FlashBlue schreef:Caey schreef:
Dus ik zou het niet echt bashen noemen, het is niet dat we elkaar hier uitmaken voor 'dom en achterlijk' ofzo...
nee ? moet je eens goed alle topics nalezen en zien hoe werknemers van belgacom behandeld worden als ze durven opkomen voor hun werkgever, en hoe mensen die niet anti-belgacom zijn worden aangesproken, en direct beschuldigd worden dat ze voor bgc zouden werken enz enz ...
Welja, de verwijzing die ik hier maakte is naar dit
http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 914#197914 bericht bedoeld. Om u de link te besparen:
hollebollegijs schreef:caey, je bewijst met deze, sorry dat ik het zeg, dat je niet alleen dom bent maar achterlijk erbij.
Om maar te zeggen, perceptie is relatief.
Verder hebben medewerkers geen verlichting om hier te posten, en vooral (en ik wenst dit te benaderukken) VOORAL is er geen verplichten om te vermelden dat je een medewerker bent.
U moet de situatie ook niet overschatten, als we kijken naar bijvoorbeeld de klachten over GSM dan zijn deze vooral factuurgebaseerd en niet direct op product.
Verder denk ik dat elk bedrijf met een negatieve weerklank dit vooral aan zichzelf te danken heeft. En zelfs dat doet eigenlijk niet ter zake, want het is nog altijd de mening van de consument die telt. En het is meer dan bekend dat per klant die je verliest omdat die persoon denkt verkeert behandeld te zijn dat je er 8 moet terugwinnen.
Mij lijkt het dan ook maar opportuun dat medewerkers zich professioneel gedragen en kunnen omgaan met kritiek en lastige klanten. De een heeft daar duidelijk iets meer problemen mee dan de ander. Dit lijkt mij dan ook een persoonlijke zaak, en geen reden om iets goed te praten 'omdat hij/zij medewerker is'.
Je moet maar eens een paar willekeurige berichten van hollebollegijs en charlotte (2 willekeurige medewerkers van operatoren) vergelijken en je zult onmiddellijk zien wat ik bedoel.
Maar aan de ene kant moet ik u wel gelijk geven: wanneer er problemen zijn met medewerkers van telecomoperatoren dan moet men zich wenden tot de ombudsdienst (daar zijn ze voor hé!!!) en niet tot userbase.