Dommel Homeconnect - Internet en telefoon in één

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Voor zover ik heb begrepen heeft het niks te maken met hun helpdesk. Het product was technisch nog niet in orde op het moment dat ze het begonnen te verkopen.

Maar ja, 'early adopters' hebben dat soort dingen wel vaker voor (en dan heb ik het over ons als klanten).
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Kheb liever dat ze nog wachten met klanten aan te sluiten tot het inorde is, dan als ze zouden beginnen met vele fouten, dus nog even geduld.
driesel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 aug 2007, 16:28

@FullHD: groot gelijk mbt uw argument van early adopters!

Je kon niet verwachten dat deze formule vlekkeloos zou verlopen :). Bij elk product of elke dienst nieuw voor een bepaald bedrijf komen mankementen en technische moeilijkheden kijken.
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

icekiller2k6 schreef:
Ken schreef:
icekiller2k6 schreef:nope.. iedereen zou deze week aangesloten moeten worden.
Contract gisteren doorgestuurd per mail. Nog niks gehoord tot nu toe :-)



;) moeilijk doener.. 2dagen eer het daar is tem 10 werkdagen om het te verwerken...
Ik ben dan ook een VIP klant :p

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

driesel schreef:@FullHD: groot gelijk mbt uw argument van early adopters!

Je kon niet verwachten dat deze formule vlekkeloos zou verlopen :). Bij elk product of elke dienst nieuw voor een bepaald bedrijf komen mankementen en technische moeilijkheden kijken.


Hadden ze dan beter niet een test fase ingelast voor de verkoop.
Nu zit iedereen te wachten en te wachten op iets waar men nog niet zeker van is dat het wel degelijk gaat werken. Alle nuttige informatie is ook nog niet beschikbaar. Heb twee weken geleden een mail gestuurd met vragen over het product en tot op het heden geen enkele reactie. Niemand kan blijkbaar een degelijk antwoord geven, zowel de verkopers als dommel zelf. Dus dat komt bij mij als klant toch niet netjes over.

Al moet ik zeggen dat ik tot op het heden wel een kontente klant ben :-)
Vind het allemaal goed wat dommel in zijn mars heeft maar een beetje profesionele aanpak had wel gemogen. Maar ik twijfel er ook wel niet aan dat alles wel goed komt :-)
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Sniffie schreef:Al moet ik zeggen dat ik tot op het heden wel een kontente klant ben :-)

Ik ook. Mijn Siemens modem/router heeft op die vijf en een halve week tijd nog geen enkel probleem gegeven.

(hopelijk verandert dat ook niet als ik hem ooit eens in het stopcontact steek :twisted:)
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Net antwoord gekregen op mijn mail ivm de activatie:



Deze week zullen de brieven nog niet de deur uitgaan. We verwachten dat er een deel volgende week verstuurd gaan worden.


:evil: Die communicatie binnen dommel trekt ook al op niet veel :roll:
driesel
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 aug 2007, 16:28

Mm, kheb net eens met een multimetertje getest op de binnenkomende telefoondraden. Over blauw/wit meet ik geen spanning. Blauw/rood geeft wel spanning van 54V. Over grijs/wit meet ik eveneens 54V.
Ik vemoed dat de combo blauw/rood de goede is (ook in Nederland blijkt het zo te zijn).

EDIT:
Quote:
Deze week zullen de brieven nog niet de deur uitgaan. We verwachten dat er een deel volgende week verstuurd gaan worden.


Amaai mijne rekker, die mannen zijn daar serieus een potje aant maken.
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 apr 2007, 09:01

Nog een week wachten Ö . Ik vraag me af wat ze daar allemaal aan het uitspoken zijn. :eek:
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Tommyboy3 schreef:Nog een week wachten Ö . Ik vraag me af wat ze daar allemaal aan het uitspoken zijn. :eek:



Proberen hun product werkende te krijgen en waarschijnlijk zal belgacom moeilijk doen dat ze de lijn moeten afsluiten en toch het telefoonnummer moeten afgeven :-)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Yargo schreef:Net antwoord gekregen op mijn mail ivm de activatie:



Deze week zullen de brieven nog niet de deur uitgaan. We verwachten dat er een deel volgende week verstuurd gaan worden.


:evil: Die communicatie binnen dommel trekt ook al op niet veel :roll:

niet iedereen dus, heh
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Ik blij ze elke dag vragen naar de stand van zaken ivm de activatie.

Vandaag zeiden ze me dat de eerste brieven ( wie eerst heeft geregistreerd krijgt eerst zn brief ) morgen verstuurd worden, dus zouden de eerst maandag hun brief moeten ontvangen...
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Hmmm... ken je de beste dag om te beginnen met diëten? Morgen! :wink:
Gebruikersavatar
Neok
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 13 jun 2008, 03:26
Bedankt: 1 keer

Homeconnetusers :) of bijna users ... Weet wat er komen zal...


subject: homeconnect zonder datalimiet / homeconnect without datalimit
effective immediatly all homeconnect all-in-one accounts will cease to have a datalimit. before the datalimit was set at 100 gb.
this makes our homeconnect all-in-one account the only account under 50.00 euro/month in belgium that can really guarantee you the full pleasure of truly unlimited internet and phone calls.
as of 01/07/2008 the maximum speed of our homeconnect accounts will also be increased to 9.0 mbps as announced earlier.

-------------------------------------------------------------------------

vanaf vandaag is de datalimiet op onze homeconnect all-in-one oplossing afgeschaft.
hiermee is onze homeconnect oplossing de enige in de belgische markt die echt onbeperkt internetten en telefoneren mogelijk maakt voor minder dan 50.00 euro per maand zonder dat u zelfs nog een actieve belgacom telefoonaansluiting nodig heeft!
vanaf 01/07/2008 zal de maximum snelheid van deze account ook gratis verhoogd worden tot 9.0 mbps.
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Dat is wel erg goed nieuws! 200GB was voor mij al ruim voldoende, maar unlimited is natuurlijk extra mooi meegenomen. Nu nog een upgrade naar 12mbit ( als optie ofzo ), en we zijn vertrokken :D. Maar eerst moeten we natuurlijk wel aangesloten geraken :D
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

voila nu heb ik wel een rede om m'n netconnect niet mee te nemen met m'n verhuis binnenkort van hasselt naar diepenbeek.
toch twijfel ik nog een beetje: m'n telefoonnummer (discovery line) met het adsl-signaal laten verhuizen door belgacom en wachten op cityconnect (eind dit jaar in diepenbeek volgens crm) of homeconnect nemen...
cowke
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 08 mei 2007, 15:11

darkzero schreef:voila nu heb ik wel een rede om m'n netconnect niet mee te nemen met m'n verhuis binnenkort van hasselt naar diepenbeek.
toch twijfel ik nog een beetje: m'n telefoonnummer (discovery line) met het adsl-signaal laten verhuizen door belgacom en wachten op cityconnect (eind dit jaar in diepenbeek volgens crm) of homeconnect nemen...


Kan je toch gewoon beide nemen?
Als ik me niet vergis zullen alle homeconnects waar mogelijk omgezet worden tot cityconnect + tel aan 24/3.

Mvg
Laatst gewijzigd door cowke op 29 mar 2010, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Neok schreef:Homeconnect users :) of bijna users ... Weet wat er komen zal...

Dat is idd goed nieuws! (het wachten lukt nu weeral net een beetje beter :?)
Mag ik vragen waar je die info vandaan hebt? (Mijn vriend google kan het nieuws namelijk (nog) niet bevestigen)
Gebruikersavatar
SantaSCSI
Pro Member
Pro Member
Berichten: 411
Lid geworden op: 15 mar 2007, 17:38

FullHD schreef:Voor zover ik heb begrepen heeft het niks te maken met hun helpdesk. Het product was technisch nog niet in orde op het moment dat ze het begonnen te verkopen.

Maar ja, 'early adopters' hebben dat soort dingen wel vaker voor (en dan heb ik het over ons als klanten).


Inderdaad. Kijk maar naar scarlet One. Een product dat verre van klaar was, maarja kwestie van eerste te willen zijn :).
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

FullHD schreef:
Neok schreef:Homeconnect users :) of bijna users ... Weet wat er komen zal...

Dat is idd goed nieuws! (het wachten lukt nu weeral net een beetje beter :?)
Mag ik vragen waar je die info vandaan hebt? (Mijn vriend google kan het nieuws namelijk (nog) niet bevestigen)


Dit nieuws komt van de [news & updates] rubriek op de dommel klanten website (hiervoor moet je dus kunnen inloggen)

Als je een account bij Dommel hebt, kun je deze rubriek raadplegen
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Juist SantaSCSI, ik heb Scarlet One6,ben nu iets meer dan 1 jaar klant,en best tevreden.
Maar,ik kan je wel zeggen dat het zo maar eventjes n-e-g-e-n- (9) weken geduurd heeft voor alles in orde en aangesloten was,het is vooral Belgacom(de techniekers) die zich van hun kleinste kant laten zien hebben,u houd het niet voor mogelijk.
De Scarlet technieker heeft 1maal geweest.
Het ergste vond ik,toen thuis alles in orde was,ik dan nog steeds geen internet had,Belgacom was 'vergeten' dat de centrale 500 meter v.d. woonst stond!!!(Het is wel een vrij recente baby centrale,maar ze hadden deze gewoon over het hoofd gezien)
Een paar dagen later dan een telefoontje gekregen v.d. mannen van Belgacom dat alles ok was.
Gebruikersavatar
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1601
Lid geworden op: 21 jan 2008, 11:33
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Ik houd ook al mijn hart vast :roll: Zit in mijn nieuwe woonst op een tussencentrale. Hopelijk sluit Belgacom (mijn Dommel Homeconnect) binnenkort goed aan :!:
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Gent32m schreef:Dit nieuws komt van de [news & updates] rubriek op de dommel klanten website (hiervoor moet je dus kunnen inloggen)

Als je een account bij Dommel hebt, kun je deze rubriek raadplegen

Bedankt voor de info.

Ik heb al sinds mijn HomeConnect aanvraag mijn login gegevens gekregen maar inloggen lukt nog steeds niet. 'Vergeten' paswoord laten emailen lukt daarentegen wel...
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Bestaat er een mogelijkheid om een andere router te gebruiken ipv die siemens of die siemens te herconfigureren als bridge? Ik wil namelijk men eigen firewall + router gebruiken (openvpn etc).
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Avenger 2.0 schreef:Bestaat er een mogelijkheid om een andere router te gebruiken ipv die siemens of die siemens te herconfigureren als bridge? Ik wil namelijk men eigen firewall + router gebruiken (openvpn etc).


Dat zou moeten mogelijk zijn , de siemens is volledig installeerbaar zoals elke andere router is me gezegt .
Heb vandaag mijn homeconnect paket besteld bij Loveno dus ben benieuwd wanneer ze het gaat leveren aan huis. Iemand eengedacht hoe vlot ze werken bij loveno ? Heb het paket laten opsturen onde rembours ( kan je met banckontact betalen aan die mannen )

De helpdesk heeft me ook verteld dat van af deze morgen officieel verklaart is dat dit pakket limietloos zal zijn ;-)
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

idd,
Wat ik toch allemaal moet missen, hopelijk komt er zoiets bij hun mogelijke vdsl2 abbo....

vanaf vandaag is de datalimiet op onze homeconnect all-in-one oplossing afgeschaft.
hiermee is onze homeconnect oplossing de enige in de belgische markt die echt onbeperkt internetten en telefoneren mogelijk maakt voor minder dan 50.00 euro per maand zonder dat u zelfs nog een actieve belgacom telefoonaansluiting nodig heeft!
vanaf 01/07/2008 zal de maximum snelheid van deze account ook gratis verhoogd worden tot 9.0 mbps.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Weet je wat ik mij afvraag? Of er al brieven verstuurd zijn vandaag...

Wie voelt zich geroepen om nog eens naar de activatie-helpdesk te bellen? :-)
bladebel
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 mei 2008, 00:08

interessanter en interessanter die home connect

echter zit ik in een nieuwbouw appartement en heb ik dus een telefoonlijn moeten laten leggen door belgacom met discovery line abonnement
ik vermoed dat ik in dat geval binnen een jaar wel kan overstappen naar homeconnect en dan die discovery-line kan opzeggen ?
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

FullHD schreef:Weet je wat ik mij afvraag? Of er al brieven verstuurd zijn vandaag...

Wie voelt zich geroepen om nog eens naar de activatie-helpdesk te bellen? :-)



Een groot deel is verstuurd en de rest gaat volgende week de deur uit .
Zo word vermeld door de helpdesk medewerkers ;-)
Geduld word beloond :lol:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik denk dat dommel haar slechte kanten steeds compenseert met "cadeautjes". Ik vond die 200gb al meer dan genoeg sinds ik zelf een hevige d/ler ben en steeds rond de 70gb (effectief is natuurlijk meer) haal. Maar de gratis snelheid upping is cool.

De slechte kant is natuurlijk dat het sinds 21 april beschikbaar was en nog steeds zijn er geen mensen aangesloten.
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

broli schreef:Ik denk dat dommel haar slechte kanten steeds compenseert met "cadeautjes". Ik vond die 200gb al meer dan genoeg sinds ik zelf een hevige d/ler ben en steeds rond de 70gb (effectief is natuurlijk meer) haal. Maar de gratis snelheid upping is cool.

De slechte kant is natuurlijk dat het sinds 21 april beschikbaar was en nog steeds zijn er geen mensen aangesloten.


ik hoop dat het nu in orde komt anders ben ik gezien . Om van mijn belgacom af te komen pas ik nu een regel toe wegens de verhoging van hun prijzen .Anders zit ik nog vast tot feb. 2009 bij hun . Als dommel nu dit niet kan in orde brengen dan zit ik zonder telefoon en internet .
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Zoals al een paar keer gezegd is op dit forum: uiteindelijk komt het altijd wel in orde. Alleen heeft de eerste keer wel wat voeten in de aarde.

Tot nu toe hebben ze op de helpdesk altijd gezegd dat het 'voor morgen' of 'voor volgende week' was. Als ze dan vandaag zeggen dat ze al een heleboel brieven hebben verstuurd gaan ze daar niet ineens voor liegen hé.
heezy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 13 jun 2008, 18:34
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

broli schreef:Om van mijn belgacom af te komen pas ik nu een regel toe wegens de verhoging van hun prijzen .Anders zit ik nog vast tot feb. 2009 bij hun . Als dommel nu dit niet kan in orde brengen dan zit ik zonder telefoon en internet .


En welke regel is dat dan?
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

heezy schreef:
broli schreef:Om van mijn belgacom af te komen pas ik nu een regel toe wegens de verhoging van hun prijzen .Anders zit ik nog vast tot feb. 2009 bij hun . Als dommel nu dit niet kan in orde brengen dan zit ik zonder telefoon en internet .


En welke regel is dat dan?


Je moet de voorwaarden eens lezen in sectie 5 dat staat op je factuur aan de achterkant.
Je kan bezwaar aantekenen en niet akkoord gaan met deze prijsstijging .En dus je huidig contract opzeggen. Persoonlijk zat ik met het vervelende dat mijn vriendin in februari een korting accepteerde van Belgacom met daar aan vast hangende een jaar contract. Na dit jaar kon ik dan opzeggen met 1 maand op voorrand aangetekend dit te vermelden en dus kon ik pas in Feb. 2009 afzien van het contract . Maar omdat Belgacom een prijsstijging doorvoord op 1/07/08 heb ik geluk :-
Dus maandag gaat de brief de deur uit richting belgacom met de vraag van stopzetting van het contract wegens niet akkoord met de prijs stijging. En de afsluiting moet gebeuren op 30 jullie 2008 .Zodat dommel alles nog in orde kan maken.

Dit is bevestigd door de Belgacom medewerkeer die ik hiervoor had op gebeld. Dus zou geen probleem mogen geven .
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Sniffie schreef:Maar omdat Belgacom een prijsstijging doorvoord op 1/07/08 heb ik geluk :-
Dus maandag gaat de brief de deur uit richting belgacom met de vraag van stopzetting van het contract wegens niet akkoord met de prijs stijging. En de afsluiting moet gebeuren op 30 jullie 2008 .


Kan je bron ook vermelden aub. Ik zit al toevallig juist een jaar met een disc lijn dus opzeggen is geen probleem maar voor de andere kan dit strategie nuttig zijn.
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

broli schreef:
Sniffie schreef:Maar omdat Belgacom een prijsstijging doorvoord op 1/07/08 heb ik geluk :-
Dus maandag gaat de brief de deur uit richting belgacom met de vraag van stopzetting van het contract wegens niet akkoord met de prijs stijging. En de afsluiting moet gebeuren op 30 jullie 2008 .


Kan je bron ook vermelden aub. Ik zit al toevallig juist een jaar met een disc lijn dus opzeggen is geen probleem maar voor de andere kan dit strategie nuttig zijn.


Bron, dat is eenvoudig . kijk je laatste factuur even na, op elke pagina staat bovenaan vermeld dat ze van af 1/07/08 prijsstijgingen door voeren . Op de achterkant bij sectie 5 staat vermeld dat je dit kan opzeggen ;-)
Gebruikersavatar
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 848
Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
Locatie: Borgloon
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

cowke schreef:
darkzero schreef:voila nu heb ik wel een rede om m'n netconnect niet mee te nemen met m'n verhuis binnenkort van hasselt naar diepenbeek.
toch twijfel ik nog een beetje: m'n telefoonnummer (discovery line) met het adsl-signaal laten verhuizen door belgacom en wachten op cityconnect (eind dit jaar in diepenbeek volgens crm) of homeconnect nemen...


Kan je toch gewoon beide nemen?
Als ik me niet vergis zullen alle homeconnects waar mogelijk omgezet worden tot cityconnect + tel aan 24/3.

Mvg Ken

waar haal je deze info?
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

@sniffie : ik heb mijn modem zondag avond besteld en heb gisteren (vrijdag) een mailtje gekregen dat de betaling ontvangen werd. Ik heb gekozen voor koerier met overschrijving.

Normaal zal het pakket dinsdag of woensdag moeten toekomen.(hoop ik)
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

reyntjensw schreef:@sniffie : ik heb mijn modem zondag avond besteld en heb gisteren (vrijdag) een mailtje gekregen dat de betaling ontvangen werd. Ik heb gekozen voor koerier met overschrijving.

Normaal zal het pakket dinsdag of woensdag moeten toekomen.(hoop ik)


Heb via koerier en rebours gekozen dan gaat het iets vlugger. Maandag gaat het de deur uit bij loveno en dinsdag of woensdag hier.
Ik hoop dat ik dommel in orde kan hebben zosnel mogelijk om tochgeen zever te hebben met belgacom ;-)
kUmbro
Premium Member
Premium Member
Berichten: 468
Lid geworden op: 05 aug 2006, 12:05
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 3 keer

darkzero schreef:waar haal je deze info?

Staat in het eerste bericht ivm de uitbreiding van Cityconnect
Dommel CRM schreef:met plezier kondigen we u aan dat cityconnect beschikbaar zal zijn vanaf 01/07/2008 in en rond volgende steden:
[lijst met steden]
vanaf deze data zal het homeconnect all-in-one pakket op deze locaties opgeleverd worden met een maximale snelheid van 24 mbit/sec.
u kan op onze website http://www.dommel.com nakijken of uw telefoonnummer in aanmerking komt voor cityconnect.
binnen enkele weken zullen we ook hogere snelheidsopties aanbieden op onze netconnect accounts, meer info hierover zal ook hier aangekondigd worden.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”