Is daar iets fout mee ? (de prijs kan moeilijk veronderstel ik

En toch...r2504 schreef:(de prijs kan moeilijk veronderstel ik)
mods edit die url naar dreamhost eens en haal die r.cgi?151916 weg das een referal link mee andere woorden die vent verdient geld daaraan ... tis te zien dat ik weg ben he in mijne tijd zou het verdomme ni waar geweest zijncloink schreef:Ik laat Servage eind volgende maand vervallen. Niet omdat ik bijzonder ontevreden ben met Servage, maar gewoon omdat ik Dreamhost beter vind.
Maar de TS was het om snelheid te doen en dan denk ik dat je zowel bij Servage als Dreamhost aan het verkeerde adres zit.
Dat snelheidsverlies is dan toch alleen voor de EU-bezoekers? Bijna de helft van mijn bezoekers zijn niet-EU (20+% USA en Canada). Voor de N-Amerikanen is het dan sneller. Normaal mag dat trouwens niet zo overdreven veel uitmaken.reyntjensw schreef:Ik persoonlijk zou in belgie blijven gewoon voor de snelheid, als je een host neemt in america heb je altijd snelheidsverlies, altijd.
Snelheid is relatief, het hangt er maar net vanaf aan welke netwerken je hangt.on4bam schreef:Dat snelheidsverlies is dan toch alleen voor de EU-bezoekers? Bijna de helft van mijn bezoekers zijn niet-EU (20+% USA en Canada). Voor de N-Amerikanen is het dan sneller. Normaal mag dat trouwens niet zo overdreven veel uitmaken.reyntjensw schreef:Ik persoonlijk zou in belgie blijven gewoon voor de snelheid, als je een host neemt in america heb je altijd snelheidsverlies, altijd.
Wel, daar ben ik blij omAstralon schreef:Sorry, daarvoor ben ik te dom![]()
Ik kan echt niet op tegen iemand met een gemiddelde van 18.71 berichten per dag.
En aangezien ik op geen enkele manier gelinkt wil worden aan mensen zoals jij zal ik alle banden/links met userbase dan ook verbreken.
Ah ja? Mag ik weten waar dan?Astralon schreef:Je doet en kunt niets anders dan mensen beledigen
de meeste traffic is nog niks maar een affliate verdiend geld door klikken op die link en dat op de rug van iedereen aangezien de meeste hier vrijwiliggers zijn .... als dat heerschap nog een nuttige bijdrage leverde tot deze site / forum zou ik zeggen ok maar ....Styno schreef:Gaat het hier nu om
- het zoeken naar betaalbare hosting?
- performance in een gevirtualiseerde omgeving?
- het professionalisme van IT-consultants (of hun bedrijven)
- wie zijn website het meeste traffiek heeft?
Ik wil best over elk onderwerp discussieren en als het moet over alles tegelijk, maar ik denk niet dat de originele topic starter dit in gedachte had.
Niet aan gedacht om me een PM te sturen? Fixed btw, en nu ontopic!Erik schreef:zolang gij uw job doet cava maar ik zie nog steeds affliate links ....selder schreef:En vanaf nu terug ontopic!