krijg steeds de ssl fout bij het verzenden naar de smtp server
iemand raad ?
Modbreak:
The Oddity
The Oddity
Ik weet niet, maar merk jij ook niet dat daar tilscali.be en niet tiscali.be staat?DEZE FOUR schreef:[email protected]
waarom denk je dat ze die poort hebben dichtgezet?Mailke schreef:Heb een test installatie met exchange 5.5 gedaan , zelfs daar kan ik geen mail met versturen , enkel ontvangen.
ze hebben mijn poort van de ene dag op de andere dicht gemaakt , ik weet niet wat ik nu moet doen![]()
ik d8 dat je servers mocht draaien van adsl2fit ? een mailserver is toch ook een server niet ?
Dit is een prima werkende smtp server voor het ADSL2Fit domain.Gast schreef:Bij de dokumenten die men door adsl2fit aflevert staat wel degelijk voor mail server mail.net4all.be in te vullen voor uitgaande mail zijnde SMTP
Geef iemand die je kent jouw ip en laat hem dat invullen bij de smtp server in de instellingen van outlook ofzo. Dan moet hij met de account die dat ip gebruikt eens proberen een mail te sturen... als dat lukt zet je maar beter je mailserver direct af tot je weet hoe je (bvb met firewall rules) enkel het interne netwerk toegang geeft tot je smtp mailservice.Mailke schreef:hoe kan ik te weten komen of mijn mailserver veilig is , bestaat er een relay test ? of iets anders ?
Die gratis dial-up abonnementen hebben idd meestal wel nen relay-server, maar die relay-server checkt op IPSiske schreef:Als ik jou was zou ik gewoon bij één of andere provider een gratis dial-up account aanvragen, dan heb je ineens een e-mail adres ook. Je gebruikt dan de pop.isp.com als inkomende server en mail.net4all.be als uitgaande server.