Hallo,
Ik heb momenteel belgacom tv en adsl go in pakket(zonder vaste lijn)
Graag zou ik bij belgacom op het 2 de koperpaar belgacom (telefonie) laten installeren....(nieuwe aanvraag)
Maar kan ik dna niet vragen ook mijn adsl go op die 2 de lijn te laten activeren?
Zodat dus op koperpaar 1 belgacom tv staat en telefonie
en op de 2 de koperpaar belgacom adsl go en vaste telefonie?
En dat ik toch nog voor ene pakket betaal?
dus 50 euro voor het pakket
en 17 euro ofzo voor die 2 de vaste lijn?
Sorry dat ik dit niet aan de klantendienst vraag,maar weet zowizoo dat ze gaan zeggen da ze da ni weten enz...
Bedankt he
//edit meon: topic-titel duidelijker gemaakt
BelgacomTV / ADSL+telefonie op gescheiden koperparen
-
- Plus Member
hallo peewee...peewee schreef:dit kan spijtig genoeg niet
technisch wel maar het pack kan niet omdat dit voor belgacom 1 dienst is met verschillende diensten in dat pack
en waarom zou je dat dan doen?
Ik heb nu een adsl 2+ profiel....(en kan max 9 mbits halen)
VDSL zal hiere nog zeker bijna jaar niet mogelijk zijn na veel interne informatie bij iemand van belgacom...
Ik wou dan vragen voor 2 koperparen...
1 voor belgacom tv en vaste telefoonlijn
1 voor belgacom adsl zondert vaste lijn...
Dan zou ik perfect 2 streams kunnen hebben voor tv
en zou ik kunnen vragen om mijn adsl lijn in juli te verhogen naar bv 9 ofzo ipv de 4 die ik nu haal....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
hollebollegijs heeft aangegeven mits recente discussies niet meer zij PM's te lezen spijtig genoegmisterjo schreef:Je kan ook altijd een privé bericht naar hollebollegijs sturen ipv een nieuw topic te openen met zijn naam.
Mvg,
Jo
staat ook nog een vraagje van me te wachten voor hem
The eternal and true pessimist
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Is meer dan normaal dat hij niet meer wilt reageren
-
- Pro Member
ik zal het hier ook maar nog eens posten want jullie schijnen het niet te begrijpen
iedereen zit hier op hollebollegijs zij kap.
Ikzelf heb jaren bij belgacom gezeten.
je mag echt blij zijn dat die gast antwoord geeft op jullie vragen.
En nee hij kan niet op alles antwoorden !!
Bij belgacom zijn ze tegenwoordig heel streng geworden en er bestaat een cel die echt overtredingen zoekt en sanctie geeft desnoods ontslag.
Je kan toch niet verlangen dat hollebollegijs hier een beetje zijn broodwinning op het spel ga zetten voor een forum.
Ik begrijp jullie fustraties van sommigen, maar echt ge schiet op de verkeerde ! Echt waar wees blij dat die gast helpt waar het kan !
iedereen zit hier op hollebollegijs zij kap.
Ikzelf heb jaren bij belgacom gezeten.
je mag echt blij zijn dat die gast antwoord geeft op jullie vragen.
En nee hij kan niet op alles antwoorden !!
Bij belgacom zijn ze tegenwoordig heel streng geworden en er bestaat een cel die echt overtredingen zoekt en sanctie geeft desnoods ontslag.
Je kan toch niet verlangen dat hollebollegijs hier een beetje zijn broodwinning op het spel ga zetten voor een forum.
Ik begrijp jullie fustraties van sommigen, maar echt ge schiet op de verkeerde ! Echt waar wees blij dat die gast helpt waar het kan !
-
- Elite Poster
- Twitter: goendi
- Bedankt: 2 keer
- Contacteer:
Idd das gesproken. Kvind overigens dat na wat men hollebollegijs hier al heeft doen verduren, het eigenlijk best wel ongeloofelijk is dat er nog hoegenaamd iemand zijn hulp durft te vragen! Kzou het wel weten als ik zo stank voor dank kreeg.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Tja Goendi, die mensen die van 9lives.be komen overspoelen precies wel een beetje dit forum sinds ze de weg gevonden hebben naar alternatieve providers...Goendi schreef:Alle, doet er nog schepje bovenop? 'doet dienst als vuilbak', da vind ge grappig of zo?
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Hollebollegijs is niet de enige Belgacom-medewerker op dit forum hoor ...
Trouwens Goendi, PiR² zegt toch niks mis, hij heeft het over de zuigende 'papier-hier'-vuilbak op de Efteling (ik moet daar eerlijk gezegd ook wel de hele tijd aan denken )
Ik heb de topictitel trouwens aangepast; dit is geen vraag die per sé aan hollebollegijs hoefde gesteld te worden. Kunnen we nu terug naar het onderwerp gaan?
Trouwens Goendi, PiR² zegt toch niks mis, hij heeft het over de zuigende 'papier-hier'-vuilbak op de Efteling (ik moet daar eerlijk gezegd ook wel de hele tijd aan denken )
Ik heb de topictitel trouwens aangepast; dit is geen vraag die per sé aan hollebollegijs hoefde gesteld te worden. Kunnen we nu terug naar het onderwerp gaan?
-
- Pro Member
in plaats van de titel aan te passen zou je beter ne keer optreden tegen da bashen.
Maarja als er sponsering komt bij kijken dan is alles goed om de concurenten af te maken . laag zeer laag
Maarja als er sponsering komt bij kijken dan is alles goed om de concurenten af te maken . laag zeer laag
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik zou dat bashen toch echt relativeren hoor.
Ik (en ik denk het merendeel van de userbase gebruikers) heb best wel respect voor de hulp die Hollebollegijs biedt aan gebruikers die hem/haar (hierover bestaat wel enige verwarring - bewust?) hierom vragen.
Anderzijds zit HBG in een ambetante positie doordat hij ook nog de politiek van BGC probeert te verdedigen - ook als dit in sommige situaties een hopeloze zaak lijkt.
Zelf ben ik het niet vaak eens met de meningen die HBG hier verkondigt (de zijne of die van BGC dat weet ik niet, dat doet niet terzake). Nochtans heb ik niks tegen de persoon op zich, maar kritiek die ik dan lever is niet bedoeld op HBG als persoon; wel op het bedrijf BGC.
Soms worden er minder vriendelijke dingen geschreven, en dat is dan jammer... ik heb wel de indruk dat dat wel eens in beide richtingen gebeurt.
Ik (en ik denk het merendeel van de userbase gebruikers) heb best wel respect voor de hulp die Hollebollegijs biedt aan gebruikers die hem/haar (hierover bestaat wel enige verwarring - bewust?) hierom vragen.
Anderzijds zit HBG in een ambetante positie doordat hij ook nog de politiek van BGC probeert te verdedigen - ook als dit in sommige situaties een hopeloze zaak lijkt.
Zelf ben ik het niet vaak eens met de meningen die HBG hier verkondigt (de zijne of die van BGC dat weet ik niet, dat doet niet terzake). Nochtans heb ik niks tegen de persoon op zich, maar kritiek die ik dan lever is niet bedoeld op HBG als persoon; wel op het bedrijf BGC.
Soms worden er minder vriendelijke dingen geschreven, en dat is dan jammer... ik heb wel de indruk dat dat wel eens in beide richtingen gebeurt.