Margaas/ceurrix/whatever, put a stop to it ..
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Ik zit intussen al een tijdje op userbase, en heb me op al die tijd nog nooit zo hard aan iemand geergerd als dien irritante zagevent ceurrix/margaas.
En ik denk dat het tijd is dat de admins hier straffe maatregelen gaan treffen want userbase gaat leden verliezen als deze persoon zijn gang mag blijven gaan hier.
Er zijn meer en meer mensen die zich ergeren aan dit fossiel en zijn constante gezaag, geklaag, en het betichten van isp's van fouten terwijl hijzelf gewoon alles veroorzaakt door zijn eigen domme gedrag en zijn eigen (totaal foute) interpretatie van wat er misgaat.
I for one ben deze persoon niet beu, maar kotsbeu, en ik kan zijn posts nietmeer zien, en wil liefst van al zijn zielig geklaag nergens meer lezen ...
Zo, dat luchtte op, na een paar weken aan ergernis over dit figuur ...
En ik denk dat het tijd is dat de admins hier straffe maatregelen gaan treffen want userbase gaat leden verliezen als deze persoon zijn gang mag blijven gaan hier.
Er zijn meer en meer mensen die zich ergeren aan dit fossiel en zijn constante gezaag, geklaag, en het betichten van isp's van fouten terwijl hijzelf gewoon alles veroorzaakt door zijn eigen domme gedrag en zijn eigen (totaal foute) interpretatie van wat er misgaat.
I for one ben deze persoon niet beu, maar kotsbeu, en ik kan zijn posts nietmeer zien, en wil liefst van al zijn zielig geklaag nergens meer lezen ...
Zo, dat luchtte op, na een paar weken aan ergernis over dit figuur ...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
@FlashBlue,
Volledig mee eens. Ik heb dit zelf ook al meerdere malen aangekaart, zowel op het forum als via PM naar de administrators.
Dit forum is aan het vervallen van een forum van experts naar een forum voor kindertjes en ik kan alleen maar vaststellen dat derden dit forum al lang niet meer serieus nemen
.
Een strengere moderatie mag van mij onmiddellijk maar men moet de tijd vinden om het te doen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijzelf ook niet onmiddellijk geroepen voel om dit te doen.
Eh, misschien wel maar dan vrees ik dat we met een vrij beperkte groep gebruikers verder gaan.
Volledig mee eens. Ik heb dit zelf ook al meerdere malen aangekaart, zowel op het forum als via PM naar de administrators.
Dit forum is aan het vervallen van een forum van experts naar een forum voor kindertjes en ik kan alleen maar vaststellen dat derden dit forum al lang niet meer serieus nemen
![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Een strengere moderatie mag van mij onmiddellijk maar men moet de tijd vinden om het te doen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijzelf ook niet onmiddellijk geroepen voel om dit te doen.
Eh, misschien wel maar dan vrees ik dat we met een vrij beperkte groep gebruikers verder gaan.
-
- Elite Poster
Eh, er zijn er hier nog hé...powerload schreef:Mij begint het ook te storen hoor , het is niet meer leuk als je om de 2-3 posts een irritant bericht van ceurrrix/margaaas ziet staan.
Als ik er eentje mag noemen: BasMSI. Moet je hier maar eens kijken.
Gewoon posts waarin hij zichzelf tegenspreekt en dan nog over zijn job.
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
-
- Erelid
bwa, er moet sowieso plaats zijn/blijven voor nieuwe en minder technisch aangelegde users, op die manier blijft je userbase (in de figuurlijke betekenis) gezond en blijft er een aanvoer van "vers vlees", die op termin doorgroeien naar "experts".
Maar er zijn grenzen aan tolerantie, en die zijn momenteel bij redelijk wat mensen wel grandioos bereikt als het op de persoon in kwestie aankomt ...
En inderdaad, het is al meerdere malen aangekaart, maar er is tot op heden nog altijd geen harde aanpak of zelfs maar enige aanpak te merken, buiten het wissen van posts, en dat is nie echt efficient, dus vandaar dit topic dan ook, ik was het even grondig beu ...
Maar er zijn grenzen aan tolerantie, en die zijn momenteel bij redelijk wat mensen wel grandioos bereikt als het op de persoon in kwestie aankomt ...
En inderdaad, het is al meerdere malen aangekaart, maar er is tot op heden nog altijd geen harde aanpak of zelfs maar enige aanpak te merken, buiten het wissen van posts, en dat is nie echt efficient, dus vandaar dit topic dan ook, ik was het even grondig beu ...
simpele oplossing, stomme post van wie dan ook "negeren" ...
Als niemand op z'n posts reageert, dan zal het voor hem ook niet meer plezant zijn ...
Het feit van dit topic alleen al ... dit kan hem alleen maar plezieren denk ik ...
Als niemand op z'n posts reageert, dan zal het voor hem ook niet meer plezant zijn ...
Het feit van dit topic alleen al ... dit kan hem alleen maar plezieren denk ik ...
-
- Erelid
met problemen negeren kom je nergens en het gaat op termijn nog steeds mensen weghouden, zeker omdat er alternatieven genoeg zijn tegenwoordig ...
problemen moet je aanpakken, niet wegstoppen ... en zeker in dit geval, hoe langer je dat soort mensen een klankbord aanbied, zal het gedrag niet veranderen...
problemen moet je aanpakken, niet wegstoppen ... en zeker in dit geval, hoe langer je dat soort mensen een klankbord aanbied, zal het gedrag niet veranderen...
Dan start hij opnieuw een andere user ...FlashBlue schreef:met problemen negeren kom je nergens en het gaat op termijn nog steeds mensen weghouden, zeker omdat er alternatieven genoeg zijn tegenwoordig ...
Iemand die roept heeft aandacht nodig ... gun hem die aandacht niet, het koelt vanzelf wel ...
-
- Elite Poster
Sorry, mijn post was zeker geen betoog voor het weren van minder technisch aangelegde mensen.FlashBlue schreef:bwa, er moet sowieso plaats zijn/blijven voor nieuwe en minder technisch aangelegde users, op die manier blijft je userbase (in de figuurlijke betekenis) gezond en blijft er een aanvoer van "vers vlees", die op termin doorgroeien naar "experts".
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Alleen verwacht ik op een vraag als "Ik heb problemen met Windows Vista" geen antwoord als "Je moet Vista onmiddellijk buitensmijten en terug Windows XP gebruiken".
En de laatste tijd zie ik meer en meer van dit soort posts. Antwoorden die de topic starter totaal niet helpen.
-
- Erelid
Op dat vlak heb je inderdaad gelijk, ik ken het genre posts, "ga dan naar linux" of "installeer terug xp", of het eeuwige gebash op de medewerkers van isp's, enz enz ...
- defenderII
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 18 keer
- Contacteer:
Ik denk dat hij/zij best zelf zijn eigen forum begint als hij/zij het beter kan, zal zij forum vanzelf goed werken.
Anderzijds ben ik wel van oordeel dat iedereen; beginner, gevorderde, expert op dit forum welkom is. De eerste malen op dit forum heb ik veel info op gedaan en er veel uit geleerd. Nu kan ik andere helpen, en dat is toch het doel, hoe meer zielen hoe meer problemen er kunnen worden opgelost.
Ik ben het wel eens dat het gezanik over isp's en andere tot een minimum beperkt moeten worden. Soms zijn er problemen/veranderingen ( van technische aard, limiet verhogingen, snelheidsaanpassingen, ...) en die moeten kenbaar gemaakt worden, of kan er info over gegeven worden maar voor de rest moeten al die topic's niet meer ik laat ze links liggen.![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Anderzijds ben ik wel van oordeel dat iedereen; beginner, gevorderde, expert op dit forum welkom is. De eerste malen op dit forum heb ik veel info op gedaan en er veel uit geleerd. Nu kan ik andere helpen, en dat is toch het doel, hoe meer zielen hoe meer problemen er kunnen worden opgelost.
Ik ben het wel eens dat het gezanik over isp's en andere tot een minimum beperkt moeten worden. Soms zijn er problemen/veranderingen ( van technische aard, limiet verhogingen, snelheidsaanpassingen, ...) en die moeten kenbaar gemaakt worden, of kan er info over gegeven worden maar voor de rest moeten al die topic's niet meer ik laat ze links liggen.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Duidelijke taal lijkt me...
Van het moment da'k de nick zie staan negeer ik het bericht trouwens volledig: ik kan er toch niet aan uit.
Intern hebben we ook al een "ceurrix/margaas"-topic. En dat wilt nogal wat zeggen: het zijn de eerste perso(o)n(en) die die eer te beurt valt![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Van het moment da'k de nick zie staan negeer ik het bericht trouwens volledig: ik kan er toch niet aan uit.
Intern hebben we ook al een "ceurrix/margaas"-topic. En dat wilt nogal wat zeggen: het zijn de eerste perso(o)n(en) die die eer te beurt valt
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Elite Poster
goh, hij en oa fustigateur zijn één van de redenen waarom ik hier bijna geen berichten meer post. daar komt niks anders als onzin uit. zelfs mijn persoonlijke berichten kijk ik niet meer na, gewoonweg omdat ik er geen zin meer in heb.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ben je als Belgacommedewerker lastig gevallen? Charlotte bij TIK ook.hollebollegijs schreef:goh, hij en oa fustigateur zijn één van de redenen waarom ik hier bijna geen berichten meer post. daar komt niks anders als onzin uit. zelfs mijn persoonlijke berichten kijk ik niet meer na, gewoonweg omdat ik er geen zin meer in heb.
Wie goed doet,goed ontmoet.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
Die "De Ombudsman" thread was precies nodig.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Staat pertang nog een vervolgke aan ons lang PM gesprek te wachten voor jehollebollegijs schreef:goh, hij en oa fustigateur zijn één van de redenen waarom ik hier bijna geen berichten meer post. daar komt niks anders als onzin uit. zelfs mijn persoonlijke berichten kijk ik niet meer na, gewoonweg omdat ik er geen zin meer in heb.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Zowieso een strengere gedragscode is welkom voor het forum en bepaalde personen
Opnoemen ga ik ze niet , ze komen anders toch terug onder een andere nick
The eternal and true pessimist ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
hoe irritant ook iemand kan zijn is nog niet echt een reden vind ik om hem het leven zuur te maken.
Ik wil niet overkomen als een heilig ventje, maar kijk ook eens naar wat jullie zelf soms posten, het lijkt hier een ware kruistocht soms.
Ik wil niet overkomen als een heilig ventje, maar kijk ook eens naar wat jullie zelf soms posten, het lijkt hier een ware kruistocht soms.
Wel dat wou ik al schrijven, maar wat intern staat zet ik niet zo graag publiek.meon schreef:Duidelijke taal lijkt me...
Intern hebben we ook al een "ceurrix/margaas"-topic. En dat wilt nogal wat zeggen: het zijn de eerste perso(o)n(en) die die eer te beurt valt
Enige mogelijkheid is zijn posts gewoon deleten zoals voorzien in de Regels, deleten, wat vanzelfsprekend niet de gewoonte is op Userbase.
De heer waarover het gaat, loopt vroeg of laat wel eens tegen de lamp.
Of leest geen afgevaardigde van de regering, hoe belachelijk ze gemaakt worden door 'n individu, welke de voorschriften over spam aan zijn laarzen lapt? (zelfs een minister durft hij in zijn antwoorden te noemen)
Men wou zulke spammers toch aanpakken?
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Hopen dat iemand anders gaat opruimen is wel beetje makkelijk niet?Blue-Sky schreef:De heer waarover het gaat, loopt vroeg of laat wel eens tegen de lamp.
Of leest geen afgevaardigde van de regering, hoe belachelijk ze gemaakt worden door 'n individu, welke de voorschriften over spam aan zijn laarzen lapt? (zelfs een minister durft hij in zijn antwoorden te noemen)
Men wou zulke spammers toch aanpakken?
Durf gewoon je verantwoordelijk te nemen.
Wat nut heeft dit forum nog als alle ISP en Telco medewerkers dit forum gaan mijden als de pest?
Wel, Petrikske
Het hele Crew/mod team is daarvan op de hoogte, voel je u geroepen als moderator?
Dan spreek je wel snel andere taal. (zoiets als dweilen met de kraan open)
Raadgevingen hebben we hier al genoeg gekregen.
(men is ook aan het wachten op phbb3.0) dacht ik toch.
Het hele Crew/mod team is daarvan op de hoogte, voel je u geroepen als moderator?
Dan spreek je wel snel andere taal. (zoiets als dweilen met de kraan open)
Raadgevingen hebben we hier al genoeg gekregen.
(men is ook aan het wachten op phbb3.0) dacht ik toch.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
Maar het is niet alleen op userbase dat deze persoon problemen maakt.
Hij heeft zelfs problemen met de gasmaatschappij.
Vroeg of laat krijgt hij wel is een mooie brief in zijn bus en dan zal het wel heel wat minder zijn.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hij heeft zelfs problemen met de gasmaatschappij.
Vroeg of laat krijgt hij wel is een mooie brief in zijn bus en dan zal het wel heel wat minder zijn.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 52 keer
Nee hoor ,voel me helemaal niet geroepen als moderator.Blue-Sky schreef:Het hele Crew/mod team is daarvan op de hoogte, voel je u geroepen als moderator?
Me dunkt dat jullie al met velen zijn, misschien moet er wel es iemand op tafel kloppen van jullie?
Niet overdrijven hé, we zijn hier niet bezig met de wereldvrede of zoiets.Blue-Sky schreef: Dan spreek je wel snel andere taal. (zoiets als dweilen met de kraan open)
Gewoon ff lekker de boel gezellig houden voor iedereen.
En niet vergeten, is julie forum, jullie regels etc...
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Als hij dan toch altijd blijft terug komen , zou het dan niet helpen om een klacht in te dienen bij zijn provider of jullie host?
Of word daar over het algemeen niks aan gedaan aan dergelijke zaken?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Tis gewoon irritant de boel verzuren , voor zover ik weet is daar niks illegaals aan en kan er dus verder niets aan verholpen wordenpowerload schreef:Als hij dan toch altijd blijft terug komen , zou het dan niet helpen om een klacht in te dienen bij zijn provider of jullie host?
Buiten ban op IP/mac-adress/browserinformatie dergelijks maar dat valt allemaal te omzeilen
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
The eternal and true pessimist ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Moderator is niet zo moeilijk, je moet gewoon een duidelijke lijn trekken. Je moet ook genieg vrijheid aan de moderator laten binnen een set van duidelijke regels.
Duidelijke regels bestaan hier op UB, het enige wat ik mis is actie.
En ik heb wel degelijk ervaring: ik ben zowat de enige actieve moderator op een game community forum (Our users have posted a total of 358260 messages inside 25047 topics) en ik kan zeggen dat game communities nog een stuk erger zijn dan Ceurix. De regels zijn er ook zo strikt niet.
Duidelijke regels bestaan hier op UB, het enige wat ik mis is actie.
En ik heb wel degelijk ervaring: ik ben zowat de enige actieve moderator op een game community forum (Our users have posted a total of 358260 messages inside 25047 topics) en ik kan zeggen dat game communities nog een stuk erger zijn dan Ceurix. De regels zijn er ook zo strikt niet.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
De kracht van userbase is tot nu toe altijd de lage toegangsdrempel geweest. Er wordt raar of zelden een topic gesloten, moderatoren grijpen raar of zelden in omdat het forum eigenlijk wat zelfregulerend geworden was. De users tikten mekaar op de vingers en het bekoelde vanzelf wel. Misschien moeten we de drempel opnieuw wat opvoeren zoals vroeger het geval was.
De reden dat we hier altijd voor gekozen hebben is dat we niet richting GoT ofzo gaan. Als je daar iets post dat 247826 jaar geleden al eens gepost is, dan krijg je op je dak dat je de search maar moet gebruiken, een post die iets afwijkt van het topic wordt gewoonweg gedelete, ... En ga zo maar door.
Enfin, het is altijd een gulden middenweg zoeken tussen regels en de sfeer/vrijheid die rond een forum hangt. We hebben ook altijd open kaart gespeeld en probeerden onszelf altijd te verantwoorden voor alle users. Misschien moeten we "de mods hebben altijd gelijk" maar eens meer toepassen.
My 2 cents
De reden dat we hier altijd voor gekozen hebben is dat we niet richting GoT ofzo gaan. Als je daar iets post dat 247826 jaar geleden al eens gepost is, dan krijg je op je dak dat je de search maar moet gebruiken, een post die iets afwijkt van het topic wordt gewoonweg gedelete, ... En ga zo maar door.
Enfin, het is altijd een gulden middenweg zoeken tussen regels en de sfeer/vrijheid die rond een forum hangt. We hebben ook altijd open kaart gespeeld en probeerden onszelf altijd te verantwoorden voor alle users. Misschien moeten we "de mods hebben altijd gelijk" maar eens meer toepassen.
My 2 cents
Vreemd u bent net de reden waarom ik volgende maand bij proximus weg ben. Zo weet je meteen dat je een paar honderd euro duurder bent geworden per jaar voor uw werkgever.hollebollegijs schreef:goh, hij en oa fustigateur zijn één van de redenen waarom ik hier bijna geen berichten meer post. daar komt niks anders als onzin uit. zelfs mijn persoonlijke berichten kijk ik niet meer na, gewoonweg omdat ik er geen zin meer in heb.
Je moet je natuurlijk durven afvragen wat voor deze community uw toegevoegde waarde is/was. Naar mijn bescheiden mening heb je eigenlijk een grens overschreden toen je van bepaalde mensen begon te declameren dat ze misschien hun rekeningen maar eens op tijd moesten betalen.
Leg daarnaast het feit dat uw argumentering grotendeels bestaat uit het uzelf ingraven in een iets te gemakkelijke underdog positie en je begrijpt wel dat uw toegevoegde waarde... eerder beperkt was.
Er waren wel de zeer uitgebreide lezingen over respect. Maar wanneer die plotseling collega's blijken te zijn had je nog niet door dat je te ver ging.
Jammer eigenlijk voor Belgacom, want eigenlijk is zowel mijn mening als die van andere onbewust (negatief) beïnvloed door medewerkers zoals gij. Jammer want bij Belgacom werken ook zeer aangename mensen, en die verdienen ook een job die een zekere integriteit en competentie uitstraalt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Maar op GoT kom ik nog stees met vrij veel plezier, ook slagen we er daar in een grote irc groep in goede banen te houden. En dat van de drempel is hoog ja, maar er zijn vrij goede FAQ's en de topics gaan niet zomaar dicht, ook al is de vraag ooit gesteld. Is je vraag niet recent < 1 jaar gesteld en is je startpost uitgebreid genoeg aantoont wat je gedaan hebt helpen ze je met plezier.Sub Zero schreef:De reden dat we hier altijd voor gekozen hebben is dat we niet richting GoT ofzo gaan. Als je daar iets post dat 247826 jaar geleden al eens gepost is, dan krijg je op je dak dat je de search maar moet gebruiken, een post die iets afwijkt van het topic wordt gewoonweg gedelete, ... En ga zo maar door.
Wat ik hier wel heel hard mis tov GoT, is het unieke account beleid, een account per persoon en gebanned is definitief. En ook strikter optreden tegen schelden en trolls, gewoon 2 waarschuwen ban van een maand nogmaals is definitief eruit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Dat is een workaround, net als een emmer onder een lekkende kraan, het probleem aanpakken is veel beter.ljd schreef:PHBBB 3.0 heeft 1 heel interessante functie , Ignore. Zou al veel oplossen voor sommige mensen.
Ook die ignore is geen oplossing, net als die emmer ooit vol gaat zijn gaan de ergernissen ook weer terugkomen, quotes discussies over ignored mensen hun posts blijft leesbaar namelijk.
Heel goed voorstel, zodat men op voorhand duidelijk weet waar men zich aan te houden heeft.Tomsworld schreef:Wat ik hier wel heel hard mis tov GoT, is het unieke account beleid, een account per persoon en gebanned is definitief. En ook strikter optreden tegen schelden en trolls, gewoon 2 waarschuwen ban van een maand nogmaals is definitief eruit.
'n Kwikslag moet kunnen, liefst niet op de portal, daar komt het niet goed over. (2 waarschuwingen zouden moeten volstaan)
Ja, zelf regulerend systeem als het goed opgevolgd is.Sub Zero schreef:Enfin, het is altijd een gulden middenweg zoeken tussen regels en de sfeer/vrijheid die rond een forum hangt. We hebben ook altijd open kaart gespeeld en probeerden onszelf altijd te verantwoorden voor alle users.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
-
Te Koop forum
Een lage drempel is er sowieso voor iedereen. Iedereen kan een account maken. Iedereen kan beginnen posten.Sub Zero schreef:De kracht van userbase is tot nu toe altijd de lage toegangsdrempel geweest. Er wordt raar of zelden een topic gesloten, moderatoren grijpen raar of zelden in omdat het forum eigenlijk wat zelfregulerend geworden was. De users tikten mekaar op de vingers en het bekoelde vanzelf wel. Misschien moeten we de drempel opnieuw wat opvoeren zoals vroeger het geval was.
My 2 cents
Als je echter op 50 posts er nauwelijks 2 hebt gemaakt die ook maar het minste bijdragen, dan ben je slecht bezig en moet er ingegrepen worden.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
Wel het kan moeilijk anders, als ISP's gewoon aan hun klanten zouden denken, maakt dat een forum als dit overbodig.FlashBlue schreef:Op dat vlak heb je inderdaad gelijk, ik ken het genre posts, "ga dan naar linux" of "installeer terug xp", of het eeuwige gebash op de medewerkers van isp's, enz enz ...
Zelfde voor Vista, als Microsoft het grondig had getest en niet overhaast op de markt gegooid, dan waren er niet zoveel klachten.
Dingen die goed gaan zijn nu eenmaal minder interessant, dus lees je er veel minder over.
Sinds SP1 draait Vista vrij goed hoorBasMSI schreef:Wel het kan moeilijk anders, als ISP's gewoon aan hun klanten zouden denken, maakt dat een forum als dit overbodig.FlashBlue schreef:Op dat vlak heb je inderdaad gelijk, ik ken het genre posts, "ga dan naar linux" of "installeer terug xp", of het eeuwige gebash op de medewerkers van isp's, enz enz ...
Zelfde voor Vista, als Microsoft het grondig had getest en niet overhaast op de markt gegooid, dan waren er niet zoveel klachten.
Dingen die goed gaan zijn nu eenmaal minder interessant, dus lees je er veel minder over.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Verder denk ik dat het een beetje een utopie is om te denken dat alles perfect kan & blijven zal gaan.
Ook is het dikwijls(ik denk zelfs in minstens 50% van de gevallen) gewoon een fout aan de kant van de klant.
Dingen die goed werken lees je inderdaad minder over, maar dat maakt ze verre van minder interessant. Dat je daar minder over vindt, maakt nog niet dat de aangeboden informatie minder waardevol is.
![Afbeelding](http://users.skynet.be/sb171129/userbase/5713.png)
Als moderators posts gaan deleten die niet relevant zijn, dan vrees ik dat je niet veel forum posts overhoud.Goztow schreef:Een lage drempel is er sowieso voor iedereen. Iedereen kan een account maken. Iedereen kan beginnen posten.
Als je echter op 50 posts er nauwelijks 2 hebt gemaakt die ook maar het minste bijdragen, dan ben je slecht bezig en moet er ingegrepen worden.
Dat een post voor jou niet van belang is, kan dat voor een ander juist wel zijn.
Forums zijn nu eenmaal plekken om je mening/probleem te geven en de gemoederen lopen soms op, dat is nu eenmaal zo.
Ik betrap me er zelf ook af en toe op.
Als je gaat censureren (want dat is wat je vraagt) waar begin je en waar is het einde?
Bovendien, wat ga je censureren? Iemand die iets post wat je niet aanstaat?
Censuur is een gevaarlijk ding, voor je het weet ben ook jij de klos, en dan?
Alles wat niet conform de forumregels is, met behulp van een goede dosis gezond verstand.BasMSI schreef: Als je gaat censureren (want dat is wat je vraagt) waar begin je en waar is het einde?
Bovendien, wat ga je censureren?
Laatst gewijzigd door Rogue 07 jun 2008, 17:53, in totaal 1 gewijzigd.
![Afbeelding](http://users.skynet.be/sb171129/userbase/5713.png)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Punt was dat zeggen da je andere oudere, product moet gebruiken geen oplossing biedtBasMSI schreef:Wel het kan moeilijk anders, als ISP's gewoon aan hun klanten zouden denken, maakt dat een forum als dit overbodig.FlashBlue schreef:Op dat vlak heb je inderdaad gelijk, ik ken het genre posts, "ga dan naar linux" of "installeer terug xp", of het eeuwige gebash op de medewerkers van isp's, enz enz ...