Belgacom verhoogt limieten en snelheid

Nieuws omtrent telecom
Kristofvds
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 mar 2007, 01:07

Na het slechte nieuws (hogere tarieven), nu het goede nieuws van vandaag (hogere limieten en snelheden):

De tarieven wijzigen niet. Enkel het huidige ADSL Time-aanbod blijft onveranderd, de rest krijgt een limiet- en/snelheid verhoging.

ADSL Budget krijgt een verhoging van het maandelijkse volume van 400 MB tot 1 GB. ADSL Light ziet de maximale downloadsnelheid groeien van 2 tot 4 Mbps en het maandelijkse transfervolume van 1 tot 4 GB.

Bij ADSL Go stijgt de downloadsnelheid van 4 tot 12 Mbps en de datalamiet van 12 tot 25 GB. Hier zit wel een klein addertje onder het gras: ADSL Go-klanten zonder Belgacom TV die die verhogingen willen krijgen, moeten contact opnemen met een verkooppunt van Belgacom om na te gaan of hun lijn kan worden overgeschakeld naar ADSL2+. Zij moeten dan "eventueel van modem veranderen en een activatiekost van 50 euro betalen".

Bij ADSL Plus wordt de downloadsnelheid opgetrokken van 2 tot 12 Mbps en de datalimiet van 35 tot 60 GB. VDSL Boost-klanten zien hun datavolume van 35 naar 60 GB stijgen.

De volumeverhogingen worden automatisch toegepast vanaf 1 juli. De snelheidsaanpassing van ADSL Light gebeurt automatisch begin juli. De verhoging van de downloadsnelheid van de ADSL Go- en Plus-klanten met Belgacom TV wordt pas automatisch uitgevoerd in de tweede helft van augustus.

Bron: Datanews
Persbericht: Belgacom Press Corner
Lees bij de bron ook meer over de aanpassingen voor professionele abonnementen.
Bijlagen
2008_06_25_adsl_speed_nl[1]-1.gif
(13.46 KiB) 9704 keer gedownload
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Bij ADSL Go stijgt de downloadsnelheid van 2 tot 4 Mbps en de datalamiet van 12 tot 25 GB


:???:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Ze gaan dus eerst de snelheid verlagen naar 2 om daarna te verhogen naar 4 :roll: Misschien een tip om de snelheid gewoon te laten zoals ze is dan moet je al dat werk niet doen.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Nee, het gaat naar 12 mbit.

Ik heb er een frontpage-bericht van gemaakt, weer met tabelletje ;).

... en weer geen woord gerept over uploadsnelheden eh.
Laatst gewijzigd door meon op 25 jun 2008, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

25 en 60 GB is nog altijd niet veel, maar het is al wat leefbaarder.
Als ze nu niet opnieuw 5 jaar wachten om iets te veranderen is het goed. Ik hoop dat het een start is voor meer volumeverhogingen.

Verder is het wel redelijk schaamtelijk dat ze hun eigen snelheden niet eens kennen :lol:
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als ik toch "activatiekosten" moet betalen, zal ik dat liever aan een alternatieve provider doen dan aan dezelfde provider waar ik nu een doekje tegen het bloeden krijg ...
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

Die activatiekosten zijn inderdaad redelijk belachelijk. Ze hebben helemaal geen kosten aan de overschakeling.
Voor mijzelf maakt het echter toch niet uit, door de grote afstand tot de centrale zou ik toch geen hogere snelheid kunnen krijgen.

Blijven de kosten voor de volumepacks eigenlijk hetzelfde?
flipke
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jun 2008, 16:42

En moeten de klant nu blij zijn ? Enerzijds meer betalen voor Discovery en dan met een habbekrats afkomen waar wij als skynet go klant weer activatiekosten voor moeten bijbetalen ? Blijkbaar zitten daar goeie politiekers in dat bestuur van BGC. Een beetje geven en het ergens anders dubbel en dik nemen. Mij vangen ze niet... ! In andere landen surfen ze aan 20 € zonder datalimiet met een snelle lijn .Ik denk dat ik die Van Quickenborne eens ga mailen...
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 mar 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Deze verhoging maakt mij niet blijer als Discovery line betaler. Ik heb er niks aan.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Belgacom Persbericht schreef:De verhoging van de downloadsnelheid van de ADSL Go- en Plus-klanten met Belgacom TV wordt automatisch uitgevoerd in de tweede helft van augustus.



Boeh! Nog zolang wachten :-(
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
dr S.A.f.
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 30 mei 2004, 16:50
Contacteer:

Toch eigenaardig dat op... 6 maand? de consumenten blijkbaar toch meer data volume vragen, want dat was toch altijd het argument van belgacom en telenet, dat de consument niet meer wil?
Having a smoking section in a restaurant is a little like having a peeing section in a pool
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Pro compact (dus ook netconnect plus) gaat maar omhoog van 320Kbit naar 480Kbit :( (ik heb het over de upload hé). Dan maar wachten tot cityconnect hier komt :)

De bedenking die ik mij maak, hoe gaat Telenet hier op reageren? Telenet heeft namelijk altijd de bedoeling gehad om expressnet met plus te vergelijken.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Street54
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 jun 2008, 18:17

L-army schreef:Pro compact (dus ook netconnect plus) gaat maar omhoog van 320Kbit naar 480Kbit :( (ik heb het over de upload hé). Dan maar wachten tot cityconnect hier komt :)

De bedenking die ik mij maak, hoe gaat Telenet hier op reageren? Telenet heeft namelijk altijd de bedoeling gehad om expressnet met plus te vergelijken.

ik dacht dat expressnet met go werd vergeleken. Vreemd. Ongeveer net hetzelfde als wat telenet zal geven van 1 augustus. Belgacom reageerde op de verhoging van telenet dat een verhoging niet nodig was want er was geen vraag naar bij hun klanten. Toch steken ze nu telenet snel even de loef af door een maand vroeger te verhogen.

Het is duidelijk dat belgacom de markt (telenet) volgt. Dommel, yabu, scarlett, tele2 etc behoren NIET tot de markt.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Maglor schreef:
Belgacom Persbericht schreef:De verhoging van de downloadsnelheid van de ADSL Go- en Plus-klanten met Belgacom TV wordt automatisch uitgevoerd in de tweede helft van augustus.

Boeh! Nog zolang wachten :-(

Ik ga er dinsdag 1 juli meteen werk van maken ( mijn Go laten upgraden naar 12Mb _ Adsl2+ modem heb ik al) :-)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1252
Lid geworden op: 15 jun 2004, 20:25
Locatie: West-Vlaanderen aan de kust

Na 10 jaar gaan ze eindelijk een kleine upgrade doen :eek:
Ik vraag me af wat ze gaan doen met de mensen die nog steeds een oude modem hebben?
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

brooklyn schreef:Na 10 jaar gaan ze eindelijk een kleine upgrade doen :eek:
Ik vraag me af wat ze gaan doen met de mensen die nog steeds een oude modem hebben?

Die zullen zich een nieuwe modem moeten aanschaffen als ze adsl2+ willen (extra kost modem + activatie kost)
of wordt die actievatie kost enkel aangerekend op de plaatsen waar nog geen Adsl2+ beschikbaar is? daar zouden ze wel een software-upgrade moeten doen dan ...
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

Gewoon op ADSL laten?

Enfin.. Die verhoging betekent dat er nu weer heel eventjes "gewoon" gesurft kan worden. Weer een zorg minder als er weer een video-ad aan het laden is.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

brooklyn je kan beter zeggen , wat gaan ze met de mensen doen die NIET aansluitbaar zijn op een hoger profiel.
Let maar op wat een klachten er hier op userbase gaan komen.
Want wees maar gerust dat er maar een klein % aansluitbaar is op adsl2+.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

ketter schreef:want wees maar gerust dat er maar een klein % aansluitbaar is op adsl2+.

is het niet een klein % NieT aansluitbaar ?
normaal is 85% aansluitbaar op adsl2+
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

ketter schreef:brooklyn je kan beter zeggen , wat gaan ze met de mensen doen die NIET aansluitbaar zijn op een hoger profiel.
Let maar op wat een klachten er hier op userbase gaan komen.
Want wees maar gerust dat er maar een klein % aansluitbaar is op adsl2+.
Dat was ik ook al aan het denken.
De klanten van Belgacom zullen blij zijn met deze habbekrats.
coldman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 100
Lid geworden op: 11 mei 2007, 12:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

25gb is nu wel nog ni "waaw!" maar wel al beter natuurlijk.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

YES, bedankt BGC: eindelijk! Die snelheidsverhoging is mooi meegenomen, maar het is vooral de limiet waar het me om gaat. 25 gieg is al een stuk leefbaarder :). En Plus is nu ook echt wel een plus.

En vooral: hoger dan telenet, dus misschien dat telenet er dan toch weer boven gaat, en dan BGC en dan ... (dromen)

Wat met de prijzen van volumepacks? Heterlfde? :(
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
roebenofski
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 jan 2006, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Kristofvds schreef:Bij ADSL Go stijgt de downloadsnelheid van 4 tot 12 Mbps en de datalamiet van 12 tot 25 GB. Hier zit wel een klein addertje onder het gras: ADSL Go-klanten zonder Belgacom TV die die verhogingen willen krijgen, moeten contact opnemen met een verkooppunt van Belgacom om na te gaan of hun lijn kan worden overgeschakeld naar ADSL2+. Zij moeten dan "eventueel van modem veranderen en een activatiekost van 50 euro betalen".


Kan je die snelheidsverhoging vanaf 1 juli aanvragen, of moet je wachten tot eind augustus ?
benneken2312
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 14 okt 2007, 14:07

roebenofski schreef:
Kristofvds schreef:Bij ADSL Go stijgt de downloadsnelheid van 4 tot 12 Mbps en de datalamiet van 12 tot 25 GB. Hier zit wel een klein addertje onder het gras: ADSL Go-klanten zonder Belgacom TV die die verhogingen willen krijgen, moeten contact opnemen met een verkooppunt van Belgacom om na te gaan of hun lijn kan worden overgeschakeld naar ADSL2+. Zij moeten dan "eventueel van modem veranderen en een activatiekost van 50 euro betalen".


Kan je die snelheidsverhoging vanaf 1 juli aanvragen, of moet je wachten tot eind augustus ?


ik heb thuis belgacom tv en adsl go en heb nu al 17 GB krijg ik dan 30 GB vanaf 1 juli?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

roebenofski schreef:Kan je die snelheidsverhoging vanaf 1 juli aanvragen, of moet je wachten tot eind augustus ?

Als je geen Belgacom-TV hebt, kan je idd de 12Mb vanaf 1 juli aanvragen

benneken2312 schreef:ik heb thuis belgacom tv en adsl go en heb nu al 17 GB krijg ik dan 30 GB vanaf 1 juli?

Vermoedelijk wel he, 25 GB voor de Go en 5GB van de tV
Laatst gewijzigd door Patje op 25 jun 2008, 18:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
roebenofski
Member
Member
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 jan 2006, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 10 keer

Patje schreef:
roebenofski schreef:Kan je die snelheidsverhoging vanaf 1 juli aanvragen, of moet je wachten tot eind augustus ?

Als je geen Belgacom-TV hebt, kan je idd de 12Mb vanaf 1 juli aanvragen


mkay, maar het kost mij - als het mogelijk is - wel €50.
Speelt enkel de afstand een rol of zijn er nog voorwaarden voor de snelheidsverhoging?
Orcie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 102
Lid geworden op: 26 jan 2004, 19:15

Hoe weet ik nu of mijn modem voldoet aan ADSL2+? Misschien kan iemand mij dit zeggen. Ik heb een Philips modem op een ISDN lijn. En vraagt ADSL2+ een betere telefoonlijn dan de gewone ADSL?
logion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 134
Lid geworden op: 27 nov 2007, 18:20
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Als BGC ADSL Plus klant ben ik toch zeer tevreden met deze aanpassingen :)
Alleen jammer dat er niets gezegd wordt over de kostprijs van extra volume.
hollebollegijs weet jij of hier ook iets veranderd?
Ook jammer dat de upload niet verhoogt wordt natuurlijk

Stel nu dat extra volume 3 maal goedkoper wordt dan heb 100Gb/maand voor €13 extra. :)
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Voor wie ADSL2+ niet beschikbaar is (zoals in mijn regio) zal je waarschijnlijk op VDSL2 gezet worden.

Nieuwe modem spreekt dan wel voor zich. Je kan dan trouwens ook BGC TV krijgen met 2 HDTV streams (beschikbaarheid kan je testen op BGC TV site).
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Zelfs voor diegenen met nog een ADSL-modem (zonder ADSL2+) is het interessant, aangezien die ADSL-modem zal synchroniseren tegen zijn hoogstmogelijke waarde, waarschijnlijk iets van tegen de 8 mbit.
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

roebenofski schreef:mkay, maar het kost mij - als het mogelijk is - wel €50.
Speelt enkel de afstand een rol of zijn er nog voorwaarden voor de snelheidsverhoging?


roebenofski het moet beschikbaar zijn in je regio en dat zal voor heel veel mensen[nog]niet het geval zijn.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

meon schreef:Zelfs voor diegenen met nog een ADSL-modem (zonder ADSL2+) is het interessant, aangezien die ADSL-modem zal synchroniseren tegen zijn hoogstmogelijke waarde, waarschijnlijk iets van tegen de 8 mbit.

Sorry maar daar geloof ik niks van, kan trouwens niet ... een adsl modem die geen adsl2+ ondersteund zal niet werken op een adsl2+ signaal.
waarom zegt belgacom dan ook van indien geen adsl2+ modem zullen ze moeten veranderen
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

ADSL2+ is backwards compatibel met ADSL. Meer nog: veel kans dat je nu reeds op een ADSL2+-DSLAM zit, maar nog moduleert tegen G.DMT.

Ik heb het toch gemerkt toen we hier BelgacomTV uitprobeerden: ik had de nieuwe Philips-modem nog niet ingestoken, maar had nog m'n oude USB-ADSL-modem insteken, en dit was het resultaat:
Afbeelding
Toen ik de Philips-modem instak synchroniseerde ik op 9 mbps.
fe3edy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 mei 2006, 23:36

voor de mensen die nu 4mbit internet hebben met vdsl technologie, zal deze ook worden geupgrade naar 12mbit? En dan zonder activatiekost aangezien we al vdsl modem hebben en zullen dus blijven op vdsl technologie...
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

meon schreef:Toen ik de Philips-modem instak synchroniseerde ik op 9 mbps.
8 mbps bedoel je, dat is de theoretische max op ADSL tout court.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
peewee
Plus Member
Plus Member
Berichten: 110
Lid geworden op: 18 jul 2007, 20:59

de volumeblocks blijven dezelfde prijs.
De activatiekost is standaard en moet gevraagd worden maar via lopende promo zal deze niet aangerekend worden.
Dus geen gezaag over activatiekost.
Klanten met een gewone ADSL modem moeten uiteraard een nieuwe kopen dit zou wel helemaal zot zijn moest dit ook nog gratis gebeuren.
Er zijn mogelijkheden genoeg voor de Belgacom klanten: denk I-talk of BGC TV.

Dezelfde snelheden voor klanten met ADSL over VDSL of VDSL2 dus wees gerust.
The world is not enough!
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

peewee schreef:Klanten met een gewone ADSL modem moeten uiteraard een nieuwe kopen dit zou wel helemaal zot zijn moest dit ook nog gratis gebeuren.


Waarom niet gratis? Hun abonnementen behoren tot de duurste van Europa, daarenboven hebben ze reeds jarenlang de klanten uitgezogen en straks gaat men er nog een schepje bovenop doen door de discovery lijn zomaar met 45% te laten stijgen.
Rekening houdend dat ze het netwerk gratis hebben gekregen en dat was reeds jaren afbetaald door de belastingbetaler (hun huidige klanten trouwens). ze hebben jarenlang de inplanting van ADSL2+ tegengehouden. Terwijl in de rest van Europa al langer deze technologie tegen 24Mbits beschikbaar is. Belgacom maar tegen 12Mbits
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

peewee, je kan dus vanaf 1 juli naar de klantendienst bellen voor die snelheidsverhoging, en zij zullen zeggen: momenteel loopt er een promotie waardoor we dit niet aanrekenen, of moet je daar zelf naar vragen?
En bijkomend vraagje; ga je daarbij de verbintenis aan dat je je abonnement voor een jaar verlengd?
Ken schreef:
meon schreef:Toen ik de Philips-modem instak synchroniseerde ik op 9 mbps.
8 mbps bedoel je, dat is de theoretische max op ADSL tout court.
Nee, lees wat ik schrijf. De E-tech modem (ADSL) synchroniseerde op bijna 8 mbps, de Philips (ADS2+) op 9 mbps.
sigma
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2008, 14:20

Wanneer gaan Belgacom klanten zich eindelijk realiseren dat ze beter elders kunnen gaan i.p.v. zich opnieuw te laten verleiden door het semi-marktconform maken van een product dat hopeloos gedateerd was? De verhoogde limieten zijn nog lachwekkend laag.

VDSL boost: 17Mbps met een 60GB limiet :bang:
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 mar 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

sigma schreef:VDSL boost 17Mbps met een 60GB limiet. Lachwekkend!


Mijn gedacht. Hadden ze daar nu 80 of 90GB van gemaakt, dan was ik er onmiddellijk opgesprongen. Nu heb ik zo iets van ... wat moet ik hiermee. Ik heb geen zin om elke maand volumeblokken bij te kopen, het abonnement is zo al duur genoeg. Als ik overschakel hang ik 12 maanden vast aan BGC. Wie weet wat er ondertussen allemaal op de internetmarkt gebeurt (toegang tot VDSL2 voor derde aanbieders ? :eek: ).
Eind 2007 dacht ik dat 2008 het jaar ging worden. Nu vrees ik dat het allemaal een maat voor niets wordt. Zullen we onze hoop maar op 2009 vestigen zeker :roll:
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”