Daar mag uiteraard altijd een cc'tje richting info|aan|userbase.be gestuurd wordenallexiel schreef:..................... maandag ....................... press-release .......................

Daar mag uiteraard altijd een cc'tje richting info|aan|userbase.be gestuurd wordenallexiel schreef:..................... maandag ....................... press-release .......................
MIS.Pi R² schreef:De multiplicator van de snelheid is duidelijk x2!
En wel 3,3 x 2 = 6,6. En das zowa 7036 kbps (6,8 mbit)
Mocht de snelheid immers x3 gaan, zou ik bij voorbaat al benadeeld zijn.
De datalimiet zal dan x3 gaan. Das toch maar een kwestie van een tellerke zetten en factureren als ge over een waarde gaat, der hebben ze nie veel technische zever voor nodig.
Hoger... Lager???Rafken schreef:MISAstralon schreef:Go limiet gaat maal 3 ==> 35GB
Plus gaat maal 2 ==> 70GB
Prettig weekend!
Snelheid van de Go en Plus waren altijd al gelijk en dit zie ik ook zo blijven.Go -> 25 GB
Plus/Boost -> 60 GB
Snelheid Go -> 9 Mb/ 512 kb
Snelheid Plus -> 12 Mb/ 512 kb
Snelheid Boost -> 20 Mb/1 Mb
Bij belgacom zie ik de limieten nog niet snel verdwijnen, zoals nu alles zijn gangetje gaat kunnen we nog jaaaaren doorgaan.Lord Utopia schreef:Er moet toch óóit een verschil komen tussen Plus en Go. Wat als de limieten afgeschaft worden? Veel verschil is er niet meer tussen. Ja, de limieten zullen ooit verdwijnen ^^
aan de prijs verandert er niks ! deze blijft. zo goed.fluppie schreef:De hamvraag blijft natuurlijk 'wakostda'????????/
Volgens Hollebolle zal de prijs goed meevallen,heeft iemand een idee?????
Dat is zeker niet goed te praten, het is zelfs schandalig, .. als dat het "level" van opleiding is vraag ik me af hoe zulk een bedrijf degelijke service kan leveren.selder schreef:Correct. Maar zelfs de belgacom-techniekers noemen het zo, maar dan bedoelen ze gewoon een gelijkaardig profiel als dat op een ADSL netwerk (aka 4mbit), maar dan op een VDSL netwerk.Astralon schreef:Voor alle duidelijkheid je hebt geen ADSL+ over VDSL want dat bestaat niet.
Nu al ontgoocheld, aan VDSL verandert er blijkbaar niets (zie: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... ht=#231295).deej schreef:Dinsdag ontgoochelingallexiel schreef:..................... maandag ....................... press-release .......................?
dit is alles behalve schandalig. het moet nog duidelijk blijven ook voor de gewone burger hé. daar moet je ten eerste aan denken en niet zozeer eerst aan jezelf.Ofloo schreef:Dat is zeker niet goed te praten, het is zelfs schandalig, .. als dat het "level" van opleiding is vraag ik me af hoe zulk een bedrijf degelijke service kan leveren.selder schreef:Correct. Maar zelfs de belgacom-techniekers noemen het zo, maar dan bedoelen ze gewoon een gelijkaardig profiel als dat op een ADSL netwerk (aka 4mbit), maar dan op een VDSL netwerk.Astralon schreef:Voor alle duidelijkheid je hebt geen ADSL+ over VDSL want dat bestaat niet.
Yups, de snelheden In Nederland is er over dit onderwerp toch ook een hele discussie geweest. KPN wou een groot deel van de lokale centrales afschaffen.t-town schreef:Hij zegt het toch: de snelheden.
Ik ga er vanuit: als je geen BGC TV kan krijgen in je regio, komt er ook geen ADSL2 vanaf 1 juli voor alternatieve providers.nogChoco schreef:Zelfs geen Belgacom ADSL2+ die op 1 juli opengaat voor iedereen?Astralon schreef:En hier is blijkbaar geen ADSL2 beschikbaar dus het zal dan wel Telenet worden zeker
Een paar maand geleden contact gehad met EDPnet en hier was toen geen ADSL2 beschikbaar. Ook als ik de test doe op de Dommel web site krijg ik de melding dat er geen ADSL2 beschikbaar is of zal zijn.nogChoco schreef:Zelfs geen Belgacom ADSL2+ die op 1 juli opengaat voor iedereen?Astralon schreef:En hier is blijkbaar geen ADSL2 beschikbaar dus het zal dan wel Telenet worden zeker
Voila.Astralon schreef:Een paar maand geleden contact gehad met EDPnet en hier was toen geen ADSL2 beschikbaar. Ook als ik de test doe op de Dommel web site krijg ik de melding dat er geen ADSL2 beschikbaar is of zal zijn.nogChoco schreef:Zelfs geen Belgacom ADSL2+ die op 1 juli opengaat voor iedereen?Astralon schreef:En hier is blijkbaar geen ADSL2 beschikbaar dus het zal dan wel Telenet worden zeker
Ik denk dat ze hier de stap ADSL2 hebben overgeslaan (ook voor BelgacomTV) en onmiddellijk VDSL hebben geinstallerd maar nu zijn we waarschijnlijk de klos.
Er is blijkbaar zelfs sprake om VDSL af te schaffen
Als je kijkt op de site van Scarlet zal adsl2+ wel beschikbaar zijn in Lochristi.Astralon schreef:Een paar maand geleden contact gehad met EDPnet en hier was toen geen ADSL2 beschikbaar. Ook als ik de test doe op de Dommel web site krijg ik de melding dat er geen ADSL2 beschikbaar is of zal zijn.nogChoco schreef:Zelfs geen Belgacom ADSL2+ die op 1 juli opengaat voor iedereen?Astralon schreef:En hier is blijkbaar geen ADSL2 beschikbaar dus het zal dan wel Telenet worden zeker
Ik denk dat ze hier de stap ADSL2 hebben overgeslaan (ook voor BelgacomTV) en onmiddellijk VDSL hebben geinstallerd maar nu zijn we waarschijnlijk de klos.
Er is blijkbaar zelfs sprake om VDSL af te schaffen
Khoop alleen dat het geen 57 € is voor een 12 Mb verbinding (abo Plus)hollebollegijs schreef:aan de prijs verandert er niks ! deze blijft. zo goed.fluppie schreef:De hamvraag blijft natuurlijk 'wakostda'????????/
Volgens Hollebolle zal de prijs goed meevallen,heeft iemand een idee?????
Om via een omweg terug bij Belgacom te komen. No thanks.Patje schreef: Als je kijkt op de site van Scarlet zal adsl2+ wel beschikbaar zijn in Lochristi.
Dus met de opening 1 juli zou uw gemeente er wel bij moeten zijn ....
hier refreshed hij om de paar uur, het is soms tien uur en langer.Xplod schreef:EchtArrigi schreef:Om de paar minuten denk ik.. Bijna realtime... damn
fax via VOIP wordt nog niet ondersteund door Belgacom.Astralon schreef:Om via een omweg terug bij Belgacom te komen. No thanks.Patje schreef: Als je kijkt op de site van Scarlet zal adsl2+ wel beschikbaar zijn in Lochristi.
Dus met de opening 1 juli zou uw gemeente er wel bij moeten zijn ....
Trouwens bij is het ook een principie kwestie.
Ik verwacht van een telecomoperator een fatsoenlijke oplossing.
Gisteren nog een nieuwsbrief van Belgacom ontvangen waarin ze reclame maken voor I-office (VOIP) en dat willen ze doen met een bestaande plus of go abonnement?
Met 400 kbit upload bieden ze 2 telefoonnummers en een internetverbinding aan.
Ik heb nu al moeite met Netmeetings en VPN's, laat staan dat ik gedurende een netmeeting ook nog eens een deel van de bandbreedte moet afstaan voor voice.
Oei en wat gebeurt er als iemand een fax stuurt
het is zo goed als realtime. bij mij ook bijna elke minuut.hellsnake schreef:hier refreshed hij om de paar uur, het is soms tien uur en langer.Xplod schreef:EchtArrigi schreef:Om de paar minuten denk ik.. Bijna realtime... damn
Rond welk uur sturen ze dat doorgaans uit?allexiel schreef:..................... maandag ....................... press-release .......................