Discovery, adsl go en Smile 10...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
bert
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jul 2003, 15:35
Locatie: Zolder

Ik ben adsl go gebruiker (belgacom) met een discovery line.
Nu ontvang ik (via mail) een voorstel van Belgacom om in te tekenen op een Smile Pack, wat inhoudt : adsl go + proximus smile 10 abonnement, voor dezelfde prijs (50 euro) als mijn vroegeren factuur (disco + go = 50 euro) , maar NERGENS vind ik enige uitleg of ik, samen met dit (op het eerste zicht goede voorstel) mijn discovery line moet behouden (nieuwe prijs 9.95 euro...) En op de website van bgc vind ik helemaal niets...

Dus, kan ik go klant blijven tegen 50 euro/maand ????
Bedankt
bert
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jul 2003, 15:35
Locatie: Zolder

Sorry voor de vraag ; de site van Belgacom is nu wel toegangkelijk en er blijkt duidelijk uit dat :
- het pack adsl go + mobile smile leverbaar is ZONDER de discovery line...

't Is maar dat je het weet...
:-D
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Belgacom dat zijn dieven , zeg alles op en kies voor de andere alternatieve. Is maar een tip maar je kunt er op besparen .
stekki
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 11 feb 2005, 10:39
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sniffie schreef:Belgacom dat zijn dieven , zeg alles op en kies voor de andere alternatieve. Is maar een tip maar je kunt er op besparen .


LOL, ik moet je gelijk geven, ik had een half jaar geleden men skynet abo afgezegd, nu volgt de telefonie ook! En dit voor een BGC werknemer... :lol: :lol: :lol:
bert
Member
Member
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 jul 2003, 15:35
Locatie: Zolder

Kom jongens, dat heb ik nooit gezegd, dat Belgacom dieven zouden zijn...
Ik ben nog altijd een tevreden klant van Belgacom, maar er was enig onduidelijkheid over het aanbod :
- de discovery line wordt flink duurder : dat vind ik ook niet prettig
- maar bgc biedt een alternatief aan, zodanig dat ik zelfs nog beter uitkom dan vroeger : adsl go (zoals vroeger) + een smile 10 abonnement tegen 50 euro (= zelfde prijs als vroeger, voor de opslag) met als extra's :
40' gratis bellen per maand, 600' gratis bellen in de weekends (per maand) en bovenop nog een gratis GSM.
Sorry, hoor, maar dat is geen slecht aanbod en ik vind niet dat er dan termen als "dieven" mogen gebruikt worden....
Ik ben op dit aanbod ingegaan, en eerlijk gezegd, ik heb meer vertrouwen in firma's als Belgacom, als in sommige "ongelooflijke" providers ... die na korte tijd en veel beloften verdwenen zijn...
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Er zijn altijd mensen die geld teveel hebben. Bij Tele2 kan je al vast bellen + internetten voor 29.90 per maand. als je daar dan nog eens je smile 10 bijtlelt kom je neer op 39.90 per maand. tja de gsm moet je dan wel nog zelf aankopen. Maar in een jaar tijd heb je dat reeds gedaan (als je tenminste een toestel van 120 euro hebt gekregen van Belgacom. Er zullen waarschijnlijk nog meer alternatieven zijn. Tele2 is nu ook geen pruts bedrijf, en als je geluk hebt zit je zelfs nog op hun eigen netwerk.
peewee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 jul 2007, 20:59

daarom ook dat belgacom ondertuseen tele2 luxemburg heeft overgenomen. www.tango.lu

en als je zelfs als medewerker overstapt is het vergaand want dan betaal je toch veel minder???
The world is not enough!
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”