Hey,
waarschijnlijk is deze vraag al meer gesteld, maar omdat er een ware prijzenslag heerst tussen de verschillende agenten is het quasi onmogelijk om de prijzen te blijven volgen
Ik ben dus op zoek naar een goedkope DNS-BE agent om een aantal domeinen onder te brengen. Het gaat enkel om registratie omdat de DNS-hosting elders gebeurd.
Wie kan me helpen?
Bedankt voor jullie pro-hulp
BB
Goedkope agent BE-domein
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
hellea.com
domeincentrale.be
De eerste is de goedkoopste, maar raad ik af wegens een beetje té chaotische organisatie. De tweede wat duurder, maar ook nog aardig goedkoop en heeft een beter systeem...
domeincentrale.be
De eerste is de goedkoopste, maar raad ik af wegens een beetje té chaotische organisatie. De tweede wat duurder, maar ook nog aardig goedkoop en heeft een beter systeem...
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Zeer zeer zeeeeeeeeeer tevreden van domeincentrale.be, prijs btw in ligt onder de 10 euro, heel mooi controlepaneel, altijd tip top support. Heb er een 25-tal domains ondergebracht!cloink schreef:hellea.com
domeincentrale.be
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ho, en ik dacht dat Nucleus goedkoop was
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
transip.nl, nog redelijke prijzen en zeer goede service.
Op m'n werk hebben we er een 50-tal domeinen en privé een stuk of 20.
Op m'n werk betalen we ze wel via automatische incasso op onze NL rekening. Als particulier kan je dus met hun 'depot' werken. Je stort dus telkens een bedrag met een minimum van 100 EUR excl. 19% BTW op hun rekening en dan kan je pas domeinen bestellen.
Op m'n werk hebben we er een 50-tal domeinen en privé een stuk of 20.
Op m'n werk betalen we ze wel via automatische incasso op onze NL rekening. Als particulier kan je dus met hun 'depot' werken. Je stort dus telkens een bedrag met een minimum van 100 EUR excl. 19% BTW op hun rekening en dan kan je pas domeinen bestellen.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Hopelijk is hun service beter dan hun website (die vol staat van fouten en broken links).ditCh schreef:Zeer zeer zeeeeeeeeeer tevreden van domeincentrale.be
-
- Elite Poster
Gebruik hun site nooit , het controlpanel werkt zonder problemen.r2504 schreef: Hopelijk is hun service beter dan hun website (die vol staat van fouten en broken links).
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
ik moet ditch volgen in deze, gebruik domeincentrale intussen al 2 jaar voor alle domeinen vna mezelf en klanten, en heel tevreden, goeie support, snelle replies op vragen, deftige prijzen, etc etc ...
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
- Contacteer:
http://www.mijndomeinreseller.nl/ = 6€ voor .be
Heb ik mijn domeinen bij. Nog nooit problemen mee gehad dus weet eigenlijk ook niet hoe het met hun support zit.
Heb ik mijn domeinen bij. Nog nooit problemen mee gehad dus weet eigenlijk ook niet hoe het met hun support zit.
Zo goedkoop vind ik ze toch niet echt. Heb je daar aandelen misschienljd schreef:http://www.alfahosting.be/
Mijn bijdrage: http://www.inforbusiness.com, zelfde principe als domeincentrale. Alleen betere service en een betrouwbaarder bedrijf (ik weet waar ik over spreek ).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
13 euro valt toch mee? Bij register.be betaal je 50 euro.L-army schreef:Zo goedkoop vind ik ze toch niet echt. Heb je daar aandelen misschienljd schreef:http://www.alfahosting.be/
Mijn bijdrage: http://www.inforbusiness.com, zelfde principe als domeincentrale. Alleen betere service en een betrouwbaarder bedrijf (ik weet waar ik over spreek ).
-
- Elite Poster
Ik heb anders in het verleden wel veel probelemen gehad met IN ... vandaar dat ik nu bij domeincentrale zit .L-army schreef: Mijn bijdrage: http://www.inforbusiness.com, zelfde principe als domeincentrale. Alleen betere service en een betrouwbaarder bedrijf (ik weet waar ik over spreek ).
Het valt nog mee, maar het is ook niet 'echt' goedkoop. Trouwens bij ons op het bedrijf betaal je een hééééél pak meer voor een domeinnaam. Maar wij verkopen het dan ook niet actiefljd schreef:13 euro valt toch mee? Bij register.be betaal je 50 euro.
Mja, ik heb net de omgekeerde ervaringditCh schreef:Ik heb anders in het verleden wel veel probelemen gehad met IN ... vandaar dat ik nu bij domeincentrale zit .
Ik ben wel al een serieuze termijn niet meer bij domeincentrale, dus kan zijn dat ze zich verbeterd hebben
Ik doe het voor 15 euro, net als In: http://www.in.be/ (hetzelfde als Inforbussiness)
Alles boven de 15 euro slaat nergens op, tenzij er hosting bij in zit EN/OF DNS-services.
Een domain is leuk, maar je moet ook nog een nameserver hebben, en hosting?
Als je bv 30 euro betaald voor:
Domain-naam
Domain-name-server
Website
Mailserver
Wel dat alles tezamen voor 30 euro, wat ik me kan voorstellen, dan is dat zeker NIET duur.
Alles boven de 15 euro slaat nergens op, tenzij er hosting bij in zit EN/OF DNS-services.
Een domain is leuk, maar je moet ook nog een nameserver hebben, en hosting?
Als je bv 30 euro betaald voor:
Domain-naam
Domain-name-server
Website
Mailserver
Wel dat alles tezamen voor 30 euro, wat ik me kan voorstellen, dan is dat zeker NIET duur.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik wil wel eens weten waar je dat alles voor die prijs gaat krijgen... zelfs bij One.com geraak je amper aan die prijs !BasMSI schreef:Wel dat alles tezamen voor 30 euro, wat ik me kan voorstellen, dan is dat zeker NIET duur.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Euh, sorry, maar dat is echt wel zotjes.meon schreef:... ik heb 48 domeinen bij bNamed staan ...dupondje schreef:Als je 30eur wilt betalen voor een .be ben je gek
48 x 29,65 = 1423,2€
48 x 8,46 = 406,08€ (IN, "level 3" + 21% BTW)
Jij betaalt dus op jaarbasis zowat 1000€ extra... Of missen we hier iets?
ooh. shiny.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik heb al 10 registrars gehad, en transip.nl was toch de beste desondanks dat je een minimum van 100 eur moet betalen als particulier om dan je domeinen te registreren of te verlengen.
Als bedrijf met een rekening in Nederland, no problem
Als bedrijf met een rekening in Nederland, no problem
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Heb jij MX-backups, nameserver-backup, volumekortingen, controlpanel voor uw klanten-van-uw-klanten?dupondje schreef:Tijd om te veranderen Je mag altijd es pmmen héhémeon schreef:... ik heb 48 domeinen bij bNamed staan ...dupondje schreef:Als je 30eur wilt betalen voor een .be ben je gek
Als je GEWOON een domein moet hebben (zonder MX, DNS, etc).L-army schreef:Ik moet meon gelijk geven. Als je kwaliteit wil dan betaal je. Ik ken bedrijven die domeinen 100€ (en meer) factureren naar hun klanten.
Dan is 100eur gewoon u laten oplichten ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Opgelet met www.inforbusiness.com/IN/www.in.be
Onlangs hebben ze serieuze problemen met een gecrasht systeem en backups die ze niet meer terug vonden...
http://www.webhostingtalk.nl/domeinname ... s-com.html
Onlangs hebben ze serieuze problemen met een gecrasht systeem en backups die ze niet meer terug vonden...
SplinterByte schreef:Opgelet met www.inforbusiness.com/IN/www.in.be
Hebben wel alles netjes opgelost. Niet opnieuw moeten registreren ofzo ... Geen credits kwijt, alles is weer hersteld geweest zoals het was voor de crash