euh lees zijn post is opnieuw? hij KAN (of mag?) zijn Adsl go niet opzeggen.FlashBlue schreef:en wat is daar mis mee ?
- je wil je lijn opzeggen, dat kan kosteloos omdat ze duurder zal worden, dat is ook de reden dat men je geen boete aansmeert voor het eerder opzeggen van het adsl go abo waarschijnlijk...
- omdat je je lijn opzegt zal ook je adsl abo stopgezet worden, dit is echter binnen het eerste contractjaar, dus om over te schakelen naar een ander abonnement rekent men activatiekost aan, en gaat terug een nieuw jaarcontract in, in principe volledig in orde...
Je hebt dus nog een derde optie, namelijk gewoon alles stopzetten, de adsl go en de disc. line. ( neveneffect gaat iig zijn dat je je niet meer aan prijzen of limieten kan ergeren, vermits je geen internet meer hebt dan )
Belgacom verhoogt tarief Discovery lijn met 45%
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Dat is dus de optie die ik wil, maar dat mag niet volgens de vrouw van de helpdesk. Ik wil graag van provider veranderen, maar ik kan het huidige 'GO met telefoonlijn' enkel omzetten in een nieuw 'GO zonder telefoonlijn'. Ik kan dus niet zeggen 'Ik wil de GO ook niet meer', omdat ik in mijn eerste contractjaar zit. Kan dus wel 'intern wisselen' indien ik 25 euro betaal en een nieuw jaarcontract neemFlashBlue schreef:en wat is daar mis mee ?
Je hebt dus nog een derde optie, namelijk gewoon alles stopzetten, de adsl go en de disc. line. ( neveneffect gaat iig zijn dat je je niet meer aan prijzen of limieten kan ergeren, vermits je geen internet meer hebt dan )
en als je nu eens gewoon je disco lijn stopzet? Kunnen ze het dan maken om je te laten betalen omdat daardoor je go ook opgezegd wordt? Misschien een vraagje voor de ombudsman.devastator schreef:Dat is dus de optie die ik wil, maar dat mag niet volgens de vrouw van de helpdesk. Ik wil graag van provider veranderen, maar ik kan het huidige 'GO met telefoonlijn' enkel omzetten in een nieuw 'GO zonder telefoonlijn'. Ik kan dus niet zeggen 'Ik wil de GO ook niet meer', omdat ik in mijn eerste contractjaar zit. Kan dus wel 'intern wisselen' indien ik 25 euro betaal en een nieuw jaarcontract neemFlashBlue schreef:en wat is daar mis mee ?
Je hebt dus nog een derde optie, namelijk gewoon alles stopzetten, de adsl go en de disc. line. ( neveneffect gaat iig zijn dat je je niet meer aan prijzen of limieten kan ergeren, vermits je geen internet meer hebt dan )
Ik kreeg vandaag het officiële bericht in de bus:
Geachte heer ****
Een tijdje geleden koos u als vaste lijn de Discovery-lijn van Belgacom.
Vanaf 1 augustus 2008 zal het abonnement voor de Discovery-lijn € 9.95 per maand kosten (*)
(*) Gelieve artikel 5 van de algemene voorwaarden te raadplegen indien u niet akkoord gaat met deze wijziging.
Leuk uitgedrukt, wijziging
Daaronder maken ze nog wat reclame voor hun Proximus Smile together 10 abo.
Waarschijnlijk gaan ze dat binnen een paar maanden dan ook met de 45% verhogen
Nu gaan de BGC medewerkers en -masochisten mij waarschijnlijk ook weer beschuldigen van Belgacom bashen
Geachte heer ****
Een tijdje geleden koos u als vaste lijn de Discovery-lijn van Belgacom.
Vanaf 1 augustus 2008 zal het abonnement voor de Discovery-lijn € 9.95 per maand kosten (*)
(*) Gelieve artikel 5 van de algemene voorwaarden te raadplegen indien u niet akkoord gaat met deze wijziging.
Leuk uitgedrukt, wijziging
Daaronder maken ze nog wat reclame voor hun Proximus Smile together 10 abo.
Waarschijnlijk gaan ze dat binnen een paar maanden dan ook met de 45% verhogen
Nu gaan de BGC medewerkers en -masochisten mij waarschijnlijk ook weer beschuldigen van Belgacom bashen
bij dommel geef je onbewust nog meer geld aan belgacom, zoals al een paar keer in dit topic naar boven is gekomen.
ik blijf wel nog mijn discovery lijn houden: het is klote dat die meer gaat kosten maar hier in la petite belgique is het nog ongeveer de goedkoopste oplossing, dat + adsl bij een ander. kosteloos de boel opzeggen en het geluk ergens elders gaan zoeken zit er niet in gezien ik pas een paar weken ben aangesloten...
ik blijf wel nog mijn discovery lijn houden: het is klote dat die meer gaat kosten maar hier in la petite belgique is het nog ongeveer de goedkoopste oplossing, dat + adsl bij een ander. kosteloos de boel opzeggen en het geluk ergens elders gaan zoeken zit er niet in gezien ik pas een paar weken ben aangesloten...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
das compleet normaaldevastator schreef:Net even naar Belgacom gebeld om me te informeren over het opzeggen van mijn discovery line ...
Het zit zo: heb een discovery line en een ADSL Go abbo. Ik belde dus om de disco line op te zeggen. Dit was geen enkel probleem en was volledig kosteloos wist de vrouw me te vertellen. Ik moet echter wel 25 euro betalen om over te schakelen van het 'GO met vaste lijn' naar het 'GO zonder vaste lijn', en dit was een NIEUW contract voor alweer een jaar ! De disco line opzeggen EN het GO abbo opzeggen was niet mogelijk omdat ik nog maar in mijn eerste jaar GO zit.
Godmiljaarde eh ! Ik dus kiezen:Hier ben ik echt niet over te spreken !
- -Ofwel behou ik mijn disco line, en betaal dus 3 euro per maand meer
-Ofwel zeg ik mijn disco line op en wordt ik op een NIEUW GO abbo gezet van opnieuw een jaar en betaal 25 euro activatiekost
als je wil van formule veranderen moet je activatiekost betalen.
Ik weet wat je bedoelt (uw internet abbo wordt duurder doordat discovery wordt duurder) maar in princiepe heb je 2 contracten lopen daar dus daarom dat het niet gaat
4) overstappen naar een goedkoper abonnementFlashBlue schreef:...
Feit is, jullie lijnen zijn net met 45% gestegen, en wat doe je ertegen ?
1) klagen en toch blijven betalen
2) klagen en overstappen en bgc nog meer geld afstaan door naar een isp te stappen die raw copper gebruikt
3) klagen en overstappen naar telenet.
Zit bij dommel met netconnect. Ik heb geen limiet van 100GB nodig. Met 40GB kom ik ruimschoots toe dus ik stap over naar edpnet en die biedt dan ook nog eens een snellere down/upload. Cityconnect zullen we toch nog lang op kunnen wachten in brussel. Dat heeft teveel concurrentie hier.
Please help, looking for a way to get rich and fast
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
In tegenstelling tot wat enkele anderen hier zeggen is de 25€ totaal onterecht. Jij hebt niet gekozen/beslist om de prijzen te verhogen en dus moet jij ook niet de gevolgen/kosten dragen voor het opzeggen van die lijn.devastator schreef:Net even naar Belgacom gebeld om me te informeren over het opzeggen van mijn discovery line ...
Het zit zo: heb een discovery line en een ADSL Go abbo. Ik belde dus om de disco line op te zeggen. Dit was geen enkel probleem en was volledig kosteloos wist de vrouw me te vertellen. Ik moet echter wel 25 euro betalen om over te schakelen van het 'GO met vaste lijn' naar het 'GO zonder vaste lijn', en dit was een NIEUW contract voor alweer een jaar ! De disco line opzeggen EN het GO abbo opzeggen was niet mogelijk omdat ik nog maar in mijn eerste jaar GO zit.
Godmiljaarde eh ! Ik dus kiezen:Hier ben ik echt niet over te spreken !
- -Ofwel behou ik mijn disco line, en betaal dus 3 euro per maand meer
-Ofwel zeg ik mijn disco line op en wordt ik op een NIEUW GO abbo gezet van opnieuw een jaar en betaal 25 euro activatiekost
Ik zou je toch aanraden om naar een Belgacom winkel te gaan en gewoon niet weg te gaan voor ze het kosteloos opzeggen (dat hebben verkopers niet graag ), maar blijf wel vriendelijk dan heb je meer kans dat ze helpen (bij mij is dat toch zo).
Lukt dat toch niet, zeg dan gewoon die discovery lijn op en betaal die 25€, da's een stuk goedkoper dan de resterende maanden voor die discovery te betalen die je niet gebruikt. Die 25€ kan je dan nog proberen betwisten via de ombudsdienst telecom die je waarschijnlijk ook gelijk zal geven.
Zelf ben ik dus ook niet blij met de verhoging, en zoek dus nog naar een gepaste oplossing. Voorlopig denk ik aan Clearwire, maar ben nog niet zo zeker over de response time en snelheid (zal even de demo modem van 't werk een weekje lenen). Telenet is ook geen oplossing.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1218
- Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
- Locatie: Pelt
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Probleem is dus dat ik dan een nieuw jaarcontract heb ...ZMD schreef: Lukt dat toch niet, zeg dan gewoon die discovery lijn op en betaal die 25€, da's een stuk goedkoper dan de resterende maanden voor die discovery te betalen die je niet gebruikt. Die 25€ kan je dan nog proberen betwisten via de ombudsdienst telecom die je waarschijnlijk ook gelijk zal geven.
Wat is hier onterecht aan? Het staat duidelijk in de algemene voorwaarden dat er bij een omschakeling van adsl met vaste lijn naar een adsl zonder vaste lijn omschakelingskost moet betaald worden van 25 euro.ZMD schreef:In tegenstelling tot wat enkele anderen hier zeggen is de 25€ totaal onterecht.
-
- Plus Member
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
belazertBasMSI schreef:Omdat Belgacom de boel belazerd zoals altijd.
En prijzen met 45% verhogen is meer dan onbeschoft!
Met alle respect aan veel posters hier, ik zit in hetzelfde schuitje als iedereen met een disc lijn, maar DT-fouten verklappen direct een heleboel over het niveau van de poster.
Is maar een tip
Jongen, DT fouten zeggen helemaal niets over iemand.chaoske schreef:belazertBasMSI schreef:Omdat Belgacom de boel belazerd zoals altijd.
En prijzen met 45% verhogen is meer dan onbeschoft!
Met alle respect aan veel posters hier, ik zit in hetzelfde schuitje als iedereen met een disc lijn, maar DT-fouten verklappen direct een heleboel over het niveau van de poster.
Is maar een tip
Enkel simpele lieden gelijk jij maken daar een punt van.
En als ik dyslectisch zou zijn dan sloeg ik je direct tussen je ogen, gelukkig voor jou heb ik daar geen last van.
-
- Plus Member
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Prima... ook dit zegt veelBasMSI schreef:Jongen, DT fouten zeggen helemaal niets over iemand.chaoske schreef:belazertBasMSI schreef:Omdat Belgacom de boel belazerd zoals altijd.
En prijzen met 45% verhogen is meer dan onbeschoft!
Met alle respect aan veel posters hier, ik zit in hetzelfde schuitje als iedereen met een disc lijn, maar DT-fouten verklappen direct een heleboel over het niveau van de poster.
Is maar een tip
Enkel simpele lieden gelijk jij maken daar een punt van.
En als ik dyslectisch zou zijn dan sloeg ik je direct tussen je ogen, gelukkig voor jou heb ik daar geen last van.
Offtopic:chaoske schreef:belazertBasMSI schreef:Omdat Belgacom de boel belazerd zoals altijd.
En prijzen met 45% verhogen is meer dan onbeschoft!
Met alle respect aan veel posters hier, ik zit in hetzelfde schuitje als iedereen met een disc lijn, maar DT-fouten verklappen direct een heleboel over het niveau van de poster.
Is maar een tip
Ik vrees dat het antwoord zoals die van u, meer verteld over u dan over de originele poster. Blijkbaar bent u IT analfabeet, want u bent niet in staat om de Privé Berichten box te gebruiken, en enkel maar een publieke verbetering te doen.
Ontopic:
We kunnen zagen zoveel we willen, vloeken zoveel we willen, maar de enige organisaties die in staat zijn om Belgacom aan te pakken, zijn dezelfde organisaties die onrechtstreeks aandeel houder zijn van Belgacom. M.a.w, men kan dit aanzien als de zoveelste tax prijsverhoging. Zoals de benzine waar een mooie +-45% naar de staat gaat, zal men graag ook meer inkomsten zien van het Internet.
Waarom de prijs verlagen zoals in onze buurlanden, als men de sukkels van Belgen toch kan leegzuigen in de zoveelste monopolie constructie. En dan is men verbaast dat de Belgen meer & meer hun goederen in het buitenland gaan kopen omdat het ( met transport ) gerust 30% of meer goedkoper durft uitkomen.
Maar ja, "diensten" die beperkt zijn tot een land, die kan men dan nog gerust bijna dubbel zo duur maken als in omringende landen.
Wat was het weeral? Men kan alles oplossen met 5 minuten politieke moed? Een paar miljoen euro boetes aan Belgacom om hun gedrag aan te passen, en na een paar keer zal men zoals in Nederland, zich snel aanpassen. Maar dat is niet in hun voordeel nietwaar.
Edit: Dank u chaoske, bij deze geaccentueerd.
Laatst gewijzigd door Arqentus 28 jun 2008, 12:13, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
Mijn zin was misschien niet goed opgebouwd, er had eerder moeten staan: In tegenstelling tot wat enkele anderen hier zeggen vind ik de 25€ totaal onterecht.Bates schreef:Wat is hier onterecht aan? Het staat duidelijk in de algemene voorwaarden dat er bij een omschakeling van adsl met vaste lijn naar een adsl zonder vaste lijn omschakelingskost moet betaald worden van 25 euro.ZMD schreef:In tegenstelling tot wat enkele anderen hier zeggen is de 25€ totaal onterecht.
Waarom? Laten we het even extremer zetten. Voorbeeld: er staat in de algemene voorwaarden (die bijna niemand leest wegens te lang) dat je een boete van 10.000€ moet betalen als je van internet met telefoonlijn naar internet zonder telefoonlijn gaat. stel dat ik ze toch lees en het dus zie staan maar niet van plan ben om mijn lijn op te zeggen, dus zal ik die 10.000€ toch niet moeten betalen dus ik onderteken het contract. Enkele maanden later zegt Belgacom, vanaf nu vragen we 100€/maand ipv 6,85€.
Resultaat ik kan kiezen tussen teveel betalen of teveel betalen.
Leuk voor Belgacom, maar normaal vind ik dat dus niet.
Maar als jij dit normaal vind is dat uw mening natuurlijk.
Ga naar de ombudsman van Telecommunicatie en leg de boel uit.
Grote kans dat Belgacom een uitzondering maakt of omdraait.
Je kan die grap gratis aanvechten bij hen, en laat nu net Belgacom enorm gevoelig voor de Ombudsman zijn.
In tegenstelling tot bv Mobistar, want die blijven liegen ook daar.
Ik ben het met je eens hoor, Belgacom is meer dan onbehoorlijk bezig tegen iedereen.
Grote kans dat Belgacom een uitzondering maakt of omdraait.
Je kan die grap gratis aanvechten bij hen, en laat nu net Belgacom enorm gevoelig voor de Ombudsman zijn.
In tegenstelling tot bv Mobistar, want die blijven liegen ook daar.
Ik ben het met je eens hoor, Belgacom is meer dan onbehoorlijk bezig tegen iedereen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
ge moet altijd de voorwaarden lezen bij eerder wat je ondertekend en eender bij wie. het is eerder uit gemakzucht dat men deze niet leest.ZMD schreef:Mijn zin was misschien niet goed opgebouwd, er had eerder moeten staan: In tegenstelling tot wat enkele anderen hier zeggen vind ik de 25€ totaal onterecht.Bates schreef:Wat is hier onterecht aan? Het staat duidelijk in de algemene voorwaarden dat er bij een omschakeling van adsl met vaste lijn naar een adsl zonder vaste lijn omschakelingskost moet betaald worden van 25 euro.ZMD schreef:In tegenstelling tot wat enkele anderen hier zeggen is de 25€ totaal onterecht.
Waarom? Laten we het even extremer zetten. Voorbeeld: er staat in de algemene voorwaarden (die bijna niemand leest wegens te lang) dat je een boete van 10.000€ moet betalen als je van internet met telefoonlijn naar internet zonder telefoonlijn gaat. stel dat ik ze toch lees en het dus zie staan maar niet van plan ben om mijn lijn op te zeggen, dus zal ik die 10.000€ toch niet moeten betalen dus ik onderteken het contract. Enkele maanden later zegt Belgacom, vanaf nu vragen we 100€/maand ipv 6,85€.
Resultaat ik kan kiezen tussen teveel betalen of teveel betalen.
Leuk voor Belgacom, maar normaal vind ik dat dus niet.
Maar als jij dit normaal vind is dat uw mening natuurlijk.
en nee, die zijn niet de lang. Voor die 5 minuutjes, dat zal de zaak niet uitmaken, en het je kan veel ellende besparen, want door ze niet te lezen doe je jezelf die dingen aan. zo simpel is het.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 964
- Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Het staat in de voorwaarden , ok . Maar als nieuwe klant lees ik dat , schrap deze onnozele clausule's en onderteken dan vervolgens . Eens kijken of ze het zullen aanvaarden , denk het niet .
Ht is dus te nemen of te laten , ook al lees je die voorwaarden
Ht is dus te nemen of te laten , ook al lees je die voorwaarden
Niet waar, bij verhogingen kan je de boel direct opzeggen, ongeacht wat er in de voorwaarden staat.hollebollegijs schreef: ge moet altijd de voorwaarden lezen bij eerder wat je ondertekend en eender bij wie. het is eerder uit gemakzucht dat men deze niet leest.
en nee, die zijn niet de lang. Voor die 5 minuutjes, dat zal de zaak niet uitmaken, en het je kan veel ellende besparen, want door ze niet te lezen doe je jezelf die dingen aan. zo simpel is het.
Belgacom kan de pot op, de wet primeert altijd!
En neen, een verhoging van 45% is niet volgens de wet, al heet het bedrijf Belgacom.....geen rechter die Belgacom gelijk gaat geven want 45% is geen normale verhoging.
En ja, rechters gaan Belgacom veroordelen omdat Belgacom het midden in de vakantie doet en mensen HEEL SMERIG probeert te strikken terwijl ze goed weten dat mensen niet thuis zijn!
Om heel kort te gaan: Belgacom is een K.U.T. bedrijf!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1538
- Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
- Locatie: Gent
- Bedankt: 5 keer
Heeft er iemand een idee welke van deze diensten http://www.bipt.be/nl/583/ShowContent/1 ... acten.aspx we best contacteren om deze prijsstijging proberen tegen te houden.
Als we masaal beginnen te bellen naar één of meerde van deze diensten doen ze er mischien iets aan, of proberen ze tenminste en komt het misschien in het nieuws.
Als we masaal beginnen te bellen naar één of meerde van deze diensten doen ze er mischien iets aan, of proberen ze tenminste en komt het misschien in het nieuws.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
uiteraard kan je bij prijswijzingen opzeggen zonder schadevergoeding.BasMSI schreef:Niet waar, bij verhogingen kan je de boel direct opzeggen, ongeacht wat er in de voorwaarden staat.hollebollegijs schreef: ge moet altijd de voorwaarden lezen bij eerder wat je ondertekend en eender bij wie. het is eerder uit gemakzucht dat men deze niet leest.
en nee, die zijn niet de lang. Voor die 5 minuutjes, dat zal de zaak niet uitmaken, en het je kan veel ellende besparen, want door ze niet te lezen doe je jezelf die dingen aan. zo simpel is het.
Belgacom kan de pot op, de wet primeert altijd!
En neen, een verhoging van 45% is niet volgens de wet, al heet het bedrijf Belgacom.....geen rechter die Belgacom gelijk gaat geven want 45% is geen normale verhoging.
En ja, rechters gaan Belgacom veroordelen omdat Belgacom het midden in de vakantie doet en mensen HEEL SMERIG probeert te strikken terwijl ze goed weten dat mensen niet thuis zijn!
Om heel kort te gaan: Belgacom is een K.U.T. bedrijf!
dat heb ik nooit tegengesproken. dat is overal zo maar er zo ook nog andere dingen hoor. om een voorbeeld te geven : bij elke wijziging op de lijn die de klant aanvraagt, zal de cps code, mocht die er zijn, automatisch verwijderd worden zonder die de klant te verwittigen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
zinloos om naar het BIP te gaan, want ze heb dit al goedgekeurd. anders movht belgacom het niet doen.ZMD schreef:Heeft er iemand een idee welke van deze diensten http://www.bipt.be/nl/583/ShowContent/1 ... acten.aspx we best contacteren om deze prijsstijging proberen tegen te houden.
Als we masaal beginnen te bellen naar één of meerde van deze diensten doen ze er mischien iets aan, of proberen ze tenminste en komt het misschien in het nieuws.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Is normaal want Bipt is een stel eikels waar Belgacom een groot deel van uitmaakt.hollebollegijs schreef: zinloos om naar het BIP te gaan, want ze heb dit al goedgekeurd. anders movht belgacom het niet doen.
Alsof het Bipt ooit iets zal doen, blijf dromen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 964
- Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Bipt = door de overheid aangesteld
BGC= nog steeds voor een groot deel van de overheid .
Je moet dus niet blind zijn dat BGC vogelvrij is en vraagt wat ze wil . De overheid ziet z'n devidenten stijgen . En het bipt komt dan handig van pas om het goed te keuren .
BGC= nog steeds voor een groot deel van de overheid .
Je moet dus niet blind zijn dat BGC vogelvrij is en vraagt wat ze wil . De overheid ziet z'n devidenten stijgen . En het bipt komt dan handig van pas om het goed te keuren .
De irritante 'internet is van iedereen' reclame van die gangstersbende werkt serieus op mijn systeem. Internet voor 20€ mijn oren ja. Dat je ook nog een discovery line nodig hebt die vanaf augustus 45% duurder wordt daar zeggen ze natuurlijk niks over.
Mijn vader dacht ook ff slim te zijn : Hij had de reclame gezien dat Belgacom ADSL slechts 20€ kost en dan ergens gehoord dat je voor Belgacom ADSL geen vaste lijn nodig hebt. Gelukkig vraagt hij dat eerst allemaal aan mij.
Zo'n bende gangsters, onwetende mensen proberen op te lichten met misleidende reclame.
Mijn vader dacht ook ff slim te zijn : Hij had de reclame gezien dat Belgacom ADSL slechts 20€ kost en dan ergens gehoord dat je voor Belgacom ADSL geen vaste lijn nodig hebt. Gelukkig vraagt hij dat eerst allemaal aan mij.
Zo'n bende gangsters, onwetende mensen proberen op te lichten met misleidende reclame.
En zeggen dat dit nog altijd een overheids bedrijf is, die gangsters CEO wordt door de oveheid aangeworven of ontslagen, nieuwe CEO wordt door een extern consulting bureau gezocht in opdracht van de overheid, ...verb schreef: Zo'n bende gangsters, onwetende mensen proberen op te lichten met misleidende reclame.
Belgacom speelt dus met de centen van iedere belastingbetaler, dus niet enkel met hun eigen klanten en diegenen die bij de alternatieven zitten voor hun producten. Maar met iedereen zijn centen.
Het BIPT is een marionet die naar de rokken van Belgacom danst. Het BIPT heeft nog nooit gehandelt als een OPTA in Nederland waar de markt wel volledig vrij en geregulariseerd is.BasMSI schreef:Is normaal want Bipt is een stel eikels waar Belgacom een groot deel van uitmaakt.hollebollegijs schreef: zinloos om naar het BIP te gaan, want ze heb dit al goedgekeurd. anders movht belgacom het niet doen.
Alsof het Bipt ooit iets zal doen, blijf dromen.
Het is gewoon een schijnorganisatie die ons het idee moet geven dat er iets gereguleerd wordt. België op zijn best dus.Zambo schreef: Het BIPT is een marionet die naar de rokken van Belgacom danst. Het BIPT heeft nog nooit gehandelt als een OPTA in Nederland waar de markt wel volledig vrij en geregulariseerd is.
Dat brave Belgacom heeft gedacht "we moeten toch ook iets verhogen", EDPnet, Telenet en Dommel hun limieten, Belgacom geeft er ook een lap op, 40 procent duurder....Dat zoiets mag, moeten ze daar eerst geen toestemming voor vragen...Dan vraag ik me af , waar ligt de grens, kan Belgadief zomaar lukraak een prijs plakken op zijn diensten, alhoewel , welke "dienst", mij alleen maar gebruik laten maken van een koperkabel , die ik, en vele andere reeds dubbel en dik betaald hebben met ons belastingsgeld...
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
IEDEREEN hou is op met belgacom, belgadief, belgacow of whatever te noemen.. En 't is ook niet telenet... zulke benamingen zijn gewoon pure kinderlijkheid en hierdoor kom je NIET stoer over..
Gedraag jullie is alsof jullie is of wat zelfcontrole hebben inplaats van elk moment te schijten op belgacom. 't is niet het beste bedrijf in de wereld. Maar er is een grens .
Gedraag jullie is alsof jullie is of wat zelfcontrole hebben inplaats van elk moment te schijten op belgacom. 't is niet het beste bedrijf in de wereld. Maar er is een grens .
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
De fout ligt niet enkel bij Belgacom,maar bedrijven worden gedwongen
door de regeering. Zie maat die 250 miljoen die Electrabel moest ophoesten voor de begroting en enorme putten te vullen die Verhofstadt,
VLD en SP.A hebben achtergelaten.
Verder merk ik op dat hier soms de naam van charlatan minister Q wordt
gezet, de man die het alllemaal eens gaat oplossen.
De VLD is een partij voor de rijken,vrije beroepen en ondernemens en
noemt zich de partij van de burger,maar is dat in geen geval.
Achter de schermen dienen ze de belangen van bedrijven en hun sponsors en ook hebben ze overal mandaatjes,bestuursfunties en overal aandelen en hebben belang bij dat die omhoog gaan.
Hoe lang beloven ze die vrije markt al niet, nu dat cannabisventje en vroeger was het de Witte Ridder Verwilghen.
Weer 10 jaar wachten op veandering... de Belgische ziekte ....
door de regeering. Zie maat die 250 miljoen die Electrabel moest ophoesten voor de begroting en enorme putten te vullen die Verhofstadt,
VLD en SP.A hebben achtergelaten.
Verder merk ik op dat hier soms de naam van charlatan minister Q wordt
gezet, de man die het alllemaal eens gaat oplossen.
De VLD is een partij voor de rijken,vrije beroepen en ondernemens en
noemt zich de partij van de burger,maar is dat in geen geval.
Achter de schermen dienen ze de belangen van bedrijven en hun sponsors en ook hebben ze overal mandaatjes,bestuursfunties en overal aandelen en hebben belang bij dat die omhoog gaan.
Hoe lang beloven ze die vrije markt al niet, nu dat cannabisventje en vroeger was het de Witte Ridder Verwilghen.
Weer 10 jaar wachten op veandering... de Belgische ziekte ....
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
- Locatie: Lokeren
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
Wat let je, start je eigen partij en vertel de mensen dan dat jouw hoogste doel is alle huidige politici de dop in te sturen...succes gegarandeerdMatthias_VL schreef:De fout ligt niet enkel bij Belgacom,maar bedrijven worden gedwongen
door de regeering. Zie maat die 250 miljoen die Electrabel moest ophoesten voor de begroting en enorme putten te vullen die Verhofstadt,
VLD en SP.A hebben achtergelaten.
Verder merk ik op dat hier soms de naam van charlatan minister Q wordt
gezet, de man die het alllemaal eens gaat oplossen.
De VLD is een partij voor de rijken,vrije beroepen en ondernemens en
noemt zich de partij van de burger,maar is dat in geen geval.
Achter de schermen dienen ze de belangen van bedrijven en hun sponsors en ook hebben ze overal mandaatjes,bestuursfunties en overal aandelen en hebben belang bij dat die omhoog gaan.
Hoe lang beloven ze die vrije markt al niet, nu dat cannabisventje en vroeger was het de Witte Ridder Verwilghen.
Weer 10 jaar wachten op veandering... de Belgische ziekte ....