Oke, begin het stilletjesaan wel te hebben met dommel.
Ik heb vandaag eindelijk telefonisch contact gehad met dommel en heb mijn probleem uitgelegd: mijn modem geraakt dus niet gesynct en het ADSL-lampje blijft knipperen.
Ik belde er dus voor naar dommel en wat ik kreeg was een stappenplan en een link naar de nieuwste homeconnect setup-files (
http://www.dommel.com/setup.zip). Ik heb dan die stappen uitgevoerd, maar dat baatte dus niet. Het probleem is niet opgelost.
Ik heb bovendien een binnenkomende lijn met volgende aders: blauw, wit, oranje, grijs, GND (bloot koper).
Er zit alleen spanning over grijs, wit en dat paar is dan ook aangesloten op de modem, maar het werkt dus niet. Grijs/wit klinkt toch ook niet logisch? Smile
Nuja, de vraag is nu:
Hoe krijg ik dit geklooi opgelost? M.a.w. hoe krijg ik zo snel mogelijk een technieker hier die het zaakje kan checken? Via Dommel, Belgacom?
mvg,
driesel