fon

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
tekuro
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

http://maps.fon.com/?lang=en

heeft er iemand hier ervaring mee ? ik heb es even op die map gekeken en zie dat er toch al veel mensen aan meedoen.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Ik heb er thuis 1 draaien ... :) verder gebruik ik het niet. Ik geef gasten die thuis komen wel altijd een account zodat ze er gebruik van kunnen maken.
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

ditCh schreef:Ik heb er thuis 1 draaien ... :) verder gebruik ik het niet. Ik geef gasten die thuis komen wel altijd een account zodat ze er gebruik van kunnen maken.
Ik heb er al een 100tal van die toestellen geinstalleerd & geplaatst en gebruik het dagelijks.
Oorspronkelijk hadden ze 2 belkins en een aparte firewall server nodig.
Dat is nu allemaal vervangen door zo 1 toestel @ work;
oorspronkelijk 1ap voor een intern netwerk; 1 voor een bezoeker/externe consultant netwerk nl.
We kunnen zelfs meerdere van die foneras plaatsen om betere dekking te geven in alle uithoeken.

Ook onze "voip" wireless draagbare telefoons werken hier standaard mee (Skype Phones)... alsook thuis waar meerdere medewerkers er een staan hebben zonder continue van paswoord te moeten wisselen.

Ook in diverse cafés geplaatst met bandwidth beveiliging zodat de cafe houders perfect hun email enzo kunnen checken maar niet hun "comfort" telenet kunnen leegplunderen.

S'morgens op m'n Nokia E70 even m'n gmail/google reader kranten raadplegen; en bereikbaar zijn op skype/gtalk/msn/icq dankzij fring (ook fon compliant)

Het is alvast een hele stap dichterbij iFlanders dan ...City Live...
En stukkkken goedkoper dan een Telenet, Skynet, Citymesh hotspot...

Maar het wordt gemaakt/gedragen door JULLIE...
en natuurlijk is Nederland 12x actiever dan de gemiddelde Belg in dit project :-)
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

Ik heb er hier ook eentje draaien, maar heb zelf nog nooit op de FON router van een ander gezeten.
Het doet hier vooral dienst als persoonlijke WIFI router (via het beveiligde signaal)
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

Braindamage schreef:Ik heb er hier ook eentje draaien, maar heb zelf nog nooit op de FON router van een ander gezeten.
Het doet hier vooral dienst als persoonlijke WIFI router (via het beveiligde signaal)
ik zit altijd op fon_ap signaal...myplace alleen handig als ik iets wil wijzigen (zelden)... heb er eentje voor op't werk ook dus ... :-)
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”