Belgacomtv en dommel

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Sunz
Starter Plus
Starter Plus

Hallo,

Is het mogelijk om Dommel Adsl te combineren met BelgacomTv? Ik gebruik dan belgacom adsl om te surfen en voor belgacomtv en dommel adsl voor enkel te surfen. Bij dommel zeggen ze ons dat je een 2de telefoonlijn moet hebben. Bedoelen ze daarmee een een 2de telefooncontact of een nieuwe lijn ( dus ander nr) te kopen?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Je kan Dommel ADSL en Belgacom TV niet combineren.

Wat ik je aandraad is om Belgacom ClassicLine te nemen in combinatie met Belgacom TV. Op het andere vrije koperpaar laat je dan Dommel NetConnect met discovery line installeren. Zo ben je goedkoper af.

17,50 + 9,95 = 27,45
35,95 + 6,85 = 42,80
70,25 EUR ipv 94,50 EUR

Ja, je gaat dan met twee telefoonlijnen zitten, als er geen tweede is, ga je die moeten laten installeren :)
Sunz
Starter Plus
Starter Plus

Yup, op onze classic lijn hebben we al belgacomtv en adsl. Dus ik moet gewoon bij belgacom een 2de (discoverylijn) aanvragen? Geen twinline zoals op de site staat?
Kan ik van die classic lijn een discovery lijn maken, die is namelijk goedkoper. Kan dommel die ook komen installeren?
Kwa prijs maakt het niet uit, telenet kost ook al minimum 42€.

p.s: waarvan komt die 9.95 €?
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Sunz schreef:Yup, op onze classic lijn hebben we al belgacomtv en adsl. Dus ik moet gewoon bij belgacom een 2de (discoverylijn) aanvragen? Geen twinline zoals op de site staat?
Kan ik van die classic lijn een discovery lijn maken, die is namelijk goedkoper? Kan dommel die ook komen installeren?
Kwa prijs maakt het niet, telenet kost ook al minimum 42€.

p.s: waarvan komt die 9.95 €?
Daarom stel ik voor dat die Belgacom ADSL verdwijnt, behoud die classic lijn omdat dat het minste is dat nodig is om Belgacom TV te hebben. Discoverylijn heb je minstens nodig voor Dommel.

Geen Twinline, maar een aparte discovery lijn op het andere paar. Dommel kan geen Belgacom telefoonlijn komen installeren. Om een discoverylijn of classiclijn te installeren, moet je naar de Belgacomshop gaan.

Die 9,95 komt van de kost van Belgacom TV.
Sunz
Starter Plus
Starter Plus

Nuja, wij zitten met zo'n duo pack, internet en belgacomtv samen voor 50€, wss nog contract tot einde van het jaar. Trouwens, belgacomtv gaat toch ni zonder belgacom adsl? Hoe werkt dat dan?
Diene adsl moet ni perse weg, andere personen surfen daar ook op en wil nog snel kunnen surfen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid

Sunz schreef:Nuja, wij zitten met zo'n duo pack, internet en belgacomtv samen voor 50€, wss nog contract tot einde van het jaar. Trouwens, belgacomtv gaat toch ni zonder belgacom adsl? Hoe werkt dat dan?
Diene adsl moet ni perse weg, andere personen surfen daar ook op en wil nog snel kunnen surfen.
Sinds kort kun je ook Belgacom TV nemen met telefonie zónder ADSL. 't Is natuurlijk uw keuze he, maar ge betaalt er wel voor, das zo 100 EUR per maand.
Sunz
Starter Plus
Starter Plus

Oei das nog duurder dan :?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”