Dommel HomeConnect biedt onbeperkt internet

Nieuws omtrent telecom
doeternietoe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 jul 2006, 17:02

netjes, nu nog adsl2 unlimited voor 50 euro
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

doeternietoe schreef:netjes, nu nog adsl2 unlimited voor 50 euro
Dat is het ook...
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Lord Utopia schreef:
doeternietoe schreef:netjes, nu nog adsl2 unlimited voor 50 euro
Dat is het ook...


inderdaad;. cityconnect plus + rawcapper = 47euro.. ik zou dan toch homeconnect nemen ;)
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

icekiller2k6 schreef:inderdaad;. cityconnect plus + rawcapper = 47euro.. ik zou dan toch homeconnect nemen ;)


Ik betaal maar 40 / maand voor cityconnect plus + discovery line ;)
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

raw copper hé.. anders kun je homeconnect niet echt vergelijken met cityconnect...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

icekiller2k6 schreef:raw copper hé.. anders kun je homeconnect niet echt vergelijken met cityconnect...
waarom zou je het moeten vergelijken? Dommel Cityconnect + discovery is nu eenmaal goedkoper...
gerree
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 maa 2008, 21:15
Locatie: Scherpenheuvel
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Nog meer goed nieuws :D
ik lees net op mijn lijncheck op de dommelsite da ik adsl2+ kan krijgen op 31/12/08 das wootjes! :)

en strike voor diegene die zeide da hier ni ging kome :D
gekkedave
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 apr 2007, 21:17

Ik heb toch even een vraagje hierover. In de begin post staat dat je niet persé een Belgacom telefoonlijn nodig hebt? Dus dit is kabel dan of snap ik dit verkeerd?
Het zou best wel nuttig zijn voor op mijn kot. Daar zitten we nu met Telenet Expressnet (12gb/maand met 6 personen is 1,7gb/maand). Dit zou wel een goede oplossing kunnen zijn aangezien we geen telefoonlijn hebben daar dan?...

Dommel is echt goed bezig ja!
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

gerree schreef:Nog meer goed nieuws :D
ik lees net op mijn lijncheck op de dommelsite da ik adsl2+ kan krijgen op 31/12/08 das wootjes! :)

en strike voor diegene die zeide da hier ni ging kome :D


Dat wil niks zeggen . Als ik dat check krijg ik dat ook . maar bij tele2 kom ik niet verder dan een 1024/256 kbit abbo . Lijkt me ook logish op 7.4 km ( volgens dommel) van de centrale .
gerree
Plus Member
Plus Member
Berichten: 213
Lid geworden op: 28 maa 2008, 21:15
Locatie: Scherpenheuvel
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

dopke schreef:
gerree schreef:Nog meer goed nieuws :D
ik lees net op mijn lijncheck op de dommelsite da ik adsl2+ kan krijgen op 31/12/08 das wootjes! :)

en strike voor diegene die zeide da hier ni ging kome :D


Dat wil niks zeggen . Als ik dat check krijg ik dat ook . maar bij tele2 kom ik niet verder dan een 1024/256 kbit abbo . Lijkt me ook logish op 7.4 km ( volgens dommel) van de centrale .


ik zit op 2.8 km :D zodus
dopke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 964
Lid geworden op: 17 sep 2005, 17:34
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

gerree schreef:
dopke schreef:
gerree schreef:Nog meer goed nieuws :D
ik lees net op mijn lijncheck op de dommelsite da ik adsl2+ kan krijgen op 31/12/08 das wootjes! :)

en strike voor diegene die zeide da hier ni ging kome :D


Dat wil niks zeggen . Als ik dat check krijg ik dat ook . maar bij tele2 kom ik niet verder dan een 1024/256 kbit abbo . Lijkt me ook logish op 7.4 km ( volgens dommel) van de centrale .


ik zit op 2.8 km :D zodus


Niet twijfelen :lol: .
ruben
Pro Member
Pro Member
Berichten: 292
Lid geworden op: 11 sep 2005, 22:38

gekkedave schreef:Ik heb toch even een vraagje hierover. In de begin post staat dat je niet persé een Belgacom telefoonlijn nodig hebt? Dus dit is kabel dan of snap ik dit verkeerd?
Het zou best wel nuttig zijn voor op mijn kot. Daar zitten we nu met Telenet Expressnet (12gb/maand met 6 personen is 1,7gb/maand). Dit zou wel een goede oplossing kunnen zijn aangezien we geen telefoonlijn hebben daar dan?...

Dommel is echt goed bezig ja!


Nee, wilt enkel zeggen dat binnen homeconnect dommel zorgt voor raw copper, blijft over telefoonlijn gaan verder.
ThaMan
Plus Member
Plus Member
Berichten: 189
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:01

Belgacow zag het aankomen denk ik, pas bericht gehad en ondertekend of ik nog 1 jaar bij hun blijf (met telefoon lijn). Dan kreeg ik 2mnd gratis abbo... tsja wat doet een mens dan... :roll:
Dus homeconnect is nog niet voor mij. Ik wacht wel volop op 01/07, en laat ons aub HOPEN dat er eindelijk een snellere UL speed bijzit ipv alleen een snellere DL.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ThaMan schreef:Belgacow zag het aankomen denk ik, pas bericht gehad en ondertekend of ik nog 1 jaar bij hun blijf (met telefoon lijn). Dan kreeg ik 2mnd gratis abbo... tsja wat doet een mens dan... :roll:
Dus homeconnect is nog niet voor mij. Ik wacht wel volop op 01/07, en laat ons aub HOPEN dat er eindelijk een snellere UL speed bijzit ipv alleen een snellere DL.
Neen, er zit geen hogere upload bij, 512 kbps zul je het voorlopig mee moeten doen.
Gebruikersavatar
Tijger
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 jul 2005, 01:35
Locatie: Gent

Wauw,
ik ben al jaren een super-tevreden klant bij EDPnet, maar dit aanbod is te verleidelijk om te laten schieten. Dommel rules! :P
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Ik ga in mijn appartement Dommel Homeconnect nemen maar in het gebouw is niks voor ADSL voorzien. Ik heb geen actieve Belgacomlijn nodig voor Homeconnect, maar aangezien er toch een koperpaar nodig is vraag ik mij af wie die installatie dan gaat regelen?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

verb schreef:Ik ga in mijn appartement Dommel Homeconnect nemen maar in het gebouw is niks voor ADSL voorzien. Ik heb geen actieve Belgacomlijn nodig voor Homeconnect, maar aangezien er toch een koperpaar nodig is vraag ik mij af wie die installatie dan gaat regelen?
Normaal is men verplicht om dit op te leveren in ieder gebouw. Vraag eens alles na aan je huisbewaarder...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
dejean
Pro Member
Pro Member
Berichten: 396
Lid geworden op: 25 jan 2006, 22:23
Locatie: Kapelle op den Bos
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 11 keer

Tijger schreef:Wauw,
ik ben al jaren een super-tevreden klant bij EDPnet, maar dit aanbod is te verleidelijk om te laten schieten. Dommel rules! :P


idem... ik hoop dat edpnet snel een alternatief aanbied.
Vanuit hun positie hebben ze echt geen keuze meer, in hun marktsegment is dommel een concurrent. Maar een
"onbeperkte " download aanbieding is geen verstandige strategische keuze.
Iedereen weet ondertussen dat grootverbruikers nu massaal naar dommel zullen trekken.
Ik hoop dat edpnet een aanbieding zal maken met meer aantrekkelijke prijzen : hogere snelheden maar wel met download limieten zodat
de "gewone " gebruiker met lage downloadvolume terug zijn weg zal vinden naar edpnet.

Uiteindelijk heeft edpnet nog steeds belangrijke voorsprong op service, klantvriendelijkheid en deskundigheid.
Ik laat edpnet (nog) niet vallen, ik verwacht een krachtige tegenzet
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

dejean heb jij zelf al ooit contact gehad met de klantendienst ?
Als het antwoord nee is dan kan U nooit oordelen of de service, klantvriendelijkheid en deskundigheid van Dommel goed of slecht is.
Voor mezelf is de service, klantvriendelijkheid en deskundigheid van Dommel uitstekend en zo zijn er nog 1000den klanten die wel tevreden zijn over hun service, klantvriendelijkheid en deskundigheid.
Ik zie ze bij edpnet nog nog niet direct met een gelijkaardig abbo komen want daar denken ze ook maar enkel aan kassa kassa.
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

Ken schreef:
verb schreef:Ik ga in mijn appartement Dommel Homeconnect nemen maar in het gebouw is niks voor ADSL voorzien. Ik heb geen actieve Belgacomlijn nodig voor Homeconnect, maar aangezien er toch een koperpaar nodig is vraag ik mij af wie die installatie dan gaat regelen?
Normaal is men verplicht om dit op te leveren in ieder gebouw. Vraag eens alles na aan je huisbewaarder...


Dat ga ik navragen, bedankt!
verb
Premium Member
Premium Member
Berichten: 456
Lid geworden op: 11 mei 2006, 09:21
Bedankt: 1 keer

dejean schreef:Iedereen weet ondertussen dat grootverbruikers nu massaal naar dommel zullen trekken.


Alle zware gigagoochelaars zitten allang bij Dommel, EDPnet of DX-ADSL zijn dan geen optie.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik vraag mij af wat het antwoord van Scarlet zal zijn,messchien een upgrade van One6 naar One20???
Ik denk in ieder geval dat Scarlet zeker een tegenzet zal proberen.Welke??
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ketter schreef:dejean heb jij zelf al ooit contact gehad met de klantendienst ?
Als het antwoord nee is dan kan U nooit oordelen of de service, klantvriendelijkheid en deskundigheid van Dommel goed of slecht is.
Voor mezelf is de service, klantvriendelijkheid en deskundigheid van Dommel uitstekend en zo zijn er nog 1000den klanten die wel tevreden zijn over hun service, klantvriendelijkheid en deskundigheid.
Ik zie ze bij edpnet nog nog niet direct met een gelijkaardig abbo komen want daar denken ze ook maar enkel aan kassa kassa.

Ja want dommel is enkel uit op verspreiding van internet service zonder winsten te maken :roll:
Als je dommel hun antwoord op tickets leest hier, zijn het gewoon copy paste's totaal naast de kwestie (paar weken na het openen van ticket)

Bij edpnet en nu dxadsl kreeg ik binnen 1 dag antwoord. Soms is het teleurstellend a la: "niet genoeg mensen met problemen, dus geen centrale upgrade" maar daar veronderstel ik dat ze van 3den afhankelijk zijn?
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

verb schreef:
dejean schreef:Iedereen weet ondertussen dat grootverbruikers nu massaal naar dommel zullen trekken.


Alle zware gigagoochelaars zitten allang bij Dommel, EDPnet of DX-ADSL zijn dan geen optie.


Waarom zouden enkel gigagoochelaars bij dommel zitten? Ik heb al mensen aangeraden die maar af en toe surfen want het is veel goedkoper.
T2m
Plus Member
Plus Member
Berichten: 142
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:32

Ter volledigheid... sinds april biedt Tele2 onbeperkt download aan als €10 optie op de 4 Mb All In producten (gratis voor 1 jaar bij domiciliëring). Bij de 1Mb producten is er zowiezo maar een bijbetalen tot maximaal €10, daarna onbeperkt.

Dag wil zeggen dat het onbeperkt downloaden start bij €29,90 voor 1Mb en bij €39,90 voor 4Mb. Of het eerste jaar €29,90 voor 4Mb.

Het artikel is dus nogal voorbarig om te schrijven dat Dommel de enige is.
correctie: <b>ex</b>-T2m...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Bij Tele2 moet je wel bijbetalen na één jaar, na één jaar betaal je dus hetzelfde als homeconnect, maar surf je wel maar tot 4 Mb.
DaNi0
Premium Member
Premium Member
Berichten: 718
Lid geworden op: 21 jun 2005, 13:45
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 28 keer

ljd schreef:
verb schreef:
dejean schreef:Iedereen weet ondertussen dat grootverbruikers nu massaal naar dommel zullen trekken.


Alle zware gigagoochelaars zitten allang bij Dommel, EDPnet of DX-ADSL zijn dan geen optie.


Waarom zouden enkel gigagoochelaars bij dommel zitten? Ik heb al mensen aangeraden die maar af en toe surfen want het is veel goedkoper.


Hij zegt dat de zware gebruikers bij Dommel zitten. Niet dat er daar niemand anders zit.
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

De leechers zitten bij Belgacom Skynet. Let wel, mét een proximus abonnement. Krijg je maar liefst 17 giga per maand ipv 12 giga. :lol:
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Ik ga voorlopig nog niet overstappen op Dommel, HomeConnect. Al woon ik wel in een cityconnect-gebied

> Lange activatie-tijd
> Nog (bijna) niemand is actief

Momenteel is het ook niet goedkoper.
Ik betaal 42 euro/maand voor mijn internet + telefonie gratis na 17u.
Ik heb maandelijks nog 30 Gb over, dus voor onbeperkt moet ik ook niet gaan, en bel zelden voor 17 uur. Enkel mobiel bellen zou goedkoper uitkomen. Maar het is dan wel 8 euro meer per maand.

Maar is en blijft een mooi pakket. Alleen jammer van de levering/support (lang wachten, al beter dat precies wel)
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

Je telefoonabonnement ben je vergeten te rekenen. Iets van een 17 euro.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Het is nog altijd meer dan 2x zo duur als in Nederland.....
Het is zeker een mooi pakket, maar goedkoop is anders.

Vermoedelijk zullen ze niet anders kunnen vanwege Belgacom.

België is en blijft een enorm duur Internet-land.

Kijk zelf: http://www.alice.nl/nl/residential/reso ... mfort.html

Op de Bipt of regering hoeven we denk ik niet te hopen.
Waarom protesteren vakbonden daar niet eens tegen?
In plaats van over loonsverhogingen te zeuren, laat ze eens het land platdonderen vanwege lagere lasten, goedkopere telefoon, goedkoper Internet en maximum prijzen op levensmiddelen?

Ik baal echt als een stekker dat we elke week naar Nederland (35KM) moeten rijden om rond te komen.
Enkel en alleen omdat niemand de moet heeft (vakbonden vooral! die hebben boter op hun hoofd) om eens het hele land plat te gooien tegen de regering-graai-cultuur.

21%! Op vrijwel alles zit 21% BTW tegenover 6% in de supermarkt in Nederland.
Tel daar de loonkosten bij op en je weet waarom alles zo duur is.

Ik weet het, het is of-topic....misschien krijgt iemand zo een helder idee er iets aan te doen, maar werkelijk iets aan te doen.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
FlashBlue
Erelid
Erelid
Berichten: 2114
Lid geworden op: 20 jan 2006, 21:08
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

niemand verplicht je om in belgie te blijven, je mag altijd terug verhuizen :)

Ik zou nooit in nederland willen wonen, heb er een jaar gewerkt, en was de kutmentaliteit van veel mensen, en de belachelijk dure zorgverzekeringen, en alle andere irritanten kanten van dat land heeeeeel snel heeeel erg beu ...

Belgie is niet perfect, maar er is helemaal geen behoefte aan het overnemen van zaken uit nederland... getuige het feit dat de hele grensstreek hier vol met nederlanders zit, zal zijn omdat het hier zo slecht is zeker :-)
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

En je punt is?
BTW, medicijnen zijn daar 3x goedkoper dan hier.
Ga gewoon een een doosje Paracetamol 500mg 100 pillen, vergelijk het dan met België, NL 3 euri 50 cent (gewoon in het Kruidvat)!
Waarom mogen prijzen van jou niet vergeleken worden?
Jij blijft liever te veel betalen? Sorry hoor, je komt me nogal raar over.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja Bas, jij komt ook raar over bij ons normale Belgen hoor...

Trouwens, geen wonder dat alles zo goedkoop is daar, als ik zo zie naar het geld dat jobstudenten daar verdienen, reteweinig :s
5 EUR per uur, dat is onmenselijk :s
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Huh? Jij vind het normaal dat je ouders 45 euro betalen voor iets dan elk ander in Europa aan 20 euro per maand krijgt?

Ben je wel helemaal in orde? Geen pilletje nodig?
Ik kan me haast niet voorstellen dat elk weldenkende Belg graag 2x zo veel betaald dan een ander in Europa.

Omdat ik kritisch ben kom ik raar over?
Wacht jij maar tot je het zelf moet gaan betalen, dan praat je er wel anders over.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Uh Bas, heb ik ergens gezegd dat het normaal is dat wij 45 EUR betalen? Nee, dus tegen mij moet je niet beginnen.

Natuurlijk vind ik het abnormaal dat we 45 EUR betalen, maar zo is het nu eenmaal. Jij kan ook goedkoper afzijn bij een andere provider als je dat wil, maar dat wil jíj ook niet.
BasMSI
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1007
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:59

Lord Utopia schreef:Ja Bas, jij komt ook raar over bij ons normale Belgen hoor...


Wel je schrijft dat je me raar vindt, dus?
En ineens draai je om.

Wat is het nu?

Ja ik heb een grote bek, maar ik zeg tenminste meteen wat ik wil en verlang.
Jij draait om de pot en verwijt mensen die dat doen in plaats van de schuldige aan te wijzen.
Immers de schuldige is de huidige regering, die doen 100% niks voor de inwoners van België buiten hun eigen zakken te vullen met 21% BTW op de meeste goederen.

En neen, ik kan NIET goedkoper afzijn bij een andere provider, ik heb het vergeleken, DOMMEL! is niet goedkoper.
De prijs is op dit moment hetzelfde, en voor iets van 1 euri per maand verschil goedkoper of duurder ga ik niet veranderen.
Snelheid verschil dat er toe doet of transmissiekost, ja dan wel, maar er is geen verschil.

Snap je dat dan niet?
Op DIT moment bied Dommel me NIKS over Evonet, dus stap ik niet over.
Sagem VDSL2 + Fritz!Box 7390 + Dommel + Nomado + Dreambox 600PVR -> Alles opgelost :-)

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De gewone klant is ook de schuldige, willen ze verandering, dan wagen ze de stap en stappen ze over. Zolang zij hun factuur mooi betalen, betekent dat dat ze akkoord gaan met de service en het geleverde product. Wat is de beste manier om je provider te tonen dat je vindt dat ze te duur zijn? Overstappen. Daarmee doe je een provider het meeste pijn.
Ik heb het ook niet op dommel, en ik zeg ook niet dat Dommel de goedkoopste is :roll:

ADSL20 = 30 EUR voor 100 GB, daar kom je toch mee toe? Of DX-adsl plus = 32,50 voor 175 GB? Dat is alle zins minder dan Evonet.

Ja, ik vind je raar. Nee, niet omdat je de dingen zei in je post waarop ik een reply gaf.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Fustigateur schreef:Je telefoonabonnement ben je vergeten te rekenen. Iets van een 17 euro.


Ik betaal maar € 6 voor mijn discoveryline ...
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

BasMSI schreef:Jij blijft liever te veel betalen? Sorry hoor, je komt me nogal raar over.


Als het bij de noorderburen zoveel beter is, waarom ben je dan in de eerste plaats naar hier gekomen ? Het gras is altijd groener aan de andere kant ...
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”