Ik ga ik bijberoep een bedrijf opstarten.
Iemand suggestie voor een bedrijfsrekening.
Rekening bedrijf
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Ljd, zou je (mss in een ander topic) een relaas kunnen doen van wat je zoal moeten ondernemen hebt om je bijberoep op te starten? Ik denk er nl ook al een eindje over na.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Pro Member
Valt al bij al nog mee...tegenwoordig moet je niet meer op 36 verschillende plaatsen zijn om alle papierwerk in orde te maken, maar gebeurt vrijwel alles bij een ondernemingsloket.Goztow schreef:Ljd, zou je (mss in een ander topic) een relaas kunnen doen van wat je zoal moeten ondernemen hebt om je bijberoep op te starten? Ik denk er nl ook al een eindje over na.
Unizo organiseert trouwens regelmatig info-avonden over 'zelfstandig worden', al dan niet in bijberoep.
http://www.unizo.be/activiteiten.jsp?soort=starters
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Indeed het is heel simpel.
Maak een rekeningnummer aan bij een bank.
Ga naar een ondernemingsloket met je attest van Boekhouden en op een paar uur heb je een onderneming.
Maak een rekeningnummer aan bij een bank.
Ga naar een ondernemingsloket met je attest van Boekhouden en op een paar uur heb je een onderneming.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Contacteer:
Ik zit prive bij Fortis. Ik zie dat Fintro onderdeel van Fortis is. Is fintro even duur als fortis of veel goedkoper? En is hun webbanking diezelfde als fortis want die is wel heel goed.L-army schreef:Ik heb goede ervaringen met Fintro
Reden, nog nooit problemen gehad.
-
- Elite Poster
Ik kan alleen maar KBC aanraden ... 't is geen goedkope bank maar je geld staat wel snel op de rekening van een leverancier ..
Ik hoor van concullega's dat overschrijvingen soms 3 dagen onderweg zijn, zelfs binnen hun eigen bank ... als je dan betalingskrediet hebt van 5 of 8 dagen ben je er wel niet veel mee ..
De overgrote meerderheid van mijn leveranciers heeft KBC rekeningen .. als ik nu overschrijf kan ik binnen 5 minuten mijn materiaal betaald gaan ophalen .. en bij betalingskrediet kan ik met een gerust geweten wachten tot de laatste dag en nog op tijd betaald hebben ..
Ik hoor van concullega's dat overschrijvingen soms 3 dagen onderweg zijn, zelfs binnen hun eigen bank ... als je dan betalingskrediet hebt van 5 of 8 dagen ben je er wel niet veel mee ..
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
De overgrote meerderheid van mijn leveranciers heeft KBC rekeningen .. als ik nu overschrijf kan ik binnen 5 minuten mijn materiaal betaald gaan ophalen .. en bij betalingskrediet kan ik met een gerust geweten wachten tot de laatste dag en nog op tijd betaald hebben ..
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
- Bedankt: 52 keer
Ik ken iemand met een bedrijf en heeft al veel slechte dingen met KBC meegemaakt.
Nu zit hij bij fortis sinds kort en voorlopig gaat dat wel...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 6 keer
Heb ik dezelfde ervaringen mee . Ook overboekingen binnen eu met iban en bic gaan "razendsnel"Sven.VdS schreef:Ik kan alleen maar KBC aanraden ... 't is geen goedkope bank maar je geld staat wel snel op de rekening van een leverancier ...
![Thumbs Up :thumbs:](./images/smilies/icon_thumbs.gif)
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Ik kom van Fortis. Verschillende agentschappen gehad: een klein kantoor in een dorp met de kantoorhouder en één bediende en een groot kantoor in een stad. Altijd miserie. Onvriendelijk en incompetent personeel.SplinterByte schreef:Ik ken iemand met een bedrijf en heeft al veel slechte dingen met KBC meegemaakt.
Nu al bijna vier jaar tevreden klant van KBC. Ik kan Sven voledig bijtreden.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV