https://crm.schedom-europe.net/Zelete schreef:Waar zie je dat profiel trouwens ergens? Of is dat de sync speed ofzo?
inloggen en dan "my packages" en op de I klikken
https://crm.schedom-europe.net/Zelete schreef:Waar zie je dat profiel trouwens ergens? Of is dat de sync speed ofzo?
Ja, ben mss niet echt duidelijk geweest.Rogue schreef:Ben je al verbonden e.d.? Misschien(wss) hebben ze het extra druk en hebben ze een realistischere datum vastgezet.
Bedankt, maar ik zie daar toch echt niks staan van snelheid hoorRogue schreef:https://crm.schedom-europe.net/Zelete schreef:Waar zie je dat profiel trouwens ergens? Of is dat de sync speed ofzo?
inloggen en dan "my packages" en op de I klikken
Misschien een databasefoutje dan. Ik zou zeggen kijk er binnen een paar dagen nog eens naar; indien het dan niet in orde is, even bellen voor rechtzetting.Devilzown schreef: Ja, ben mss niet echt duidelijk geweest.
Heb het week of 2 geleden besteld, het is al actief sinds maandag.
Er is al meer op gedownload dan ik per maand kreeg van telenet trouwens
Ik ben nu verbonden via mijn dommel connectie.
De synchwaardes van mijn modem geven wel aan dat ik op een 4.6mbit profiel zit. (Belgacom profiel) Niet op het 4mbit down/0.448up profiel waar dommel mee adverteerd. Wordt dit eventueel overgeschakeld oid?
Ik ben een adsl field tech, dat snap ik nu zelf ook wel hoorLord Utopia schreef:Je haalt de 4.6 niet effectief
Het 4.6 profiel = 4 Mb pracktisch.
Hazo Dacht dat dommel echt verschillende profielen gebruikte.Rogue schreef:Misschien een databasefoutje dan. Ik zou zeggen kijk er binnen een paar dagen nog eens naar; indien het dan niet in orde is, even bellen voor rechtzetting.Devilzown schreef: Ja, ben mss niet echt duidelijk geweest.
Heb het week of 2 geleden besteld, het is al actief sinds maandag.
Er is al meer op gedownload dan ik per maand kreeg van telenet trouwens
Ik ben nu verbonden via mijn dommel connectie.
De synchwaardes van mijn modem geven wel aan dat ik op een 4.6mbit profiel zit. (Belgacom profiel) Niet op het 4mbit down/0.448up profiel waar dommel mee adverteerd. Wordt dit eventueel overgeschakeld oid?
Dat 4,6Mbit/512Kbit-profiel is een perfect normaal profiel van het BGC-netwerk. Je verbinding wordt gewoon door dommel(of bgc?) gecapped op 4Mbit/448Kbit
Toen ik pas klant was had ik 50GB (een dik jaar geleden schat ik), ik wou dan ook de volle 50GB elke maand erdoor jagen (om toch maar zoveel mogelijk waar voor je geld te krijgen ). Daarna steeg het naar 75GB en moest ik al meer moeite doen, nu met 100GB doe ik helemaal geen moeite meer, ik doe wat ik wil zonder zorgen te maken, ik kijk nog amper nog hoe ver ik tegen de limiet zit, ik weet dat ik rond de 50-60GB/maand zit.Devilzown schreef:Ik ben moeite aan het doen om mijn limiet te overschrijden, maar het lukt ni goe
Het is heerlijk om u niet te moeten inhoudenMJ schreef:Toen ik pas klant was had ik 50GB (een dik jaar geleden schat ik), ik wou dan ook de volle 50GB elke maand erdoor jagen (om toch maar zoveel mogelijk waar voor je geld te krijgen ). Daarna steeg het naar 75GB en moest ik al meer moeite doen, nu met 100GB doe ik helemaal geen moeite meer, ik doe wat ik wil zonder zorgen te maken, ik kijk nog amper nog hoe ver ik tegen de limiet zit, ik weet dat ik rond de 50-60GB/maand zit.Devilzown schreef:Ik ben moeite aan het doen om mijn limiet te overschrijden, maar het lukt ni goe
Da's een topic waar je helemaal alleen in discussie bent met jezelf? Of gebruik je het forum van Test-Aankoop als archief van je dossier?margaaas schreef:Bron,: http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... 812&top=10
Het is er in ieder geval het duidelijkst uitgelegd voor iedereenmeon schreef:Da's een topic waar je helemaal alleen in discussie bent met jezelf? Of gebruik je het forum van Test-Aankoop als archief van je dossier?margaaas schreef:Bron,: http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... 812&top=10
De vraag is wel,vanwege wie ?Marie-Anne schreef:Man, man, man wat een mierenneukerij.
Ik wil af van het gevoel dat men met mijn voeten speelt en krijgen waar ik recht op heb.Gent32m schreef:margaaas,
Wat wil je nu eigenlijk (het meest) ?
a) Je gelijk krijgen
b) Je onrecht van de daken schreeuwen.
c) Dommel in zijn ongelijk stellen.
d) Vooral niet in eigen boezem kijken.
e) Vooral niet samen zoeken naar een oplossing
f) Vooral niet constructief te werk gaan
g) Vooral geen begrip hebben voor de ander (en gemaakte fouten)
h) Vooral geen begrip hebben voor jezelf (en eigen fouten)
i) Vooral geen geduld hebben met de ander
j) Vooral geen geduld hebben met jezelf
Als je nu al BelgacomADSL hebt, kan het zijn dat je zelfs niets merkt. Je moet gewoon je inloggegevens veranderen in je modem.Software schreef:Hoe lang duurt het voor je geactiveerd bent bij dommel.
Ik heb nu een vaste lijn met belgacom adsl.
Als ik morgen mijn bestelling (netconnect) doe bij dommel en ik stuur contract/betaling vrijdag op, hoe lang duurt het dan ?
5-10 werkdagen.Software schreef:Hoe lang duurt het voor je geactiveerd bent bij dommel.
Ik heb nu een vaste lijn met belgacom adsl.
Als ik morgen mijn bestelling (netconnect) doe bij dommel en ik stuur contract/betaling vrijdag op, hoe lang duurt het dan ?
mmmm nog niet door zeker ??Marie-Anne ---> Man, man, man wat een mierenneukerij.
Maarzaag ---> De vraag is wel,vanwege wie ?
Ik wil af van het gevoel dat men met mijn voeten speelt en krijgen waar ik recht op heb.Gent32m schreef:margaaas,
Wat wil je nu eigenlijk (het meest) ?
a) Je gelijk krijgen
b) Je onrecht van de daken schreeuwen.
c) Dommel in zijn ongelijk stellen.
d) Vooral niet in eigen boezem kijken.
e) Vooral niet samen zoeken naar een oplossing
f) Vooral niet constructief te werk gaan
g) Vooral geen begrip hebben voor de ander (en gemaakte fouten)
h) Vooral geen begrip hebben voor jezelf (en eigen fouten)
i) Vooral geen geduld hebben met de ander
j) Vooral geen geduld hebben met jezelf
Bron,: http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 129#227129margaaas schreef: ps,: ceurrrix zegt dat hem in zijne ,:
http://website.lineone.net/~jbonno/viol ... l-ball.jpg
heeft gezien dat voor zijn historie opgelost is,
er een paar fanaten wat gaan meemaken met hun troetel diertje ,:
http://images.google.be/images?um=1&hl= ... gen+zoeken
en verwijst daarbij naar,:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=48&t=9726
en as em zoe begint heb ik er géén goe http://www.wenteltrap.be/images/eye_triangle.gif
in.
Die 10 tjes doen me ook geen goe en ik stop ermee want word moe
Tip,: als je hem wil helpen,tot dat hij terug geactiveerd word,kan je hem waarschijnlijk even met uw gegevens laat inloggen, en zou hij al een tijdje voortkunnen = een tijdelijke noodoplossing.( niet voortvertellen,hé )Burny schreef:Fouten gebeuren, al vind ik dit vrij onvoorstelbaar.
Veel zal afhangen van de aangeboden oplossing/compensatie. Voorlopig hou ik de goeie moed erin, met het geloof dat Dommel dit netjes gaat oplossen.
margaaas schreef:
Ik ben niks van plan en mijn oorspronkelijke vraag was ,:En daar zag ik nog geen zinnig antwoord op.margaaas schreef:Omdat jullie de 2 kennen.
Mag bijvoorbeeld ,marg***s inloggen op de pc van ceurrrix met zijn eigen inloggegevens
via de gedeactiveerde verbinding als dat mogelijk is ? ?
Ene snapte de vraag niet.
En daar geef ik geen commentaar op om het hier kalm te houden,
als dat mag ?
Ik zou in ieder geval als ze mijn op 2/4/2008 gedane betaling terugvinden met de gegevens die ik hen bezorgde ,xenne schreef:laat maar weten hoe het afloopt en of ze enige compensatie aanbieden (heb nog nergens gelezen dat dommel dat doet)
Pijnlijk inderdaad. Deze middag kreeg ik reeds een antwoord van de Tech support. Ze hebben de gegevens doorgegeven aan de financiele dienst.xenne schreef:ja Burny, straffe kost. lijken wel margaanse toestanden, al is dit nog straffer omdat er geen sprake is van een foute betaling of zoiets, blijkbaar een fout in hun systeem. en dan zeggen dat het in orde gaat gebracht worden en dan nog afsluiten... pijnlijk! laat maar weten hoe het afloopt en of ze enige compensatie aanbieden (heb nog nergens gelezen dat dommel dat doet)
Heb hen ineens geantwoord,:email schreef:Geachte,
Bedankt voor de informatie. Uw betaling werd afgeboekt.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter"
en wacht op hun zinnig wederwoord.Geachte,
Eindelijk heb je het betalingsbewijs dat al sinds 10/4/2008 ter uwer beschikking staat bekeken en mij terug geactiveerd aan de hand van de zich daarop bevindende informatie
U zal dus ook geconstateerd hebben dat de betaling gebeurd was.
Ik vraag u wat gebeurt er met die maand die betaald is en waarvoor u niets hebt geleverd ?
Hoe kom je er bij dat compensatie onmogelijk is ? ?Burny schreef:
Compensatie is onmogelijk.
Helaas staat de factuur nog steeds open.
@ Margaas: bedankt voor je bijdrage. Ik ga het echter niet riskeren, ik wil geen enkel risico lopen
Fijn om te horen, hopelijk wordt mijn probleem wat sneller opgelost, vandaag of morgen nog bvmargaaas schreef:Als je goed leest zie je dat ik al terug geactiveerd ben.
Dus dat gedeelte is al ok.
Als ze dat kunnen,mag mijn geval ook geen probleem zijn.margaaas schreef:
Indien bij de betaling de juiste gestructureerde mededeling en/of het juiste bedrag niet werd gebruikt,zal SCHEDOM NV/SA proberen de betaling zo spoedig mogelijk te linken aan de juiste pro forma faktuur.
Doch in dit geval kan geen verwerkingstermijn worden voorop gesteld
Een kennis betaalde verleden week,zijn factuur via de bankautomaat,hij twijfelde aan het bedrag en ronde het af naar boven,om zeker te zijn dat hij genoeg had betaald.
Hierdoor zou volgens bovenvermelde uitleg zijn betaling problemen kunnen meebrengen.
Hij wou dan ook een email sturen met verwijzing naar zijn fout.
Groot was zijn verwondering toen hij zag dat 2 dagen na betaling de betaling geregistreerd was.
Zonder dat hij een bericht had moeten sturen.
Bron,: http://www.test-aankoop.be/public/nl/fo ... 812&top=10