Het grote Homeconnect topic - deel 1

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

FullHD schreef:Trouwens, wie zegt dat ik uren heb zitten zoeken? :wink:

Misschien heb je uren gezocht maar anderen geholpen die misschien veel langer zouden zoeken achter dit probleem.
Ik zal maandagavond zien dat alles werkt, en indien niet eerst hier komen kijken.
Toch al bedankt om een oplossing te zoeken ;-)
hanske
Member
Member
Berichten: 94
Lid geworden op: 26 apr 2005, 22:13

Hier nog steeds het probleem dat ik niet kan inloggen alvorens mijn adsl signaal isgeinstalleerd :evil:

Op de dommel helpdesk wordt nog steeds niet opgenomen.

Ik zou nu toch alles wel in orde willen zien komen, sinds maandag ben ik omgeschakeld :cry:
Kristal_be
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 jun 2008, 14:38

Kristal_be schreef:
FullHD schreef:
Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank U

Ik heb het probleem kunnen reproduceren. Als je bij het allereerste opstarten van de HomeConnect toepassing een andere taal hebt geselecteerd dan Nederlands, dan krijg je het 'eof' probleem.

...

Oplossing: hdf.dat en hds.dat wissen. HomeConnect toepassing opnieuw opstarten, NEDERLANDS kiezen en dan optie 2.


Thank you very much ! I am going to try tonight ! :-D

Het is OK ! :-D
Dank U !

Maar ik heb geen telefoonlijn... :-( Een oplossing ? :cry:

En wat betekent "Alle oproepen permanent doorschakelen" in Frans of in Engels ? Dank U.
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

Kristal_be schreef:
Kristal_be schreef:
FullHD schreef:
Kristal_be schreef:Een oplossing ??? Dank U

Ik heb het probleem kunnen reproduceren. Als je bij het allereerste opstarten van de HomeConnect toepassing een andere taal hebt geselecteerd dan Nederlands, dan krijg je het 'eof' probleem.

...

Oplossing: hdf.dat en hds.dat wissen. HomeConnect toepassing opnieuw opstarten, NEDERLANDS kiezen en dan optie 2.


Thank you very much ! I am going to try tonight ! :-D

Het is OK ! :-D
Dank U !

Maar ik heb geen telefoonlijn... :-( Een oplossing ? :cry:

En wat betekent "Alle oproepen permanent doorschakelen" in Frans of in Engels ? Dank U.

It means that all incoming calls will be forwarded. You can use it to forward your calls to your mobile phone when you're on vacation (but it will be expensive :))
Kristal_be
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 21 jun 2008, 14:38

silentkiller schreef:
Kristal_be schreef:Het is OK ! :-D
Dank U !

Maar ik heb geen telefoonlijn... :-( Een oplossing ? :cry:

En wat betekent "Alle oproepen permanent doorschakelen" in Frans of in Engels ? Dank U.

It means that all incoming calls will be forwarded. You can use it to forward your calls to your mobile phone when you're on vacation (but it will be expensive :))

Thanks, dude. :wink:

"mailbox staat in wachtrij" means I must wait ? Cauz I can't select one of my created mails... :?

Now I cross the fingers about my VoIP account... I hope my phone will be active. :roll:
driesel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 aug 2007, 16:28

Oke, begin het stilletjesaan wel te hebben met dommel.
Ik heb vandaag eindelijk telefonisch contact gehad met dommel en heb mijn probleem uitgelegd: mijn modem geraakt dus niet gesynct en het ADSL-lampje blijft knipperen.

Ik belde er dus voor naar dommel en wat ik kreeg was een stappenplan en een link naar de nieuwste homeconnect setup-files (http://www.dommel.com/setup.zip). Ik heb dan die stappen uitgevoerd, maar dat baatte dus niet. Het probleem is niet opgelost.

Ik heb bovendien een binnenkomende lijn met volgende aders: blauw, wit, oranje, grijs, GND (bloot koper).
Er zit alleen spanning over grijs, wit en dat paar is dan ook aangesloten op de modem, maar het werkt dus niet. Grijs/wit klinkt toch ook niet logisch? Smile

Nuja, de vraag is nu:
Hoe krijg ik dit geklooi opgelost? M.a.w. hoe krijg ik zo snel mogelijk een technieker hier die het zaakje kan checken? Via Dommel, Belgacom?


mvg,
driesel
Laatst gewijzigd door driesel 27 jun 2008, 19:34, in totaal 1 gewijzigd.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Weet er iemand wat je moet doen met je huidige domiciliëring van dommel (moet ik deze opzeggen en moet er een nieuwe zijn voor homeconnect)
want nu is er een proforma factuur bij mij voor juli) maar op 30 juni wordt ik aangesloten voor homeconnect (en de maand juni loopt tot 8 juli bij mij)
en de eerste maand homeconnect is in principe gratis

iemand die al homeconnect heeft (en die naar zijn/haar facturen heeft gekeken; voor diegene die ook al bij dommel waren)
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sluit de oude af en open een nieuwe opdracht bij je bank. Normaal kon je een nieuwe apdracht afdrukken tijdens de stappen bij je contract .
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik zou toch een domiciliering afraden, ze kunnen dan doen wat ze willen, een overschrijvingkje per maand meer is toch niet zo erg ;)
:banana:
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Uloga schreef:Ik zou toch een domiciliering afraden, ze kunnen dan doen wat ze willen, een overschrijvingkje per maand meer is toch niet zo erg ;)


Doen wat ze willen ? Je kan toch perfect het maximum bedrag op gegeven bij de bank ! Mits dit maandelijks het zelfde bedrag is maakt het zo niet uit . En de eerste maand is gratis dus vermeld bij de bank de datum van af ze voor het eerst mogen handelen ;-)

En mag ik ook eens vragen hoe het allemaal nu verloopt ? Zijn alle problemen van de baan met de laatste update ?
Ik heb van de week mijn brief ontvangen en word op 30/06/08 geactiveerd. Moet ik de cd nog gebruiken of kan ik best de update downloaden en uitvoeren ? Of staat er nog iets op de cd dat nodig is voor de activatie van de router ?

Nu eens alles zou werken met de router , mag je deze dan aanpassen zonder in de problemen te komen ? Bedoel ik stel meestal al een nieuw ip voor de router in in de plaats van de standaard 192.168.2.1 .
Draadloos wil ik niet gebruiken en dus uitschakelen .
Dit geeft zeker geen probleem met het gebruik van de dommel home link ?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Sniffie schreef:
Uloga schreef:Ik zou toch een domiciliering afraden, ze kunnen dan doen wat ze willen, een overschrijvingkje per maand meer is toch niet zo erg ;)


Doen wat ze willen ? Je kan toch perfect het maximum bedrag op gegeven bij de bank ! Mits dit maandelijks het zelfde bedrag is maakt het zo niet uit . En de eerste maand is gratis dus vermeld bij de bank de datum van af ze voor het eerst mogen handelen ;-)

En mag ik ook eens vragen hoe het allemaal nu verloopt ? Zijn alle problemen van de baan met de laatste update ?
Ik heb van de week mijn brief ontvangen en word op 30/06/08 geactiveerd. Moet ik de cd nog gebruiken of kan ik best de update downloaden en uitvoeren ? Of staat er nog iets op de cd dat nodig is voor de activatie van de router ?

Nu eens alles zou werken met de router , mag je deze dan aanpassen zonder in de problemen te komen ? Bedoel ik stel meestal al een nieuw ip voor de router in in de plaats van de standaard 192.168.2.1 .
Draadloos wil ik niet gebruiken en dus uitschakelen .
Dit geeft zeker geen probleem met het gebruik van de dommel home link ?


euh... als je naar gsm belt wordt het duurder... hé
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Sniffie schreef:Moet ik de cd nog gebruiken of kan ik best de update downloaden en uitvoeren ? Of staat er nog iets op de cd dat nodig is voor de activatie van de router ?

Ik dacht dat ik hier ergens gelezen had dat de update door de router zelf gedownload werd, en dat je dus gewoon ff geduld moest hebben.
Volgens mij moet je de cd nog wel gebruiken voor de homelink software, en als je een taal kan kiezen best nederlands gebruiken
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Ik zou graag willen overstappen, maar is het al het juiste moment ?
Ik bedoel, worden de brieven op tijd verstuurd. Zijn er nog problemen om je Homeconnect in te stellen enz.. Is er de goede firmware voor de router..
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Tommyboy3 schreef:Ik zou graag willen overstappen, maar is het al het juiste moment ?
Ik bedoel, worden de brieven op tijd verstuurd. Zijn er nog problemen om je Homeconnect in te stellen enz.. Is er de goede firmware voor de router..

BBB schreef:Nu heb ik: netconnect en Belgacom telefoonlijn

Mijn ervaringen met homeconnect:
- 20/06/2008: Installatie afgerond met software die bij de SX762 zat
- 20/06/2008: Contract getekend en doorgemaild
- 26/06/2008: Brief gekregen met CD en verdere instructies
(m.a.w. 5 werkdagen als je 20/06 en 26/06 zou meerekenen, contract was wel pas rond de middag doorgestuurd, brief is 's middags op 26/06 aangekomen)
- 30/06/2008: activatie van telefoonaansluiting (volgens instructies in de brief)

Als alles dan in orde is, is dit redelijk snel (voor nieuwe klanten)

edit:
Momenteel heb ik wel nog een proforma factuur open staan, die zou moeten betaald worden voor juli (netconnect, de huidige maand juni loopt tot 7juli en is reeds betaald), maar in principe zou de eerste maand homeconnect gratis moeten zijn.
Als deze factuur toch gedomicilieerd zou worden ga ik hier wel een ticket voor openen, of eens bellen naar de helpdesk van homeconnect

Tot nu is bij mij alles vlot en zonder problemen verlopen, morgenavond zal ik meer weten te zeggen ... (dan zou ik normaal aangesloten moeten zijn)
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Tot nu is bij mij alles vlot en zonder problemen verlopen, morgenavond zal ik meer weten te zeggen ... (dan zou ik normaal aangesloten moeten zijn)

Dan zijn we met twee , hopelijk verloopt het morgen avond even vlot :-)
Gebruikersavatar
Robbe
El Robre
El Robre
Berichten: 2861
Lid geworden op: 30 jun 2005, 22:45
Twitter: infocaris
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Contacteer:

Bedankt voor de informatie FullHD :-)
Ik heb er alvast een sticky van gemaakt en ernaar gelinkt vanuit het overstap forum.

Code: Selecteer alles

filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Robbe schreef:Bedankt voor de informatie FullHD :-)
Ik heb er alvast een sticky van gemaakt en ernaar gelinkt vanuit het overstap forum.


en moi? :p
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Sniffie schreef:Sluit de oude af en open een nieuwe opdracht bij je bank.

Ik heb de oude dus afgesloten, maar blijkbaar te laat, want ik heb juist een e-mail gekregen dat mijn factuur voor netconnect (van de periode 8/juli - 8/augustus) betaald is :roll:
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Sniffie schreef:Moet ik de cd nog gebruiken of kan ik best de update downloaden en uitvoeren ? Of staat er nog iets op de cd dat nodig is voor de activatie van de router?
In plaats van de setup van de cd te installeren, download je best de nieuwe setup (http://www.dommel.com/setup.zip) en voer je die uit.

Sniffie schreef:Nu eens alles zou werken met de router , mag je deze dan aanpassen zonder in de problemen te komen ? Bedoel ik stel meestal al een nieuw ip voor de router in in de plaats van de standaard 192.168.2.1. Dit geeft zeker geen probleem met het gebruik van de dommel home link ?
De HomeConnect toepassing zoekt de modem op het adres dat op de netwerk connectie van je PC staat ingesteld als "default gateway". Om te weten wat de default gateway is, start je een "command prompt" en tik je even het commando "ipconfig" in.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

FullHD schreef:In plaats van de setup van de cd te installeren, download je best de nieuwe setup (http://www.dommel.com/setup.zip) en voer je die uit.

En als die al geïnstalleerd is, eerst volledig verwijderen? (weet die "nieuwe" setup dan dat ik homeconnect al heb aangevraagd? waarschijnlijk wel met de activatiecode ofzo)

edit: ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (lijkt mij het veiligste)
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

BBB schreef:En als die al geïnstalleerd is, eerst volledig verwijderen? (weet die "nieuwe" setup dan dat ik homeconnect al heb aangevraagd? waarschijnlijk wel met de activatiecode ofzo)

De nieuwe setup installeert alleen de nieuwere versie van de programma-bestanden. Aan de configuratie-bestanden (*.dat) wordt niet geraakt.
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

BBB, ik ben ook nog eventjes aan het wachten om over te stappen.

Pas als ik weet dat ongeveer iedereen zijn internet + telefoon werkt, ga ik ook eens overstappen.
:banana:
chridarl
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 dec 2007, 21:12

Zijn er hier nog mensen die nog steeds de "ADSL-signaal" boodschap krijgen?
Heb deze middag proberen bellen naar dommel (± 15 minuten laten bellen) en niemand die opnam... :evil:
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Nee, dat werkt.

Wat bij mij nog niet werkt: CLIP (zien door wie je wordt gebeld) en gebeld worden vanaf Telenet (en misschien nog andere telefoon-operatoren).
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

FullHD, hoe lang ben je al aan het wachten om opgebeld te kunnen worden?
:banana:
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb vorige woensdag na 18u geactiveerd. 's Anderendaags in de loop van de voormiddag kon ik inloggen met de HomeConnect toepassing (dus geen "ADSL niet geïnstalleerd" bericht meer) en kon ik opgebeld worden door Belgacom en Proximus abonnees. De andere operatoren schijnen de verandering nog niet te hebben geregistreerd (een oproep vanuit Telenet geeft iets in de stijl van "dit nummer is niet in dienst" - vanaf Mobistar hoor je gewoon een piepje en gedaan).

Edit: met Belgacom lukt het nu blijkbaar ook even niet. Ik krijg altijd bezet. Met mijn GSM (Proximus) kan ik mezelf nog bereiken... :roll:
Laatst gewijzigd door FullHD 30 jun 2008, 16:07, in totaal 1 gewijzigd.
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Mmm, dan zou ik m best nu bestellen, mijn ouders gaan op reis voor 2 weken, dus dan bellen ze niet, want ze weten dat ze weg zijn. Dus ook geen problemen ;)
:banana:
chridarl
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 dec 2007, 21:12

FullHD schreef:Wat bij mij nog niet werkt: CLIP (zien door wie je wordt gebeld) en gebeld worden vanaf Telenet (en misschien nog andere telefoon-operatoren).


Hier kan ik wel het nummer zien van wie me opbelt en kan ik oproepen ontvangen van Telenet en Belgacom :?. 'k Kan ook nog geen oproepen van mobistar ontvangen (als ik probeer te bellen met mijn GSM krijg ik ook die pieptoon en de boodschap op mijn GSM dat het netwerk bezet is)
Als de rest van operatoren mij kunnen bereiken weet ik niet (nog niet getest)
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

als ik nu een wireless router wil gebruiken die ik al heb (USR5461 broadband router) zal dit lukken? Dus die router dan gewoon op een LAN poort aansluiten vanuit de siemens modem he? En moet ik dan iets uitzetten?
:banana:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik heb een probleem bij het invoeren van mijn activatiecode, ik krijg volgende boodschap
Bijlagen
01-er_is_een_fout.JPG
(8.45 KiB) 113 keer gedownload
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

BBB schreef:Ik heb een probleem bij het invoeren van mijn activatiecode, ik krijg volgende boodschap

Ben je nog verbonden met het internet ? Dat is namelijk wel nodig ..
Je siemens dus nog niet aansluiten, de setup zegt wel als dat moet
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

silentkiller schreef:Ben je nog verbonden met het internet ? Dat is namelijk wel nodig ..
Je siemens dus nog niet aansluiten, de setup zegt wel als dat moet

Inderdaad blijkbaar moet je eerst nog met internet verbonden zijn.
Nu krijg ik wel volgende error:
Ik heb de vinkjes van alleen lezen weg gedaan (bij alle mappen en bestanden van de homelinksoft)
zoals je kan zien krijg ik deze melding wel in het engels (ik heb ook een engelstalige versie van windows xp)
ik gebruik de laatste versie van de homeconnect soft

Code: Selecteer alles

See the end of this message for details on invoking 
just-in-time (JIT) debugging instead of this dialog box.

************** Exception Text **************
System.NullReferenceException: Object variable or With block variable not set.
   at Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.Symbols.Container..ctor(Object Instance)
   at Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.NewLateBinding.InternalLateIndexGet(Object Instance, Object[] Arguments, String[] ArgumentNames, Boolean ReportErrors, ResolutionFailure& Failure)
   at Microsoft.VisualBasic.CompilerServices.NewLateBinding.LateIndexGet(Object Instance, Object[] Arguments, String[] ArgumentNames)
   at dommel.be_Home_Link.network.Get_NetworkAdaptor_Settings(String NetworkAdaptor_Index)
   at dommel.be_Home_Link.Wizard_Reg.PageChange(Object sender, WizardCancelPageChangeEventArgs e)
   at DevComponents.DotNetBar.Wizard.OnWizardPageChanging(WizardCancelPageChangeEventArgs e)
   at DevComponents.DotNetBar.Wizard.1EV(WizardPage 9D0, eWizardPageChangeSource 9D1)
   at DevComponents.DotNetBar.Wizard.NavigateNext()
   at DevComponents.DotNetBar.Wizard.1EO(Object 9CQ, EventArgs 9CR)
   at System.Windows.Forms.Control.OnClick(EventArgs e)
   at DevComponents.DotNetBar.ButtonX.OnClick(EventArgs e)
   at DevComponents.DotNetBar.ButtonX.OnMouseUp(MouseEventArgs e)
   at System.Windows.Forms.Control.WmMouseUp(Message& m, MouseButtons button, Int32 clicks)
   at System.Windows.Forms.Control.WndProc(Message& m)
   at DevComponents.DotNetBar.ButtonX.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.OnMessage(Message& m)
   at System.Windows.Forms.Control.ControlNativeWindow.WndProc(Message& m)
   at System.Windows.Forms.NativeWindow.Callback(IntPtr hWnd, Int32 msg, IntPtr wparam, IntPtr lparam)


************** Loaded Assemblies **************
mscorlib
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v2.0.50727/mscorlib.dll
----------------------------------------
dommel.com homelink
    Assembly Version: 1.8.0.0
    Win32 Version: 1.8
    CodeBase: file:///C:/Program%20Files/dommel.com/dommel.com%20homelink/dommel.com%20homelink.exe
----------------------------------------
Microsoft.VisualBasic
    Assembly Version: 8.0.0.0
    Win32 Version: 8.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Microsoft.VisualBasic/8.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Microsoft.VisualBasic.dll
----------------------------------------
System
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
System.Windows.Forms
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Windows.Forms/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Windows.Forms.dll
----------------------------------------
System.Drawing
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Drawing/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Drawing.dll
----------------------------------------
System.Runtime.Remoting
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Runtime.Remoting/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Runtime.Remoting.dll
----------------------------------------
System.Web.Services
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Web.Services/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Web.Services.dll
----------------------------------------
System.Xml
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Xml/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Xml.dll
----------------------------------------
System.Configuration
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Configuration/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Configuration.dll
----------------------------------------
System.Data
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_32/System.Data/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.Data.dll
----------------------------------------
wioienyl
    Assembly Version: 1.8.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
wbvx_is8
    Assembly Version: 1.8.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
0ajj-nve
    Assembly Version: 1.8.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System/2.0.0.0__b77a5c561934e089/System.dll
----------------------------------------
DevComponents.DotNetBar2
    Assembly Version: 6.9.0.1
    Win32 Version: 6.9.0.1
    CodeBase: file:///C:/Program%20Files/dommel.com/dommel.com%20homelink/DevComponents.DotNetBar2.DLL
----------------------------------------
Accessibility
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/Accessibility/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/Accessibility.dll
----------------------------------------
Dommel.Link.Siemens
    Assembly Version: 1.0.0.0
    Win32 Version: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Program%20Files/dommel.com/dommel.com%20homelink/Dommel.Link.Siemens.DLL
----------------------------------------
Dommel.Link
    Assembly Version: 1.0.0.0
    Win32 Version: 1.0.0.0
    CodeBase: file:///C:/Program%20Files/dommel.com/dommel.com%20homelink/Dommel.Link.DLL
----------------------------------------
System.Management
    Assembly Version: 2.0.0.0
    Win32 Version: 2.0.50727.1433 (REDBITS.050727-1400)
    CodeBase: file:///C:/WINDOWS/assembly/GAC_MSIL/System.Management/2.0.0.0__b03f5f7f11d50a3a/System.Management.dll
----------------------------------------

************** JIT Debugging **************
To enable just-in-time (JIT) debugging, the .config file for this
application or computer (machine.config) must have the
jitDebugging value set in the system.windows.forms section.
The application must also be compiled with debugging
enabled.

For example:

<configuration>
    <system.windows.forms jitDebugging="true" />
</configuration>

When JIT debugging is enabled, any unhandled exception
will be sent to the JIT debugger registered on the computer
rather than be handled by this dialog box.


Bijlagen
03-unhandled_exception.JPG
(16.5 KiB) 104 keer gedownload
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ga naar je dommelmap en ga naar eigenschappen van alle bestanden, check of overal "alleen-lezen" is uitgeschakeld
:banana:
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Uloga schreef:Ga naar je dommelmap en ga naar eigenschappen van alle bestanden, check of overal "alleen-lezen" is uitgeschakeld

ik heb bij alle bestanden gekeken en daar staat nergens nog een "v" bij alleen lezen
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Start een "command prompt", doe "ipconfig /all" en post het resultaat eens, aub. Als je wil, kan je MAC adressen en zo uitvegen vooraleer het resultaat te posten.
Uloga
Plus Member
Plus Member
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 feb 2008, 12:11
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Je hebt toch .net framework geïnstalleerd? Anders eens proberen de nieuwste te installen 3.5: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=nl
:banana:
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Uloga schreef:Je hebt toch .net framework geïnstalleerd? Anders eens proberen de nieuwste te installen 3.5: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=nl
Dat heeft er niets mee te maken.
Gebruikersavatar
silentkiller
Pro Member
Pro Member
Berichten: 297
Lid geworden op: 24 jun 2008, 15:36
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 26 keer

http://www.dommel.com/setup.zip

Probeer het eens met die files ? Of had je de laatste al ?
Ik ben er zeker van dat ik de error ook gehad heb. Volgens mij heb ik het toen opgelost door de laatste versie te nemen.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Hij heeft de laatste versie:

Code: Selecteer alles

dommel.com homelink 
    Assembly Version: 1.8.0.0
    Win32 Version: 1.8
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

silentkiller schreef:http://www.dommel.com/setup.zip

Probeer het eens met die files ? Of had je de laatste al ?
Ik ben er zeker van dat ik de error ook gehad heb. Volgens mij heb ik het toen opgelost door de laatste versie te nemen.

ik heb die versie gebruikt
(ik heb ondertussen geprobeerd met de .dat files te wissen, nog is te installeren en dan optie 2 genomen "ik ben reeds via deze software geregistreerd maar heb mijn software opnieuw geïnstalleerd", en als ik nu identiek dezelfde gegevens invul krijg ik "de logingegevens zijn fout. gelieve de gegevens na te kijken of te verbeteren")
en ze kunnen niet fout zijn want ik heb alles ingetikt in een programma (keymanager) toen ik de brief gekregen heb en met dat programma laten invullen, en ik heb manueel ook nog is geprobeerd maar dan krijg ik dezelfde boodschap
Gesloten

Terug naar “Dommel”