Zijn er hier nog mensen die Plurken?
Vandaag 'ontdekt', het is blijkbaar een microblogging-platform à la Twitter, maar dan beter uitgewerkt. Ziet er leuk uit bovendien.
Zijn er hier nog mensen met ervaring met dit platform?
Plurking
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb eerlijk gezegd ook een beetje dat gevoel. Web 2.0-spul is leuk, maar er is gewoon _te veel_ ...
Ik wil geen myspace, facebook, xing, weet ik veel allemaal onderhouden.
Zo ontgaat mij de 'fun' of het nut van Twitter, maar dit zag er wel leuk uit.
Ik wil geen myspace, facebook, xing, weet ik veel allemaal onderhouden.
Zo ontgaat mij de 'fun' of het nut van Twitter, maar dit zag er wel leuk uit.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Liever een eigen blog. Maar ik heb een leven en heb daar geen TIJD voor...
Ik ben 20 en vind het erg vreemd hoe sommige mensen daar tijd voor vrij hebben
Ik ben 20 en vind het erg vreemd hoe sommige mensen daar tijd voor vrij hebben
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
In in normaal Nederlands is dit?meon schreef:Zijn er hier nog mensen die Plurken?
Vandaag 'ontdekt', het is blijkbaar een microblogging-platform à la Twitter, maar dan beter uitgewerkt. Ziet er leuk uit bovendien.
Ik host websites, maar deze Breezer-taal gaat zelfs aan mij voorbij.
Heb juist mijn dochter van 16 gevraagd, ze moest heeeeeeeel lang denken en we vermoeden dat het iets my-space achtigs is.
Als zij het al niet weet, dan is het vast niet leuk of interessant.
(Ze is een php/mysql programmeuse)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik lee nergens breezer-taal. Dus als een 16 jarige die php/sql programmeert (?!?) het niet kent dan is het niet leuk of interessant ... blijkbaar zit je nog in het stenen tijdperk met je hosting. Tegenwoordig is het al ROR en Web 2.0 wat de hostingklok slaat.BasMSI schreef: In in normaal Nederlands is dit?
Heb juist mijn dochter van 16 gevraagd, ze moest heeeeeeeel lang denken en we vermoeden dat het iets my-space achtigs is.
Ik moet ditch hierin toch bijstaan.ditCh schreef:Ik lee nergens breezer-taal. Dus als een 16 jarige die php/sql programmeert (?!?) het niet kent dan is het niet leuk of interessant ... blijkbaar zit je nog in het stenen tijdperk met je hosting. Tegenwoordig is het al ROR en Web 2.0 wat de hostingklok slaat.BasMSI schreef: In in normaal Nederlands is dit?
Met alle respect maar breezer taal wordt er totaal niet gehanteerd. In tegendeel. Dit is perfecte manier om oa te netwerken. Open je ogen alvorens te oordelen! Zo is de twitter.com/combell (helaas kwamen ze zelf niet op dit idee) account een perfect voorbeeld van de mogelijkheden van twitter.
En ik stel me enstig vragen bij iemand die sites host en niet op de hoogte is van de laatste trends. Zo gaat er heel wat kennis/mogelijkheden aan u voorbij. En S3 van amazon is wsl ook modeverschijnsel , of zegt dit je niets ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Spijtig genoeg.ditCh schreef: Tegenwoordig is het al ROR en Web 2.0 wat de hostingklok slaat.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 12 keer
Markup en logic kan je niet vergelijken. Php is geen html vervanger.wwdj schreef:Leve de vooruitgang of we waren bijv nu nog in html bezig ipv phpcrapiecorn schreef:Spijtig genoeg.ditCh schreef: Tegenwoordig is het al ROR en Web 2.0 wat de hostingklok slaat.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 16 keer
RoR is niet het magische woord hoor , je hebt ook perfecte MVC frameworks voor php die evengoed werken als een MVC als Rails maar ipv dan een nieuwe taal (ruby) te leren kan je dan gewoon rustig je OOP in php blijven doen...ditCh schreef:BasMSI schreef: Tegenwoordig is het al ROR en Web 2.0 wat de hostingklok slaat.
Web2.0 is eigenlijk ook al een beetje achterhaald...
Je hebt bijvoorbeeld ook al zaken zoals thinwire...
Waarom je nog bezighouden met het wiel terug uit te vinden...
En HTML da bestaat volgens mij over 10 jaar niet meer , is het dan ook een heel slechte manier van weergaven van data..
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
offtopic nav je plurk over sahara : als je sahara (het boek) gelezen hebt, raad ik je ten zeerste af om de film te bekijken (of om op zen minst alles te vergeten wat je weet van het boek) ...meon schreef:Zijn er hier nog mensen die Plurken?
Het is een drama ... er zijn stukken storyline volledig weggelaten, waardoor er zo ineens totaal onlogische dingen gebeuren, de suspense en sidestories uit het boek zijn er totaal niet meer...
( ja, clive cussler fan hier )
En het is al de tweede keer dat ze zo een fiasco uithalen, jaaaaren geleden hebben ze dat ook gedaan met "raise the titanic", waarop clive heeft beslist om geen boeken meer te laten verfilmen, nu (like 20 jaar later) proberen ze het nog eens, en produceren ze dat monster van een film ...
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ben net begonnen aan 'Zwarte Wind', voorlopig (?) laatst Dirk Pitt verhaal .FlashBlue schreef:offtopic nav je plurk over sahara : als je sahara (het boek) gelezen hebt, raad ik je ten zeerste af om de film te bekijken (of om op zen minst alles te vergeten wat je weet van het boek) ...meon schreef:Zijn er hier nog mensen die Plurken?
( ja, clive cussler fan hier )
Sahara is blijkbaar tussen de mazen van het net geglipt, die heb ik niet gelezen. Maja, dat er stukken verhaal weggelaten zijn is normaal lijkt me. Als ge ziet wat er allemaal in een boek kan gebeuren; productie-technisch is niet alles haalbaar eh .
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Black wind heb ik al gelezen idd (ik lees alles in het engels, lang leve amazon), maar ik heb al een paar exemplaren van numa files en oregon files gelezen, die vallen ook best mee hoor
de dirk pitt verhaallijn is niet volledig gestopt, mr wel serieus aan een slowdown bezig ...
Dit zijn de meeste recente :
Black Wind (2004) Dirk Pitt Novel
Treasure of Khan (2006) Dirk Pitt Novel
Arctic Drift (2008) Dirk Pitt Novel
de dirk pitt verhaallijn is niet volledig gestopt, mr wel serieus aan een slowdown bezig ...
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Heb het op dezelfde manier "ontdekt", maar 'k ga mij toch bij Blogger houden.meon schreef:Zijn er hier nog mensen die Plurken?
Tijd is daar oa. een belangrijke factor in.
- meon
- Administrator
- Contacteer:
Ow, juist. Mja, int engels... ik haal ze in de Bib (Robbe zal me graag horen )FlashBlue schreef:Black wind heb ik al gelezen idd (ik lees alles in het engels, lang leve amazon), maar ik heb al een paar exemplaren van numa files en oregon files gelezen, die vallen ook best mee hoor