Een familielid heeft de volgende situatie:
- Internet via TvCable net (wallonie), beschikt niet over koperparen in nieuwbouw.
Nu wil hij overschakelen naar Dommel NetConnect en BGC televisie.
BGC zal koperparen inleiden in nieuwbouw, hij zal een adsl modem krijgen voor BGC televisie.
MAAR,
Hoe zit het nu met die NetConnect aansluiting, kan die over diezelfde modem lopen, of moet hij een 2e kopen, of hoe zit het dan?
netconnect + BGC tv
Dus een koperpaar voor BGC en een koperpaar met Discovery-dinges voor dien NetConnect? Dan wordt het wel duur, of vergis ik me?TomG schreef:2 afzonderlijke koperlijnen voor BGC-TV en Dommel. En niet te vergeten een actieve telefoonlijn indien je geen Homeconnect neemt.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Inderdaad. Als je dan toch BelgacomTV wil neem dan ADSL Go zonder vaste lijn na 1 juli en pleur er BTV op.stekki schreef:Dus een koperpaar voor BGC en een koperpaar met Discovery-dinges voor dien NetConnect? Dan wordt het wel duur, of vergis ik me?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
BGC tv kan je sinds kort nemen zonder internet noch telefoon abonnement dus de koper moet er gewoon liggen.
voor netconnect zal je inderdaad het goedkoopst zijn met een Discovery (al zal dat binnenkort meer zijn :s).
voor netconnect zal je inderdaad het goedkoopst zijn met een Discovery (al zal dat binnenkort meer zijn :s).
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Kan je hier misschien een linkje van geven? Ik kom niet verder dan een Classic of BGC-ADSL-verbinding is nodig.TomG schreef:BGC tv kan je sinds kort nemen zonder internet noch telefoon abonnement dus de koper moet er gewoon liggen.
...
-
- Elite Poster
voor belgacom tv heb je een pstn classic nodig of een asdl zonder vaste lijnTomG schreef:BGC tv kan je sinds kort nemen zonder internet noch telefoon abonnement dus de koper moet er gewoon liggen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Ah toch?hollebollegijs schreef:voor belgacom tv heb je een pstn classic nodig of een asdl zonder vaste lijnTomG schreef:BGC tv kan je sinds kort nemen zonder internet noch telefoon abonnement dus de koper moet er gewoon liggen.
Dus minimum een actieve telefoonlijn of adsl zonder vaste lijn.
- MacE501
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
En wat met "limited4tv"?hollebollegijs schreef:voor belgacom tv heb je een pstn classic nodig of een asdl zonder vaste lijnTomG schreef:BGC tv kan je sinds kort nemen zonder internet noch telefoon abonnement dus de koper moet er gewoon liggen.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Trouwens, je hebt technisch gezien die pstn classic NIET nodig. Voor de duizendste keer...
-
- Pro Member
- Contacteer: