heb net etzelfde
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
probeer is inloggen op MijnTele2
Wat hebben wij contractueel nu aangegaan?Geachte heer
Wij danken u voor uw email die wij goed hebben ontvangen.
Hier het antwoord op uw mail.
Het is op dit moment nog niet mogelijk deze te raadplegen.
Hebt u nog een vraag ,aarzel niet om contact op te nemen met onze technische
dienst op het nummer 070/224464 van Maandag tot Zaterdag van 08.00 tot 22.00
uur en op Zondag van 10.00 tot 18.30 uur.
TELE2 dankt u voor het vertrouwen.
Jos
Klantendienst
België
-----Original Message-----
From:
Sent: Monday, January 09, 2006 8:56 AM
To: [email protected]
Subject: internetpoorten
"TELE2 kan de toegang tot bepaalde internetpoorten,
waarvan de lijst is weergegeven op het portaal, blokkeren of
beperken."
Waar is het mogelijk deze te raadplegen?
Algemene verkoopvoorwaarden van de dienst "TELE2 ALL IN"
Artikel 4: TELE2 Internet Services
4.5 TELE2 kan zonder kennisgeving elke internetdienst annuleren die door de
klant
gedurende meer dan 120 opeenvolgende dagen niet werd gebruikt.
TELE2 kan de toegang tot internet of tot het versturen van berichten via
de SMTP-server blokkeren indien meer dan 50 berichten worden verstuurd
binnen 5 minuten. TELE2 kan de toegang tot bepaalde internetpoorten,
waarvan de lijst is weergegeven op het portaal, blokkeren of
beperken. Deze lijst kan gewijzigd worden. TELE2 kan de toegang tot
bepaalde internetpoorten of -adressen die de wet niet respecteren,
blokkeren
of beperken. TELE2 kan de toegang tot internet of tot een of meerdere
diensten deactiveren of annuleren volgens de Netiquette-regels die
beschikbaar zijn op het portaal.
Mvg
dietervanb schreef:Ben TELE2 kotsbeu !!!
ALtijd maar weer die telefoon die zonder reden rinkelt.
Altijd maar andere antwoorden : u kunt de antwoorddienst desactiveren door #65# te drukken, u kan dat niet, dat komt niet door ons .....
Ben dan ook vandaag naar de politie geweest en heb klacht ingediend nadat mijn telefoon gisterenavond rond 23u30 weer begon te bellen zonder reden.
Via "Tele2" ging het bij mij ook niet hoor. Via Versatel wel. Heb jij dan als ex-Versatel'er geen toegang meer tot die codes ?dietervanb schreef:Als ik via mijn tele2 dat probeer te wijzigen krijg ik :
Servuce (sic) currently not available.
Zoals onze Ollandse vrienden zouden zeggen : wat een beunhazen !!!
Goh da's raar. Net hier nog eens geprobeerd, hier (voorlopig ?) geen probleem. Raak gewoon op "mijn versatel", en via daar naar "comfortdiensten" (sic) van het lopende All-in abo.dietervanb schreef:Neen, heb via Versatel ingelogged, maar kom automatisch bij de TELE2-pagina's ....
En als je dan uitschakeld kom je op die boodschap.kaween schreef:Goh da's raar. Net hier nog eens geprobeerd, hier (voorlopig ?) geen probleem. Raak gewoon op "mijn versatel", en via daar naar "comfortdiensten" (sic) van het lopende All-in abo.dietervanb schreef:Neen, heb via Versatel ingelogged, maar kom automatisch bij de TELE2-pagina's ....
Bij mij niet dus.dietervanb schreef:En als je dan uitschakeld kom je op die boodschap.kaween schreef:Goh da's raar. Net hier nog eens geprobeerd, hier (voorlopig ?) geen probleem. Raak gewoon op "mijn versatel", en via daar naar "comfortdiensten" (sic) van het lopende All-in abo.dietervanb schreef:Neen, heb via Versatel ingelogged, maar kom automatisch bij de TELE2-pagina's ....
Heb al via IE en Firefox geprobeerd, rechtstreeks op TELE2 en via Versatel ....
dietervanb schreef:Ben TELE2 kotsbeu !!!
ALtijd maar weer die telefoon die zonder reden rinkelt.
Altijd maar andere antwoorden : u kunt de antwoorddienst desactiveren door #65# te drukken, u kan dat niet, dat komt niet door ons .....
Ben dan ook vandaag naar de politie geweest en heb klacht ingediend nadat mijn telefoon gisterenavond rond 23u30 weer begon te bellen zonder reden.
320i schreef:Beste,
ik heb even een kijkje genomen, eigenlijk is het vrij makkelijk. De afstand is te groot voor 4M product.
Een terugval naar 1M zou het probleem oplossen.
Ligt dus niet aan het product of tele2 zelf, maar de afstand tussen jou woonst en de centrale.
mvg
+ goedkoop (zeker met promo; geen activatiekost, gratis modem)regeri schreef:Daar het laatste bericht van juni dateert op dit forum wil ik even vragen,hoe het nu met de voor en nadelen van tele2 all in staat.
Idem hier in Peer (Limburg), bij mij geen problemen, werkt perfect.+ goedkoop (zeker met promo)
+ telefonie + internet werkt zoals het hoort (hier geen Dommeltoestanden )
+-(-) 4Mb
Wifi kan je configureren.. beveiligen, kanaal kiezen,..Chewie schreef:Hoi mensen, ik ga misschien overstappen van Scarlet One naar Tele2allin maar zit hier met een vraagje, hoe zit het nu met die modem die je krijgt? Kun je zonder problemen in de configuratie van het wifi gedeelte en kun je ook de poorten openzetten of zit daar ook een paswoord op zoals op de voip?
gr, Chewie