Uitbreiding ADSL2+ Netwerk

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Sinds vandaag worden 3 nieuwe centrales in gebruik genomen waar ADSL2+ (onze Max 24 Dyn en Fix abonnementen) kan geleverd worden:

* 16JWI0: in de Tiensesteenweg te Sint-Joris-Winge
* 16VEL0: in de Graafschaplaan te Veltem-Beisem
* 11HSW0: in de Crutzenstraat te Hasselt

De lijst wordt uiteraard ook verder aangevuld op onze wiki-paginas: http://nl.wiki.edpnet.be/index.php/Is_a ... mijn_adres

En om het geheel een beetje visueel te verduidelijken, hebben we meteen een kaartje voorzien die de locatie van alle centrales aangeeft.

Afbeelding

Mvg,

Het EDPnet team
internet, fiber & telephony
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

We zullen er niet meer moeten op rekenen dat West-Vlaanderen nog aangedaan wordt zeker?

Vorig jaar (bijna een jaar geleden) is mij per ticket nog verteld geweest dat er iedere week een centrale bijkomt. Mocht dat waar zijn, dan had iedere provicincie op z'n minst wel de kans om aan te sluiten.

Nu zit ik dus nog altijd met Dyn6 die dan nog maar tot 4 Mbit gaat.
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

TomG schreef:We zullen er niet meer moeten op rekenen dat West-Vlaanderen nog aangedaan wordt zeker?

Vorig jaar (bijna een jaar geleden) is mij per ticket nog verteld geweest dat er iedere week een centrale bijkomt. Mocht dat waar zijn, dan had iedere provicincie op z'n minst wel de kans om aan te sluiten.

Nu zit ik dus nog altijd met Dyn6 die dan nog maar tot 4 Mbit gaat.


... Waarbij de klanten op 40gb zitten en gediscrimineerd worden tov (nieuwe) adsl2+ klanten die een FUP krijgen. adsl2+ was ons al in 2006 beloofd, conclusie is dat 2 jaar later het nog altijd amper tot niet te verkrijgen is bij EDPnet, en dat het het er niet beter uitziet voor 2009.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

waar is de andere centrale van EDPNET? Woon zelf in de 'bergstraat' maar geen idee waar de centrale in de buurt hier staat.. (1,2 km van de centrale volgens belgacom)
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

er staat er toch al 1 WVL in: Sint Joris Wingene: of hoe ze bij ons noemen: de grootste boerengemeente van onze omstreken. Blijkbaar veel klanten.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Geen mogelijkheid om adsl2+ via het BGC netwerk te gebruiken?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Wel een grote aanwezigheid van winkels en bedrijven natuurlijk ...
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Tja, Edpnet hangt van Scarlett af wat hun netwerk betreft. Pas wanneer Scarlett een centrale aangepast heeft, kan Edpnet er ADSL2+ aanbieden. Aangezien Scarlett (misschien) wordt overgenomen door BGC, verbaast het met me dat Scarlett nog verder investeert in de ADSL2+ upgrades van de centrales.
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Bestaat er eigenlijk ergens een overzicht van alle ADSL centrales in België?

Enkele jaren geleden zijn ze in Holsbeek aan de kerk een stevige centrale komen bijzetten (is mij toen verteld) en na stabiliteitsproblemen hebben ze mij daar toen op gezet. Ik zat toen onder de 500m afstand, wat kan kloppen.

Onlangs ben ik verhuisd en kreeg ik aan de telefoon te horen dat ik nog altijd op de centrale in Putkapel zit ... da's een kleine 2km.

Aan de telefoon (edpnet helpdesk) konden ze mij niet vertellen of er eentje dichterbij is.

Met het oog op ADSL2 of ADSL2+ (zit te popelen om over te stappen) is dat vrij belangrijk qua haalbare snelheid.
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

In principe kan iedereen vanaf 1 juli 2008 adsl2+ krijgen aangezien vanaf volgende week maandag Belgacom zijn netwerk moet openstellen voor elke ISP die adsl2+ wil. Weet niet of EDPnet dit zal doen. Evenals andere ISP's.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Goztow schreef:Geen mogelijkheid om adsl2+ via het BGC netwerk te gebruiken?

In een ticket een goeie week terug was dat één van mijn vragen, maar is deze selectief niet beantwoord geweest...
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Fustigateur schreef:In principe kan iedereen vanaf 1 juli 2008 adsl2+ krijgen aangezien vanaf volgende week maandag Belgacom zijn netwerk moet openstellen voor elke ISP die adsl2+ wil. Weet niet of EDPnet dit zal doen. Evenals andere ISP's.

EDPnet gebruikt het netwerk van Belgacom niet, maar dat van Scarlet. Dus geen ADSL2+ voor de meeste EDPnetters.

Ik vrees dat ze hierdoor toch wat klanten gaan verliezen (waaronder ikzelf).
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Als ik de berichten op dit forum goed begrijp is er idd geen (quasi) nationale dekking van ADSL2+ voor edpnet klanten ...

maaarrrr ... wel ADSL2 dekking, wat betekent dat je van 6Mbit naar 12Mbit gaat.

Daar ben ik persoonlijk al heel tevreden mee hoor ...
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Mr.T
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 835
Lid geworden op: 05 aug 2006, 18:36
Bedankt: 13 keer

en wie zegt dat Scarlet, en dus ook edpnet, geen ADSL2+ gaat aanbieden via broba?
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

Praetorian schreef:er staat er toch al 1 WVL in: Sint Joris Wingene: of hoe ze bij ons noemen: de grootste boerengemeente van onze omstreken. Blijkbaar veel klanten.

Ik ben daar anders blij mee :)
stefke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 19 dec 2002, 20:15
Locatie: Tremelo
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Praetorian schreef:er staat er toch al 1 WVL in: Sint Joris Wingene: of hoe ze bij ons noemen: de grootste boerengemeente van onze omstreken. Blijkbaar veel klanten.


EDPnet schreef:* 16JWI0: in de Tiensesteenweg te Sint-Joris-Winge



Bij mijn weten ligt sint joris winge (kijk maar naar de schrijfwijze) nog steeds in vlaams brabant.... Driehoek Aarschot Leuven Tienen

Wel een boeren gemeente maar dan wel in Vlaams brabant
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

KK schreef:
Fustigateur schreef:In principe kan iedereen vanaf 1 juli 2008 adsl2+ krijgen aangezien vanaf volgende week maandag Belgacom zijn netwerk moet openstellen voor elke ISP die adsl2+ wil. Weet niet of EDPnet dit zal doen. Evenals andere ISP's.

EDPnet gebruikt het netwerk van Belgacom niet, maar dat van Scarlet. Dus geen ADSL2+ voor de meeste EDPnetters.

Ik vrees dat ze hierdoor toch wat klanten gaan verliezen (waaronder ikzelf).


...als edpnet geen ADSL2+ aanbied via het Belgacom netwerk vrees ik dat er inderdaad heel wat klanten zullen vertrekken. Jammer want ik ben nog steeds zeer tevreden,
enkel een hogere snelheid is echt welkom en dat is in mijn dorp via het scarlet netwerk niet mogelijk.
Verbruik is voor mij niet zo belangrijk, enkel ADSL voor VPN toepassingen.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik heb ook al gebeld naar Scarlet,wat de upgrade One6 naar One20 betreft,Scarlet gaat zoveel mogelijk klanten upgraden,maar eerst de gebieden waar de meeste mensen wonen.Mijn gemeente zal maar bij de laatste zijn, (ik woon maar 500 meter van de centrale) Scarlet zal klanten zeker waarschuwen eer het zo ver is zei de man op de helpdesk.
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

Sven.VdS schreef:Bestaat er eigenlijk ergens een overzicht van alle ADSL centrales in België?



die lijst bestaat inderdaad, gescheiden tussne lexen en ldc's, en volgens de laatste die ik heb zijn er moment 594 LEX'en en 461 LDC's.

Er is mij echter altijd duidelijk gemaakt dat die lijsten niet bedoeld zijn voor publieke beschikbaarheid, omdat er alle locaties op vermeld staan, en dit een security risico vormt. (en ik volg de redenering, locaties van zo een zaken horen geen publieke knowledge te zijn )
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Kan je mij dan op z'n minst bevestigen dat er in Holsbeek eentje staat? Qua security risk maakt het niks uit want als het degene is die ik denk weet ik 'm al staan ;)
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

dejean schreef:
KK schreef:
Fustigateur schreef:In principe kan iedereen vanaf 1 juli 2008 adsl2+ krijgen aangezien vanaf volgende week maandag Belgacom zijn netwerk moet openstellen voor elke ISP die adsl2+ wil. Weet niet of EDPnet dit zal doen. Evenals andere ISP's.

EDPnet gebruikt het netwerk van Belgacom niet, maar dat van Scarlet. Dus geen ADSL2+ voor de meeste EDPnetters.

Ik vrees dat ze hierdoor toch wat klanten gaan verliezen (waaronder ikzelf).


...als edpnet geen ADSL2+ aanbied via het Belgacom netwerk vrees ik dat er inderdaad heel wat klanten zullen vertrekken. Jammer want ik ben nog steeds zeer tevreden,
enkel een hogere snelheid is echt welkom en dat is in mijn dorp via het scarlet netwerk niet mogelijk.
Verbruik is voor mij niet zo belangrijk, enkel ADSL voor VPN toepassingen.

EDPNET heeft nog nooit rechtstreeks gewerkt voor het aanbieden van ADSL en ADSL2+. Ze maken hiervoor gebruik van Scarlet. Scarlet gebruik op haar beurt hun eigen materiaal in de centrales als het materiaal van Belgacom dat ze huren. Vanaf 1 juli kan Scarlet ook ADSL2+ afhuren bij Belgacom waardoor ADSL2+ ook beschikbaar zal worden voor de operatoren die via Scarlet werken. Het wordt dus gewoon even afwachten alvorens EDPNET ook ADSL2+ zal aanbieden.
Praetorian
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 30 sep 2005, 11:37

stefke schreef:
Praetorian schreef:er staat er toch al 1 WVL in: Sint Joris Wingene: of hoe ze bij ons noemen: de grootste boerengemeente van onze omstreken. Blijkbaar veel klanten.


EDPnet schreef:* 16JWI0: in de Tiensesteenweg te Sint-Joris-Winge



Bij mijn weten ligt sint joris winge (kijk maar naar de schrijfwijze) nog steeds in vlaams brabant.... Driehoek Aarschot Leuven Tienen

Wel een boeren gemeente maar dan wel in Vlaams brabant


*oeps* :oops:
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

stefke schreef:
Bij mijn weten ligt sint joris winge (kijk maar naar de schrijfwijze) nog steeds in vlaams brabant.... Driehoek Aarschot Leuven Tienen


even volledig topic, maar :
De marginale driehoek ? :-D


voor degenen die daar niet mee bekend zijn :

De marginale driehoek is een volkse benaming voor het geografisch gebied in Vlaams-Brabant tussen Diest, Aarschot en Tienen, maar niet zelden worden gehuchten aan de rand ook gerekend tot de driehoek. Inwoners zijn vaak het onderwerp van spot in de stad Leuven en worden dikwijls (ten onrechte) gerekend tot de lagere sociale klasse.

Het stereotype omtrent de plaatselijke cultuur is dat zij vooral draait rond voetbal, het ombouwen ("tunen" van wagens en uitgaan waarbij de uitgaanstendensen gevolgd worden (gabberen, hakken, jumpen). Het jumpen (is trouwens groot geworden binnen de marginale driehoek, voornamelijk in de Stadsfeestzaal in Aarschot (ook wel 'De Zoal' genoemd) Meermaals per jaar wordt hier de Jump Release Party georganiseerd, waar de grootste Jump-DJ's van de lage landen hun muziek komen draaien. Ondertussen bestaan er reeds verscheidene variaties van het jumpen (french jump, duojump, etc). De jeugd heeft verder een voorkeur voor merkkledij, designerdrugs zoals ecstasy en is laaggeschoold, althans, zo wil het cliché.


Was vroeger zelfs een wikipedia pagina van ... die is percies wel verwijderd :P

Sven.VdS schreef:Kan je mij dan op z'n minst bevestigen dat er in Holsbeek eentje staat? Qua security risk maakt het niks uit want als het degene is die ik denk weet ik 'm al staan ;)


Intussen heb je een pm :-)
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Enig idee wanneer 91AMA0 ADSL2+ ready zal zijn?
bmattijs
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2006, 18:01

mijn centrale is al capabel om adsl2+ aan te bieden. Ik zit echter met een moeilijke situatie:

Momenteel heb ik MAX6 Dyn en een Discovery lijn bij BG.

Zou ik overschakelen naar ADSL2+ bij Edpnet? Fup, ik kan tot 20mbit halen (< 1,3km), wel dure telefoonkosten, ...

Of zou ik naar Dommel Homeconnect gaan? Geen limiet, 9mbit en onbeperkt bellen naar vaste nr's (wat voor mij wel interessant is).

Het zou me gelijkaardig zijn qua kosten.

Ding is gewoon dat ik niet goed weet wat van Dommel te verwachten...
unexpected
Member
Member
Berichten: 76
Lid geworden op: 12 maa 2008, 13:37
Contacteer:

Homeconnect = 12Mbps, niet 9
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

bmattijs schreef:mijn centrale is al capabel om adsl2+ aan te bieden. Ik zit echter met een moeilijke situatie:

Momenteel heb ik MAX6 Dyn en een Discovery lijn bij BG.

Zou ik overschakelen naar ADSL2+ bij Edpnet? Fup, ik kan tot 20mbit halen (< 1,3km), wel dure telefoonkosten, ...

Of zou ik naar Dommel Homeconnect gaan? Geen limiet, 9mbit en onbeperkt bellen naar vaste nr's (wat voor mij wel interessant is).

Het zou me gelijkaardig zijn qua kosten.

Ding is gewoon dat ik niet goed weet wat van Dommel te verwachten...


Ik zit nu ook nog bij edpnet maar ga over naar Dommel, geen vertrouwen meer in edpnet die laatste tijd steeds meer schommelingen in snelheid laat zien ( en ik zit op 4 Mbps dus kan je nagaan wat dat op 20 geeft)
BungaMan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1485
Lid geworden op: 16 nov 2005, 09:05

qless, hoe weet je dat die schommelingen aan edpnet liggen? als er ergens storingen zijn dan kan het evengoed bij dommel ook schommelen.
Please help, looking for a way to get rich and fast
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

bmattijs schreef:mijn centrale is al capabel om adsl2+ aan te bieden. Ik zit echter met een moeilijke situatie:

Momenteel heb ik MAX6 Dyn en een Discovery lijn bij BG.

Zou ik overschakelen naar ADSL2+ bij Edpnet? Fup, ik kan tot 20mbit halen (< 1,3km), wel dure telefoonkosten, ...

Of zou ik naar Dommel Homeconnect gaan? Geen limiet, 9mbit en onbeperkt bellen naar vaste nr's (wat voor mij wel interessant is).

Het zou me gelijkaardig zijn qua kosten.

Ding is gewoon dat ik niet goed weet wat van Dommel te verwachten...

Als je genoeg hebt aan 100GB kan je overgaan naar dxadsl en dan gewoon eendert welke voip bedrijf nemen. Zo loop je geen risico om in administratieve dommel imserie te geraken :P
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer

Dommel is rommel
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Matthias_VL schreef:Dommel is rommel


Voeten omhoog, het niveau komt voorbij :roll:.
Gebruikersavatar
Toxeh
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 15 jun 2005, 23:28
Locatie: Land van Waas

Als je zo die reacties eens leest op deze thread kan ik er, mijn inziens, wel inkomen waarom EDPnet hier niet veel meer reageert.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

BungaMan schreef:qless, hoe weet je dat die schommelingen aan edpnet liggen? als er ergens storingen zijn dan kan het evengoed bij dommel ook schommelen.


traceroute/tracepath verteld mij dat
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Persoonlijk heb ik weinig last van schommelende snelheden, maar als ik bij EDPnet geen 9 of 12 Mbit kan krijgen, ga ik toch eens rondkijken waar ik dit wel kan krijgen.
Gebruikersavatar
Jos77
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 11 jan 2006, 01:39
Locatie: Vlaams-Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Zag op het kaartje dat men nu wel echt dichtbij kwam, maar te vroeg gejuicht: effe mappy erbij genomen, en zit toch nog 5.26 km van 1 van de "nieuwe" centrales.

Damn! ...nog maar wat geduld hebben dan (en verder op 4MBit via een andere centrale op 4.2 km) :-(

En ik denk er (nog) niet aan om over te stappen: ben intussen een 3-tal jaren EDPNET-klant, en nog altijd heel content. Niks schommelingen hier, maar misschien heb ik gewoon geluk natuurlijk.
::: Gigabyte GA-P55A-UD3 :: Core i7 860 :: 4x Corsair 2048MB :: Ati HD5850 :: WD500GB :: Antec P150 :: EDPNet VDSL2 20/2 :::
bmattijs
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 okt 2006, 18:01

ik ben niet vies van edpnet, maar het stoort mij wel dat bestaande klanten (ik ben tenslotte al van 2003 klant) ook de volle pot voor de overschakeling naar adsl2+ moeten betalen. Komt daar nog een modem bij, want ik heb hier nog steeds een standaard adsl modem en dan loopt het sommetje wel hoog op natuurlijk.

Doet me een beetje denken aan alle banken die maar klanten lokten met promoties en dergelijke. De bestaande vielen uit de boot, die waren immers toch binnen...
QuietRiot
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jun 2008, 17:38

Ik wou graag weten hoe zij beslissen welke regio ADSL2+ krijgt. Is dat via hoeveel mensen hebben ADSL2+ gevraagd? Of iets anders?
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Afbeelding
Toegevoegd aan de lijst:
- Watermaal-Bosvoorde
- Kortrijk
- Wommelgem
- Brasschaat

Onze wikipagina wordt binnenkort volledig geüpdated.
internet, fiber & telephony
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer

QuietRiot schreef:Ik wou graag weten hoe zij beslissen welke regio ADSL2+ krijgt. Is dat via hoeveel mensen hebben ADSL2+ gevraagd? Of iets anders?

De 24Mbit ADSL2+ wordt bepaald door Scarlet. In de grote centrales met veel Scarlet-klanten (en reseller klanten) is het voor Scarlet goedkoper om hun eigen materiaal te plaatsen dan het te huren van Belgacom.
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Leuk dat ze eindelijk in Kortrijk ook 'n centrale hebben. Enige manier om te controleren of je aansluitbaar bent en zoja, aan welke snelheid?
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”