in HD te ontvangen.

Dus dit komt nie goe denk ik

Zal telenet worden vrees ik....

Toch bedankt voor de reactie's
benneken2312
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 14 okt 2007, 14:07

Dretne schreef:verbinding getest op bgc site:

Volgens deze eerste evaluatie is Belgacom TV in standaardkwaliteit beschikbaar op deze lijn en kan u 1 tv-toestel aansluiten. Het is op deze lijn echter niet mogelijk Belgacom TV in HD te ontvangen.

Dus dit komt nie goe denk ik

Zal telenet worden vrees ik....

Toch bedankt voor de reactie's


Die promotie van 6 maanden gratis is enkel voor nieuwe klanten bestaande klanten krijgen deze niet,

groetjes,
Dretne
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 apr 2007, 07:19

benneken2312 schreef:
Dretne schreef:verbinding getest op bgc site:

Volgens deze eerste evaluatie is Belgacom TV in standaardkwaliteit beschikbaar op deze lijn en kan u 1 tv-toestel aansluiten. Het is op deze lijn echter niet mogelijk Belgacom TV in HD te ontvangen.

Dus dit komt nie goe denk ik

Zal telenet worden vrees ik....

Toch bedankt voor de reactie's


Die promotie van 6 maanden gratis is enkel voor nieuwe klanten bestaande klanten krijgen deze niet,

groetjes,


Zou een nieuwe klant geweest zijn, moest ik een degelijke lijn krijgen

Ben nu Scarlet One en te klooien op 1.1 mbps....
En om een beetje deftige snelheid te krijgen dek ik dat ik naar telenet zal moeten gaan :(
Caey
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 23 dec 2006, 22:13

benneken2312 schreef:Die promotie van 6 maanden gratis is enkel voor nieuwe klanten bestaande klanten krijgen deze niet,

groetjes,


Eens bellen of ze echt, echt zeker zijn :lol: .
knalsite
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:16

Matthias_VL schreef:
Dretne schreef:Klein vraagje

Bij het go abonnement staat er bij technische info dat je er maar 1 pc kan op aansluiten, is dit effectief zo?
neen,wanneer je inlogt via e-services neem je dan Belgacom ADSL Multi en Security als optie en je kan meerdere pc's aansluiten en je krijgt dan nog eens 5 Gb volume extra

http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... adsl_multi

Er hangen hier nochtans toch meerdere PC's via een router aan het wereldwijde web zonder die optie.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ze geven slechts support voor één enkele computer. Ze kunnen namelijk gewoon niet weten hoeveel computers er aan je router hangen.

Alle computers achter je netwerk gaan bijvoorbeeld ook allen op hetzelfde ip-adres zitten surfen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Gisteren via de meter van deze site de snelheden in oog gehouden, Tele2
is te vergelijken met Telenet... ongelooflijk die snelheid.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Matthias_VL schreef:Gisteren via de meter van deze site de snelheden in oog gehouden, Tele2
is te vergelijken met Telenet... ongelooflijk die snelheid.
in welke zin zijn ze te vergelijken?

Tele2 = ADSL, Telenet = kabel, daar begint het al

is het de naam? Jesus :roll:
CuBe
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 sep 2007, 10:58
Contacteer:

Waarschijnlijk te vergelijken op basis van de SNELHEID...

De bekabeling waarover die snelheid loopt doet er toch niet toe voor de meeste mensen... l33chen is het enige da telt :twisted:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

CuBe schreef:Waarschijnlijk te vergelijken op basis van de SNELHEID...

De bekabeling waarover die snelheid loopt doet er toch niet toe voor de meeste mensen... l33chen is het enige da telt :twisted:
4 Mb tgo 10 Mb?
CuBe
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 sep 2007, 10:58
Contacteer:

dat weet ik natuurlijk niet.. ik had enkel de indruk dat hij de snelheid aan het vergelijken was :)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

CuBe schreef:dat weet ik natuurlijk niet.. ik had enkel de indruk dat hij de snelheid aan het vergelijken was :)
Dan kan hij ineens vergelijken met alle ADSL-providers en niet alleen Tele2...
Gebruikersavatar
Xplod
Premium Member
Premium Member
Berichten: 472
Lid geworden op: 03 apr 2006, 16:12
Locatie: Heusden (O-Vl.)
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer

Uzzi schreef:Ik vind nooit iets terug op die BGC website :evil:

Kan er iemand een linkje doorgeven aub ?


Ik vind dat ook .... zo onoverzichtelijk ..... ik kom nooit direct waar ik wil.
de site kan in ieder gval een pak beter.
whacker
Member
Member
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 nov 2005, 09:51

Goztow schreef:Ze geven slechts support voor één enkele computer. Ze kunnen namelijk gewoon niet weten hoeveel computers er aan je router hangen.

Alle computers achter je netwerk gaan bijvoorbeeld ook allen op hetzelfde ip-adres zitten surfen.

Om effe te mierenneuken:
Die gaan voor de buitenwereld inderdaad hetzelfde ip krijgen ja, namelijk het enige dat ge krijgt.
Belgacom (en alle andere ISP's for that matter) KAN wel zien dat er meerdere PC's achter zitten hoor. Een beetje packet inspectie en da's duidelijk. Niet dat ze daar ooit de moeite voor gaan doen maar soit.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”