Hey,
Om te beginnen weet ik dat je via het homeconnect abo je nummer kan behouden maar bij mij ligt het net iets moeilijker, de situatie:
- Telenet voor telefoon verkeer met 03 322 xx xx
- Belgacom discovery lijn voor netconnect met 03 366 xx xx
Ik wil nu overstappen naar homeconnect met als telefoonnummer mijn huidige telenet nr: 03 322 xx xx
Heeft iemand dit al gedaan?
Ondertussen heb ik ook al de vraag gelanceerd naar dommel helpdesk, maar misschien hier sneller een goed antwoord.
Overstap Netconnect --> Homeconnect nummerbehoud
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Je discovery lijn opzeggen zou ik zeggen. En dan overschakeling van telenet naar homeconnect doen. Je zal mss wel enkele dagen zonder internet kunnen zitten.
Maar als je dit gelijktijdig doet zal dit mss zelf geen downtime betekenen.
Zeker je discovery line opzeggen als je meer dan 1 jaar van je contract hebt gedaan. Zeker niet ervoor anders moet je de resterende maanden nog betalen.
Maar als je dit gelijktijdig doet zal dit mss zelf geen downtime betekenen.
Zeker je discovery line opzeggen als je meer dan 1 jaar van je contract hebt gedaan. Zeker niet ervoor anders moet je de resterende maanden nog betalen.
-
- Plus Member
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
In dit geval kan je je Discovery lijn wel opzeggen binnen uw jaarcontract nu ze met die prijsverhoging afkomen. Wat de juiste procedure is weet ik zo niet eigenlijk. Ik denk gewoon dat Dommel zelf nog altijd je lijn afzegt ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Is inderdaag een optie maar is er dan niet het gevaar dat Dommel automatisch een raw copper aanvraagt?
Edit:
Weet iemand of het mogelijk is om mijn telefoonnummer van telenet op de belgacom lijn te zetten en welke inpact dit mogelijk heeft bij dommel?
Edit:
Weet iemand of het mogelijk is om mijn telefoonnummer van telenet op de belgacom lijn te zetten en welke inpact dit mogelijk heeft bij dommel?