Nieuwe ISP

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
KevinJ
Starter
Starter
Provider

Ik ben geïnteresseerd om over te schakelen van Telenet naar een andere provider behalve Belgacom die mij ongeveer dezelfde snelheid kan opleveren (Heb nu Expressnet) en weliswaar een veel grotere datalimiet..

Ik heb een test laten uitvoeren en blijkt dat ik op mijn nieuw adres, want ik ga verhuisen, waar dxadsl 6MBPS belooft, ik slechts aan 3.3mbps geraak door dat ik zo ver van de centrale zit. Aangezien ik 400kb/s vrij traag vind gelieve dus hiermee rekening te houden als u suggesties geeft.

Waar ik ga wonen is 9500 Zarlardinge, dat is in het zuiden van Oost-Vlaanderen.

Mvg,

Kevin
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Wacht nog een paar weken tot de alternatieve providers allemaal met hun nieuwe adsl2+ abbo's op de proppen komen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
KevinJ
Starter
Starter
Provider

Welja, de woonst is pas af eind september dus eerder kan ik toch niet. :p

Maar ik betwijfel het of dat zal beschikbaar zijn in zo'n uithoek...
En trouwens het moet betaalbaar blijven. :p samen met digitale tv (telenet) en telefonie zou het niet meer dan 50 euro morgen kosten.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

Maglor schreef:Wacht nog een paar weken tot de alternatieve providers allemaal met hun nieuwe adsl2+ abbo's op de proppen komen.
Als hij nu al maar synced aan 3.3, dan haalt een verhoging van 4 naar 12 niets uit !
KevinJ schreef:En trouwens het moet betaalbaar blijven. samen met digitale tv (telenet) en telefonie zou het niet meer dan 50 euro morgen kosten.
TN digital TV kost alléén al zo'n 13 euro per maand... dan zou je internet en telefonie willen voor 37 euro... ik vrees dat je opties dan zeer beperkt zullen zijn.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Provider

KevinJ schreef:Welja, de woonst is pas af eind september dus eerder kan ik toch niet. :p

Maar ik betwijfel het of dat zal beschikbaar zijn in zo'n uithoek...
En trouwens het moet betaalbaar blijven. :p samen met digitale tv (telenet) en telefonie zou het niet meer dan 50 euro morgen kosten.
Tele2 all in aan 29.90 Euro en daarbovenop uw digitale tv. Vanaf juli zou Tele2 ook op de ADSL2+ kar springen.
KevinJ
Starter
Starter
Provider

ja maar tele2 al vaak slechte dingen van gehoord ze..

euh mijn telenet digital tv kost mij nu 5 euro per maand...
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Kijk eens op www.xs.be wat er voor je zou kunnen geschikt zijn.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer
Provider

KevinJ schreef:Ik ben geïnteresseerd om over te schakelen van Telenet naar een andere provider behalve Belgacom die mij ongeveer dezelfde snelheid kan opleveren (Heb nu Expressnet) en weliswaar een veel grotere datalimiet..

Ik heb een test laten uitvoeren en blijkt dat ik op mijn nieuw adres, want ik ga verhuisen, waar dxadsl 6MBPS belooft, ik slechts aan 3.3mbps geraak door dat ik zo ver van de centrale zit. Aangezien ik 400kb/s vrij traag vind gelieve dus hiermee rekening te houden als u suggesties geeft.

Waar ik ga wonen is 9500 Zarlardinge, dat is in het zuiden van Oost-Vlaanderen.

Mvg,

Kevin
Als dxadsl je maar 3.3 kan aanbieden zit je prolly op meer dan 2.5 km van de centrale. Adsl2 is dan niet echt interessant meer.
Moest je toch ernaar willen kijken, dan zou ik voor een belgacom reseller gaan. Het zou me verbazen moest in Zarlardinge adsl2 beschikbaar zijn via scarlet (resell).
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”