bevestiging opzegperiode

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ik heb m'n ontslag gegeven op mijn huidig werk, en een nieuw contract bij een anderere werkgever gegeven. In mijn ontslagbrief zeg ik dat ik het bedrijf wil verlaten en dat dat met een opzegperiode van 6 weken gaat.

Nu vraag ik om die opzegperiode te bevestigen en daarop krijg ik volgend antwoord terug:
Xxxxx,
Dat kan ik vandaag nog niet bevestigen.
We proberen zo snel mogelijk een oplossing te zoeken, rekening houdend met een opzegperiode van 6 weken.
Momenteel hebben we nog geen oplossing.
Ik zal je wel tijdig op de hoogte stellen.

Mvgr,
Xxxx
Waar vind ik iets "officieels" of dat zomaar kan? Want die "oplossing" is uiteindelijk totaal mijn probleem niet. Ik neem ontslag in goede omstandigheden (niet met slaande deuren ofzo) ...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

lol dat is lachen :D (niet voor u natuurlijk maar toch)
Robbe
El Robre
El Robre
Twitter: infocaris
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Die opzegtermijn begint te lopen vanaf het moment dat uw aangetekende zending is aangekomen op het bedrijf. Los van of het hen dan uitkomt om een antwoord te willen formuleren. Ik begrijp dan ook niet goed wat ze daarbij moeten bevestigen. Ze kunnen u na die periode toch niet meer houden.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Nuja, het is wat ingewikkelder. De opzegperiode begint te lopen op de eerste dag van de volgende maand waarin je je ontslag gegeven hebt. De opzegperiode is gebonden aan het aantal jaar dat je bij je werkgever werkt, en het brutojaarloon. Ik werk er anderhalf jaar, maar val in de hoogste brutojaarloon categorie. Dan kan m'n huidige werkgever mij maximaal 4,5 maanden opzeg laten doen. Alle andere periodes zijn "in onderling overleg", en dat is net waar ik naartoe wil.

Mij gaat het vooral over de "we hebben nog geen oplossing, dus zweet het nog maar een beetje uit" attitude... Morgen eens bij de vakbond gaan kloppen :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster

Zet een meeting op met xxxx en zie wat ze van plan zijn. Als ze een oplossing moeten zoeken dan zult gij daar toch deel van uitmaken. Ge moet namelijk op zijn minst uw kennis overdragen. Zit in ieder geval niet te wachten op actie van de andere kant.
Please help, looking for a way to get rich and fast
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”