Telenet telefonie naar Homeconnect

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
ririzor
Starter
Starter

Ik heb momenteel turbonet en telefonie van telenet.

Kan ik rechtstreeks van telenet overschakelen op homeconnect?

Moet ik alsnog iets doen of kan ik gewoon via de starterkit met Homeconnect aan de slag?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

U moet eerst de starterkit online kopen bij één van de verdelers, dan installeert u alles, vult de contracten in en stuurt ze dan terug naar Dommel. Op de CD staat de hele installatieprocedure. Wanneer u dat ingevuld hebt, kan u Turbonet en de hele kluts opzeggen, mét nummerbehoud.
ririzor
Starter
Starter

cool bedankt, ik dacht mischien omdat er waarschinlijk nooits iets heeft gelegen van adsl of belgacom dat het niet ging.

Was niet zeker of ik het hele zootje kon aansluiten als er enkel wat van Telenet lag.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Aha, dat verandert de zaak wel degelijk. Belgacom gaat moeten langs komen om effectief een lijn tot aan je huis/appartement/... te leggen. Of je dat kan aanvragen via Dommel, ... dat weet ik eigenlijk niet.
ririzor
Starter
Starter

welja ik woon in een apartement ik weet niet of hier ooit belgacom heeft gelegen.

In ieder geval het is nu wel zo er enkel iets van telenet lijkt te liggen, het zou maar raar zijn dat als ik nu telefoon heb en om telefonie van dommel te willen, moet ik eerst aan belgacom telefonie vragen.

Wat niet echt nodig is want ik wil trouwens helemaal geen telefonie bij belgacom.

Wat moet ik nu doen om van telenet telefonie naar dommel homeconnect te gaan? :eek:
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

ririzor schreef:Wat moet ik nu doen om van telenet telefonie naar dommel homeconnect te gaan? :eek:
Ik zou effe naar Dommel zelf bellen, dan weet je het meteen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”