ge kunt misschien is nen domeinnaam kopen

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
tim_m

das tegenwoordig zo goeikoop geworden...
Weetgraag
Erelid
Erelid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 15 sep 2002, 08:50
Locatie: Zelzate Belgie
Contacteer:

Eerst afwachten wat dit word, we zien dan wel.
We mogen in ieder geval niet klagen 37 geregistreerde gebruikers op een maandje tijd.
Nog wat reclame maken en het komt wel.

Thanks for the support
Greetz
Weetgraag
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

tim_m schreef:das tegenwoordig zo goeikoop geworden...



ja maar dan moet ge de site nog wel ergens kunnen hosten, tis ni de naam alleen
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

'k had liever gehad dat skynet ons supporte met zoiets als: sub.skynet.be maja, misschien komt dat ooit nog wel ;) Eerst stilaan wat groeien ;)

Nob
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Tja ben in den ouwe tijd ook klein begonnen :)
Speedtestje van DSLreports gedownload .. wa aangepast, da op een pagina gezet en dan wa reclame (*hum* spam als ik er nu zo naar zie ma ja ik was jong en onbezonnen :lol: en ze vonden het niet zo erg omdat het nuttig was)
Ja, toen was er nog het Turboline forum (veel beter dan wat er nu te vinden is op Skynet en het was algemener)...

In ieder geval... mijne site was maar één pagina groot en hij begon heel veel volk te trekken (100-200 man per dag... en dat vanaf de start)
Dan heb ik besloten om er wat meer rond te bouwen en zo ontstond de eerste versie van mijn site... lol ik heb nog ergens een backup der van staat :) was begin 2000 denk ik http://users.skynet.be/turbotest/old/flashindex.htm en http://users.skynet.be/turbotest/old/low/index.htm kan je eens goed mee lachen :oops: ...
dan eindelijk begin 2001 de domeinnaam adslbox.be aangekocht en de site wat veranderd naar deze vorm http://users.skynet.be/turbotest/index.htm.bak ... die heeft er een jaar staan verkommeren (ik had geen tijd meer) maar ondertussen ben ik een paar weken terug aan de nieuwe versie begonnen (heb van iemand php hosting gekregen... :D ) en die kan je vinden op www.adslbox.be ... waarschijnlijk kennen jullie mijn site wel :roll:

hehe wat een getetter over mijn site :)
Overigens proficiat met deze site jongens! mijn forum staat er nu al een week ofzo maar er is nog bijna geen kat op geweest... ookal heb ik ongveer 200 man /dag :cry:
Ik zal volgende week ofzo een linkje bijzetten naar deze site op mijn link page :)

Edit: linkje is gezet
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hey, thx voor de link op het forum!

Inderdaad ik ken je site en die is wel vrij handig. Ik ken hem ook reeds uit de oude tijden van TurboLine, ergens een xtje tegen gekomen op een of andere site gepost ofzo.

Inderdaad ons forum zit goed ineen, en trek vrij veel volk. We zijn reeds aan 1000 posts dus we groeien traag, maar zeker.

Het enige wat nog een beetje ontbreekt is een all-round portal/homepage
Een iets uitgebreidere en professioneler uitziende versie van het geen nu onder http://skynet-user-base.tk te vinden is.

t spijtige is dat de meesten van ons hier tijden de loop van het jaar vrij weinig tijd voor hebben, meesten lopen nog school dusja..
I love it when a plan comes together!
Simplicity

ma een .tk domein is nu toch wel nie echt de snelste oplossing, beter zou zijn een .be.tf domein etc...
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Simplicity,

er wordt gewerkt aan een domeinnaam en een andere server. We zijn er mee bezig, wees gerust. Maar toch bedankt voor de tip.

Cheers
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

idd,

een nieuw forum (nieuwe versie, nieuwe features),
een nieuwe website,
een nieuwe domein naam (www.?????.be ;-) )
een nieuwe server,
een skynetmeter, ... en zo veel meer ;-)

dus nog allemaal een beetje geduld er komt binnenkort een geheel nieuwe Skynet-User-Base online!
I love it when a plan comes together!
Flamethrower
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jan 2003, 23:56
Locatie: Vlaanderen

En wa denkde dan van een click-a-go lijnaanpassings toolke.
*click* ... bzz..bzzzz.... 8 Mbit down , 512k up ......
*click* ... +100 gieg limiet .....

Hmm , allez , zal maar wakker worden zeker :D

Greetz

Flamethrower
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Mja, als dat is waar zou kunnen zijn...

10 GB is echt wel pre-historisch en die 128 Kbit upload mag ook wel wat hoger (en de 192 Kbit voor de plus klanten ook (zoals ik :) ) )

Maja, hier hebben we al genoeg over geklaagd :)

greetz,

nob
Flamethrower
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jan 2003, 23:56
Locatie: Vlaanderen

'T is nie om te pesten he .. ma ik heb op't werk zo van die knoppekes ....

Miljaar , ik ben toch een slecht mens he :twisted: ....Sorry

Greetz

Flamethrower
Nob
Erelid
Erelid
Berichten: 3373
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
Locatie: Belgium, Bever
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

tssss dan moogde mijn lijn altijd is wat aanpassen ;)

greetz,
Nob
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Tis mijn gedacht maar maar bij mijn weet kunt ge de lijn enkel maar aanpassen in de centrale via de DSLAM's? :) of kunt ge via telnet of andere connectie met de DSLAMS maken?

Mja, die limieten zouden wel naar omhoog mogen gehaald worden, maja, de snelheidsupgrade is al iets! De rest zal maybe wel volgen in de toekomst.
I love it when a plan comes together!
Flamethrower
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jan 2003, 23:56
Locatie: Vlaanderen

Wel , die DSLAMS kunnen vanop afstand aangepast worden.
En dit kan dus per poort (dus per klant).

Hier kunnen dan bepaalde "traffic descriptors" worden opgezet en deze zijn dan direct van toepassing. Bij een aanpassing valt de sync ff weg en voila 't is gefixt.

Greetz

Flamethrower
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Hmm nice om weten. Maar als ik mij niet vergis gebeurt de 3.3 upgrade wel van uit de centrale op dslam zelf of is dat een misse?
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Slekken
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 30 nov 2003, 15:55
Locatie: Jabbeke

Dan heb ik besloten om er wat meer rond te bouwen en zo ontstond de eerste versie van mijn site... lol ik heb nog ergens een backup der van staat was begin 2000 denk ik http://users.skynet.be/turbotest/old/flashindex.htm en http://users.skynet.be/turbotest/old/low/index.htm kan je eens goed mee lachen ...

Jammer dat de links dood zijn, was wel eens benieuwd naar de "kinderpasjes" van userbase. :wink:
Ondertussen draaien de zaken niet slecht é, 680+ users en meer dan 22000 posts. Puik werk! :thumbs:

Greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Slekken,

Die pagina's van Nukem op de alias turbotest, zijn de beginstapjes van adslbox.be en niet van userbase.be. Adslbox.be is langzaam volledig aan het overvloeien in Userbase.be. Normaal gezien zouden alle zaken die vroeger op de adslbox.be site stonden hier ook al moeten staan.

Wat betreft de beginstapjes van Userbase en alle ups en downs, kortom '1 jaar historiek van userbase'. Dat is een tekst die in opbouw is en vermoedelijk binnenkort (kan ook na de examens zijn) online zal komen. Ik ben daar stukje per stukje aan aan het schrijven.. maarja: tijd eh :).
I love it when a plan comes together!
Gebruikersavatar
Slekken
Pro Member
Pro Member
Berichten: 357
Lid geworden op: 30 nov 2003, 15:55
Locatie: Jabbeke

Had er geen idee van adslbox en userbase 2 verschillende pagina's waren.
Wat betreft die tekst: doe maar op uw gemak hoor :-D

greetz
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5008
Lid geworden op: 15 sep 2002, 17:58
Locatie: Belgium, Ghent
Contacteer:

Het waren in oorsprong 2 verschillende 'projecten'.

Adslbox.be gestart door NuKeM en bestaat al meer dan 1jaar.
Userbase.be gestart door Nob en de zowat de rest van de UB Crew bestaat nog maar een dik jaar.

Nuja, er komt een page met alle uitleg in :)
I love it when a plan comes together!
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”