Belgacom neemt Tele2 Luxemburg over
-
- Elite Poster
Belgacom deelt vandaag mee dat zij Tele2 Luxemburg heeft overgenomen, de tweede grootste mobiele operator in Luxemburg, actief onder de merknaam 'Tango'.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Die hebben geen down en upload limieten.ljd schreef:Leuk, invoeren van limieten nu. Melk die rijke luxemburgers maar uit.
Allez ja voor zolang dat nog zal duren. Kan mij niet voorstellen dat ze dit zullen behouden gezien het hun visie over downloadlimieten nogal ongeloofwaardig zou maken.Un Volume d'envoi et de réception de données illimité !!!
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Hollebolle is precies uitgestuurd om wat goed nieuws te verkondigen nadat het forum weer eens op z'n kop stond met de Discovery topic.
"Do you see any American tanks in Bagdad, do you?"
"Do you see any American tanks in Bagdad, do you?"
.... en doet dat op kosten van de discovery lijn gebruikershollebollegijs schreef:Belgacom deelt vandaag mee dat zij Tele2 Luxemburg heeft overgenomen,.....
![Puke :puke:](./images/smilies/icon_puke.gif)
Ik weet trouwens niet wat de nieuwswaarde van dit bericht in België is, iedere bank heeft al jaren filialen in Luxemburg. De oorlogskas van BGC zal daar ook wel staan zeker.
![Afbeelding](http://img111.imageshack.us/img111/4048/mobilevikings.png)
Blijkbaar lukt het Belgacom enkel om een telecom bedrijf over te nemen in het kleine Luxemburg. Met een oorlogskas van 10milj is dat maar poverkes. Nu gaan de Luxemburgers ook aan de lijve ondervinden wat limieten en beperktheden zullen zijn op de aangeboden producten. Gaan de prijzen daar nu ook met 45% stijgen met de zelfde onnozele foefkes die men ons probeert wijs te maken? Van gratis liekes en fotokes en dies meer of dat de Luxemburger marginaal is als hij meer dan 12Gb durft te verwerken? Of misschien is het een verdoken maatregel om met de opgehaalde Disco centen uit Belgie weg te trekken zodat ze verder hun oorlogskas kunnen spijzen? En de klant hier maar verder uitmelken en uitpersen tot de laatste cent.
Al gezien voor diegene die interesse hebben dat het telefoonnummer vast en gsm erop staat van Jan Marginaal? Dus u kan nu ook rechtstreeks uw ongenoegen bij hem kwijt
of toch op zijn minst van zijn/haar directe persverantwoordelijke. ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
Waarschijnlijk blijft het product quasi onveranderd. Kpn heeft hier ook nog niets ondernomen, terwijl in Nederland..., vraag me af waar hun reactie blijft op het 'verhoog de limieten!' offensief van laatst.