Haai,
Gratien (niet Gérard) van Belgacom is deze morgen mijn (test-) VDSL lijn komen installeren, en dat gaat héél goed vooruit. Om een ideetje te krijgen:
- Download speed : 8278 kbit/s or 1035 kbyte/s
- Upload speed : 3745 kbit/s or 468 kbyte/s
Zijn er nog andere testkonijnen hier?
Mvg,
Marc.
VDSL Testers
-
- Starter
Ben zelf geen testkonijn, maar als ik zo jouw snelheden bekijk zou ik het wel graag worden
Upload is zelfs sneller dan mijn download.
Het zou idd wel mooi zijn als andere testkonijnen ook eens hun snelheden/bevindingen konden posten.
greetz
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het zou idd wel mooi zijn als andere testkonijnen ook eens hun snelheden/bevindingen konden posten.
greetz
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Marc,
Je kan een kijkje nemen in volgende draad. Hier hebben al verschillende testers zich aangemeld ivm vdsl testers.
Nu, we zijn het al een tijdje van plan, maar wegens tijdsgebrek is het idee op de achtergrond verdwenen. We zijn van plan een preview te creëren over het bgc vdsl test gebeuren (komt er vermoedelijk na de examens), dus ik ga het draadje hier open laten voor verder gebruik in die richting
.
Je kan een kijkje nemen in volgende draad. Hier hebben al verschillende testers zich aangemeld ivm vdsl testers.
Nu, we zijn het al een tijdje van plan, maar wegens tijdsgebrek is het idee op de achtergrond verdwenen. We zijn van plan een preview te creëren over het bgc vdsl test gebeuren (komt er vermoedelijk na de examens), dus ik ga het draadje hier open laten voor verder gebruik in die richting
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
I love it when a plan comes together!
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Debruineogenboy schreef:Sommige TN-ers halen op bepaalde uren 800KB/s, dus die download kan nog veel beter.
Die download kan nog beter als de server aan de andere kant van de lijn kan volgen. Misschien moet de originele poster eens een ISO image downloaden van een BELNET server.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
r2504,
dat is wat we graag zouden doen, maar dan een beetje gecoordineerd en met min of meer dezelfde 'test-eisen' met een aantal VDSL testers... zo krijgen we een deftig beeld over het hoe en het wat van VDSL
Wat betreft dat veel beter kunnen, VDSL is momenteel door BGC gecapped op 10Mbps .. dus voorlopig zal het nog maar zoiets zijn.
dat is wat we graag zouden doen, maar dan een beetje gecoordineerd en met min of meer dezelfde 'test-eisen' met een aantal VDSL testers... zo krijgen we een deftig beeld over het hoe en het wat van VDSL
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wat betreft dat veel beter kunnen, VDSL is momenteel door BGC gecapped op 10Mbps .. dus voorlopig zal het nog maar zoiets zijn.
Waarschijnlijk is het wel niet meer mogelijk (zoveel geluk heb ik niet) maar heeft iemand info over hoe je tester kan worden?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
-
- Starter
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 8432 kbit/s or 1054 kbyte/s
- Upload speed : 3917 kbit/s or 490 kbyte/s
Tue Dec 23 2003 at 02:26:24 UTC+0100
Ga eens uitzoeken hoe ver ik van de ROP zit, maar is tenminste 400m
denk ik...
denk ik...
Marc Oosterlinck schreef:http://www.adslbox.be speed test results:
denk ik...
Als Telenetgebruiker kan ik enkel zeggen: goede uploadsnelheid
-
- Premium Member
waar kan ik mij aanmelden om dat te testen en wat meer info PLZ.
En hoe zit het met limieten en wat kan er bij de tests fout gaan.
Alvast bedankt
En hoe zit het met limieten en wat kan er bij de tests fout gaan.
Alvast bedankt
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Gamefreak,
Heb je de topic gelezen?
1/ Je moet in de piloot gemeentes wonen.
2/ Contacteer BGC of BGC contacteert u
3/ wat er mis kan gaan? Zou niet weten wat.. mja.. eens probs met synch, kan overal.. maar in principe heb je limietloze 10MBps connectie...
Heb je de topic gelezen?
3/ wat er mis kan gaan? Zou niet weten wat.. mja.. eens probs met synch, kan overal.. maar in principe heb je limietloze 10MBps connectie...
Waar kan je die piloot gemeentes vinden?
Want ze hebben bij ons de vorige 2 maanden volop aan het werk geweest met kabels te trekken en nu wil ik weten of mijn gemeente ook in aanmerking komt!?
Want ze hebben bij ons de vorige 2 maanden volop aan het werk geweest met kabels te trekken en nu wil ik weten of mijn gemeente ook in aanmerking komt!?
-
- Elite Poster
- Contacteer:
4ngal,
Ik dacht dat dat niet alleen met de technologie te maken had (adsl), maar ook een groot stuk met de gebruikte protocols : tcp/ip...
We zullen dit zeker eens bekijken als we 'VDSL' eens kunnen testen met een aantal mensen. Ik vermoed dat het nog wel een beetje invloed zal hebben, maar véél minder, omdat je meer bandbreedte ter beschikking hebt..
Guest,
Lees hoger. Is het nu zo moeilijk: enkele posts hoger staat een link in de post van Slekken die je naar de info brengt!
Enkele piloot gemeentes: Gent, Merelbeke, ....
Btw, het is niet omdat men met Kabels bezig is.. dat men daar eeen VDSL testgemeente van maakt eh... ze zijn gewoon overal bezig, lege buizen aan het leggen, omdat ze overal hun netwerk aan het uitbreiden zijn: meer glasvezel.
Ik dacht dat dat niet alleen met de technologie te maken had (adsl), maar ook een groot stuk met de gebruikte protocols : tcp/ip...
We zullen dit zeker eens bekijken als we 'VDSL' eens kunnen testen met een aantal mensen. Ik vermoed dat het nog wel een beetje invloed zal hebben, maar véél minder, omdat je meer bandbreedte ter beschikking hebt..
Guest,
Lees hoger. Is het nu zo moeilijk: enkele posts hoger staat een link in de post van Slekken die je naar de info brengt!
Enkele piloot gemeentes: Gent, Merelbeke, ....
Btw, het is niet omdat men met Kabels bezig is.. dat men daar eeen VDSL testgemeente van maakt eh... ze zijn gewoon overal bezig, lege buizen aan het leggen, omdat ze overal hun netwerk aan het uitbreiden zijn: meer glasvezel.
-
- Premium Member
The Oddity schreef:Gamefreak,
Heb je de topic gelezen?
Ik heb ongeveer de helft gelezen maar hoe je het kan aanvragen dat heb ik niet direct ergens zien staan, ik dacht wel dat het zoiets zou geweest zijn.
Ik ben op de site van belgacom gaan kijken en ik vraag mij af of het aan mij ligt maar ik heb niet van VDSL tests gevonden en dat lijkt mij stom aangezien moesten ze dat promoten dat ze snel veel testers zouden hebben en dus ook sneller weten welke problemen nog moeten verholpen worden/verbeteren INDERDAAD dan gaat hun netwerk aan de andere kant misschien overbelast raken maar toch.
Ik hoop dat ze het snel in deelgemeenten van Gent hebben ook ik woon namelijk in Gentbrugge en da's toch niet zo heel ver van Gent.