Jawadde weer een hele boterham,
Allereerst TeSuo, best toch even bellen met Belgacom. Soms gebeurd het dat je idd te ver zit. In sommige gevallen zou BGC een LDC gebruiken om het afstandsprobleem op te lossen. Nu blijkt het dat de andere ISP's ook in de portemonee moeten duiken om producten aan te bieden via die LDC en dat gebeurd niet altijd... zo zegt men. Maw: als er zo'n LDC aanwezig is, maak je de beste kans via Skynet. Indien zij ook zeggen van niet, ja dan zit er niet zovéél in met adsl
. TeSuo, voor je modem: zoekertje in de koopjeskrant
. Zal wel weggeraken.
Freak,
Is ergens logisch dat je moet betalen voor je abonnement, indien je die maand effectief uw lijn gebruikt hebt..nu, die stats aanpassen om u een beetje te kloten.. ik denk echt wel dat ze betere dingen te doen hebben dan zich daarmee bezig te houden
. Indien je echt NIKS verbruikt zo hebben op geen enkele manier via die lijn, check dan nog even bij A2F hoe ze aan die getallen komen. Kan zijn dat ze zich een lijn gemist hebben in de stats ofzo.. allez ge weet nooit. Maar normaal denk ik niet dat zo'n fout mogelijk is. Indien je dus effectief op één of andere manier 30Gb verbruikt hebt, is het logisch dat je ermoet voor betalen
. Niet voor traffic, wel voor gebruik van de lijn. wat betreft die modem en passieve login.. mja dat kunnen zij niet checken eh. Die login evt wel.. maar als de stats dat tegenspreken...??
Wat betreft die tussenkomsten van Belgacom, dat is dus miserie eh.. als je zelf belt naar Belgacom, dan geven ze u een afspraak. Maar indien dat via Scarlet gaat.. ja, dan staan ze daar op het on verwachts.. dat is dus iets dat Scarlet en BGC best eens oplossen onderling.
Gast, wat betreft uw ticket: jij kan normaal gezien bij BGC niet checken of er een ticket voor u openstaat. want A2F maakt ticket bij KPN, KPN maakt weer Ticket bij belgacom en dat is bij een andere dienst.. niet bij de storingen.. dus die mensen van de 0800-nummers kunnen dat voor zover ik weet niet zien ...
Wat betreft die koperkabel.. mja, idd ofwel hangt hij los, ofwel hangt hij vast.. maar hij kan ook slecht vast gehangen hebben waardoor ge storing krijgt en dus slechte kwaliteit...anderzijds wil dat niet zeggen dat dit direct met uw kabel te zien heeft.. maar kan het een kabel in de centrale geweest zijn die voor probs zorgde.. allez kan vanalles zijn.
Nuja, ik ben ook van mening dat die problemen 8Mbit niet lijn gebonden zijn, maar wel regiogebonden. Leuven is er slecht aan toe.
We hebben om uitleg gevraagd.. maar we wachtten er nog op.. nog geen reply..kan te maken hebben met deze dagen...
C-Phest, ivm die problemen 8Mbit, we zijn er mee bezig.. gaan eens luisteren hoe de vork aan de steel zit. Wat betreft die bandwidth problemen van Scarlet, kunnen zij niks aan doen. Er is nog nergens bij mijn weten gepost dat deze definitief van de baan zijn. Wel dat er een verbetering is, dat surfen aangenamer is.. maar optimaal: verre van.