Mijn adsl lijn plots megasnel !
- Xplod
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Leuk om ineens vast te stellen gisterenavond bij het downen van een avi sample van de nieuwsgroepen dat mijn adsl-lijn hier ineens megasnel vooruitgaat
Een gemiddelde van 1 Mb/sec. is geen uitzondering ,... hell ... hij piekte zelfs naar 1,2 Mb/sec. ... leuk leuk leuk.
Zelfs mijn BelgacomTV stond op die moment zelfs op,... da's nog zo'n extra 400kb/sec dat je er dan nog moet bijrekenen bij mijn bandbreedte.
Speedtest zei op dat moment dat ik over een 6Mb-lijn beschikte voor adsl.
Mijn aethra modem is nog steeds ge-synched op 17Mb.
ter info: ik heb adsl+ over vdsl en normaal kan ik max. dus downen aan zo'n 430 kb/sec.
Waar ik wel ooggetuige van geweest ben, zo'n 2 weken geleden, is dat ze in de rop, waar ik op aangesloten ben, een vdsl2 module aan het installeren waren.
Ze zijn waarschijnlijk wat dingen aan het testen veronderstel ik
Ik woon aan de Oostkant van Gent.
Voor mijn part mag dit blijven duren
Een gemiddelde van 1 Mb/sec. is geen uitzondering ,... hell ... hij piekte zelfs naar 1,2 Mb/sec. ... leuk leuk leuk.
Zelfs mijn BelgacomTV stond op die moment zelfs op,... da's nog zo'n extra 400kb/sec dat je er dan nog moet bijrekenen bij mijn bandbreedte.
Speedtest zei op dat moment dat ik over een 6Mb-lijn beschikte voor adsl.
Mijn aethra modem is nog steeds ge-synched op 17Mb.
ter info: ik heb adsl+ over vdsl en normaal kan ik max. dus downen aan zo'n 430 kb/sec.
Waar ik wel ooggetuige van geweest ben, zo'n 2 weken geleden, is dat ze in de rop, waar ik op aangesloten ben, een vdsl2 module aan het installeren waren.
Ze zijn waarschijnlijk wat dingen aan het testen veronderstel ik
Ik woon aan de Oostkant van Gent.
Voor mijn part mag dit blijven duren
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Voor alle duidelijkheid je hebt geen ADSL+ over VDSL want dat bestaat niet.
Voor zover ik kan zien heb je een "gewone" VDSL-verbinding, zoals ik, maar dan wel met Belgacom-TV. Het gewone VDSL boost internet abonnement synct al een tijdje op 17Mbit/sec en met een efficiency van 85% kom je dus op een download van ongeveer 14.5 Mbit/sec (17MB * 0.85) en dat is wat ik ook haal.
Waarom jij nu ineens een hogere dowload krijgt is mij een beetje onduidelijk maar heeft niets te maken met de installatie van VDSL2.
Waarschijnlijk heeft Belgacom de volledige, niet gebruikte snelheid, beschikbaar gemaakt.
Als je naar de speedtest resultaten kijkt dan zie je dat er een verschil is tussen jouw downloadsnelheid en mijn downloadsnelheid van 4 Mbit/sec en dat is ongeveer de snelheid die ze nodig hebben om BelgacomTV te streamen.
Voor zover ik kan zien heb je een "gewone" VDSL-verbinding, zoals ik, maar dan wel met Belgacom-TV. Het gewone VDSL boost internet abonnement synct al een tijdje op 17Mbit/sec en met een efficiency van 85% kom je dus op een download van ongeveer 14.5 Mbit/sec (17MB * 0.85) en dat is wat ik ook haal.
Waarom jij nu ineens een hogere dowload krijgt is mij een beetje onduidelijk maar heeft niets te maken met de installatie van VDSL2.
Waarschijnlijk heeft Belgacom de volledige, niet gebruikte snelheid, beschikbaar gemaakt.
Als je naar de speedtest resultaten kijkt dan zie je dat er een verschil is tussen jouw downloadsnelheid en mijn downloadsnelheid van 4 Mbit/sec en dat is ongeveer de snelheid die ze nodig hebben om BelgacomTV te streamen.
- Bijlagen
-
- VDSL_Speedtest2.JPG
- (109.19 KiB) 189 keer gedownload
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Correct. Maar zelfs de belgacom-techniekers noemen het zo, maar dan bedoelen ze gewoon een gelijkaardig profiel als dat op een ADSL netwerk (aka 4mbit), maar dan op een VDSL netwerk.Astralon schreef:Voor alle duidelijkheid je hebt geen ADSL+ over VDSL want dat bestaat niet.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Da's dan compleet fout !selder schreef:Maar zelfs de belgacom-techniekers noemen het zo,
Het is niet omdat op een VDSL verbinding een lagere snelheid staat dat dit plots een ADSL(2+) signaal zou worden... nee het blijft gewoon VDSL... en er gaat al evenmin ADSL "over".
- selder
- Moderator
Helemaal correct! 'ADSL over VDSL' bestáát gewoon niet, maar ik quote van op een ander forum:r2504 schreef:Da's dan compleet fout !selder schreef:Maar zelfs de belgacom-techniekers noemen het zo,
Het is niet omdat op een VDSL verbinding een lagere snelheid staat dat dit plots een ADSL(2+) signaal zou worden... nee het blijft gewoon VDSL... en er gaat al evenmin ADSL "over".
Dus jah ... maar die techniekers van Belgacom heb ik al de raarste dingen weten zeggen dus kijk ik er helemaal niet van op.a friend schreef:Weet ik wel Geert, ze noemen dat gewoon adsl over vdsl bij ons. Als een adsl klant nog eens tv neemt en dan zeker twee streams geven ze die vdsl omdat het anders niet goed zou komen. Mijn internetsnelheid is wel nog gelijk aan de adsl snelheid, op dat gebied geen verschil...selder schreef:Jouw VDSL synct aan ADSL waarden, maar niet "adsl over vdsl", zoiets bestaat gewoon niet
En inderdaad, het is overal en altijd iets, de perfecte ISP bestaat niet, maar het zal iig geen Belgacom of Telenet zijn.
De extra bandbreedte wordt enkel voor tv gebruikt...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Starter
ik ben daarnet ook aangesloten op VDSL2+
Downstream line rate : 25008 kbps
Upstream line rate : 3104 kbps
Maar ze knijpen de snelheid tot die 4mbit van mijn ADSL GO maar het is wel degelijk iets anders dan ADSL. Eindelijk mijn volledige snelheid als BTV op staat.
Downstream line rate : 25008 kbps
Upstream line rate : 3104 kbps
Maar ze knijpen de snelheid tot die 4mbit van mijn ADSL GO maar het is wel degelijk iets anders dan ADSL. Eindelijk mijn volledige snelheid als BTV op staat.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Hij syncroniseert op een hoog profiel, maar de snelheid van het internet wordt wel gecaptAstralon schreef:@vandenindenove
't is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt maar doe hier eens een speedtest dan kunnen we de getallen zelf analyzeren.
-
- Elite Poster
Dat is ook de reden waarom ik ook vroeg om eens een speedtest te doen.meon schreef:Oink. Da's een 24/3-mbit-profiel à la Dommel.
Laatst gewijzigd door Astralon 17 jun 2008, 10:52, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Voor internet ? Of voor het BGC TV + Internet pakket ? Je gaat zijn syncro snelheid nooit te weten komen met een speedtest als ze het cappen . Maar wat hij daar copy paste lijkt wel de syncro snelheid te zijn die zijn modem "ziet".Astralon schreef: Belgacom heeft deze profielen niet!
-
- Elite Poster
@ditch
Voor het grote publiek bestaat dit profiel niet. Noch voor internet, noch voor BelgacomTV.
De speedtest was niet bedoeld om zijn syncro snelheid te kennen maar om zijn provider te kennen .
Voor het grote publiek bestaat dit profiel niet. Noch voor internet, noch voor BelgacomTV.
De speedtest was niet bedoeld om zijn syncro snelheid te kennen maar om zijn provider te kennen .
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Op basis van IP eens gekeken: geen PTR-record beschikbaar, rare range, maar edoch:Astralon schreef:De speedtest was niet bedoeld om zijn syncro snelheid te kennen maar om zijn provider te kennen .
http://www.db.ripe.net/whois?form_type= ... 1.179.80.0
(dit is niet zijn/haar IP trouwens, maar eerste uit de range)
- selder
- Moderator
Kan toch perfect?
Belgacom kan gisteren (figure of speech) beslist hebben om hun VDSL klanten te laten synchroniseren op de hoogst mogelijke snelheid en dan via Radius (kan toch via dat, niet?) de snelheid voor het internet te limiteren zoals de gebruikelijke profielen?
Zoiets zou Belgacom gewoon achter de schermen kunnen doorvoeren zonder dat te communiceren, 99% van de gebruikers weet toch niet waar het over gaat
Belgacom kan gisteren (figure of speech) beslist hebben om hun VDSL klanten te laten synchroniseren op de hoogst mogelijke snelheid en dan via Radius (kan toch via dat, niet?) de snelheid voor het internet te limiteren zoals de gebruikelijke profielen?
Zoiets zou Belgacom gewoon achter de schermen kunnen doorvoeren zonder dat te communiceren, 99% van de gebruikers weet toch niet waar het over gaat
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik zal dit vanavond ook eens checken... Last time I checked zat ik toch nog op een 17mb down profiel.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Xplod
- Premium Member
Ik sync hier ook op en 17Mb profiel ... is trouwens al altijd zo geweest van sinds ik hier belgacomTV in huis gehaald heb.
2 BTV's streams ontvangen was bij mij al van in het begin al mogelijk zonder ook maar iets te moeten inboeten op internet-snelheid.
Aangenaam verrast was ik wel toen die ineens,.. downloadsnelheid,... x3 ging
Ik weet het ... het is hier geen adsl+ dat ik heb ... maar iedereen bij Belgacom spreekt over het zogezegde "adsl+ over een vdsl-lijn" zodat iedereen weet hoe het hier bij mij geraakt en welk abonnement ik gebruik.
http://www.userbase.be speed test results:
- Download speed : 10123 kbit/s or 1265 kbyte/s
- Upload speed : 487 kbit/s or 61 kbyte/s
Tue Jun 17 2008 at 14:19:28 UTC+0200
2 BTV's streams ontvangen was bij mij al van in het begin al mogelijk zonder ook maar iets te moeten inboeten op internet-snelheid.
Aangenaam verrast was ik wel toen die ineens,.. downloadsnelheid,... x3 ging
Ik weet het ... het is hier geen adsl+ dat ik heb ... maar iedereen bij Belgacom spreekt over het zogezegde "adsl+ over een vdsl-lijn" zodat iedereen weet hoe het hier bij mij geraakt en welk abonnement ik gebruik.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Maar betaal je voor een VDSL abonnement... of heb je gewoon een GO ? (want dan is er toch wel iets fout met je snelheid)Xplod schreef:Aangenaam verrast was ik wel toen die ineens,.. downloadsnelheid,... x3 ging
- Xplod
- Premium Member
Ik heb gewoon een adsl+ abonnement .... wel door mijn werkgever betaald maar soit ... doet er niet toe
Ter info ... ik weet nu niet of het er ook iets mee te maken heeft ... maar na dat ik hier een onweer heb gehad vorig week-end en alles had uitgetrokken ... is mijn BelgacomTV decoder volledig moeten rebooten incl. het invoeren van tel.nr en pin-code ... daarna zat er nieuwe firmware in --> versie 3.7.3-41
Het eerste wat me bij die firmware opviel was dat het kinderslot standaard ineens op stond. Verder nog niks speciaals opgemerkt.
Ter info ... ik weet nu niet of het er ook iets mee te maken heeft ... maar na dat ik hier een onweer heb gehad vorig week-end en alles had uitgetrokken ... is mijn BelgacomTV decoder volledig moeten rebooten incl. het invoeren van tel.nr en pin-code ... daarna zat er nieuwe firmware in --> versie 3.7.3-41
Het eerste wat me bij die firmware opviel was dat het kinderslot standaard ineens op stond. Verder nog niks speciaals opgemerkt.
-
- Starter
@ Astralon
Ik heb een belgacom ADSL GO abbonnement + BTV
Sinds deze morgen werd mijn ADSL geconverteerd naar VDSL2
en de getallen die ik daar postte zijn idd de sync waarden die ik terugvind in de modem.
Ik haal gewoon de snelheden van een ADSL GO abbo
- Download speed : 3813 kbit/s or 477 kbyte/s
- Upload speed : 391 kbit/s or 49 kbyte/s
Tue Jun 17 2008 at 16:36:34 UTC+0200
Ik heb een belgacom ADSL GO abbonnement + BTV
Sinds deze morgen werd mijn ADSL geconverteerd naar VDSL2
en de getallen die ik daar postte zijn idd de sync waarden die ik terugvind in de modem.
Ik haal gewoon de snelheden van een ADSL GO abbo
- Download speed : 3813 kbit/s or 477 kbyte/s
- Upload speed : 391 kbit/s or 49 kbyte/s
Tue Jun 17 2008 at 16:36:34 UTC+0200
-
- Elite Poster
Welke modem heb je?
Sorry, maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat er een overschakeling naar VDSL2 gebeurd is tenzij ook je modem gewisseld is.
Het is ook vreemd dat Xplod die op VDSL zit een verhoging in download krijgt en dat jij een verhoging in sync krijgt maar op dezelfde snelheid blijft surfen.
Sorry, maar ik ben nog steeds niet overtuigd dat er een overschakeling naar VDSL2 gebeurd is tenzij ook je modem gewisseld is.
Het is ook vreemd dat Xplod die op VDSL zit een verhoging in download krijgt en dat jij een verhoging in sync krijgt maar op dezelfde snelheid blijft surfen.
-
- Starter
Toch wel, had vorige week problemen met mijn BTV, bleek achteraf dat mijn modem naar de knoppen was. De technieker die ik aan de lijn had wist me te vertellen dat VDSL2 beschikbaar was en dat voor slechts 50€ een conversie kon gebeuren. Nieuwe VDSL2 modem + splitters kreeg ik gratis, das een SAGEM btw.
Het is wel degelijk VDSL2 en als het beschikbaar is en je hebt BTV dan kan je je laten overschakelen. Indien je geen BTV hebt dan word je niet overgeschakeld.
Het is wel degelijk VDSL2 en als het beschikbaar is en je hebt BTV dan kan je je laten overschakelen. Indien je geen BTV hebt dan word je niet overgeschakeld.
-
- Starter
Ja, cool. Heb bij de speedtest toch nog wel eentje zien staan!
De speedtest herkent mijn verbinding trouwens niet. Vroeger kon ik skynet go selecteren, maar nu niet en plaatst ie automatisch "other".
Ben blij dat ik eindelijk terug van mijn volle snelheid kan genieten als BTV opstaat en hopelijk worden volgende maand, bij het openstellen van adsl2+, nog wat positieve veranderingen aangebracht maar dat zal wel ijdele hoop zijn zekers
De speedtest herkent mijn verbinding trouwens niet. Vroeger kon ik skynet go selecteren, maar nu niet en plaatst ie automatisch "other".
Ben blij dat ik eindelijk terug van mijn volle snelheid kan genieten als BTV opstaat en hopelijk worden volgende maand, bij het openstellen van adsl2+, nog wat positieve veranderingen aangebracht maar dat zal wel ijdele hoop zijn zekers
-
- Elite Poster
het is al een tijdje beschikbaar hoor maar enkel voor belgacom tv.Astralon schreef:Bedankt voor de update want officieel is er nog geen aankondiging over VDSL2.
Dan ben je waarschijnlijk één van de eerste met VDSL2
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
BTW Hollebolle zou je me echt geen (ruwe) indicatie kunnen geven wanneer ze VDSL2 gaan vrijgeven voor internet? Want ik zit hier met een slechte ADSL(2+) router en ik weet nu echt niet of het nog de moeite is om een andere te kopen of nog ff door te bijten en te wachten op VDSL2 (VDSL2 modem/router).hollebollegijs schreef:
het is al een tijdje beschikbaar hoor maar enkel voor belgacom tv.
- Xplod
- Premium Member
Ja en ik heb het hier zonet nog eens gemeten ... nog steeds die snelheden ... voor mij niet gelaten
Voordien had ik ook de normale Go/Plus snelheden ... downen ging niet sneller dan 437 kB/sec.
Het enige wat hier in huis ook nog veranderd is ---> de DSL splitter.
Die technieker die hier langs geweest is heeft die lelijke rechthoekige aethra vdsl splitter verwijderd en zo'n vierkante grijze gemonteerd die met een standaard phone-plug in een nieuw geplaatst belgacom telefoon-aansluiting in de muur zit.
De telefoon wordt in dat stopcontact nu afgetapt met RJ-stekker.
Verder is er hier niets veranderd .... ik werk nog steeds met een Aethra vdsl router/modem.
Voordien had ik ook de normale Go/Plus snelheden ... downen ging niet sneller dan 437 kB/sec.
Het enige wat hier in huis ook nog veranderd is ---> de DSL splitter.
Die technieker die hier langs geweest is heeft die lelijke rechthoekige aethra vdsl splitter verwijderd en zo'n vierkante grijze gemonteerd die met een standaard phone-plug in een nieuw geplaatst belgacom telefoon-aansluiting in de muur zit.
De telefoon wordt in dat stopcontact nu afgetapt met RJ-stekker.
Verder is er hier niets veranderd .... ik werk nog steeds met een Aethra vdsl router/modem.
-
- Elite Poster
Als hollebolle het kan dan graag maar ik heb gisteren gans de middag een lange discussie gehad met de mensen van Belgacom (high level) en het ziet er niet naar uit dat er op korte termijn VDSL2 voor internet komt.Draco888 schreef:BTW Hollebolle zou je me echt geen (ruwe) indicatie kunnen geven wanneer ze VDSL2 gaan vrijgeven voor internet? Want ik zit hier met een slechte ADSL(2+) router en ik weet nu echt niet of het nog de moeite is om een andere te kopen of nog ff door te bijten en te wachten op VDSL2 (VDSL2 modem/router).hollebollegijs schreef:
het is al een tijdje beschikbaar hoor maar enkel voor belgacom tv.
Ik heb ook op allerlei manieren te proberen achterhalen wat de eventuele alternatieven zullen worden maar ook daar geen antwoord.
Wel jammer want ook ik ben niet aansluitbaar op ADSL2(+).
Misschien stap ik wel over naar TurboNet van Telenet gecombineerd met een Dommel ADSL.
Best of both worlds
- Bijlagen
-
- dommel.JPG
- (52.8 KiB) 76 keer gedownload
Laatst gewijzigd door Astralon 17 jun 2008, 19:29, in totaal 3 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Zucht ... ik dacht dat Bellens bereid was om het open te stellen aan derden ? Weer allemaal geblaat om de discussie te rekken en de consument die ver van de centrale woont in de kou te laten staan.
Mijn excuses voor m'n woorden, maar ik begin hierover lichtelijk gefrustreerd te geraken. Wat moet een mens doen om deftig/snel internet te krijgen thuis ?
Edit : wat moet men trouwens doen om ADSL over VDSL (rop) te krijgen ? Naar BGC verhuizen ?
Mijn excuses voor m'n woorden, maar ik begin hierover lichtelijk gefrustreerd te geraken. Wat moet een mens doen om deftig/snel internet te krijgen thuis ?
Edit : wat moet men trouwens doen om ADSL over VDSL (rop) te krijgen ? Naar BGC verhuizen ?
- Xplod
- Premium Member
Interressant testje gedaan zonet
Mijn BelgacomTV opgezet .... op de koers op EEN.
Tegelijk wat van Ketnet beginnen opnemen ---> 2 streams actief gemaakt dus.
dan tegelijk een speedtestje gedaan ... het resultaat;
down
Your DOWNLOAD Speed:
7768 kbps or 971 KB/sec
an efficiency of ~194%
up
Your UPLOAD Speed:
505 kbps or 63 KB/sec
Een pak gezakt dus ..... 971KB/sec. is natuurlijk ook nog ferm proper
Mijn BelgacomTV opgezet .... op de koers op EEN.
Tegelijk wat van Ketnet beginnen opnemen ---> 2 streams actief gemaakt dus.
dan tegelijk een speedtestje gedaan ... het resultaat;
down
Your DOWNLOAD Speed:
7768 kbps or 971 KB/sec
an efficiency of ~194%
up
Your UPLOAD Speed:
505 kbps or 63 KB/sec
Een pak gezakt dus ..... 971KB/sec. is natuurlijk ook nog ferm proper
Laatst gewijzigd door Xplod 17 jun 2008, 18:50, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
Dus je betaald €50 voor:vandenindenove schreef:Toch wel, had vorige week problemen met mijn BTV, bleek achteraf dat mijn modem naar de knoppen was. De technieker die ik aan de lijn had wist me te vertellen dat VDSL2 beschikbaar was en dat voor slechts 50€ een conversie kon gebeuren. Nieuwe VDSL2 modem + splitters kreeg ik gratis, das een SAGEM btw.
1) een nieuwere DSL standaard
2) waar je voor internet toepassingen niks van voordeel (snelheid en/of limiet) uit haalt
3) Ok, je kan nu misschien beter simultaan tv (of 2) kijken / surfen?
Uiteindelijk is dit maar een verschuiving van het probleem (vroeger: tv kijken + tv -> tragere snelheid). VDSL2 wordt in eerste plaats voor (HD)TV voorzien maar voor internet heb je er geen enkele baat bij?
Als men dan toch ooit van plan is internet snelheden up te graden, zullen er bij tv kijken terug vertagingen optreden vanwege bandbreedte gebruik ip tv zoals in den beginne dus.
Vandaar die (niet helemaal) relevante Telenet reclames over even snel surfen bij tv kijken: bij BGC houden ze gewoon dezelfde snelheden aan, kost wat kost voor tv.
Er zou toch een optie mogen komen voor de niet-BGC tv kijkers (zoals VDSL Boost nu), maar kom met TV valt er blijkbaar heb ik zo de indruk veel meer te verdienen vandaar de prioriteiten.
- Xplod
- Premium Member
Wel gisteren kwam een collega van mij dit ook te vertellen ... hij woont ook in Lochristi zoals Astralon.
Lang was het bij hem niet mogelijk om 2 streams te ontvangen ... nu naar 't schijnt wel ... ook hem werd gevraagd naar een 50€ opleg. Hij ging ook een nieuwe decoder en modem krijgen ...... dat is dus die vdsl2 die daar zijn intrede doet ... hazo
Lang was het bij hem niet mogelijk om 2 streams te ontvangen ... nu naar 't schijnt wel ... ook hem werd gevraagd naar een 50€ opleg. Hij ging ook een nieuwe decoder en modem krijgen ...... dat is dus die vdsl2 die daar zijn intrede doet ... hazo
-
- Starter
Yep, heb ook een nieuwe HD decoder gekregen.
En het zou idd mogelijk moeten zijn om op te nemen en tegelijk een andere zender te bekijken maar dat moet ik nog uitproberen.
Heb het pas sinds vanmorgen. Die 50€ is maar éénmalig voor de conversie, daarna blijf ik gewoon de 50€ betalen voor mijn pack.
De modem kreeg ik gratis en die was volgens de technieker duurder dan 50€ dus daar doe ik dan toch wat profijt en ik zit op de nieuwste technologie.
Het dus ook mogelijk om HD te kijken als je een full HD televisie hebt natuurlijk.
En het zou idd mogelijk moeten zijn om op te nemen en tegelijk een andere zender te bekijken maar dat moet ik nog uitproberen.
Heb het pas sinds vanmorgen. Die 50€ is maar éénmalig voor de conversie, daarna blijf ik gewoon de 50€ betalen voor mijn pack.
De modem kreeg ik gratis en die was volgens de technieker duurder dan 50€ dus daar doe ik dan toch wat profijt en ik zit op de nieuwste technologie.
Het dus ook mogelijk om HD te kijken als je een full HD televisie hebt natuurlijk.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
HD-Ready is voldoende hoor, scheelt nog heel veel in prijs en full-HD wordt nog door niemand uitgezonden.vandenindenove schreef: Het dus ook mogelijk om HD te kijken als je een full HD televisie hebt natuurlijk.