belgacom geeft mij gratis volume packs na klagen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
egu
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mei 2006, 17:38

Ik bel naar belgacom om te zeggen dat ik adsl wil opzeggen en ga overschakelen. Dan kom ik terecht bij iemand die er alles aan doet om je bij belgacom te houden. Ik moest er niet van weten en uiteindelijk kreeg ik het offer van een aanzienlijk aantal ( 8 ) volume packs gratis te krijgen per maand (12 + 40 gb). Als ik akkoord zou gaan zou dit per mail en brief van belgacom bevestigd worden. Wel zou je dan voor 12 maanden terug vasthangen.

Ik vraag mij af hoe legaal dit allemaal is, het slaagt nergens op (als je gaat klagen betaal je minder). In ieder geval, ik raad iedereen aan om allemaal hetzelfde te ondernemen om de druk nog wat te verhogen. Ik ga nog altijd overstappen naar dommel.
Laatst gewijzigd door egu 24 jun 2008, 14:49, in totaal 1 gewijzigd.
there is no replacement for displacement
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Goed gezien. Er komt sowiso een verhoging (ergens den eerste juli) en naar alle waarschijnlijkheid is dat naar 20GB (cfr. Telenet), toevallig net het aantal volumeblokjes dat jij zou bijkrijgen, maar met het subtiele verschil dat je wel weer voor een jaar vast hangt...

Gangsters, ik zweer het u...
ooh. shiny.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

cloink schreef:Goed gezien. Er komt sowiso een verhoging (ergens den eerste juli) en naar alle waarschijnlijkheid is dat naar 20GB (cfr. Telenet), toevallig net het aantal volumeblokjes dat jij zou bijkrijgen, maar met het subtiele verschil dat je wel weer voor een jaar vast hangt...

Gangsters, ik zweer het u...


het wordt meer als telenet geeft. :-D
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ahaha, 25 GB, dat is nu ook niet om naar huis mee te schrijven he. Bovendien spreekt de woordvoerder zich tegen (ja, oud nieuws...).
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

egu schreef:Ik vraag mij af hoe legaal dit allemaal is, het slaagt nergens op (als je gaat klagen betaal je minder).


Lol... Telenet deed onlangs hetzelfde tot het plotseling op alle websites stond en klanten massaal gingen bellen... toen was het meteen gedaan en vertelde men dat het louter een "test" was. (ondertussen hebben echter nog wel een aantal klanten hun 30 GB extra !)

Misschien moeten nog eens alle websites volstaan van dergelijke praktijken :twisted:
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Als je even verder kijkt op dit forum lees je overal het zelfde over telenet /Belgacom . Dus ga het hier niet meer zeggen . De grootste meerderheid is van het zelfde gedacht maar het spijtige is dat er niets aan veranderd word .
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Momenteel krijg je een x aantal maanden gratis bij Belgacom adsl!
Op die momenten moet je naar belgacom bellen en zeggen:
Ik zit nu al x aantal jaar bij jullie, nieuwe klanten krijgen bijna steeds gratis maanden, maar ik krijg niets. Kan ik ook niet een paar maanden gratis krijgen?

Resultaat: Je krijgt een aantal maanden (meestal eentje minder dan bij een nieuw contract) gratis. Je hangt dan wel terug vast voor 1 jaar.


Die "truc" is mij al twee keer gelukt!
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:het wordt meer als telenet geeft. :-D
Hmmmm, selectief dingetjes laten vallen, I like that :-)
precies een Adventure-game, waarbij je telkens een beetje meer van de puzzel ontcijfert, als je maar genoeg zoekt (ergo, het forum leest :-))
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

Oei en Belgacom beweert toch altijd dat hun klanten altijd toekomen met de harde limieten? dat er ook nooit vraag naar is? en dat het enkel een stelletje illegalen zijn die meer nodig hebben.

Oei hoe verklaren ze dan de uitbreiding die men selectief aan het uitdelen is. Of gaat men met dezelfde foef komen als Telenet? Dan is er nogmaals een bewijs dat die twee onderling afspraken maken.

Wanneer komt Europa zich hier eens moeien met de historische monopolist ????? Het is heel dringend nodig.
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

Zambo schreef: en dat het enkel een stelletje illegalen zijn die meer nodig hebben.

belgacom waren de marginalen! :lol:
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

hollebollegijs schreef:het wordt meer als telenet geeft. :-D

En in de topic van de 45% prijsstijging van Discovery lijn, zeg je dat de limiet "bijna verdubbelt", dus dat betekent 21-23GB.
Rafken
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 04 jan 2008, 21:11

nogChoco schreef:
hollebollegijs schreef:het wordt meer als telenet geeft. :-D

En in de topic van de 45% prijsstijging van Discovery lijn, zeg je dat de limiet "bijna verdubbelt", dus dat betekent 21-23GB.


hoger. hoger. :-D
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 maa 2007, 17:38

MMMMMMEEEERRRRR. Nuja, ze gaan daarmee de randgevallen alleszins wel bijhouden. Laten we zeggen dat ze verhogen naar 30Gb (stel he), dan zullen ze meteen een pak minder volk verliezen. Uiteraard zijn er nog steeds mensen die weten dat het goedkoper is aan de anderre kant en dat je er meer krijgt, maar de randgevallen blijven.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

De topicstarter heeft nu 52GB. Kan dit mss een teken zijn dat de limieten naar 50GB zullen gaan? Of ben ik gewoon veel te positief ingesteld?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hellsnake schreef:De topicstarter heeft nu 52GB. Kan dit mss een teken zijn dat de limieten naar 50GB zullen gaan? Of ben ik gewoon veel te positief ingesteld?
Jij bent veel te positief ingesteld, Belgacom heeft géén goed hard (:
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

hellsnake schreef:De topicstarter heeft nu 52GB. Kan dit mss een teken zijn dat de limieten naar 50GB zullen gaan? Of ben ik gewoon veel te positief ingesteld?

Om even de vergelijking te maken:
telenet gaf klagers, achteraf testers genaamd, ook 30 gig extra oftewel dus 42 gig.
Naar welke superlimieten stijgt telenet op 1 augustus, denk je?
20 gig, een heel verschil dus met 42 gig, nog niet de helft.

Of kort gezegd: je moet bij belgacom niet rekenen op 52gig, als je de helft gaat krijgen mag, nee moet, je al heel tevreden zijn. :roll:
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

hellsnake schreef:De topicstarter heeft nu 52GB. Kan dit mss een teken zijn dat de limieten naar 50GB zullen gaan? Of ben ik gewoon veel te positief ingesteld?


Veel te positief. De vorige keer hebben ze met ocharme 2GB (nuja, 20%!!) verhoogd.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Arrigi schreef:
hellsnake schreef:De topicstarter heeft nu 52GB. Kan dit mss een teken zijn dat de limieten naar 50GB zullen gaan? Of ben ik gewoon veel te positief ingesteld?


Veel te positief. De vorige keer hebben ze met ocharme 2GB (nuja, 20%!!) verhoogd.


en wat zou je zeggen als het nu 100% meer is?
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

hollebollegijs schreef:
Arrigi schreef:
hellsnake schreef:De topicstarter heeft nu 52GB. Kan dit mss een teken zijn dat de limieten naar 50GB zullen gaan? Of ben ik gewoon veel te positief ingesteld?


Veel te positief. De vorige keer hebben ze met ocharme 2GB (nuja, 20%!!) verhoogd.


en wat zou je zeggen als het nu 100% meer is?


Dat het belachelijk is aangezien het oorspronkelijke 12GB was en ook omdat limieten niet meer van deze tijd zijn...

En zoals ik u al een paar dagen geleden had gevraagd, waar je nog steeds niet op hebt geantwoord, waarom zou ik dan niet Telenet nemen? Zelfde voorwaarden, zelfde betrouwbaarheid, zelfde prijs, maar wel sneller.
Laatst gewijzigd door THDBASED 24 jun 2008, 21:26, in totaal 1 gewijzigd.
hellsnake
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1107
Lid geworden op: 21 jan 2007, 12:04
Contacteer:

hollebollegijs schreef:en wat zou je zeggen als het nu 100% meer is?

Dus het wordt 25 en 70GB? :roll:
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

hollebollegijs schreef:en wat zou je zeggen als het nu 100% meer is?

12*2=24
Belachelijk weinig anno 2008, vind je dat nu zelf ook niet?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

THDBASED schreef:
hollebollegijs schreef:
Arrigi schreef:
hellsnake schreef:De topicstarter heeft nu 52GB. Kan dit mss een teken zijn dat de limieten naar 50GB zullen gaan? Of ben ik gewoon veel te positief ingesteld?


Veel te positief. De vorige keer hebben ze met ocharme 2GB (nuja, 20%!!) verhoogd.


en wat zou je zeggen als het nu 100% meer is?


Dat het belachelijk is aangezien het oorspronkelijke 12GB was en ook omdat limieten niet meer van deze tijd zijn...


dat zeg jij. limieten moeten er volgens mij persoonlijk zijn. om zo misbruik tegen te gaan.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

tomg1804 schreef:
hollebollegijs schreef:en wat zou je zeggen als het nu 100% meer is?

12*2=24
Belachelijk weinig anno 2008, vind je dat nu zelf ook niet?


nee, dat vind ik niet.
als ik meer nodig zou hebben, neem ik gewoon een volumepack erbij.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hollebollegijs schreef:dat zeg jij. limieten moeten er volgens mij persoonlijk zijn. om zo misbruik tegen te gaan.
Ben jij nu helemaal omgeslagen? Jij was toch van oordeel dat de limieten zouden moeten verdwijnen? Jij verandert toch heel erg vaak van opinie hoor. Ik geloof steeds minder en minder van jou.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Lord Utopia schreef:
hollebollegijs schreef:dat zeg jij. limieten moeten er volgens mij persoonlijk zijn. om zo misbruik tegen te gaan.
Ben jij nu helemaal omgeslagen? Jij was toch van oordeel dat de limieten zouden moeten verdwijnen? Jij verandert toch heel erg vaak van opinie hoor. Ik geloof steeds minder en minder van jou.


nee, ik heb nooit gezegd dat ze moeten verdwijnen. wel dat ze mochten verhoogd worden. en daar steunde ik iedereen hierbij, en dat (wijziging) gebeurt nu bij deze.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

hollebollegijs schreef:
THDBASED schreef:
hollebollegijs schreef:
Arrigi schreef:
hellsnake schreef:De topicstarter heeft nu 52GB. Kan dit mss een teken zijn dat de limieten naar 50GB zullen gaan? Of ben ik gewoon veel te positief ingesteld?


Veel te positief. De vorige keer hebben ze met ocharme 2GB (nuja, 20%!!) verhoogd.


en wat zou je zeggen als het nu 100% meer is?


Dat het belachelijk is aangezien het oorspronkelijke 12GB was en ook omdat limieten niet meer van deze tijd zijn...


dat zeg jij. limieten moeten er volgens mij persoonlijk zijn. om zo misbruik tegen te gaan.


Ok, nu ben je eerlijk. Voor mij goed maar dan moet wel de prijs minstens gehalveerd worden!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hollebollegijs schreef:
nee, ik heb nooit gezegd dat ze moeten verdwijnen. wel dat ze mochten verhoogd worden. en daar steunde ik iedereen hierbij, en dat (wijziging) gebeurt nu bij deze.
Nee, dat zei je niet, ik herinner het mij glashelder :)

Ik vond het opmerkelijk, jij vond de prijs verantwoord maar jij vond dat de limieten weg mochten.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Lord Utopia schreef:
hollebollegijs schreef:
nee, ik heb nooit gezegd dat ze moeten verdwijnen. wel dat ze mochten verhoogd worden. en daar steunde ik iedereen hierbij, en dat (wijziging) gebeurt nu bij deze.
Nee, dat zei je niet, ik herinner het mij glashelder :)

Ik vond het opmerkelijk, jij vond de prijs verantwoord maar jij vond dat de limieten weg mochten.


sorry utopia maar dan vergis je je deze keer. weet nog goed wat ik gezegd heb. heb zelfs gezegd dat belgacom de limieten niet snel zal afschaffen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

hollebollegijs schreef:
sorry utopia maar dan vergis je je deze keer. weet nog goed wat ik gezegd heb. heb zelfs gezegd dat belgacom de limieten niet snel zal afschaffen.
dat heb je wél gezegd, maar de limieten waren verkeerd heb je gezegd, ze waren niet van deze tijd, niet met dezelfde woorden gezegd, maar 't is zo overgekomen :)
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

hollebollegijs schreef:
tomg1804 schreef:12*2=24
Belachelijk weinig anno 2008, vind je dat nu zelf ook niet?

nee, dat vind ik niet.
als ik meer nodig zou hebben, neem ik gewoon een volumepack erbij.

Bon, als jij dat vindt zal dat ook wel het standpunt van belgacom zijn.
Ik hoop dan ook dat ze vanaf nu eindelijk in hun zotgedraaide reclamecampagnes eindelijk is correct en vooral zeer duidelijk hun o zo ruime limieten gaan vermelden.
En niet zoals nu, waar ze nergens vermeld worden buiten op de website (handig toch als je als nieuweling voor internet kiest?).
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

tomg1804 schreef:
hollebollegijs schreef:
tomg1804 schreef:12*2=24
Belachelijk weinig anno 2008, vind je dat nu zelf ook niet?

nee, dat vind ik niet.
als ik meer nodig zou hebben, neem ik gewoon een volumepack erbij.

Bon, als jij dat vindt zal dat ook wel het standpunt van belgacom zijn.
Ik hoop dan ook dat ze vanaf nu eindelijk in hun zotgedraaide reclamecampagnes eindelijk is correct en vooral zeer duidelijk hun o zo ruime limieten gaan vermelden.
En niet zoals nu, waar ze nergens vermeld worden buiten op de website (handig toch als je als nieuweling voor internet kiest?).


Je kan toch geen reclame maken met limieten? Je maakt meestal alleen reclame met de positieve punten.
Gebruikersavatar
Special_K
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 21 maa 2008, 16:05
Locatie: Hemiksem

THDBASED schreef:Je kan toch geen reclame maken met limieten? Je maakt meestal alleen reclame met de positieve punten.


In geval van BGC ben je dan ook wel heel snel uitgepraat.

Of het moest zo iets zijn:
Wij zijn de duurste, geven het minste en als er concurrenten zijn die toch iets meer geven dan proberen we ze het leven zuur te maken want we vinden dat internet niet duur genoeg kan zijn in België :twisted:
Afbeelding
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Berichten: 381
Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

Veel reclame voor Belgacom ADSL zie ik dan ook niet, behalve dan voor dat bomma/bompa abonnement; wat zij dan "budget" noemen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

THDBASED schreef:Veel reclame voor Belgacom ADSL zie ik dan ook niet, behalve dan voor dat bomma/bompa abonnement; wat zij dan "budget" noemen.
Hoeft ook niet? :)
Ze tonen reclame voor BelgacomTV, in de shop smeren ze hen nog een adsl abo aan he :)
classiclijn is sowieso nodig ^^
tomg1804
Pro Member
Pro Member
Berichten: 270
Lid geworden op: 12 jun 2007, 20:30

THDBASED schreef:Veel reclame voor Belgacom ADSL zie ik dan ook niet, behalve dan voor dat bomma/bompa abonnement; wat zij dan "budget" noemen.

Net daarom dat ze eens verplicht zouden moeten worden belangrijke zaken, zoals het inbegrepen volume, te vermelden en niet enkel klanten proberen binnen te rijven met slogans als "internet is van iedereen" en in 't groot benadrukken dat men voor €20 een internetaansluiting krijgt.

Collega-duopolist telenet is al niet beter hoor: "supersnel internet vanaf €20..." weet je wel?

Maar ja, zo kunnen we bezig blijven.
Kijk maar eens naar dat ander topic over hoe het de concurrentie moeilijker gemaakt wordt nog te kunnen concurreren tegen die €20 door de prijs van de discoverylijntjes drastisch met 45% te verhogen.
Ze komen niet meer uit de kosten volgens Jan Marg... :roll:
Steek nog wat meer geld in reclame, is toch wel zowat het enige dat ik daarop te zeggen heb. :roll: :roll:
Een goed product zou namelijk zichzelf moeten verkopen, maar blijkbaar... (zelf aan te vullen)
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

hollebollegijs schreef:
tomg1804 schreef:
hollebollegijs schreef:en wat zou je zeggen als het nu 100% meer is?

12*2=24
Belachelijk weinig anno 2008, vind je dat nu zelf ook niet?


nee, dat vind ik niet.
als ik meer nodig zou hebben, neem ik gewoon een volumepack erbij.


Belgacom heeft duidelijk afspraken met Telenet, want nu verhogen ze hun datavolume ook plots. Hoewel Belgacom altijd gezegd heeft dat de klant daar geen nood aan heeft en dat het marginalen zijn die meer dan 12Gb verbruiken. Belgacom hangt gewoon samen vol leugens en doet er alles aan om de consument tot de laatste cent uit te persen. Hoe kan een plotse prijsverhoging van 45% anders verantwoord worden?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Special_K schreef:
THDBASED schreef:Je kan toch geen reclame maken met limieten? Je maakt meestal alleen reclame met de positieve punten.


In geval van BGC ben je dan ook wel heel snel uitgepraat.

Of het moest zo iets zijn:
Wij zijn de duurste, geven het minste en als er concurrenten zijn die toch iets meer geven dan proberen we ze het leven zuur te maken want we vinden dat internet niet duur genoeg kan zijn in België :twisted:


Belgacom is niet duur. Belgacom is ook niet goedkoop, maar je moet nagaan wat je allemaal krijgt voor die prijs. Bij de meeste providers krijg je een verbinding, mailboxen en wat webruimte maar bij Belgacom krijg je veel meer. Dat is hier in topcis al meermaals vermeld.

En wat is er mis mee om concurrentie aan te gaan met de andere providers en ze het moeilijk te maken. Dat is juist de bedoeling van concurrentie. Zo zit de markt nu eenmaal in elkaar.

En wat de limieten betreft. Klant kan zich toch informeren. Als hij zomaar een abonnement neemt, zonder zich te informeren, dan is het zijn dikke eigen schuld. En dat is bij alles zo.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1184
Lid geworden op: 04 apr 2006, 17:00
Locatie: West-Vlaanderen

hollebollegijs schreef:
Special_K schreef:
THDBASED schreef:Je kan toch geen reclame maken met limieten? Je maakt meestal alleen reclame met de positieve punten.


In geval van BGC ben je dan ook wel heel snel uitgepraat.

Of het moest zo iets zijn:
Wij zijn de duurste, geven het minste en als er concurrenten zijn die toch iets meer geven dan proberen we ze het leven zuur te maken want we vinden dat internet niet duur genoeg kan zijn in België :twisted:


Belgacom is niet duur. Belgacom is ook niet goedkoop, maar je moet nagaan wat je allemaal krijgt voor die prijs. Bij de meeste providers krijg je een verbinding, mailboxen en wat webruimte maar bij Belgacom krijg je veel meer. Dat is hier in topcis al meermaals vermeld.

En wat is er mis mee om concurrentie aan te gaan met de andere providers en ze het moeilijk te maken. Dat is juist de bedoeling van concurrentie. Zo zit de markt nu eenmaal in elkaar.

En wat de limieten betreft. Klant kan zich toch informeren. Als hij zomaar een abonnement neemt, zonder zich te informeren, dan is het zijn dikke eigen schuld. En dat is bij alles zo.


De situatie met Belgacom is dat men niet gewoon de concurentie aangaat als bedrijf tegenover bedrijf. Integendeel zelfs ze hebben alles in handen op ADSL niveau, doordat iedereen aan de kassa van Belgacom moet passeren. Met andere woorden Belgacom speelt de regels van eerlijke concurentie vals en gaat de concurentie niet aan, ze chanteren en vermoorden elke vorm van concurentie doordat ze zowel aanbieder van telecom zijn en beheerder van reeds jaren lang afbetlaalde lijnen door de Belgen in het verleden. Ik vraag mij af waaromwe nu nog altijd moeten betalen voor lijnen die in het verleden reeds dubbel en dik werden afbetaald door iedere burger van dit land.

Concurentie zorgt dat de prijzen gelijk blijven en dalen maar niet dat ze plots met 45% stijgen.

Belgacom is bezig in zijn eentje alles dood te doen van telecom in dit land en is bezig iedere klant uit te zuigen tot de laatste cent.

Stop dus astublieft met uw Belgacom foefkes over dat bedrijf.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Zambo schreef:
hollebollegijs schreef:
Special_K schreef:
THDBASED schreef:Je kan toch geen reclame maken met limieten? Je maakt meestal alleen reclame met de positieve punten.


In geval van BGC ben je dan ook wel heel snel uitgepraat.

Of het moest zo iets zijn:
Wij zijn de duurste, geven het minste en als er concurrenten zijn die toch iets meer geven dan proberen we ze het leven zuur te maken want we vinden dat internet niet duur genoeg kan zijn in België :twisted:


Belgacom is niet duur. Belgacom is ook niet goedkoop, maar je moet nagaan wat je allemaal krijgt voor die prijs. Bij de meeste providers krijg je een verbinding, mailboxen en wat webruimte maar bij Belgacom krijg je veel meer. Dat is hier in topcis al meermaals vermeld.

En wat is er mis mee om concurrentie aan te gaan met de andere providers en ze het moeilijk te maken. Dat is juist de bedoeling van concurrentie. Zo zit de markt nu eenmaal in elkaar.

En wat de limieten betreft. Klant kan zich toch informeren. Als hij zomaar een abonnement neemt, zonder zich te informeren, dan is het zijn dikke eigen schuld. En dat is bij alles zo.


De situatie met Belgacom is dat men niet gewoon de concurentie aangaat als bedrijf tegenover bedrijf. Integendeel zelfs ze hebben alles in handen op ADSL niveau, doordat iedereen aan de kassa van Belgacom moet passeren. Met andere woorden Belgacom speelt de regels van eerlijke concurentie vals en gaat de concurentie niet aan, ze chanteren en vermoorden elke vorm van concurentie doordat ze zowel aanbieder van telecom zijn en beheerder van reeds jaren lang afbetlaalde lijnen door de Belgen in het verleden. Ik vraag mij af waaromwe nu nog altijd moeten betalen voor lijnen die in het verleden reeds dubbel en dik werden afbetaald door iedere burger van dit land.

Concurentie zorgt dat de prijzen gelijk blijven en dalen maar niet dat ze plots met 45% stijgen.

Belgacom is bezig in zijn eentje alles dood te doen van telecom in dit land en is bezig iedere klant uit te zuigen tot de laatste cent.

Stop dus astublieft met uw Belgacom foefkes over dat bedrijf.


zeg zambo, ge zijt ook een gefrusteerd manneke zulle.
ge kent er de ballen van.
ge kunt het gewoon niet hebben dat belgacom het goed doet en blijft doen.
en dat prijzen stijgen is normaal. alle prijzen stijgen nu eenmaal.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Uh, ja, in België, heel normaal ze. Maar dat is Belgacom-mentaliteit. Ge moogt daar tegen zeggen wat je wil, dat zit daarin en die ouwe RTT-gedachte zal nooit verdwijnen. Laten we gewoon zwijgen tegen de RTT-medewerkers, redeneren kun je niet met de RTT.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”