je mening over dommel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Yupz, Dommel is goed bezig... :-)
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

super.. nog nooit problemen gehad
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

klooooon schreef:Juist eens gebeld naar hun helpdesk om wat info te vragen ivm homeconnect
en rara binne de minuut iemand aan de lijn en zelfs nen deftige uitleg gekregen

zo moet dat zijn se


Tjientjien voor klooooon zijn ze snel,
een clown daarentegen(wiens telefoonnummer ze direct kunnen zien op de display) moet eerst(10 minuten x 0,3€/min) naar voor 3 euro muziek luisteren
en voor 4,5 euro discuteren om te moeten horen dat hij gegevens die ze al hebben ,
aan hen moeten bezorgen.

Volgens mij en nog anderen ,is dit een vorm van discriminatie,
we zijn het er alleen nog niet over eens,
op basis van wat er gediscrimineerd wordt.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Als je mijn klant was en ik zie je nummer verschijnen pak ik ook niet op. Liever een correcte klant bedienen dan een idioot die toch alleen maar last verkoopt en met wie niet redelijk te praten is.

Maar als je je gediscrimineerd voelt, leg gerust klacht neer bij het Centrum voor Gelijke Kansen.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Ze pakken wel af maar laten me eerst 10 minuten naar muziek luisteren.

Als ze zien dat ze niet direct kunnen antwoorden moeten ze niet afpakken met de intentie de klant 10 minuten naar hun dure muziek te laten luisteren.

En als men leest hoeveel er gebeld word in verband met hun nieuwe producten ,dan hebben ze een mooi meegenomen bron van extra inkomsten
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Man, ik hoop da ze uw internet opnieuw afsluiten, dan moeten we hier niet meer naar uw oeverloos gezeur luisteren.
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

ge zegt toch zelf.... wie goed doet, goed ontmoet .

Gij hebt in iedergeval niet goed gedaan , dat is wat gij trg krijgt ..ze moeten u gewoon weg niet , simpel ... ik zou uw ook laten wachten...zijt daar maar zeker van kerel !
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
elldiablo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 403
Lid geworden op: 13 apr 2006, 19:29
Locatie: Limburg Houthalen

gij hebt het zelf gezocht met uw barbaars gedrag/gedoe !
i believe in Technology ... they can changes this world to make it easy for us .
Politic ?? they make law's when they cant solve a problem ... Now how helpfull is that ...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Margaaas maar blijf je hier nu over zagen ? Er zijn in Belgie bijna ontelbare diensten waar je enkel kan geholpen worden via een 070 nr.Als je niet wil betalen dan bel je toch gewoonweg niet.Heel simpel toch.En wat andere daar van vinden daar heb jij toch geen zaken mee.Ik heb het je nog al gezegd ,spreek voor jezelf en niet voor een ander.Weet je margaaas als ik daar op de helpdesk zou zitten en je nummer zou zien dan kon je voor mijn part 10 dagen naar het muziekje van Dommel luisteren. :roll:
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Margaaas/Ceurrix,

Ik denk dat ik voor jou de ideale provider gevonden heb! Belgacom ADSL, heel vriendelijke mensen, kleine wachtijd, nooit problemen en een gratis nummer! Hoe lijkt je dat? Je krijgt enkel minder en betaald meer.

Wie ben je vandaag trouwens? Ceurrix of Margaaas? Indien je wééééér Margaaas bent die word gedicteerd door Ceurrix, zijn jullie zoiets als Samson en Gert? Doet dat geen pijn?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Doet geen pijn, zolang Samson geen pittbull is in plaats van het poppenkast figuurtje.




Heb inmiddels het quoten wat opgekuist, waarom steeds overbodige en dus zinloze dingen herhalen.
raro11
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 maa 2007, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

hier ook dommel..
nog niet zo lang..
sinds januari :)

geen enkele disconnect naar mijn weten..
Snelheid is max
en natuurlijk geen meter meer nodig :D

kheb 1keer moetn bellen om te vragen om alle poorten te openen..
Dit verliep zonder moeite en was zeer vriendelijk ;)

Dommel :twisted: :D

nu nog bij m'n moeder bij dommel vanaf 1/07
Coop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 696
Lid geworden op: 29 nov 2006, 20:40

raro11 schreef:hier ook dommel..
nog niet zo lang..
sinds januari :)

geen enkele disconnect naar mijn weten..
Snelheid is max
en natuurlijk geen meter meer nodig :D

kheb 1keer moetn bellen om te vragen om alle poorten te openen..
Dit verliep zonder moeite en was zeer vriendelijk ;)

Dommel :twisted: :D

nu nog bij m'n moeder bij dommel vanaf 1/07


Staan de poorten niet standaard open ?

Ik heb Dommel nu zo een 2 jaar, bij mijn weten nog nooit zonder internet gezeten en snelheid altijd goed.
Newsserver doet het ook erg goed en is een mooie aanvulling, dat maakt mijn internet beleving compleet, nu nog telefoneren voor mijn ouders regelen via dommel.
Limiet is heel goed leefbaar.

Vroeger zat ik bij telenet, dat was surfen met de handrem op, Dommel betekent vrijheid voor mij, aanrader !
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Coop schreef:
raro11 schreef:hier ook dommel..
nog niet zo lang..
sinds januari :)

geen enkele disconnect naar mijn weten..
Snelheid is max
en natuurlijk geen meter meer nodig :D

kheb 1keer moetn bellen om te vragen om alle poorten te openen..
Dit verliep zonder moeite en was zeer vriendelijk ;)

Dommel :twisted: :D

nu nog bij m'n moeder bij dommel vanaf 1/07


Staan de poorten niet standaard open ?

Ik heb Dommel nu zo een 2 jaar, bij mijn weten nog nooit zonder internet gezeten en snelheid altijd goed.
Newsserver doet het ook erg goed en is een mooie aanvulling, dat maakt mijn internet beleving compleet, nu nog telefoneren voor mijn ouders regelen via dommel.
Limiet is heel goed leefbaar.

Vroeger zat ik bij telenet, dat was surfen met de handrem op, Dommel betekent vrijheid voor mij, aanrader !


als je nog zo een oude fritzbox hebt met ingebouwde telefonie niet neen..
HyperBaton
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 mei 2006, 20:02
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik heb Dommel nu zo een 2 jaar, bij mijn weten nog nooit zonder internet gezeten en snelheid altijd goed.
Newsserver doet het ook erg goed en is een mooie aanvulling, dat maakt mijn internet beleving compleet, nu nog telefoneren voor mijn ouders regelen via dommel.
Limiet is heel goed leefbaar.

Vroeger zat ik bij telenet, dat was surfen met de handrem op, Dommel betekent vrijheid voor mij, aanrader !

Damn, dat is echt volledig mijn beschrijving ook, tot op de letter :P Behalve dat ik na Telenet ook nog Skynet en Scarlet gedaan heb.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Hier op deze bladzijde is er nog minstens éne die kans maakt op een behandeling zoals ,:

Burny

Een mooie troost voor hij die zegt,:ik behoud mijn vertrouwen in Dommel,
maar ondertussen al aan zijn 5é dag zonder zijn,: betaald maar gedeactiveerd internet bezig is ,
ondanks de beloftes die hem telefonisch gedaan zijn ,en hem als klant,
die er niks aan kan doen,maar hem 18 euro/uur hebben gekost.
En het ook precies nog normaal vind dat hij er geen compensatie zou voor krijgen.
Als hij ziet wat reklameren hier opleverd,buiten wat verwijten,
dan begrijp ik ook,waarom men liever niks meer schrijft.
Hij is den dupe geworden,van het grote succes,

waarvan Dommel het Slachtoffer is :bang: :beerchug:
Laatst gewijzigd door margaaas 15 jun 2008, 19:06, in totaal 2 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
chaoske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 129
Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ongeveer een jaartje geleden met bang hart van telenet naar dommel overgestapt...

en dat verliep 200% vlekkeloos.

Man, man, ik denk dat enkel mede-overstappers de vreugde & vrijheid kunnen begrijpen die ik sinds 1 jaar ervaar!

Misschien toch even vragen:

Als je naar de toekomst kijkt, maw, ADSL2+, zal dommel dan snel volgen?

Ik ga binnenkort nl. verhuizen en kan kiezen welke provider ik wil. Qua prijs/kwaliteit kies ik direct terug voor dommel, maar qua (toekomstige) snelheid kan het misschien nét iets beter.. Te zien hoe snel ze cityconnect in België laten evolueren, maar ik vrees dat cityconnect vrij bescheiden zal blijven. (in mijn geval: kustgemeenten staan niet direct op hun lijstje)

Scarlet 20 heeft dan nu bvb. al een snelheid van 20 Mb/s.. (maar het bedrijf heeft een minder positief imago, imho)
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

nja ze zullen u waarschijnlijk tem 12mbit kunnen leveren.. als je extra betaald..
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

Moderatoren, kunnen jullie die Margaaas niet blokkeren? Bij elk onderwerp komt hij opnieuw aanzetten met ellenlange reacties over steeds hetzelfde onderwerp. :roll:
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

margaaas schreef:Hier op deze bladzijde is er nog minstens éne die kans maakt op een behandeling zoals ,:

Burny

Een mooie troost voor hij die zegt,:ik behoud mijn vertrouwen in Dommel,
maar ondertussen al aan zijn 5é dag zonder zijn,: betaald maar gedeactiveerd internet bezig is ,
ondanks de beloftes die hem telefonisch gedaan zijn ,en hem als klant,
die er niks aan kan doen,maar hem 18 euro/uur hebben gekost.
En het ook precies nog normaal vind dat hij er geen compensatie zou voor krijgen.
Als hij ziet wat reklameren hier opleverd,buiten wat verwijten,
dan begrijp ik ook,waarom men liever niks meer schrijft.
Hij is den dupe geworden,van het grote succes,

waarvan Dommel het Slachtoffer is :bang: :beerchug:


Even een update:

De factuur staat vandaag als betaald, en bij status staat er niet langer 'suspended' maar terug het vertrouwde 'active'.
Ik ga de klant in kwestie zodadelijk op de hoogte brengen, en hem eens proberen te laten surfen.
Gebruikersavatar
margaaas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 09 apr 2008, 03:44

Sylvester schreef:Ik heb aan Telenet gevraagd of het niet tijd wordt om aan een limietloze aanbieding te denken.

Ik wil toch even hun antwoord met jullie delen :

Beste mijnheer ****,

Het is normaal dat u Telenet vergelijkt met andere providers. Telenet gaat zijn datalimieten niet afschaffen. Er zijn andere voordelen om voor Telenet te kiezen.

Dommel is momenteel enkel aansluitbaar in en rond Leuven, Kessel-Lo en Sint-Truiden. Vanaf 1 juli 2008 volgen Antwerpen, Gent, Hasselt, Mechelen, Lier, Berchem en Oostende).

Als u onbeperkt gratis naar vaste lijnen wil bellen samen met een Cityconnect verbinding, dan moet u de telefonie bij Belgacom betalen en dat is 37,45€ per maand dat er dan bijkomt.
Als u in daluren naar vaste lijnen gratis wil bellen samen met een Cityconnect verbinding, dan moet u de telefonie ook bij Belgacom betalen en dat is 17,5€ per maand dat er dan bijkomt.
Zo kost Dommel Cityconnect met offpeak bellen 48,34€ per maand, en Dommel Cityconnect met onbeperkt bellen 68,29€ per maand. Express Pack kost 50€ per maand.

Bij Telenet kunt u beroep doen op een professionele telefonische helpdesk en een uitgebreide Online Support. Voor technische vragen kunt u bellen van 8u tot 22u en voor administratieve vragen van 8u tot 20u, en dit naar een goedkoop 015 nummer (gratis als je Freephone 24 hebt) of een 070 nummer (voor technische problemen die niet met de modem te maken hebben).
Naar de helpdesk van Dommel bellen is veel duurder:
• kantooruren (9u-18u): 070 nummer
• buiten kantooruren: 0900 nummer
Dommel heeft ook een zeer beperkte online support.

Dommel Homeconnect zal 49,95€ kosten, dezelfde prijs als Telenet Express Pack (50€).
(opmerking: bij homeconnect heb je onbeperkt bellen, bij Telenet is dan + 5€, dus 55€ in totaal).
Gegeven de wellicht veel lagere snelheid van homeconnect dan die van expressnet, kunt u homeconnect ook vergelijken met het Comfort Pack (4 Mbps, en 40€ per maand).
(opmerking: grootste verschil is volume: homeconnect 200 GB, expressnet 12 GB (vandaag), comfortnet 2 GB.)

Het is algemeen geweten dat kabel stabieler is dan ADSL: minder storingen.

Dommel maakt voor hun Cityconnect producten gebruik maken van ADSL2+ technologie. Dat is een verbeterde versie van ADSL, waarbij men hogere snelheden kan halen op de bestaande koperlijn. Bij ADSL2+ is er echter een groot verschil tussen werkelijke snelheid en de gespecificeerde/theoretische. Dit verschil is veel groter dan bij kabel (Telenet). De werkelijke snelheid hangt bij ADSL2+ sterk af van hoe ver u woont van de centrale.
Telenet is in het dossier van Test Aankoop in alle categorieën (light, standaard, plus) nog uitgeroepen tot beste koop. Een sterk element daarin was het feit dat Telenet veel meer dan ADSL providers de snelheid levert die ze belooft. In verschillende testen, o.a. op die van ispmonitor.be, is gebleken dat Telenet ExpressNet sneller is dan Dommel CityConnect (terwijl Telenet ExpressNet 10 Mbps belooft en Dommel 24 Mbps).

U kunt Dommel enkel krijgen als u een vaste telefoonlijn hebt van Belgacom. Indien u enkel wilt surfen – niet bellen met vaste lijn – kost dat dus minstens 6,85€ (prijs van BGC Discovery Line) extra.

Om van Dommel Homeconnect te kunnen gebruik maken, moet u een nieuwe modem kopen van 129€. Er komt ook nog een activatiekost van 20€ bij. Bij Telenet is de modem altijd gratis.

Netconnect heeft een snelheid van 4 Mbps, even snel als Telenet ComfortNet. Telenet ExpressNet is 2,5x zo snel. Dommel heeft aangekondigd dat Netconnect optioneel ook de snelheid kunnen verhogen naar 9 Mbps, maar heeft de prijs van die upgrade nog niet vastgesteld.

Wij hopen u hiermee overtuigd te hebben toch voor Telenet te kiezen.

Met vriendelijke groeten,



***
Telenet Klantendienst


Graag wat tips om te antwoorden

Bron,: http://forums.zita.be/showpost.php?p=20 ... tcount=148

Ik zal het TN briefje eens doorsturen naar Bart Dom en zijn Sandraatje. :angel:
Dan horen ze het ook eens van Telenet,over hunne dure helpdesk.
Misschien krijgen ze goesting om een proces te beginnen wegens "latster"(laster) ,zoals ze het zo mooi citeren in,:
Dommel schreef:Aangezien u verwijst naar de "slechte" dienstverlening die een rechter niet zal appreciëren, wensen we u
erop te wijzen dat uzelf er rekening mee dient te houden dat u voor een rechtbank de waarheid dient te
vertellen!
U weet maar al te goed dat wat u verkondigt daar ver vanaf staat.
We vragen u dan ook nogmaals uitdrukkelijk om met dit soort latster te stoppen, zodat wij geen juridische
stappen dienen te ondernemen.

antwoord schreef:Ik moet Jef Vermassen nog +/- 500 euro,'k zal ze eens gaan betalen en er eens een klapke mee doen.Hem kennende geeft hij me 99% kans om te(vul maar in)
Dommel schreef:De betalingen die u niet uitvoert volgens het overeengekomen contract, dat door uzelf is ondertekend
alvorens u klant kan worden bij ons, worden niet automatisch verwerkt.


In het contract dat ik ondertekend heb staat,:

Indien bij de betaling de juiste gestructureerde mededeling en/of het juiste bedrag niet werd gebruikt, zal SCHEDOM NV/SA proberen de betaling zo spoedig mogelijk te linken aan de juiste pro forma faktuur.
Doch in dit geval kan geen verwerkingstermijn worden voorop gesteld.



:judge:
Laatst gewijzigd door margaaas 17 jun 2008, 08:36, in totaal 2 gewijzigd.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

haha professionele :'), ik heb daar een paar kennissen gehad die daar gewerkt hebben.. waren niet de slimste.... en dat is echt zo van 'leer deze 100vragen en antwoorden van buiten' cursussen..
aapjes werk..

Veel professionaliteit is er niet..


Belgacom is zelfs erger.. ik heb 10x proberen een Nederlandstalige helpdesk medewerker te bereiken iedere keer kwam ik bij een franstalige terug die op mijn 'praat je nederlands' quoi?! als je reactie gaf..

Zoals je ziet heeft telenet ook een veel te dure 070 nummer en zelfs 0900 nummer..

Ik denk ... dat ik 1x heb moeten bellen in 10 jaar.. pak dat 5 euro per maand voor support is van de prijs.. dat is dan 600euro...
wat ik had kunnen uitsparen...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

icekiller2k6 schreef:haha professionele :'), ik heb daar een paar kennissen gehad die daar gewerkt hebben.. waren niet de slimste.... en dat is echt zo van 'leer deze 100vragen en antwoorden van buiten' cursussen..
aapjes werk..

Veel professionaliteit is er niet..


Belgacom is zelfs erger.. ik heb 10x proberen een Nederlandstalige helpdesk medewerker te bereiken iedere keer kwam ik bij een franstalige terug die op mijn 'praat je nederlands' quoi?! als je reactie gaf..

Zoals je ziet heeft telenet ook een veel te dure 070 nummer en zelfs 0900 nummer..

Ik denk ... dat ik 1x heb moeten bellen in 10 jaar.. pak dat 5 euro per maand voor support is van de prijs.. dat is dan 600euro...
wat ik had kunnen uitsparen...


Je weet toch dat zowel Telenet als Belgacom support gedaan wordt in 1 en hetzelfde callcenter ?

Waar zie jij trouwens een 0900 nummer van Telenet ? Ik ken alleen maar 0800 / 015 en een 070 van Telenet ...
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

margaaas, zucht... waar ben jij toch allemaal mee bezig ? :?

Ik hoop van harte dat men bij Dommel je een proces aan je been lapt, dat je dit verliest en dat je vele centjes moet betalen.. Iemand met zo een ingesteldheid als jij.. Zucht.

Volgens mij kick jij er op, om mensen het leven zuur te maken...
Een andere verklaring hiervoor heb ik niet.

"Redelijk" kun je heel deze discussie alvast niet meer noemen. De toon waarop je schrijft is vrij irritant en maakt alles nog meer irritanter. Een neerwaartse spiraal...

Ik zou uren en uren kunnen schrijven, in de hoop jou te laten inzien, dat jouw gedrag naar Dommel gewoon "fout" is. Dat je niet goed bezig bent. Maar wat voor zin heeft dit ? Je kan nooit iemand anders veranderen. Enkel jezelf... Begin bij jezelf..

Iets anders (in heel dit geruzie)...

Kent er iemand al het nieuwe recept met boontjes ?
Je brengt ze even aan de 'coke' :wink:
Gebruikersavatar
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 14 mei 2006, 17:23
Twitter: amedee
Locatie: Sint-Niklaas
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Gent32m schreef:Iets anders (in heel dit geruzie)...

Kent er iemand al het nieuwe recept met boontjes ?
Je brengt ze even aan de 'coke' :wink:

Tom heeft, na zijn stripverhalen, nu ook een kookboek uitgebracht:
"Coken met Tom"

Tom zat trouwens in de laatste rechte lijn naar de Tour...
... een lijntje coke.


Terug on topic: wanneer worden vervelende individuen en al hun aliassen gekickt/verbannen? Wat zijn daarover de richtlijnen binnen UB? Kunnen we de afspraken tussen UB en Tik harmoniseren, zodat wanneer iemand de deur gewezen wordt bij UB, direct al op een grijze/zwarte lijst[*] komt bij Tik? En vice versa?

[*] grijze lijst: in de gaten houden
[*] zwarte lijst: toegang weigeren

Ik ga daarover een andere topic starten...
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Gent32m schreef:Ik hoop van harte dat men bij Dommel je een proces aan je been lapt, dat je dit verliest en dat je vele centjes moet betalen.. Iemand met zo een ingesteldheid als jij.. Zucht.


Correctie, bij laster en eerroof kan enkel een morele schadevergoeding van 1 juridische euro (het zij € 5,50 als ik mij niet vergis) worden toegekend. De rest moet aantoonbaar zijn. We leven niet in Amerika. Margaaas/Ceurrix, laat dit jou niet aanmoedigen. Als je wilt afgaan als een gieter zou ik zo verder gaan, dan mag je binnenkort een open brief schrijven in de nationale pers om je te excuseren (en ja, die dingen kosten bakken met geld). Eens kijken of je dan nog zoveel praat hebt.

In ieder geval, ik sluit dit topic. Dit topic heeft op dit moment totaal geen meerwaarde voor dit forum.

Burny wou nog 1 ding toevoegen, waarvoor hij mij een PM gestuurd heeft:

Burny schreef:Ik wilde wel graag nog vermelden dat Dommel na 5 dagen na het indienen van de door hun gevraagde info, de verbinding heeft hersteld. En dat op een zondag. Toch belangrijk, aangezien veel mensen dat probleem nu gaan lezen, en niet weten hoe het afgelopen is.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Dommel”