hoikes forumfanaten
heb sinds kort probje met explorer soms als ik pagina open en verder surf krijg ik de melding explorer heeft fout veroorzaakt in onbekend daarna word deze gesloten soms erg ambetant als ik bv spelleke aan het spelen ben online of zo of iets aan het opzoeken ben
graag een oplossing want dit is erg vervelend
windows is volledig upgedate en werk met windows me
alvast bedankt voor jullie positieve antwoorden
explorer
'k Heb geen idee waar die fout vandaan zou kunnen komen, maar je kan altijd eens proberen internet explorer opnieuw te installeren of te updaten.
greetz
greetz
Debruineogenboy schreef:Het zou ook aan WIndows Millenium kunnen liggen, deze versie van windows was bij mijn ervaringen altijd erg onstabiel.
Je slaagt de bal volledig juist.
Windows Millenium is dacht ik één van de meest onstabiele versies die er ooit op de markt gekomen is. Vroeger op m'n laptop stond er ook Windows Me, die heeft er niet lang opgestaan, die sloeg liep constant vast.
Misschien toch eens in de nabije toekomst denken aan over te schakelen op een nieuwere versie?
Windows Me is inderdaad erg onstabiel. Ik heb regelmatig het blauwe scherm gezien. Als je die problemen niet hebt is alles ok natuurlijk, maar ik zou toch veranderen naar windows 2000.
Greetz
Greetz
you gotta love windows, en als je overweegd een andere windows versie der op te zetten, voer dan ook even een format c: uit,want als je een andere win versie er over gaat installen gaat dat ook wat problemen geven
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Kan met vanalles te maken hebben. Als je eens kijkt verder in dot forum, zal je zien dat ik een gelijkaardig probleem gehad heb onder Win2000. Het was wel niet met IE, maar met Explorer.
Ik zou dus zeggen voer eens een uninstall van IE en OE uit, of een repair als dat mogelijk is in Me. Anders kan je ook updaten proberen.
Zeker dat alles up2date is?
Kijk ook hier even in de Ms. Knowledge Base.
Ik zou dus zeggen voer eens een uninstall van IE en OE uit, of een repair als dat mogelijk is in Me. Anders kan je ook updaten proberen.
Zeker dat alles up2date is?
Kijk ook hier even in de Ms. Knowledge Base.
I love it when a plan comes together!