Fun Fun Fun, werken bij belgacom

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
t-town
Premium Member
Premium Member
Twitter: ttown2
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 22 keer
Provider

Deze week zijn belgacom medewerkers bij ons bezig geweest om glasvezel buizen in te graven (zo van die oranje), ze waren bezig met een spade een gootje te graven. 1 kilometer verder waren telenet mederwerkers bezig eenzelfde uitziende kabel aan het ingraven met een kleine graafmachine. Die van belgacom zijn echt heel de week bezig geweest met hun spade, nu is mijn vraag: Doen de belgacom mensen altijd hun graafwerk met een spade of was dit gewoon een speciaal geval en doen ze dit normaal ook met een kleine graafmachine?
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:
Provider

Het zal wel om een speciale reden zijn geweest hoor, ik denk niet dat Belgacom daar verlies wil op maken mits Belgacom veel meer graafwerken doet dan Telenet.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Zeker hier, Belgacom ligt onder de grond maar Telenet hangt nog altijd in een paal.....
Dus ja, ik kan je stelling bevestigen. :lol:
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Street54
Starter
Starter
Provider

ik vermoed dat er waar belgacom bezig was nog andere leidingen liepen en het dus belangrijk was deze niet met de graafmachine stuk te maken
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 64 keer
Provider

Het kost in het algemeen minder om te graven met een spade, dan een graafmachine. Kapotgetrokken kabels zijn niet goedkoop.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”