Ah. En de persoon die u toen geholpen heeft was anoniem dan?xenne schreef:ik ben destijds in het bezit gekomen van de persoonsgegevens van de malafide verkoper door mijn post op dit forum, hopelijk lukt dit opnieuw
Online Fraude: op wiens naam staat rekening 063-XXXXXXX-XX
- cloink
- Elite Poster
- Berichten: 3515
- Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
ooh. shiny.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
nee. dat was via pm. ik stuurde al naar hem maar kreeg geen reactie, daarmee dat ik weer op deze manier probeer.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
- Dfrog
- Elite Poster
- Berichten: 1235
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
- Locatie: Beerse
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
anders moet je eens naar dexia bellen (+32) 02 222 12 02 . Ze gaan u daar misschien wel op een goed spoor zetten. Baat het niet, schaad het niet...
Van maandag tot vrijdag, van 7 uur tot 22 uur en op zaterdag van 9 uur tot 17 uur.
Van maandag tot vrijdag, van 7 uur tot 22 uur en op zaterdag van 9 uur tot 17 uur.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1933
- Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Welke bank was dat? Want meestal storten de banken wel terug hoor.bolleke64 schreef:ik heb ook eens een geval gehadGoztow schreef:Enkel negatieve en geen positieve feedback, aiai. Daar koop je toch niet bij :-S.
geld overgemaakt naar verkeerd nr
heb de bank verzocht het geld terug te storten, maar dat werd geweigerd, je moet de rekeninghouder ervan op de hoogte brengen en daar je geld terug eisen.
en heb toen de NAW gegevens van de rekenighouder gekregen.
waarom zou dat geheim moeten zijn, BE kun je toch geen geld afhalen van iemand anders zijn rekening, een domilicering moet goedgekeurd worden door klant en bank
Ik had vroeger van interpay een contract om zonder tussenkomst bank 2 keer 2272€ / dag van iemand zijn rekening af te boeken en op mijn rekening te storten. Een automatische incasso word dat genoemd.
klant moest alleen even mijn factuur tekenen bankkaart tonen en savond stuurde ik de electronische transacties naar interpay en de volgende morgen stond het al op mijn rekening. werkt prima, iemand die over zijn krediet limiet zat, kreeg de klant 48uur later de deurwaarder op bezoek,
stond zo op de factuur bij de incasso ondertekening. en in 6 jaar dat ik met dat systeem heb gewerkt heb ik 2 wanbetalers gehad.
greetz ikke
RF specialist.
Banken mogen niet terugstorten, ze moeten de eigenaar van de rekening vragen.
Echter als het een fout van de bank betreft moet de bank je vergoeden en zelf maar zien hoe ze het geld terug krijgen.
Rekeningen van anderen mogen ze niet geven, bankgeheim.
Enkel in geval van Domiciliëring is het anders, want dat geld staat in principe niet op de rekening van de rekeninghouder totdat de klacht termijn verstreken is, tot die tijd is het simpel terug te halen.
Bij VISA/Mastercard is dat precies hetzelfde.
Echter als het een fout van de bank betreft moet de bank je vergoeden en zelf maar zien hoe ze het geld terug krijgen.
Rekeningen van anderen mogen ze niet geven, bankgeheim.
Enkel in geval van Domiciliëring is het anders, want dat geld staat in principe niet op de rekening van de rekeninghouder totdat de klacht termijn verstreken is, tot die tijd is het simpel terug te halen.
Bij VISA/Mastercard is dat precies hetzelfde.