Ik gebruik zattoo voor Vt4 te kijken (Euro2008) maar vandaag staat hij niet meer in de lijst ? Weet iemand een andere programma waar ik vt4 kan kijken ?
Ik gebruik zattoo voor Vt4 te kijken (Euro2008) maar vandaag staat hij niet meer in de lijst ? Weet iemand een andere programma waar ik vt4 kan kijken ?
Alvast bedankt .
Was daarnet ook aan het kijken naar Zattoo...
Heb dan maar overgeschakeld op LaDeux. Zelfde wedstrijden, gewoon Franstalig commentaar.
"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."
Op Tweakers.net stond er in een artikel dat de NOS verplicht is DRM te gebruiken om het EK uit te zenden. Misschien gaat dit niet via Zattoo en moet VT4 daarom (tijdelijk?) stoppen met uit te zenden via Zattoo. De vraag is dan waarom LaDeux nog steeds beschikbaar is.
Waarom? Mogelijks willen ze bij VT4 dat er enkel EK2008 gekeken wordt via de traditionele TV. Om de eenvoudige reden dat het CIM de kijkers (belangrijk voor reclameinkomsten VT4) via Zattoo niet meerekent.
Waarom? Mogelijks willen ze bij VT4 dat er enkel EK2008 gekeken wordt via de traditionele TV. Om de eenvoudige reden dat het CIM de kijkers (belangrijk voor reclameinkomsten VT4) via Zattoo niet meerekent.
Lijkt me niet onwaarschijnlijk. Ik heb eens een support question gestuurd.
meon schreef:Mja, Zattoo is beperkt tot je eigen regio (= België).
De NOS kan blijkbaar wél zelf online 'uitzenden'?
Vergeet dat laatste maar. Ik heb al geprobeerd om via de NOS op internet het toernooi te bekijken, maar krijg dan zo'n melding dat alleen in-Nederland-wonende mensen het kunnen bekijken.
Hello,
Thanks for your message.
Upon request of VT4, we currently have to prevent access to VT4 during
EURO 2008 games. We are trying to find a solution with VT4, and hope
to be able to offer you the channel in its entirety again soon.
Else, it is a bad circumstance with this article you are right!
Hello,
Thanks for your message.
Upon request of VT4, we currently have to prevent access to VT4 during
EURO 2008 games. We are trying to find a solution with VT4, and hope
to be able to offer you the channel in its entirety again soon.
Else, it is a bad circumstance with this article you are right!
Vergeet dat laatste maar. Ik heb al geprobeerd om via de NOS op internet het toernooi te bekijken, maar krijg dan zo'n melding dat alleen in-Nederland-wonende mensen het kunnen bekijken.
via een proxy in nl zou het moeten lukken, maar ik vind er geen
via een proxy in nl zou het moeten lukken, maar ik vind er geen
Doch logisch, daar je via de officiële website van het EK 2008 elke match live kan volgen (voor België via VT4 en de RTBF), maar dan wel aan 2,99€ per wedstrijd...
jeanke36 schreef:iemand die toevallig een site weet waar je kan tv kijken zoals vt4, vijf tv en dergelijke?
is voor iemand op kot die geen kabel heeft!
heb je een aldi pc thuis?
installeer er orb.com op en steek de kabel in die aldipc
hij kan dan op "kot" via jouw internet&Kabel aansluiting kijken