prijs boostpack

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
droopy
Pro Member
Pro Member

ik kan het hier nergens vinden maar ben ik correct dat het boostpack eenmalig 99 euro is en je dan 12mbit/sec download snelheid hebt?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

http://www.dommel.be/nl/adsl/netconnect.php?cust=home
• speed pack: verhoog uw downloadsnelheid tot 12,0 mbps (1). bestelbaar in de loop van juli 2008 voor een eenmalige activatiekost van 99,00 euro incl. btw
• boost pack: verhoog uw downloadlimiet naar 150 gb, verhoog uw maximale mediumband snelheid naar 4096 kbit/sec, 4 gelijktijdige pppoe passthrough sessies toegestaan en toegang tot de nieuwsservers op mediumband. (6,00 euro/maand en 9,95 euro activatie)
droopy
Pro Member
Pro Member

ja dat had ik ook gelezen op de website maar door mijn negatieve ervaring wou ik toch nog eens horen van anderen of het inderdaad was zoals ik het las 99 euro 1x en geen extra maandelijkse kosten. Om frustratie te vermijden he :P
Insom
Pro Member
Pro Member

Jammer had gehoopt op een mogelijkheid voor upgrade naar 9Mb ofwel 12Mb.

Daarnaast loont mijn boostpack ook niet meer, download nooit meer dan 100GB, maar had gehoopt dat Dommel wederom het boostpack ging koppelen aan nog meer voordelen.
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

Insom schreef:Jammer had gehoopt op een mogelijkheid voor upgrade naar 9Mb ofwel 12Mb.

Daarnaast loont mijn boostpack ook niet meer, download nooit meer dan 100GB, maar had gehoopt dat Dommel wederom het boostpack ging koppelen aan nog meer voordelen.
² had dit ook gehoopt. Ze zegden ook dat je boostpack kon opzeggen via email, maar als ik dit wil , antwoorden ze dat ik een aangetekende brief enzo moet zenden :(
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

frado schreef:Ze zegden ook dat je boostpack kon opzeggen via email, maar als ik dit wil , antwoorden ze dat ik een aangetekende brief enzo moet zenden :(
Waarom kan ik dan in het CRM paneel op een "X" duwen om het te annuleren?
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Svekke schreef:
frado schreef:Ze zegden ook dat je boostpack kon opzeggen via email, maar als ik dit wil , antwoorden ze dat ik een aangetekende brief enzo moet zenden :(
hier bij mij is die X = no option ;) :D
The eternal and true pessimist :D
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

a3ke schreef:
Svekke schreef:
hier bij mij is die X = no option ;) :D
inderdaad.........
svenska
Elite Poster
Elite Poster

Mes excuses ;) nu je het zegt
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Svekke schreef:Mes excuses ;) nu je het zegt
BTW , hoe ist daar in Tones Svenska ? ;)
The eternal and true pessimist :D
svenska
Elite Poster
Elite Poster

a3ke schreef:BTW , hoe ist daar in Tones Svenska ? ;)
Goed zeker? :-) Ik werk daar al meer dan 2 maanden niet meer :wink:
Ben nu informaticus bij de Europese Commissie in Brussel...
Rimson
Plus Member
Plus Member

Als je dan opzegt, krijg je dan je 99 euro terug ?
svenska
Elite Poster
Elite Poster

99 euro is wel veel, terwijl ze het bij Skynet Belgacom voor 50 euro doen...
Insom
Pro Member
Pro Member

Svekke schreef:99 euro is wel veel, terwijl ze het bij Skynet Belgacom voor 50 euro doen...
Dommel wil er ook iets aan over houden he. Daarbij, je betaalt geen cent meer per maand voor de stijging. Ik sta er toch weigerachtig tegenover omdat je nooit weet wat de toekomst brengt.
laurens7
Elite Poster
Elite Poster

Insom schreef:
Svekke schreef:99 euro is wel veel, terwijl ze het bij Skynet Belgacom voor 50 euro doen...
Dommel wil er ook iets aan over houden he. Daarbij, je betaalt geen cent meer per maand voor de stijging. Ik sta er toch weigerachtig tegenover omdat je nooit weet wat de toekomst brengt.
idem volgend jaar is er mss vdsl2 met 24Mb, wie weet.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Insom schreef:
wat bedoel je?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

liger schreef:
Insom schreef:
wat bedoel je?
Over een jaar kan er al VDSL zijn, maw, die 99 EUR zijn niet rendabel. Ik kan dat begrijpen. Het is afterall investeren in een technologie die serieus verouderd is.
Insom
Pro Member
Pro Member

Stel dat Dommel in september me echt VDSL2 kan leveren... Dan zal ik toch liever voor de stabielere DSL variant kiezen.

Als ik nu eerst adsl2+ neem dan moet ik natuurlijk 99€ voor de upgrade betalen, een nieuwe adsl2+ modem en na enkele maanden opnieuw een activatiekost voor de VDSL én opnieuw een andere modem.

Het zijn wel interessante of spannende maanden moet ik zeggen. :-)
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ik ga sowieso geen speedpack aanvragen. Ik zit om 2800 meter van de centrale, voor december zou hier cityconnect moeten zijn. En er komt speedconnect aan :)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”