Astralon schreef:Kan je iets meer details gegeven over wat er wel en niet werkt?
Foutmeldingen?
Staat de kaartlezer in je hardware lijst?
Ik heb alle stappen volgens het boekje afgelopen, een keer of vijf. Telkens overal groene vinkjes.
Op het einde van de laatste stap voor de activering van de kaart krijg ik een foutboodschap in de zin van "The card could not be validated. Please try again later".
Mailtje naar KBC helpdesk gestuurd. Antwoord: "Beste cliënt, Gelieve uw certificaat manueel te installeren met onderstaande stappen omdat uw kaart 51xx45xx00xxx reeds is geactiveerd".
Ik volg de stappen die de helpdesk beschrijft en krijg volgende boodschap: "Card definitively blocked. You have to get another card."
USB Smart Card Reader: "This device is working properly".
Zal morgen eens naar KBC kantoor bellen en nieuwe kaart bestellen zeker ...
Edit: Toch wel nuttig zo'n kaartlezer. Werkt wel met eID. Heb mijn gegevens in het
rijksegister kunnen raadplegen.