Inloggen voor datavolume te weten
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Zijn er nog mensen die problemen hebben om hun datavolume te bekijken op de website van edpnet ? Mijn nonkel geraakt niet meer op die webpagina, als die klikt op "mijn xdsl verbindingen" dan komt die altijd op dezelfde pagina uit.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
- Contacteer:
Als je z'n userid en de datum weet, kan je ook rechtstreeks die grafiek opvragen:
http://212.71.0.42/adsl/graph_simple.php?from=2008-05-20&to=2008-06-20&username=hierhetuserid&ProductID=66567&LangID=5
http://212.71.0.42/adsl/graph_simple.php?from=2008-05-20&to=2008-06-20&username=hierhetuserid&ProductID=66567&LangID=5
- AnD
- Elite Poster
Dat is het probleem, als je op Mijn XDSL Verbindingen drukt dan zie je de pagina die je net had voordat je op die link drukte.nogChoco schreef:Mijn XDSL Verbindingen -> en dan op het icoontje onder 'Wijzigen' klikken.
Ik heb gemerkt dat het met internet explorer wel werkt, vreemd want eerst ging het met firefox ook. Anders moet ik maar minimeter bij hem installeren.
yep, en als dat niets oplevert, maak dan eens een nieuw profiel in Firefox en probeer het daarmee.AnD schreef:Kan zijn, dan moet ik die eens verwijderen de volgende keer ?nogChoco schreef:Cookie of cache probleem?
Typ ook eens about:plugins in de adresbalk. Dat toont je welke bestandstypes met een bepaalde actie geassocieerd staan. De EDPnet webpages hebben een .aspx extensie, en misschien staat dat om een of andere reden geassocieerd met iets.
- AnD
- Elite Poster
Ben net eens bezig geweest op zijn computer via vnc en de cache en coockies deleten hielp niet. Op de website van Ispmonitor geraaktte ik niet dus heb ik die minimeter geïnstalleerd en hij is er content mee.