EDPnet schaft limieten af

Nieuws omtrent telecom
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Xanion schreef:Overigens wel jammer dat men op de nieuwsservers een limiet handhaaft van 10Gb. Zit nu bij EDPNet, maar denk toch dat ik overschakel naar Dommel = ook onbeperkt usenet.


Das een van de redenen dat ik nu ook overstap op dommel, plus dat dommel op 1 juli overal ADSL2+ doet ipv alleen via scarlet wat in Lokeren niet beschikbaar is.
Silence
Pro Member
Pro Member
Berichten: 391
Lid geworden op: 17 apr 2005, 17:12
Bedankt: 3 keer

Xanion schreef:Overigens wel jammer dat men op de nieuwsservers een limiet handhaaft van 10Gb. Zit nu bij EDPNet, maar denk toch dat ik overschakel naar Dommel = ook onbeperkt usenet.
Ook op paid en dergelijke ?
plextor
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 okt 2005, 15:45

...inderdaad erg fijn...

Geen ADSL2 verkrijgbaar in de buurt... en ook nog limieten... das dubbel pesten

Ik zoek me dan ook een alternatief...wa ne zever tegenwoordig bij EDPNET
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Silence schreef:
Xanion schreef:Overigens wel jammer dat men op de nieuwsservers een limiet handhaaft van 10Gb. Zit nu bij EDPNet, maar denk toch dat ik overschakel naar Dommel = ook onbeperkt usenet.
Ook op paid en dergelijke ?


Als je een betalende server neemt, kan je zoveel downloaden als je wilt (binnen de limieten van je ADSL abonnement uiteraard). Daar geldt de 10GB dus niet.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Eindelijk meer en meer providers die het door beginnen te krijgen.
En de prijs is op zich ook niet slecht, zeker niet voor FUP.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
dbr
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 08 aug 2007, 23:10

Zambo schreef:
dbr schreef:
Zambo schreef:....



Je moet Tele2 toegang verlenen tot je bankrekening om unlimited te krijgen bij hen. Als je dat niet wenst kost het je als klant 10 Euro extra per maand. De vraag is natuurlijk wat er na dat eerste jaar gebeurt natuurlijk? 29.90 + 10 + 10 = 49.90 Euro/maand na het eerste jaar.

Dit staat in grijze lettertjes op hun website:

U kan gedurende het eerste jaar onbeperkt downloaden (i.p.v. €10/maand) als u kiest voor All In Plus 4 Mb met domiciliëring. Gratis modem bij All In 4Mb en All In Plus 4Mb


DRammertje, je zegt exact hetzelfde als dat ik je eerder heb geleerd, alleen dan andersom. De vraag wat er na het eerste jaar gebeurd deel ik, aan de andere kan ben je altijd vrij om over te stappen na je contractuele verplichting, wil je dus zeker zijn dat je niet aan 960euro per maand zit over een jaar teken je dus in voor maximaal 12 maanden.
Die quote van de voorwaarden zeggen, niets dat zijn de aktievoorwaarden, ongelimiteerd downloaden is ook een aparte optie van 10 euro per maand, die je kan kiezen als je niet automatisch wil betalen.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
murda
Plus Member
Plus Member
Berichten: 178
Lid geworden op: 22 jun 2006, 20:23

Ik denk dat EDPNET een beetje te lang de boot heeft afgehouden.
Spijtig eigenlijk want ik heb er nooit geen klagen over maar aan de overkant ziet het gras duidelijk groener.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

murda schreef:Ik denk dat EDPNET een beetje te lang de boot heeft afgehouden.
Spijtig eigenlijk want ik heb er nooit geen klagen over maar aan de overkant ziet het gras duidelijk groener.

internet markt is groter dan userbasel hoor :)
Kerberos
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 24 maa 2004, 20:02

Juist mail gehad:


ADSL2+ zonder limiet en ADSL Max6 trafiekverhoging vanaf 1 juli

Beste Klant

Goed nieuws: vanaf 1 juli omvat het ADSL2+ abonnement geen datalimiet meer EN wordt de trafiek bij de ADSL Max6 abonnementen verhoogd!

Hieronder geven wij u graag even een overzicht van de productspecificaties vanaf 1 juli:

ADSL Max24 Dyn

· Max. 24 Mbps download
· Max. 1024 kbps upload
· Ongelimiteerde trafiek *
· Nieuwsgroepen inbegrepen (10 GB trafiek per
maand)
· 24 mailboxen met elk 3 e-mailadressen
inclusief antivirus en antispam
(grootte per mailbox: 250 MB)
· 240 MB webspace
· Dynamisch ip-adres
· Onbeperkt aantal computers aan te sluiten


Maandelijkse kost: €39,95 (incl. BTW)
Activatiekost: €50 (incl. BTW)
ADSL Max24 Fix

· Max. 24 Mbps download
· Max. 1024 kbps upload
· Ongelimiteerde trafiek *
· Nieuwsgroepen inbegrepen (10 GB trafiek per
maand)
· 24 mailboxen met elk 3 e-mailadressen
inclusief antivirus en antispam
(grootte per mailbox: 250 MB)
· 240 MB webspace
· Vast ip-adres
· Onbeperkt aantal computers aan te sluiten
· Servers en VPN mogelijk

Maandelijkse kost: €99,95 (excl. BTW)
Activatiekost: €100 (excl. BTW)

ADSL Max6 Dyn

· Max. 6144 kbps download
· Max. 640 kbps upload
· 40 GB trafiek per maand inbegrepen !
· Automatische facturatie van extra trafiek: €0,25 incl.
BTW per begonnen GB tot 100 GB !
(Na overschrijding van 100 GB komt u op smalband
terecht)
· Trafiek verbruikt tussen 02.00u en 08.00u 's morgens
telt slechts voor 50% mee
· Nieuwsgroepen inbegrepen (10 GB trafiek/maand)
· 6 mailboxen met elk 3 e-mailadressen
inclusief antivirus en antispam
(grootte per mailbox: 250 MB)
· 100 MB webspace
· Dynamisch ip-adres
· Onbeperkt aantal computers aan te sluiten


Maandelijkse kost: €29,95 (incl. BTW)
Activatiekost: €25 (incl. BTW)
ADSL Max6 Fix

· Max. 6144 kbps download
· Max. 640 kbps upload
· 80 GB trafiek per maand inbegrepen !
· Automatische facturatie van extra trafiek: €0,21 incl.
BTW per begonnen GB tot 120 GB !
(Na overschrijding van 120 GB komt u op smalband
terecht)
· Trafiek verbruikt tussen 02.00u en 08.00u 's morgens
telt slechts voor 50% mee
· Nieuwsgroepen inbegrepen (10 GB trafiek/maand)
· 6 mailboxen met elk 3 e-mailadressen
inclusief antivirus en antispam
(grootte per mailbox: 250 MB)
· 100 MB webspace
· Vast ip-adres
· Onbeperkt aantal computers aan te sluiten
· Servers en VPN mogelijk

Maandelijkse kost: €79,95 (excl. BTW)
Activatiekost: €50 (excl. BTW)
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

Eigenlijk maar magertjes, vergeleken met bv. Dommel of DxADSL. Ik snap trouwens niet waarom een fixed IP bij EDPnet zo enorm duur is.

Ik wacht rustig af tot na 1 juli en dan zie ik wel of ik overstap. momenteel ben ik nog bij EDPnet, maar de neiging tot overstappen is toch aan het groeien, en daar heeft deze volumeverhoging weinig tot niks aan veranderd.
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Ik ben dolblij met die mail. Het is toch 100% vermeerdering en aangezien ik altijd rond de 35 zat, zal ik nu geen frank bijbetalen :) ik ben in elk geval zeer tevreden. Dit heeft me toch overtuigd om nog een jaartje bij edp te blijven.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

KK schreef:Ik snap trouwens niet waarom een fixed IP bij EDPnet zo enorm duur is.


Om bedrijven (heel wat KMO's zitten namelijk nog steeds met een leased line die minder biedt - muv. SLA's - voor meer geld) richting een commercieel abonnement te duwen.

Bij Dommel kost een fixed IP ook nog steeds een goeie 30 euro.
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

De leechers zijn weeral aan het klagen hoor. FUP :evil:

Bwoehoehoehoe ... We mogen het netwerk niet eens plattrekken. <i>En voor wat heb jullie leechers dan "limietloos" nodig?</i> Ooooooh gewoon voor een massa films en software te downloaden. Oh ja, en nog een servertje of 3 waar de ganse wereld van alles kan leegtrekken. Maar daarvoor een correcte prijs betalen? Ah nee hoor, dat moet allemaal kunnen tegen liefst 30 euro.

Kijk, de leechers moeten eens stoppen met met bleiten en vooral hun bek houden. Als ze willen het netwerk leegtrekken moeten ze er maar voor betalen. Dat is met alles zo. Groot gelijk van de ISP's dat ze FUP hanteren. Dat komt anderen ten goede op vlak van stabiliteit. Nu is het gewone abonnement bij de meesten 40 giga of 60 giga of hoger (edpnet, dxadsl, scromble, scarlet, dommel, etc ...). Als je daar als gewone gebruiker niet mee toekomt moet je er maar voor betalen.

Leechers zijn profiteurs. Trekken het netwerk plat, maar willen er niet voor betalen. Groot gelijk dat de ISP's deze er onverbiddelijk afgooien.
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

FUP is niks meer dan een verdoken limiet. Geef mij dan maar een (ruime) vaste limiet, dan weet ik tenminste waar de grens ligt. Bij FUP weet je dat totaal niet. Wat verstaan ze bij EDPnet onder 'fair use'? Is dat 10 GB, 20 GB, 50 GB, 100 GB?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

KK schreef:FUP is niks meer dan een verdoken limiet. Bij FUP weet je dat totaal niet. Wat verstaan ze bij EDPnet onder 'fair use'? Is dat 10 GB, 20 GB, 50 GB, 100 GB?


En jij denkt dat Dommel geen limiet heeft... ook daar zal men de volumes wel controleren en ingrijpen indien nodig, ook al noemt men het unlimited.

Ik kan Fustigateur op dat gebied enkel bijtreden... enkele maanden geleden was 60 GB nog heel mooi in Belgie, en vandaag de dag zijn sommige al niet meer tevreden met 200 GB en meer.
Gebruikersavatar
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Berichten: 717
Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

bke schreef:Ik ben dolblij met die mail. Het is toch 100% vermeerdering en aangezien ik altijd rond de 35 zat, zal ik nu geen frank bijbetalen :) ik ben in elk geval zeer tevreden. Dit heeft me toch overtuigd om nog een jaartje bij edp te blijven.


Heb ook net die mail ontvangen - ben ook echt blij.

Goed nieuws !
KK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 909
Lid geworden op: 02 okt 2004, 04:38

r2504 schreef:En jij denkt dat Dommel geen limiet heeft... ook daar zal men de volumes wel controleren en ingrijpen indien nodig, ook al noemt men het unlimited.

Ik hoef zeker geen 200 GB of meer, maar aangezien ik na 1 juli toch van abo wil veranderen (naar ADSL2), ben ik gewoon wat aan het vergelijken waar ik de beste voorwaarden kan krijgen voor mijn geld. En daarbij denk ik ook aan de toekomst, want ik ben niet iemand die elk jaar van provider verandert.
Vandaag kom ik probleemloos toe met 50 GB, maar over bv. 2 jaar kan dit wel al anders zijn. Bij EDPnet kost die 50 GB mij nu €37,45, en vanaf 1 juli wordt dit €32,45. Bij DxADSL krijg je voor €32,50 een volume van 175 GB, hiermee kom ik de volgende jaren dus ruimschoots toe, zonder extra kosten aan volume.
nogChoco
Premium Member
Premium Member
Berichten: 713
Lid geworden op: 11 mei 2007, 20:02

DxADSL heeft al maanden dezelfde connectie-voorwaarden als wat EDPnet nu gaat geven, maar DxADSL blijft 5€ goedkoper. In de huidige markt is deze upgrade eigenlijk al achterhaald, en als de ADSL2+ abos volgende maand beginnen spelen, zou het wel eens heel snel absurd weinig kunnen lijken.

EDIT: DxADSL heeft geen nachtsurfen, en EDPnet wel (40GB is dus ongeveer 70GB met nachtsurfen), dus mijn bewering dat het achterhaald is, is niet helemaal correct :oops: Maar 't wordt toch wachten op ADSL2+.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik denk dat EDPNet op een ander publiek mikt dan Dommel.
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 maa 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Wordt hoogtijd dat ik eens van abo verander.
Ik zit nog altijd met een abonnement van 1 gig + extra traffiek.
billeman
Pro Member
Pro Member
Berichten: 258
Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Misschien kan EDPNET op dit moment gewoon niet meer geven zonder de performantie van zijn netwerk in gevaar te brengen. Soms is het wel merkbaar trager bij drukke momenten, met de huidige limieten al.

Ik verkies persoonlijk dat ze hierin geen risico nemen, dan dat alles ineens niet meer vooruit te branden is en we weer op zoek moeten gaan naar iets anders.

Toch tevreden dat ze ook de niet-ADSL2'ers iets meer geven, al heeft dat voor mij enkel tot gevolg dat ik minder dikwijls de teller ga checken in de maand.

P.S. Zolang er niets uitkomt met een hogere uploadsnelheid, ook open poorten zoals bij EDPNET (dus een *ECHT* IP adres ;-)), geen IP wijziging zolang je niet reboot, en de snelheid/stabiliteit hetzelfde blijft als nu, blijf ik bij EDPNET. 640 Kbit/s upload is 1 van de betere in combinatie met dit alles, zonder regionale uitzonderingen mee te tellen.

Het enige spijtige momenteel is dat ze niet meer dan 1 PPPOE sessie ondersteunen.
Laatst gewijzigd door billeman 18 jun 2008, 20:18, in totaal 3 gewijzigd.
Fliz
Pro Member
Pro Member
Berichten: 415
Lid geworden op: 18 aug 2006, 17:23
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Super tevreden dat ik ook 40GB ipv 20! Schitterend nieuws! Met 40GB heb ik genoeg!
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

billeman schreef:P.S. Zolang er niets uitkomt met een hogere uploadsnelheid, ook open poorten zoals bij EDPNET (dus een *ECHT* IP adres ;-)), geen IP wijziging zolang je niet reboot, en de snelheid/stabiliteit hetzelfde blijft als nu, blijf ik bij EDPNET. 640 Kbit/s upload is 1 van de betere in combinatie met dit alles, zonder regionale uitzonderingen mee te tellen.

Het enige spijtige momenteel is dat ze niet meer dan 1 PPPOE sessie ondersteunen.

Da's ook één van de redenen waarom ik voor EDPnet koos. De prijs ligt oder de psychologische €30 grens, geen geforceerde disconnects zoals op het turboline netwerk (hoe zit dat trouwens bij ADSL2(+) van BGC en Dommel?), geen of een minimum aan dichtstaande inkomende poorten,...

Ook den deze is tevreden hier met de limietverhoging, al komt ie niet vaak boven de 30 GB/maand uit.
Spink
Plus Member
Plus Member
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 jan 2006, 23:07

Wanneer wordt de 1 Gb van het starterpakket eens opgetrokken naar bv. 3 of 5 Gb? Die 1 Gb is echt waardeloos tegenwoordig... gewoon een paar sites met een flash-animatie inladen en je zit er binnen de korste keren over!
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

KK schreef:
r2504 schreef:En jij denkt dat Dommel geen limiet heeft... ook daar zal men de volumes wel controleren en ingrijpen indien nodig, ook al noemt men het unlimited.

Ik hoef zeker geen 200 GB of meer, maar aangezien ik na 1 juli toch van abo wil veranderen (naar ADSL2), ben ik gewoon wat aan het vergelijken waar ik de beste voorwaarden kan krijgen voor mijn geld. En daarbij denk ik ook aan de toekomst, want ik ben niet iemand die elk jaar van provider verandert.
Vandaag kom ik probleemloos toe met 50 GB, maar over bv. 2 jaar kan dit wel al anders zijn. Bij EDPnet kost die 50 GB mij nu €37,45, en vanaf 1 juli wordt dit €32,45. Bij DxADSL krijg je voor €32,50 een volume van 175 GB,
hiermee kom ik de volgende jaren dus ruimschoots toe, zonder extra kosten aan volume.


Helaas enkel hun adsl aanbieding en niet adsl2+ krijgt 175. Alhoewel momenteel 100 onbereikbaar is voor mij :P
Generic Human
Plus Member
Plus Member
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 jun 2005, 20:15

Heb zojuist de bestelling gedaan om om te schakelen naar een 24 abbo.

10 euro duurder wat overeenkwam met het maximum dat ik met het oude abbo mocht bijbetalen. Max kost per maand blijft hetzelfde alleen een hogere snelheid.

Nu met FUP een dubbel gevoel, welke grens gaan ze trekken? Wat als ze na 10GB zeggen en nu de kraan dicht.

Geef mij maar de 60GB/maand, ruim voldoende en een duidelijke afspraak ivm het gebruik van de verbinding qua verbruik/belasting
FuNnYf
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mei 2008, 20:38
Locatie: Opglabbeek

Bij Dommel HomeConnect wouden men eerst de limiet op 200GB zetten, ik veronderstel dus dat nu de FUP op 200 staat...
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

FuNnYf schreef:Bij Dommel HomeConnect wouden men eerst de limiet op 200GB zetten, ik veronderstel dus dat nu de FUP op 200 staat...


funnyf betwijfel het, vooral als je in adsl2+ gebied ligt van dommel cityconnect plus heeft ook geen fup
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

FuNnYf schreef:Bij Dommel HomeConnect wouden men eerst de limiet op 200GB zetten, ik veronderstel dus dat nu de FUP op 200 staat...

Zoals L-army al aangaf, Dommel werkt niet met FUP maar écht ongelimiteerd.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Dommel heeft wel degelijk clausules in hun AUP staat:

systeem & netwerk beveiliging
inbreuken op het systeem of de netwerkbeveiliging zijn verboden en zullen zowel burgerlijk als strafrechterlijk worden vervolgd. enkele voorbeelden zijn, maar niet gelimiteerd tot het volgende: niet-toegestane toegang, gebruik of scannen van een systeembeveiliging of echtheid maatregelen, data of verkeer. het zonder beperking storen van de service naar elke gebruiker, host of netwerk: mail bombing, flooding, opzettelijk trachten een systeem te overladen en aanvallen versturen. vervalsen van een tcp-ip pakket header of om het even welk deel van de header informatie in een e-mail of nieuwsgroep posting.


http://www.dommel.com/nl/aup/index.php?cust=home

Om kort te gaan, als je hun systemen te zwaar belast donderen ze je gewoon van hun netwerk af.
Je kan natuurlijk altijd proberen hoe ver je komt, maar ze hebben wel degelijk regels en de uitleg van unlimited staat er niet in, maar wel als je systemen verstoord.....en het is maar net wat ze onder verstoren verstaan.
Als je hun systeem aantast, in welke zin dan ook, dan vervolgen ze je...simpel en heel erg ruim gehouden, een simpele ping die je regelmatig doet is voldoende :lol:
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BasMSI schreef:Als je hun systeem aantast, in welke zin dan ook, dan vervolgen ze je...simpel en heel erg ruim gehouden, een simpele ping die je regelmatig doet is voldoende :lol:
As if, eerst gaan ze u waarschuwen, dan een tweede keer, dán pas zullen ze actie ondernemen. Natuurlijk, als je opzettelijk gaat hacken en je wordt gewaarschuwd, tot twee maal toe... ze zeggen toch: een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen?

Daarbij, L-army zal het toch wel weten? Hij heeft bij Dommel gewerkt...
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Mag ik die procedure zwart-wit op papier.
Want nergens staat aangegeven dat het zo werkt.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BasMSI schreef:Mag ik die procedure zwart-wit op papier.
Want nergens staat aangegeven dat het zo werkt.
Het is het woord van L-army, daarmee moet je het stellen. Of weet je het weeral beter?
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Lord Utopia schreef:
BasMSI schreef:Mag ik die procedure zwart-wit op papier.
Want nergens staat aangegeven dat het zo werkt.
Het is het woord van L-army, daarmee moet je het stellen. Of weet je het weeral beter?


Ik weet niks beter, ik weet enkel dat ik zulke uitspraken graag zwart-op-wit wil hebben.
Want op hun website staan hele andere dingen.
Unlimited staat er inderdaad, maar in de AUP komt het niet meer voor en dreigen ze met juridische zaken als het hun uitkomt en je bent een leecher.
Waarom werkt L-Army er trouwens niet meer?
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BasMSI schreef:
Ik weet niks beter, ik weet enkel dat ik zulke uitspraken graag zwart-op-wit wil hebben.
Want op hun website staan hele andere dingen.
Unlimited staat er inderdaad, maar in de AUP komt het niet meer voor en dreigen ze met juridische zaken als het hun uitkomt en je bent een leecher.
Waarom werkt L-Army er trouwens niet meer?
Ik wil uw F.U.P. bij Evonet ook graag zwart-op-wit. Ik wil duidelijk zien dat er een F.U.P. geldt op de internetconnecties voor particulieren.

Hij's duidelijk niet ontslagen ;)
riji
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

Omdat EDPnet deze discussies volgt wil ik toch graag mijn dank betuigen voor deze verbetering voor dynamische IP ADSL en ADSL2+.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Wel dat heb je al eerder aangegeven, dat kan ik niet want officieel hebben ze die niet.
Dat weet je LU, want we hebben die discussie al zo vaak gehad.
Dat mensen mijn woord niet aannemen, waaronder jij, is precies waarom ik de verklaring van Dommel op papier wens.

1e, JIJ WERKT NIET BIJ DOMMEL!

2e, JIJ HEBT NIET EENS EEN DOMMEL ABBO!

Ergo, je hebt er zelf nog niet eens ervaring mee.
Hoe kan jij dan in hemelsnaam bepalen of Dommel beter is dan een ander?
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

BasMSI schreef:Wel dat heb je al eerder aangegeven, dat kan ik niet want officieel hebben ze die niet.
Dat weet je LU, want we hebben die discussie al zo vaak gehad.
Dat mensen mijn woord niet aannemen, waaronder jij, is precies waarom ik de verklaring van Dommel op papier wens.

1e, JIJ WERKT NIET BIJ DOMMEL!

2e, JIJ HEBT NIET EENS EEN DOMMEL ABBO!

Ergo, je hebt er zelf nog niet eens ervaring mee.
Hoe kan jij dan in hemelsnaam bepalen of Dommel beter is dan een ander?
Integendeel, morgen ga ik naar een goede vriend en ga met hem samen bespreken wat dommel pakket hij wilt. We zullen dan samen naar Dommel bellen voor de afstand (hij woont in Gent), ik zal dan ook zijn installatie doen en we zullen samen alles doorlopen. Ik ga hem duidelijk de voor- en nadelen uitleggen.

Eindelijk, heeft God je het ware licht dan eindelijk doen inzien dat ik niet bij of voor Dommel werk? :"D

2, nee, maar dat verandert, heb vast werk momenteel en volgende maand bestel ik dommel ^^

maar dit is off-topic, dus alleen maar geblaat over EDPnet graag ^^
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Vraag dan even een zwart-wit verklaring van Dommel.
Wel "geinig" hoe jij vrijwel elk Topic richting Dommel weet te krijgen en dan ineens Off-topic begint te roepen.

Genoeg reclame voor Dommel gemaakt zeker?
Het is belachelijk hoe vaak je dit doet.

Waarom doe je dat niet op Tik? Daar kan je rustig je gang gaan met hetzelfde.
Anderen mogen het niet, maar jij hebt ***** aan alles.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Genghis
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 dec 2003, 21:32

BasMSI schreef:Dommel heeft wel degelijk clausules in hun AUP staat:

systeem & netwerk beveiliging
inbreuken op het systeem of de netwerkbeveiliging zijn verboden en zullen zowel burgerlijk als strafrechterlijk worden vervolgd. enkele voorbeelden zijn, maar niet gelimiteerd tot het volgende: niet-toegestane toegang, gebruik of scannen van een systeembeveiliging of echtheid maatregelen, data of verkeer. het zonder beperking storen van de service naar elke gebruiker, host of netwerk: mail bombing, flooding, opzettelijk trachten een systeem te overladen en aanvallen versturen. vervalsen van een tcp-ip pakket header of om het even welk deel van de header informatie in een e-mail of nieuwsgroep posting.



Die quote vind je bij elke ISP terug en slaat op het strafbaar zijn van hacken, dos'en, etc etc.
Heeft niets te maken met limieten of met FUP, je moet de hele tekst nog maar is in de context lezen...
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”