Al eerste bug "ontdekt".
FF verwijdert cookies alhoewel er staat dat ze moeten blijven tot hun "expiration date".
Oplossing is cookies.sqlite verwijderen.
Heb met de laatste RC versie last van sites die te traag scrollen. Waaronder www.9lives.be en www.9lives.be/forum blijkbaar. Achja
EDIT: En spijtig dat sommige addons nog niet werken. Mouse Gestures heb ik al een vervanger voor (FireGestures), maar MiniMeter en dergelijke moet nog geupdate worden. Voor de rest is het resultaat heel mooi. Die nieuwe address bar is zeer handig, pause/resume downloads, etc etc.
Laatst gewijzigd door Zelete 11 jun 2008, 18:41, in totaal 2 gewijzigd.
Vandaag een dagje gebruiken en morgen terug oude versie want als bvb de "u" van userbase in de adresbalk tikt dan komen alle links waarin een "u" voorkomt erop... tof
Vandaag een dagje gebruiken en morgen terug oude versie want als bvb de "u" van userbase in de adresbalk tikt dan komen alle links waarin een "u" voorkomt erop... tof
ja idd zeer bizar, al iemand gevonden hoe je dit kan uitschakelen?
zou via about:config moeten gaan, maar ik raad echt aan om een week ofzo u door te sleuren (de awesome bar leert bij). En dan is het echt zalig.
zou via about:config moeten gaan, maar ik raad echt aan om een week ofzo u door te sleuren (de awesome bar leert bij). En dan is het echt zalig.
Peterken schreef:Zou deze - http://mozilla.isc.org/pub/mozilla.org/ ... 3.0/win32/ - meetellen voor het record: ben hem nu (20:29u) hier aan het downloaden terwijl de rest plat lijkt te liggen of je op de 2.0.0.14 uitkomt
Filedatum is 11 juni... waarschijnlijk is dit niet de juiste file.
on4bam schreef:Heeft iemand al opgemerkt dat wanneer je de download links volgt je gewoon versie 2.0.014 krijgt?
Op mijn server kreeg ik van de eerste keer versie 3. Op mijn laptop kreeg ik ook versie 2 (US) maar bij wijziging van de taal naar UK kreeg ik daar ook de link van versie 3. Dus vanavond twee keer geïnstalleerd.
Edit: 3 keer geïnstalleerd: ook nog op't werk (via logmein).
Laatst gewijzigd door seagull 17 jun 2008, 22:52, in totaal 1 gewijzigd.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
idd, die feature zeker aanlaten. als ik w (voor www) intyp staat userbase als eerste. net wat ik wil
Please help, looking for a way to get rich and fast