INDI gaat decoder ook te huur aanbieden!

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Bates
Plus Member
Plus Member

INDI gaat settopbox ook verhuren

Het digitale aanbod van INDI wordt grondig aangepast. De televisieleverancier van de vier zuivere intercommunales biedt vanaf morgen zijn digitale settopbox te huur aan voor vier euro per maand. Voor een digitale recorder komt dat maandelijks op zes euro. Wie beide diensten voor televisie in hoge definitie wil, krijgt dit voor respectievelijk zes en acht euro per maand.

Het nieuwe aanbod toont veel gelijkenissen met dat van Telenet. Toch hebben de overnameplannen van laatstgenoemde niets met de introductie van het huurmodel te maken. "Het gaat in de eerste plaats om de markt en de prijzen", verklaart INDI-woordvoerder Eddy Beyltjens. "Er zijn mensen die de aankoop te duur vinden; een huurformule past hen beter." De mogelijkheid om een toestel te kopen blijft wel bestaan.

Nieuw voor de recorders is dat het mogelijk wordt om een reeds begonnen programma volledig te herbekijken. Dat kan doordat de toestellen automatisch opnemen en steeds het laatst uitgezonden uur bewaren.

Ook het zenderaanbod wordt enigszins gewijzigd. De filmzender KinepolisTV wordt geschrapt en vervangen door Prime Film. Optioneel komen daar nog de andere Prime-zenders bij, waaronder ook de HD-kanalen.
Bates
Plus Member
Plus Member

oeps..

dubbel post denk ik :oops:

kwas weer te snel in m'n over enthousiasme... eindelijk de decoder ook te huur !!
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

het werd tijd,enkel spijtig voor de anti-telenetters dat INDI een dochter is.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Bates schreef:eindelijk de decoder ook te huur !!
Tja... dan kan je hem drie keer betalen :roll:

Moest ik m'n Digicorder huren dan had ik ondertussen al heel wat meer mogen ophoesten. Huren is altijd duurder tenzij het gaat voor een beperkte periode, maar ik denk dat niemand digitale TV neemt voor één jaar.
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

r2504 schreef:
Moest ik m'n Digicorder huren dan had ik ondertussen al heel wat meer mogen ophoesten. Huren is altijd duurder tenzij het gaat voor een beperkte periode, maar ik denk dat niemand digitale TV neemt voor één jaar.
Zelfs om over epg te beschikken moet je voor de duurste huurfomule beschikken , 10 € voor de recorder ! .

Huren , je zou gek zijn , wacht nog even af , er zullen er genoeg 2de hands aangeboden worden eenmaal TN het in handen heeft .

http://indi.be/prijzen/verhuur

De afgelopen maanden is de overname goed voorbereid , zodat TN er een goede melkkoe bijkrijgt . Maar hier is alvast voor 2 abbonees de kogel door de kerk , bye bye indi .
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”