Deze vraag komt wsl vaak terug maar het wereldje is ook vaak in beweging. Ik ga binnenkort een beetje webspace nodig hebben met mysql en php. Ook een .be - domeinnaam. Het gaat allemaal heel beperkt zijn: het dataverkeer zal heel beperkt zijn, ook de benodigde plaats op de harde schijf zal heel beperkt zijn.
Ik weet dat er honderden, zoniet duizenden zijn die dit aanbieden. Ik zie door het bos de bomen niet meer. Waar ik naar op zoek ben is iets goedkoop en betrouwbaar.
Daarom: wat kunnen jullie aanraden?
Ik ben enkele jaren geleden nog met 1-eurohost in zee geweest voor een jaartje en ik vond hen qua uptime toch niet zo super. Ze zijn wel heel goedkoop, hoewel hun pakket van 1 € / maand verdwenen is.
Host en registrar.be
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Bij pcextreme.nl ben je zeker goed.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
mail() ondersteunen ze niet nativedie_ene schreef:One.com is goed vind ik. Alles word ondersteund, goeie online helpdesk.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moest ik nu zelf geen servers hebben zou ik zeggen Media Temple: http://www.mediatemple.net/
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Ik ben daar klant. (Al is de website niet meer actief)Maglor schreef:Antagonist.nl. Wel nog niet zelf geprobeerd.
Absoluut geen slecht woord.
> Super support
> Goedkoop
> Snel (op ieder moment)
> Veel ruimte/verkeer
> Heel gemakkelijk opzegbaar (na een jaar niet betalen = opzeggen, geen zever van aangetekende brief enz)
1 nadeel is dat je geen meerdere sites mag hosten die geen verband houden.
(Je kan wel meerdere pakketen kopen)
PCExtreme ben ik ook klant, opzich ook een goed bedrijf, al is mijn site al 2 jaar aan de trage kant. (Ook een gewone afbeelding, dus ligt niet aan de coding) Maar wel een vooruitstrevend bedrijf!
(Wegens de vriendelijkheid, support enz ben ik er nog niet weggegaan)
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Bijberoep dat ik binnenkort start, gewoon om een link op mijn kaartje te hebben en een site met een heel klein beetje uitleg. Dus wel betrouwbaar en snel maar niet enorm veel bandwith / plaats nodig.cloink schreef:Waarvoor moet het dienen? Professioneel of privé/hobby?
M.a.w. hoe betrouwbaar & snel moet het zijn en wat mag het kosten?
En moet nie veel kosten, want ik betaal het zelf (ook al kan ik de kosten dan wel aftrekken)
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Dat is natuurlijk het minpuntje. AL krijg je ruim op voorhand (1,5 maand denk ik) een verwittigingsmail.Rogue schreef:Leuk, dus als je even vergeet te betalen ben je zonder verwittiging je domein kwijtdriesve schreef:na een jaar niet betalen = opzeggen, geen zever van aangetekende brief enz
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik moest ook zoiets hebben, juist voor een paar emailadreskes op te draaien zonder meer. Dervoor hebben we DVK-hosting genomen. Startpakket voor maar 20 euro per jaar, 20 MB ruimte en 2 gig transfer en 10 POP3 emails. Cpanel met alles derop en deraan, en dat lijkt toch goed te werken. Voor 20 euro kunde nie bedrogen zijn denk ik. Al bij al lijkt mij da toch wel vrij stabiel te werken voor een stom visitekaartje.
http://www.dvkhosting.be/start.htm
http://www.dvkhosting.be/start.htm
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
Je mag ook bij mij op de server komen hangen, doe het voor 30 euri per jaar.Goztow schreef:Deze vraag komt wsl vaak terug maar het wereldje is ook vaak in beweging. Ik ga binnenkort een beetje webspace nodig hebben met mysql en php. Ook een .be - domeinnaam. Het gaat allemaal heel beperkt zijn: het dataverkeer zal heel beperkt zijn, ook de benodigde plaats op de harde schijf zal heel beperkt zijn.
Ik weet dat er honderden, zoniet duizenden zijn die dit aanbieden. Ik zie door het bos de bomen niet meer. Waar ik naar op zoek ben is iets goedkoop en betrouwbaar.
Daarom: wat kunnen jullie aanraden?
www.sprintweb.be
Ja ik ben een hobby hoster, wil het graag kleinschalig houden, maar het valt wel onder www.sprintweb.de en dat is een professionele hoster.
Die bewaakt ook mijn server omdat ik goed bevriend ben met die lui
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
(over limieten etc valt te praten)
- Ken
- Elite Poster
Uiteraard mag je van mij je site op mijn US hosting (mediatemple.net) plaatsen voor niks. Alleen moet je zelf voor je domeinnaam zorgen en de DNS goed zetten.Ken schreef:Bij pcextreme.nl ben je zeker goed.
Inbegrepen: POP3/IMAP over SSL
Webspace, hoeveel heb je nodig?
Traffic, heb ik toch genoeg.
Uptime. Hoog genoeg.
MySQL databases.
Ik draai er enkele sites op van maten en 'klanten'. Voor de rest, resources zat
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
TV = FTA IPTV + Netflix
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Alle gaan we zo beginnen ...Ken schreef:Uiteraard mag je van mij je site op mijn US hosting (mediatemple.net) plaatsen voor niks. Alleen moet je zelf voor je domeinnaam zorgen en de DNS goed zetten.Ken schreef:Bij pcextreme.nl ben je zeker goed.
Inbegrepen: POP3/IMAP over SSL
Webspace, hoeveel heb je nodig?
Traffic, heb ik toch genoeg.
Uptime. Hoog genoeg.
MySQL databases.
Ik draai er enkele sites op van maten en 'klanten'. Voor de rest, resources zat
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Je kan em anders bij ook zetten ( doos in Brussel
- Goztow
- userbase crew
-
Te Koop forum
Bedankt voor alle aanbiedingen, zowel betalend als gratis. Op zich heb ik zelf ook een plaats waar ik het gratis kan onderbrengen (mijn gaming clan). Ik dacht echter dat het misschien wel goed was om het onafhankelijk te houden, aangezien het voor een bijberoep gaat zijn. Dan wil ik ook een engagement op papier, dat het boeltje niet opeens plat zou liggen omdat de vriendelijke persoon die de webspace geeft ermee stopt.
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik heb nog wat tijd ook, is maar voor binnen enkele weken.
Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik heb nog wat tijd ook, is maar voor binnen enkele weken.
te klikken
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Als we allemaal samenwerken kunnen we misschien een geloadbalancede cluster samenstellen met failover naar servers in verschillende landen!! ![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Ken
- Elite Poster
Zie ik wel zittenmeon schreef:Als we allemaal samenwerken kunnen we misschien een geloadbalancede cluster samenstellen met failover naar servers in verschillende landen!!
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
TV = FTA IPTV + Netflix
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
puh, ik heb toch de grootste ![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Goztow
- userbase crew
-
Te Koop forum
Eventjes feedback: het is dus alfahosting.nl geworden en ik moet zeggen dat ze echt een topservice leveren! 's Avond om 20u krijg ik vaak nog reacties op een vraag of bestelling. Alles lijkt ook stabiel.
te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Ik zit voor mijn domein ook bij alfahosting. Ben er ook tevreden van.Goztow schreef:Eventjes feedback: het is dus alfahosting.nl geworden en ik moet zeggen dat ze echt een topservice leveren! 's Avond om 20u krijg ik vaak nog reacties op een vraag of bestelling. Alles lijkt ook stabiel.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Misschien is het een goed idee om hier even te kijken, http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=19273