problemen dit weekend
- PowerSoft
- Premium Member
- Berichten: 589
- Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
enkel de newsserver was wat traag bij mij. Verder ging alles aan maximale snelheid. Geen enkele onderbreking gehad (behalve de 36u disconnect dan)droopy schreef:zaterdag zat ik constant met onderbrekingen, lage snelheden 40kb, volledig geen aansluiting ...
omgeving roeselare
heeft nog iemand problemen ondervonden?
Dit was in Gent trouwens.
-
- Plus Member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Nog iemand met connectie problemen in regio KEssel-Lo. Sinds 12u30 plots geen verbinding. Op ADSL2 modem, LEDs van sync blijft af.
Ben sinds vorige maand overgestapt naar Cityconnet.
Ben sinds vorige maand overgestapt naar Cityconnet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Geen problemen in Leuven met cityconnect.yurifedov schreef:Nog iemand met connectie problemen in regio KEssel-Lo. Sinds 12u30 plots geen verbinding. Op ADSL2 modem, LEDs van sync blijft af.
Ben sinds vorige maand overgestapt naar Cityconnet.
-
- Member
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 22 jan 2008, 15:38
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
Geen probleem hier... centrale Kessel-Lo, cityconnect plusyurifedov schreef:Nog iemand met connectie problemen in regio KEssel-Lo. Sinds 12u30 plots geen verbinding. Op ADSL2 modem, LEDs van sync blijft af.
klopt, vanmorgen gebeld met de helpdesk, blijkbaar een probleem met de centrale van Kessel-Lo, volgens de vriendelijke man van Dommel gingen ze het zo snel mogelijk in orde (laten) brengen...wimpie3 schreef:Ja hoor, toch wel, sinds donderdag 12u geen cityconnect meer in Kessel-Lo!!
laten we hopen dat "zo snel mogelijk" vandaag is, anders zitten mijn kids van het weekend zonder internet
-
- Member
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 22 jan 2008, 15:38
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
Das wel heel veralgemenendwimpie3 schreef:Ja hoor, toch wel, sinds donderdag 12u geen cityconnect meer in Kessel-Lo!!
Ik heb hier geen enkel probleem... anders zou ik dit niet kunnen posten.
Fysieke lokatie: op ongeveer 50 meter van kruispunt Martelarenlaan/tiensesteenweg
Mijn reverse dnsnaam eindigt op: 16kes0-1.cityconnect.schedom-europe.net
-
- Plus Member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Dat is wel raar, maar ik ben ook 50m van Tiensesteeweg(straat van GB). Volgens zelfde vriendelijke man van Dommel er is een algemene storing in Kessel-Lo en ze zijn er mee bezig.bc547 schreef: Fysieke lokatie: op ongeveer 50 meter van kruispunt Martelarenlaan/tiensesteenweg
Mijn reverse dnsnaam eindigt op: 16kes0-1.cityconnect.schedom-europe.net
Mijn reverse dns kan ik spijtig genoeg nu niet zien.
-
- Plus Member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Niet goed. vooral in mijn geval. Ben een dikke maand klant bij Dommel, overstap van EDPnet(2 jaar klant en geen probleem).wimpie3 schreef:Intussen zijn we al bijna 30 uur verder en is er nog altijd geen spoor van internet te bekennen bij Dommel...
Ergste vind ik dat er bij Dommel nergens iets te vinden is dat er in regio Kessel-Lo storingen zijn. Je moet bellen 12 min aan music luisteren en dan een vriendelijke persoon meld je "Sorry er zijn problemen en we zijn er mee bezig". Is dat niet simpler om gewoon op hun site laten weten dat er problemen zijn.
Ik had het op een ander forum vermeld, "ben zeker zodra ik EDPnet verlaat, gaan ze iets beter aanbidden"
Damn, I should have kept my mouth shut
-
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 53 keer
Goed en slecht nieuws. De dommel mannen zijn tot bij mij thuis geweest (laat op de avond!) en hebben de lijn nagekeken tot in de centrale. Blijkt een probleem van Belgacom te zijn dat alle 24 klanten op 1 switch treft in Kessel-Lo... en wellicht gaat het nog tot maandag duren eer Belgacom zijn fout rechtzet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
wat noem je laat op de avond..?wimpie3 schreef:Goed en slecht nieuws. De dommel mannen zijn tot bij mij thuis geweest (laat op de avond!) en hebben de lijn nagekeken tot in de centrale. Blijkt een probleem van Belgacom te zijn dat alle 24 klanten op 1 switch treft in Kessel-Lo... en wellicht gaat het nog tot maandag duren eer Belgacom zijn fout rechtzet.
-
- Plus Member
- Berichten: 213
- Lid geworden op: 28 maa 2008, 21:15
- Locatie: Scherpenheuvel
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- heb eens een vraagje tis wel meer offtopic:
Downstream Margin: 6 db
Upstream Margin: 19 db
Downstream Line Attenuation: 40 db
Upstream Line Attenuation: 10.5 db
Downstream Transmit Power: 11 db
Upstream Transmit Power: 19 db
kan hier dan ook iets aan gedaan worden?
ik heb nu constant timeouts (ben wel op mediumband nu) maar heb hier nog nooit een probleem met gehad._rEuTeL_ schreef:ik haal vandaag ook maar ~15KB/s
wtf?
edit: mijn connectie opnieuw gemaakt en nu loopt alles vlot... vreemd
in de log van mijn router zie ik dat hij een nieuwe PPPoE verbinding maakt en dan krijg ik af en toe ook een nieuw IP toegewezen
het hoeft voor mij niet al te snel te zijn op mediumband, maar ik kan sommige websites zelfs niet volledig laden
hier zal ik binnenkort hopelijk geen last meer met hebben
edit: het gaat ondertussen terug vlotter
-
- Plus Member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Ze zij er in ieder geval mee bezig. Heb al een paar keer connectie gehad(2 minuten elk keer).bc547 schreef:En nog geen idee van ETR (Estimated Time for Repair)?wimpie3 schreef:Status update Kesel-Lo: nog altijd geen verbinding. Zit al meer dan vier dagen zonder internet.
Sync op 3Mbit down en 384Kbit up.
Het is idd meer dan 4 dagen, Krijgen we een korting op ons faktuur?
Het is toch alleen probleem met cityconnect, of zijn err ook mensen met netconnect die probleem hebben?
-
- Premium Member
- Berichten: 460
- Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 53 keer
Call desk zegt: we zijn er mee bezig.
Compensatie: "was da??"
Vind dit in ieder geval niet kunnen. Akkoord dat er technische onderbrekingen zijn maar geen vijf dagen (en het einde is nog niet in zicht).
Compensatie: "was da??"
Vind dit in ieder geval niet kunnen. Akkoord dat er technische onderbrekingen zijn maar geen vijf dagen (en het einde is nog niet in zicht).
-
- Plus Member
- Berichten: 141
- Lid geworden op: 22 mei 2008, 13:26
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Het is al paar uurtjes dat ik connectie heb hier in Kessel-Lo, maar ... een foto is soms beter dan duizend woorden.wimpie3 schreef:Call desk zegt: we zijn er mee bezig.
Compensatie: "was da??"
Vind dit in ieder geval niet kunnen. Akkoord dat er technische onderbrekingen zijn maar geen vijf dagen (en het einde is nog niet in zicht).
Cityconnect!!! Dat is zelf geen netconnect.
Wimpie zei 24 klanten op een switch hebben dit probleem. Als ze die switch niet kunnen vervangen dan tenminste ons op een ander switch zetten en 24 andere klanten laten lijden
Van compensatie gesproken, 4 dagen geen cityconnect is exact 3 euro, plus iets meer dan 12min aan de lijn gehangen voor helpdesk(070 nummer) is ook 6 euro
Een ISP moet je oordelen op zijn service bij problemen.
Heel spijtig dat ik al die griezelverhalen van Dommel moet toch bevestigen.
- Bijlagen
-
- dommel.JPG
- (8.2 KiB) 38 keer gedownload